Herkese merhaba , mayıs ayında nokia c5-03 model telefon aldım 2 ay kullandıktan sonra hoparlörü bozuldu. 3 haziranda genpa yetkili servise verdim. 20 iş günü dolunca(yeni yasaya göre 30günden 20 güne düştü) Genpa ve nokia yı arayıp ücret iadesi istedim. Şuan 30 iş gününden fazla oldu ama hala talebimi yerine getirmiyorlarlar. Üstelik nokiayla yaptığım görüşmelerde saygısızca konuşmalara maruz kaldım ve başka yöntemlere başvurun ücreti geri almak için dediler tehtidvari bir şekilde. Bu işlemler gerçekleştirilene kadar genpadan geçiçi telefon isteğinde bulundum. Yine yasalara göre ürün 10 iş günü içinde tamir edilmezse geçici olarak aynı model ya da daha üst model bir telefon verilmek zorundadır. telefon istemeye gittiğimde bana renksiz ekran telefon gösterdiler. Ben o telefonu wireless, 3g, gps vs için almıştım. Önerdikleri telefon şaka gibi geldi. Pazartesi tatile gidecektim ama telefon ve navigasyon olmadan pek mümkün değil. O yüzden hemen yasal işlemlere başlamak istiyorum. Fakat ne yapacağım konusunda bir bilgim yok. Pazartesi izmir karşıyaka adliyeye gidip hakem heyetiyle görüşme yapacağım fakat neler gerekli bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim...
bulunduğunuz ilçenin kaymakamlığına gidip hakem heyetine durumu anlatın ve dilekçe verin.dilekçede hem iş günü süresinin dolduğunu hem de istediğiniz özelliklerde bir telefonu geçici olarak vermediklerini muhakkak belirtin.
yanınızda servisten aldığınız kağıt veya kağıtların fotokopisini götürseniz yeterli.orada dilekçeyi doldurup onlarla birlikte teslim ediyorsunuz.
çok sayıda dava olduğu için tahminen 1.5-2 ay kadar sonuç beklersiniz ve büyük ihtimal lehinize olur bu sonuç.
kolay gelsin
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme