performans demek 0-100 demek değildir hocam hele bu dizeller için tam tersidir zaten tork denen sey yüksek hızlarda belli eder golfun torku daha yüksek 0-100 ise golf 11,2 focus 10,9
quote:
Orjinalden alıntı: warrior sako
quote:
Orjinalden alıntı: Gökberg_ß
Alakası yok 1.9 tdi,1. tdci dan daha performanslı fln değil,0-100 golf 11.3 ,focus 10.9 +Max hız golfde 187,focusta 188
quote:
Orjinalden alıntı: Tirekutsan
Golf 1.9 tdi focusun 1.6 tdcı inden daha performanslıdır ama 1.9 tdi daha cok vergi ödersin ben olsam Golf 2.0 tdi alırdım
10 nm tork farkı var bunun etkisi yoktur bile,Performans hızlanma ve ataklıktır,Buda focusda daha iyidir,Max hızı bile fazla
quote:
Orjinalden alıntı: Tirekutsan
performans demek 0-100 demek değildir hocam hele bu dizeller için tam tersidir zaten tork denen sey yüksek hızlarda belli eder golfun torku daha yüksek 0-100 ise golf 11,2 focus 10,9
quote:
Orjinalden alıntı: warrior sako
quote:
Orjinalden alıntı: Gökberg_ß
Alakası yok 1.9 tdi,1. tdci dan daha performanslı fln değil,0-100 golf 11.3 ,focus 10.9 +Max hız golfde 187,focusta 188
quote:
Orjinalden alıntı: Tirekutsan
Golf 1.9 tdi focusun 1.6 tdcı inden daha performanslıdır ama 1.9 tdi daha cok vergi ödersin ben olsam Golf 2.0 tdi alırdım
hocam en iyisi her iki araçı test edip konuşmak
quote:
Orjinalden alıntı: Gökberg_ß
10 nm tork farkı var bunun etkisi yoktur bile,Performans hızlanma ve ataklıktır,Buda focusda daha iyidir,Max hızı bile fazla
quote:
Orjinalden alıntı: Tirekutsan
performans demek 0-100 demek değildir hocam hele bu dizeller için tam tersidir zaten tork denen sey yüksek hızlarda belli eder golfun torku daha yüksek 0-100 ise golf 11,2 focus 10,9
quote:
Orjinalden alıntı: warrior sako
quote:
Orjinalden alıntı: Gökberg_ß
Alakası yok 1.9 tdi,1. tdci dan daha performanslı fln değil,0-100 golf 11.3 ,focus 10.9 +Max hız golfde 187,focusta 188
quote:
Orjinalden alıntı: Tirekutsan
Golf 1.9 tdi focusun 1.6 tdcı inden daha performanslıdır ama 1.9 tdi daha cok vergi ödersin ben olsam Golf 2.0 tdi alırdım
sana nişey sormak istiyorum kardeşim eğer kabalık yapıyorsam affet ama merak ettiğim sey sen kendin bu yazdıklarına inanıyormusun arabam.com testinde focus için esp sistemini açmanıza bile gerek bıraktırmıyor deniyordu senin bu bahsettiklerini hiçbiryerde ne duydum nede gördüm ve 2 aracıda kullanmış biri olarak ben diyorumki focus sınıfının en iyi yol tutuşuna sahip bunu sadece ben değil bütün otoriteler söylüyor ardından ise golf gelir..
quote:
Orjinalden alıntı: eradnan
bence yol tutuş konusunda golf daha iyi hele golfün sportline modeli esp li olduğu için çok sağlam yapışıyor yola...
yeni focus virajlarda çok çabuk savruluyor kasası çokyüksek sürekli yatma eğiliminde kalıyor ama eski kasa focusa sözüm yok üretildiği yıllarda sınıfının en iyi yol tutuş arabasıydı ne golf dinlerdi ne a3...
quote:
Orjinalden alıntı: volkan_kolay
sana nişey sormak istiyorum kardeşim eğer kabalık yapıyorsam affet ama merak ettiğim sey sen kendin bu yazdıklarına inanıyormusun arabam.com testinde focus için esp sistemini açmanıza bile gerek bıraktırmıyor deniyordu senin bu bahsettiklerini hiçbiryerde ne duydum nede gördüm ve 2 aracıda kullanmış biri olarak ben diyorumki focus sınıfının en iyi yol tutuşuna sahip bunu sadece ben değil bütün otoriteler söylüyor ardından ise golf gelir..
quote:
Orjinalden alıntı: eradnan
bence yol tutuş konusunda golf daha iyi hele golfün sportline modeli esp li olduğu için çok sağlam yapışıyor yola...
yeni focus virajlarda çok çabuk savruluyor kasası çokyüksek sürekli yatma eğiliminde kalıyor ama eski kasa focusa sözüm yok üretildiği yıllarda sınıfının en iyi yol tutuş arabasıydı ne golf dinlerdi ne a3...
kardeşim o adamlar testi pist şartlarında düz zeminde yapıyorlar yeni focus süspansiyon yapısı nedeniyle düz zeminde golften daha iyi yol tutabilir ancak tırtıklı ve pütürlü türkiye şartları asfalt zemininde focus yüksekliği itibariyle zıplıyor ve kayma eğilimine giriyor ben golfte bunu göremedim daha oturaklı ve kararlı dönüyor virajları...
mesleğim itibariyle hemen hemen her aracı kullanıyorum ve karşılaştırma şansı buluyorum bunlar benim kendi izlenimlerimdir size göre doğru yada yanlış olabilir kanımca doğru bildiğim bilgileri aktarmaya çalışıyorum sizede saygı duyuyorum...
golf
1600cc focusu tercih ederim.
1,9 un feci vergisi vardir.. ikisi de guzel araba.. vergi sorun olacaksa focus bak... gayet genis ve sık bi araba ama golf de cok tatli
seatların kataloğunda 1000 m zamanları yazıyor, 1.9 tdi motor ile 1.6 102 hp lik motorun zamanları birebir aynı,
yani 105 hplik 1.9 motorun performansı hiç iç açıcı değil.
tabiki focus almalısın çok tatlı arabalar sedanı ama
golf sportline da esp var diye yola oturuyo demişsiniz. Esp sadece gerekli olduğu zaman çalışır. araç savrulmaya başladığı zaman yol tutuşunu sağlar. normalde etkilemez ki...
ben golf derim
Golf
Golfün yol tutuşu Focusa göre daha iyi. Ayrıca Focusu durdurmak biraz zor. Frenleri bi acaip. Ve Golfte 4 disk fren var,focusta yok. Ben golfü tercih ederdim..
quote:
Orjinalden alıntı: Gökberg_ß
Alakası yok 1.9 tdi,1.6 tdci dan daha performanslı fln değil,0-100 golf 11.3 ,focus 10.9 +Max hız golfde 187,focusta 188
quote:
Orjinalden alıntı: Tirekutsan
Golf 1.9 tdi focusun 1.6 tdcı inden daha performanslıdır ama 1.9 tdi daha cok vergi ödersin ben olsam Golf 2.0 tdi alırdım
SW focus u gectiğimiz cuma ankara istanbul, istanbul ankara arası otobanda ayrıca az da olsa şehir içinde kullandım. Araç yol tutuş ve performans olarak cidden çok iyi(Kıyasladığım araçlar: Megane II 1.5 dci, Toyota corolla 1.6 sedan, Tempra 1.6 :), citroen c3 1.4 16V, opel corsa, peug 1.6 sw 307 ). Yol tutuş olarak belki güleceksiniz ama benim şimdiye kadar kullandığım en iyi araç Opel corsa idi :D . Ondan da daha iyi. VW grubu uzun yolda hiç kullanmadım. Performans olarak 1.4 16v 92 hp C3 ile aynı diyebilirim. Tabi son sürat daha iyi. Deneme amaçlı otobanda 2 kere yol tam boşken son sürat denedim. Lütfen kızmayın sadece deneme amaçlı 2 3 sn son hıza çıkıp normal seyir hızım 140 a düştüm. Sonuç: yol düz eğimsiz rüzgarsız durumda çok rahat 180 e çıkıyor ve 195 200 seviyelerini gördü. 2. denememde yolda biraz eğim varken de 210 km gördüm. Rüzgar sesi cidden çok az, motor yüksek devirlerde bağırmıyor. Bence çok başarılı. 140 la giderken virajları normal yolda gider gibi dönüyosunuz, çok başarılı. Gelelilim iç mekana işte o tam bir hayal kırıllığı. Tabi benim kullandığım araç kiralık şirket aracı baz versiyon. Ghia falan tabi daha iyidir ama ne kadar daha iyi olabilir ki. Plastik kalitesi çok kötü bi de heryer plastik, tasarım güzel değil, dış tasarımını da çok beğenmiyorum focus un. Ama bir gerçek var araç, motor, yol tutuş, yürüyen aksam, vites yolu(cidden geçişler çok iyi, kısa yollu ve kemikli geçiyor vitesler) şimdiye kadar kullandığım araçların hepsinden daha iyi.
Saygılar
quote:
Orjinalden alıntı: vti_1.6
Golfün yol tutuşu Focusa göre daha iyi. Ayrıca Focusu durdurmak biraz zor. Frenleri bi acaip. Ve Golfte 4 disk fren var,focusta yok. Ben golfü tercih ederdim..
he focusta 4 fren disk yok ha :) Sen biraz geride kalmışsın sanırım benim focusum 2006 yılından beri 4 fren disk
Haklısın hocam trendin iç tasarımı zayıf ama Ghia da kesinlikle böyle değil,Trend deluxe modelide hiç fena değil
quote:
Orjinalden alıntı: mace
quote:
Orjinalden alıntı: Gökberg_ß
Alakası yok 1.9 tdi,1.6 tdci dan daha performanslı fln değil,0-100 golf 11.3 ,focus 10.9 +Max hız golfde 187,focusta 188
quote:
Orjinalden alıntı: Tirekutsan
Golf 1.9 tdi focusun 1.6 tdcı inden daha performanslıdır ama 1.9 tdi daha cok vergi ödersin ben olsam Golf 2.0 tdi alırdım
SW focus u gectiğimiz cuma ankara istanbul, istanbul ankara arası otobanda ayrıca az da olsa şehir içinde kullandım. Araç yol tutuş ve performans olarak cidden çok iyi(Kıyasladığım araçlar: Megane II 1.5 dci, Toyota corolla 1.6 sedan, Tempra 1.6 :), citroen c3 1.4 16V, opel corsa, peug 1.6 sw 307 ). Yol tutuş olarak belki güleceksiniz ama benim şimdiye kadar kullandığım en iyi araç Opel corsa idi :D . Ondan da daha iyi. VW grubu uzun yolda hiç kullanmadım. Performans olarak 1.4 16v 92 hp C3 ile aynı diyebilirim. Tabi son sürat daha iyi. Deneme amaçlı otobanda 2 kere yol tam boşken son sürat denedim. Lütfen kızmayın sadece deneme amaçlı 2 3 sn son hıza çıkıp normal seyir hızım 140 a düştüm. Sonuç: yol düz eğimsiz rüzgarsız durumda çok rahat 180 e çıkıyor ve 195 200 seviyelerini gördü. 2. denememde yolda biraz eğim varken de 210 km gördüm. Rüzgar sesi cidden çok az, motor yüksek devirlerde bağırmıyor. Bence çok başarılı. 140 la giderken virajları normal yolda gider gibi dönüyosunuz, çok başarılı. Gelelilim iç mekana işte o tam bir hayal kırıllığı. Tabi benim kullandığım araç kiralık şirket aracı baz versiyon. Ghia falan tabi daha iyidir ama ne kadar daha iyi olabilir ki. Plastik kalitesi çok kötü bi de heryer plastik, tasarım güzel değil, dış tasarımını da çok beğenmiyorum focus un. Ama bir gerçek var araç, motor, yol tutuş, yürüyen aksam, vites yolu(cidden geçişler çok iyi, kısa yollu ve kemikli geçiyor vitesler) şimdiye kadar kullandığım araçların hepsinden daha iyi.
Saygılar
Ford Focus TDCI. Fakat bildiğim kadarıyla VW nin TDI motorları Ford un TDCI motorlarından daha sessiz çalışıyor.
GOlf TDI
Focus tdci vw common raile bile geçmedi vw traktör motorundan farksız.