Şimdi Ara

Gittigidiyor para iadesi sorunu!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
508
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. Öncelikle konuyu doğru yere açtım mı bilmiyorum ama, şuan aşırı sinirliyim.
    Gittigidiyordan 02/05/2016 tarihinde uygunvitrin isimli satıcıdan Lenovo Vibe P1 cep telefonu aldım. Cihazda bir süre sonra sıkıntı çıkınca haziran ayında Teleservice'e gönderdim. Ürünün ücret iadesine karar verildi. Gittigidiyorla yaptığım yazışmalarda bana satıcıya ulaşamadıklarını (!) söylediler. Ve en son gönderilen mesajı aşağıya kopyalıyorum. Lütfen gittigidiyordan ve belirttiğim satıcıdan alışveriş yaparken düşünerek yapın. Ben yıllardır yapıyorum, cihazda sorun çıkarsa müşteriyi nasıl mağdur ettiklerini görün. Hukuki işlem başlatacağım. Mesaj şöyle;
    GittiGidiyor
    03/07/2016 02:25:06
    Merhaba,

    Bildiğiniz gibi GittiGidiyor, satışa sunulan ürünleri fiziki olarak elinde bulundurmaz. GittiGidiyor Kullanıcı Sözleşmesinde belirtildiği üzere, satılan ürünlere ilişkin tüm sorumluluk satıcılara aittir.

    Yaşadığınız sorunla ilgili olarak satıcı hakkında yasal işlem başlatmanızı öneririm. Başlattığınız yasal işlem kapsamında, satıcının kimlik bilgileri, resmi makamların talebi doğrultusunda yetkili kişilerle paylaşılacaktır.

    GittiGidiyor'u tercih ettiğiniz için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: funny_child

    Arkadaşlar merhaba. Öncelikle konuyu doğru yere açtım mı bilmiyorum ama, şuan aşırı sinirliyim.
    Gittigidiyordan 02/05/2016 tarihinde uygunvitrin isimli satıcıdan Lenovo Vibe P1 cep telefonu aldım. Cihazda bir süre sonra sıkıntı çıkınca haziran ayında Teleservice'e gönderdim. Ürünün ücret iadesine karar verildi. Gittigidiyorla yaptığım yazışmalarda bana satıcıya ulaşamadıklarını (!) söylediler. Ve en son gönderilen mesajı aşağıya kopyalıyorum. Lütfen gittigidiyordan ve belirttiğim satıcıdan alışveriş yaparken düşünerek yapın. Ben yıllardır yapıyorum, cihazda sorun çıkarsa müşteriyi nasıl mağdur ettiklerini görün. Hukuki işlem başlatacağım. Mesaj şöyle;
    GittiGidiyor
    03/07/2016 02:25:06
    Merhaba,

    Bildiğiniz gibi GittiGidiyor, satışa sunulan ürünleri fiziki olarak elinde bulundurmaz. GittiGidiyor Kullanıcı Sözleşmesinde belirtildiği üzere, satılan ürünlere ilişkin tüm sorumluluk satıcılara aittir.

    Yaşadığınız sorunla ilgili olarak satıcı hakkında yasal işlem başlatmanızı öneririm. Başlattığınız yasal işlem kapsamında, satıcının kimlik bilgileri, resmi makamların talebi doğrultusunda yetkili kişilerle paylaşılacaktır.

    GittiGidiyor'u tercih ettiğiniz için teşekkür ederim.

    ben burada gg'nin bir kusuru olduğunu göremiyorum ne yapacaktı siz mağdur olmayın ben size ödeyim mi diyecekti lütfen biraz kendisini değil sistemi düşünün.

    öncelikle gg (gittigidiyor) sattığı üründen ufak komisyon alan bir sitedir (yüzde 3-5-9-vs. vs.)

    ürünü alırsınız gg üzeirnden para ggnin hesabına geçer.

    satıcı size ürünü yollar.

    siz ürünü onaylarsınız ve gg komisyonunu keser satıcıya parasını gönderir.

    veya iade edersiniz bu sefer gg kar etmez gene size iade yapar ücreti (istese banane benim sistemimi kullandın ben komisyonumu alırımda diyebilirdi.)

    ggden ürünü aldıkdan sonrası onayı verdiyseniz geri kalan satıcı ile sizin aranızdadır gg siz ürünü alana kadar sizin haklarınızı korumuştur. ve biraz ucuza alacağım diye bilindik bir garantili cihaz alsaydınız bunları zaten yaşamazdınız.




  • Ürünün garantisi zaten Lenovo Türkiyeydi. Cihazı ucuz alma gibi bi derde de.düşmedim. 1249,00 TL para verdim.Yazdığımı okumadan yorum yapmışsınız belli ki. Teleservice ürün iadesine karar verdi. Bana zaten yanlışı satıcı yapıyor. Gittigidiyoru kusurlu bulduğum kısım, bana "yasal işlem başlatın" dediği satıcının halen 112 adet ürününü satışta tutması. Bilmem anlatabildim mi? Zaten dediğiniz şeyler o kadar saçma ki, siz galiba gg çalışanı ya da yetkilisi falansınız. Ne demek iade edilen üründe.komisyonunu alıp onu kesebilir? Yüzde 3, 5, 9 ne? %10 kar yapıyorlar. Gittigidiyordan ilk defa alışveriş yapmadık. Biraz düşünüp yazın. Bişey bilmeden saçmalayacaksanız da, yorum yapmayın!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güldürmeyin beni madem ucuz değil madem aynı fiyat neden tanımadıgınız bilmediğiniz 3. şahıs satıcılarından alıyorsunuz laflara bakacak olursak bunları fazlasıyla hakediyorsunuz iyi bayramlar size.
  • 3. Şahıs satıcısı nedir ya? Fiyatı araştırın vibe p1in. 1249 ucuz mu? Geçin gidin ya. Allay daha beterini size yaşatırsa kimin neyi hak ettiğini görürüz. Eyvallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Size de iyi bayramlar bu arada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GİTTİGİDİYORDAN UZUN SÜREDİR ALIŞVERİŞL YAPIYORUM VE ŞUNU GÖRDÜM BU ADAMLAR İPTAL OLAN SİPARİŞLEİRNİN YAIRNIN PARASINI ÖDEMİYORLAR BU NET ÇOK KİŞİ GÖRDÜM BÖYLE AYRICA ŞİKAYETVAR.COM DA DÜNYA DOLUSU ŞİKAYTET VAR PARA İADESİ YAPMIYOLAR BEN BİMER E ŞİKAYET EDECEĞİM

    YOK PARA HAVUZDA KALMIS

    YOK İADE ETTİK ( 12 AY İADE GELMEMİŞ HALA GELMEMİŞ )

    BU ŞEKİLDE İNSANLARDAN ZORLA PARALARINI ALIYORLAR !!!!

    VE KİMSE TAKİP ETMEDİĞİNDEN GENEL ÇOĞUNLUK UNUTULUYOR !!!!

    ÜZERİNE YATIYORLAR RESMEN
  • İthalatçı garantili almışsanız yapacak hiç bir şey yok maalesef her zaman yazarım disbrütör garantili almaya çalışın diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.