Şimdi Ara

gm 5 Plus ALINIR MI ALINMAZ MI DİYE DÜŞÜNENLER (KRONİK SORUNLAR, ARTILAR)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.270
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • BU CİHAZI ALIP ALMAMAK KONUSUNDA HALA KARARSIZ OLANLAR İÇİN, NACİZANE DENEYİMLERİM..

    - (negatif) yönleri

    * sensör sıkıntısı başa bela, dünyada bunu yaşatan tek cihaz (alternatif tıpta olduğu gibi bu konuda da çözümler üretenler mevcut. telefonu sadece sol kulakla kullanmak, konuşurken power tuşuna basıp ekranı kilitlemek, elinizi konuşma esnasında oynatmamak, telefonu kesinlikle kaldırmamak vs..)
    * şebeke de hatırı sayılır kullanıcıda sürekli git-gel dalgalanmalar mevcut, arandığınız zaman ulaşılamayabilirsiniz
    * sesiniz karşı tarafa boğuk gidiyor özelikle dış ortamdaysanız, ve sürekli aynı kişilerle konuşuyorsanız sonunda küfür yiyebilirsiniz
    * uzun kullanımda ekranda sararmalar mevcut, ekran değişimi yaptıran çok kişi var, ben dahil
    * kulaklık beğenmiyor cihaz, işine gelmeyen kulaklıkta şarkı atlıyor zıplıyor kafasına göre
    * ekran ve çerçeve arasında fitil görünümünde bir band var bazı arkadaşların cihazında atmalar mevcut resimleriyle ana konuda var
    * hızlı şarj özelliği bir kaç kişide kafayı yemiş durumda, kendi kendine devre dışı kalıp aktifleşebiliyor.
    * ara ara dokunmatiği aniden donup tepki vermemeye başladığı görülen kişiler var ana konuda, tek çözümü reset
    * bildirim ışığının ekrana sızma sorunu vardı ama yeni serilerde fazla görülmüyor
    * yukarıda sıraladığım gerekçelerin %99 u yazılım kaynaklı olup, çok methedilen saf android muhabbeti aynı zamanda sizin kobay olarak kullanılmanıza sebebiyet verdiğinden yukarıdaki sorunları yaşıyorsunuz. bilinen markaların aylarca ar-ge çalışması yapıp bu yüzden geç yazılım sunmaları ama sundukları yazılımın daha az sorunlu olmaları sırf bu yüzdendir.. dayıyorlar yazılımı kullandıkca sorunlar çıkıyor her ay bir yama alıyorsunuz, ama lafa gelince her ay güncelleme alıyoruz diyorlar. halbuki aldığımız açık kapatma yaması ama yutturuyorlar işte

    + (pozitif) yönleri

    * garanti konusunda (iade hariç) telpa üzmez 60 dk da hızlı servis olayı gerçek, kendim 3 kere cihaz değişimi 1 kere ekran değişimi aldım
    * cihaz tasarım, ekran kalitesi, hız olarak üzmeyecek kalitede
    * şarjı her cihazda olduğu gibi günü çıkartıyor
    * hızlı şarj bozulmadıgı sürece çok avantajlı
    * ısınma konusu çok dile geliyor fakat her cihaz kadar ısınıyor, işlemcisi ve kasa kalitesi ortada bir cihaz, zorlarsan ısınır. bir s7 note5 performansı beklemeyin
    * Usb Type-c çift taraflı usb girişi karmaşasına çözüm oldu onun dışında işlevsel olmasada ters takıpta usb bozanlar için işlevsel, (özellikle de discovery lerin kronik şarj soketi yüzünden gm nin geçmiş sabıkasını göz önüne alırsak)
    * 32 gb hafıza çok iyi. 3 gb ram sayesinde kasma şişme yapmıyor

    EDİT: 23-09-2016 tarihinde android N güncellemesi aldım..

    * cihazdaki şebeke dalgalanması problemi (vodafone) 4g de iken hala devam ediyor bende, 3g ye aldığınız zaman sıkıntı yok, yani muhtemelen operatör ile alakalı bir sıkıntı
    * karşı tarafa ses gitmeme sorunu yaklaşık 30 dk lık görüşme esnasında hiç yaşanmadı, sanırım sorun çözülmüş memnunum
    * çoğu kullanıcının baş belası SENSÖR problemi yok denecek seviyeye inmiş, 30 dakikalık görüşmemde hiç sıkıntı yaşamadım..

    özet olarak Android-N GM 5 plus cihazlarımıza ilk izlenim olarak ilaç gibi geldi,

    bir şeyi eleştirmeyi ne kadar yapıyorsak hakkını da vermeyi o denli orantılı ölçüde yapmalıyız, şu an cihaz piyasadaki ürünlerle kıyaslandığında bence alınabilecek tek cihazdır..

    İYİ FORUMLAR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaramnahya -- 24 Eylül 2016; 12:17:34 >







  • @cileklivanilya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • telefonu 5 gundur kullanıyorum...
    birkere camerası acılmadı...
    telefon baska telefonlardan bır tık daha fazla ısınıyor
    bu sabahta alarm calmaya başladı ...bir turlu kapatamadım en son telefonu kapatmak zorunda kaldım...

    ama telefon elde çok şık...kımse g.mobile oldugunu anlamıyor
    ekran super..
    pıl bır gunu göturuyor cok memnunum ıphonede paso şarj arıyordum...
    guncelemelerle duzelır diye umuyorum
  • aviregal kullanıcısına yanıt
    ısınma harici sorunların yazılımsal oldugu belli.. android 7 de neler olacak bekliyoruz..
  • ısınma haricinde şuanda hiçbir sorunu yok
  • ezber yorum.. sizin cihazınızda olmaması başkasında olmadıgı anlamına gelmez.. ana konuda yığınla şebeke kopması, karşıya ses gitmeme, sensör vs sorunu var..
  • Kullandigim telefonda bu sorunlarin hicbiri yok. Memnunum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar telefonu alalı 3 gün oldu çok şükür bi sorununu görmedim aksine akıyor cihaz çok hızlı.
    Umarım böyle devam eder...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zaramnahya Z kullanıcısına yanıt
    Ben bu cihazı 2 Temmuz'da şeker bayramı arifesinde aldım. 3 aya yakın zamandır kullanıyorum. Kulaklık sorunu haricinde sorunla karşılaşmadım. Telefonu standa koyup sabit bir yerde müzik dinlersen veya kulaklıkla konuşma yaparsan kulaklık soketi sorun yaratmıyor ama cebinde olursa sorun oluyor.

    Ayrıca kulaklık kullanmadan yapılan telefon görüşmelerinde karşı tarafın sesi boğuk geliyor. Bluetooth kulaklık kullanılırsa kulaklık sorunu çözülebilir.

    Cihaza çift sim kart takıldığı için hem vodafone hem AVEA hat taktım sorunla karşılaşmadım.
  • zayıf gps

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • serdarski S kullanıcısına yanıt
    Edit : ramazan bayramı.. Konuyla alakası olmasa da bayram inancı varsa dinimizde şeker diye bir bayram yok..

    Her cihazda sorun çıkıyor diye bir kaide yok, sorunsuz kullanmanız dileği ile..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yigit18 Y kullanıcısına yanıt
    Evet bu konuda ana konuda da bayağı şikayet oldu ama. Ben yaşamadım hiç. Yandex te şu ana kadar sıkıntısız kullandım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaramnahya -- 25 Eylül 2016; 21:05:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lumpy35 kullanıcısına yanıt
    İnşallah sıkıntı yaşamazsınız hiç. İyi günlerde kullanın..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zaramnahya Z kullanıcısına yanıt
    Öncelikle belirteyim; şeker bayramı demem kullanım süresinin başlangıcını belirtmek için yazdığım bir şey.

    Off-topic'lik konuya gelince;

    ramazan bayramı konusunda sizinLa aynı fikirde olmakla beraber ramazanda oruç tutanların açlık-tokluk şekerini ayarlamak için verilen şekerden dolayı şeker bayramı denmiştir.
  • serdarski S kullanıcısına yanıt
    Ramazan iyidir iyi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • General Mobile'ın her modelini satın almak kumar zaten.Son derece düşük komponent kalitesi ile patlamaya hazır bomba.Malzeme kalitesi zaten söylemeye bile gerek yok.Kısaca ucuz etin yahnisi.Ha gerçi aynı rakamlara Xiaomi,Meizu gibi kaliteli telefonlarda var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gm5 plus cihazımı daha fazla tahammül edemeyip sattım..

    Telefonu sattığım arkadaş cihazı servise götürmüş, ve aldığı cevap, "ANAKART AKIM ÇEKİYOR DEMİŞLER VE ANAKARTI DEĞİŞTİRMİŞLER"
    Buna istinaden, telefonun bataryası konusunda şikayeti olan, yada aşırı ısınma hisseden arkadaşlar cihazlarınızı telpaya götürün, muhtemelen anakarttan kaynaklı bir arıza söz konusu..
    Anakartlarınız bataryadan düzensiz olarak akım çekimine buda bataryanın boşalmasına ve cihazın ısınmasına neden oluyor..
    Bu bağlamda Telpa'nın neden şarj ve ısınma konusuna bir açıklama getirmediği belli oldu..

     gm 5 Plus ALINIR MI ALINMAZ MI DİYE DÜŞÜNENLER (KRONİK SORUNLAR, ARTILAR)




  • Yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum 2 tane aldık birinden memnunuz fakat diğeri gerçekten çıldırtacak düzeyde dokunmatik hassasiyeti berbat algılamıyor ısınma vs. Bunlara takılmıyorum ama klavye dokunmatiği berbat algılamıyor kırılmaz cam yok beyaz olanda yağ gibi akarken siyahda ekranı zorla basmak gerekiyor. İade talebinde bulunan değişim olur mu sizce. Bu arada Lenovo k5 notere GB almadığıma pişmanım keşke birini ondan alsaydım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1996srhtkmr 1 kullanıcısına yanıt
    Servise götürün mutlaka sorunu vardır.. Daha önce değişim alan oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.