|
-- SİLİNEBİLİR (2. sayfa)



-
-
Teşekkür ederim, dns ayarlarını karıştırayım biraz. Yapamadım ama bakalım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
başvuru yaparken 1. dereceden yakın için engellinin hangi belgeleri gönderilecek?
-
Merhaba,
Engelli kimliği ve engelli raporuyla beraber başvuru gerçekleştirebilirsiniz. Başvuru ve detaylı bilgi için internet sitemizdeki formları doldurabilir veya 0850 860 00 06 numaralı iletişim merkezimize kayıt bırakabilirsiniz. Sizi en kısa süre içerisinde arayacağız.
Saygılarımızla -
İnternet kesildi :) websitenize de ulaşılamıyor. Ufak tefek kesintilerden bu 4. Yaşayışım sanırım ve kabak tadı vermeye başladı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
@gigaspeed internet gitti, destek kaydı oluşturmak istedim ama sitenize de erişemiyorum, Ocak ayında yine aynı problem yaşanmıştı, bu kesintiler konusunda çalışmanız olacak mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Site gitti, telefon numarası aranmıyor. Kimbilir ne zaman düzelir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İnternet gitti siteye ve telefona ulaşamıyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Geldi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İnternet çok sık kesiliyor, en iyisi farklı bir alternatif bulmak. Geçen ay ping değerleri vs. iyiydi bu ay sık sık internet gidiyor, ping kötü durumda.
-
Hocam daha önceki ISS’ler de bende kesinti yaşamıyordum. Bu firmada bir ayda sıkça yaşadım. Teknik olarak neden bu problemi yaşıyoruz firma problemi çözmeli.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
İnternet kopmaları ile ilgili son zamanlarda yaşanan sorunlar için tespit ve düzenleme çalışmalarımızı gerçekleştiriyoruz. Bu durumu abonelerimize yansıtmamak isteriz. Yaşanan durumlar için tüm abonelerimizden özür diliyoruz. En kısa süre içerisinde bu durumu tamamen gidereceğimizi bildirmek isteriz. Güncelleme çalışmaları yapıldıktan sonra bilgilendirmelerimizi sağlayacağız.
Saygılarımızla -
Cevabınız için teşekkür ederim. Umarım firma olarak bu çalışmaları en kısa sürede tamamlarsınız.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
Sevgili abonelerimiz: öncesinde yaşanmış olan kopma problemlerini çözümlemek için ve altyapımızı geliştirmek için planlı bakım çalışması gerçekleştireceğiz. 2 Nisan 2024 05:00-08:00 arasında gerçekleştireceğimiz bakım çalışmasında internet hizmeti verilmeyecektir. Bundan sonraki süreçte kopmalar yaşamamanız için bu çalışmayı gerçekleştiriyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz. Gigaspeed olarak amacımız kaliteli ve uygun fiyatlı interneti sağlamak. Bu sebepten ötürü kendimizi geliştirmeye devam edeceğiz.
Saygılarımızla -
Merhaba,
Gigaspeed aboneleri ve yeni abone olmak isteyen kişilere bir duyuru yapmak isteriz. Öncelikle yoğun ilginiz için teşekkür ediyoruz. Abonelik sisteminde bildiğiniz gibi evrakları tarafımıza kargo ile göndermeniz gerekmektedir. Bu kargo işlemlerinde "size özel" olarak kargo kodu iletmekteyiz. Bu kargo kodu ile ücretsiz olarak tarafımıza gönderim sağlayabilirsiniz. Ancak bazı abonelerimiz karşı ödemeli olarak tarafımıza kargoları göndermektedir. Bu kargoları kabul edememekteyiz. Kabul ettiğimiz birkaç kargonun ödemesini de abonelerimizin faturalarına yansıtacağımızı bildirmek isteriz.
Size özel olarak oluşturduğumuz kargo kodu ile ücretsiz gönderim gerçekleştirebilirsiniz. Eğer kargo kodu size ulaşmadıysa bizimle iletişime geçmenizi rica ediyoruz. Kontrolleri yaptıktan sonra kargo kodunuzu tekrardan iletebiliriz. Bizimle iletişime geçmek için 0850 860 00 06 numaralı iletişim merkezimize kayıt bırakabilirsiniz. Sizi en kısa süre içerisinde arayacağımızdan emin olabilirsiniz.
Saygılarımızla
-
Dün mail ve kargo yoluyla belgeleri gönderdim bugün ise kullanıcı adı ve şifremi yolladılar.
Öncelikle ilk şikayetim parça parça belge istemeleri, telefon ile konuştuğum sırada engelli indiriminden yararlanmak istediğimi söyledim bana hat sahibinin kimliği ve 2 adet formu doldurup mail ile atmamı söylediler. Daha sonra ise siz engelli tarifesine başvurdunuz engelli belgesini yollayın dediler. Belgeyi yolladıktan sonra ise engelli bireyin kimliğini yollayın dediler. Bunları en başta tek seferde söyleyebilirlerdi.
130 TL ödemeyi yaptım diğer kullanıcılar gibi benden 3 aylık fatura istemediler. Daha sonra beni arayıp türk telekom yüzünden engelli tarifesi ilk ay geçerli olmuyor. Bu yüzden haziran faturanız 170 TL gelecek. Engelli indiriminiz bir sonraki ay başlayacak dediler.
Hız ve ping olarak önceki servis sağlayıcım olan millenicom a göre biraz düşük hız ve yüksek ping var.
Geçiş olarak beni arayıp size kullanıcı adı ve şifreyi gönderdik diye aradılar ve internetim kesildi. Yeni kullanıcı adı ve şifremi girdiğim zaman internetim geldi. Yani geçiş sırasında internetsiz kalmadım.
Yukarıda ki fotoğraf dün akşam millenicom ile yaptığım test
Bu fotoğraf ise az önce yaptığım teste ait
Maalesef gigaspeed de CGNAT ile internet veriyor ve IPv6 yok
Şuanlık bir sorun yok eski sağlayıcım olan millenicomdan buraya geçme sebebim sadece fiyat. 288 TL olan faturam burada şuanlık 130 TL.
-
güzel zam gelmiş ama 1 yıl sabit fiyat dedikleri için ve memnun olduğumdan devam edeceğim
-
baya engelsiz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi razzraziel -- 8 Ağustos 2024; 22:38:5 > -
Merhaba,
Kablosuz denemelerde, hız düşük gelebilir. Kablolu test yapıp, iletebilir misiniz ? Eğer bir problem olduğunu düşünüyorsanız, arıza kaydı açtırabilirsiniz. Wifi-6 ve 5Ghz desteği olmayan modemlerde, kablosuz bağlantılar problem oluşturabilir.
Saygılarımızla
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X