Şimdi Ara

Half-Life 3 [ANA KONU] #Episode3 (298. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
6.994
Cevap
26
Favori
346.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 296297298299300
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: urazs


    Valla yazdıklarını okuduktan sonra sana gerçekten hak verdim haklısın Önümüzde tanıtılacak olan grafik motorlarına bakarsak Source yetersiz kalabilir.(Bu arada HL yazcağına her seferinde HF yazmışsın) Belkide yeni motor geliştiriliyordur kimbilir. Ancak emin olduğum tek şey var oda Episode 3 hangi grafiklerle sürülürse sürülsün oynayacağım

    Bu arada tüm bu yazdıklarım tamamen HALF LİFE 3 markası için geçerli. Yoksa Episode 3 için fazlasıyla yeterli bence SOURCE un PORTAL 2 de ki hali, o konuda sana katılıyorum bende, çıksa da oynasak

    Birde en büyük hayalim ne biliyor musun bu konuda, aynen 2004 te olan şeyin olması. DOOM 4 ve HALF LİFE 3' ün yakın zamanlarda çıkarak aklımızı alması. İki oyunun da birbirlerine bazı bakımlardan üstün olması (kalite olarak aralarında çok fark olmasın, ikisi de en iyi FPS oyunlarından olsun ) hangisini alacağımızı şaşırtması. Çok muhteşem bir yıldı 2004 ya, birde hiç bir yerden FAR CRY fırlayıp gelmişti, bazı bakımlardan ikisinden de iyiydi üstelik, ne zamanlardı yaw

    İyi iyi zor zamanlar bitiyor, yakında çok sağlam oyunlar gelecek FPS severler için.




  • Half Life 2 oynamak,Steam forumlarında açılan onlarca ciddi konu en sonunda ses getirmiş. Gabe sanırım forumları dolaştı ve sesimizi duyurmuş olduk yoksa durup dururken böyle bir açıklama yapmazdı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    Half Life 2 oynamak,Steam forumlarında açılan onlarca ciddi konu en sonunda ses getirmiş. Gabe sanırım forumları dolaştı ve sesimizi duyurmuş olduk yoksa durup dururken böyle bir açıklama yapmazdı

    %100 katılıyorum artık tak etti sesimizi duydu.Birde 2. oyunun kaynak kodları çalındı tamam ama 1-2 resim veya çıkış tarihi vermek çok da zor olmasa gerek be ? Bizi çıldırttılar resmen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: urazs

    quote:

    Orijinalden alıntı: wildlove

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.GordonFreemaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.GordonFreemaN


    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.GordonFreemaN

    Yeni motor uzerinde calistiklari konusunda supheliyim. Yeni cikacak cs:go source motorunun gelistirilmis hali gibi geldi

    Source motorunun gelişmiş hali yeni motor değildir gelişmiş hali,yeni versiyonudur

    Tamam da grafik olarak biraz iyilestirilmis ayni motorla isitarak onumuze sunacaklar yani tatmin edici degil. Adamlarin ölüş tarzi ayni

    Ölüm animasyonlarının aynı olacağını kim söyledi? Ayrıca animasyonlar bence son derece kusursuz ve birçok oyundan önde bunu Portal 2'de gördük zaten
    Şu HL3 yeni grafik motoruyla yapılacak diyenlerede şunu demek istiyorum; Gabe uzun bir süre için yeni grafik motoru düşünmüyoruz Source motoru son derece modern ve geliştirilmeye uygun bir motordur demişti.


    http://www.youtube.com/watch?v=tN93xXfews4&nomobile=1

    Ben seninle ayni fikirde degilim. Cok uzun bir aradan sonra cs cikiyor. Ben cok daha iyisini beklerdim. Efektler Tatmin edici degil cs:source e cok benziyor. Mesela bi bomba patlamasida insan parcalanir bunu yansitmasi lazim oyunlarda. Ben herseyden cok bir oyunca gercekcilik ararim ki o oyun benim istediklerimi verebilsin. En azindan kendim adima konusursam cs:go benim icin cs source nin grafik olarak biraz iyilestirilmis hali.


    isteseler sıkı bir modifiye ile source motorunu canavar hale getirirler ve piyasadaki son teknoloji oyun motorlarına kafa tuttururlar. portal 2 bunun bir örneği ve gayet klas görselliğe sahipti. ayrıca source motoru diğer son teknoloji oyun motorları gibi motion blur'un, depth of field'ın ve post processing'in köklendiği bulanık uyduruk motorlardan da değil, gayet verimli ve net görsellik ortaya koyabilen bir oyun motoru. ihtiyacı olan fizik motorunda modifikasyon ve daha yüksek çözünürlüklü kaplamalar. cs go'nun çok iyi görünmediğini ben de biliyorum keza ama oyun çapraz platform olacak ve turnuva oyunu olacak. cs öyle diğer doğrult vur level atla saçmalıklarıyla dolu fps'lere benzemez keza spor gibi bir şeydir ve oynayanları görselliği pek iplemez..

    edit: yine half-life olası ep3 veya cs go için konuşacak olursak vuruş hissiyatının önemi çok büyüktür ki hala vuruş hissiyatını en iyi veren oyun motorları unreal2 ve source'dur bunu tartışmam bile.

    Vuruş hissiyatı ve silah tokluğu istiyorsan RAGE oyna, en az vuruş hissi veren motorlardan biridir Source, en bariz eksikliklerinden biridir bu, çıktığında (Pistol hariç) DOOM 3 ün yanında çok sönüktü HF 2 deki silahların atış ve vuruş hissiyatları ve tokluğu.

    Ayrıca Counter Strike da en embesil shooter dır açık ara yuh artık Çok popüler olması turnuva oyunu olması onu kesinlikle iyi bir FPS yapmaz. Değildir de zaten. Zamanında Quake 2 Quake 3 ün (online FPS lerin en başarılı temsilcileri Turnuva kültürünü oluşturan oyunlar bunlar, ayrıca Death Match bir İD ürünü olup ilk online FPS maçları Doom la yapılmıştır taa 95 te.) sonra da Unreal Tournament serisinin bıraktığı etkiyi sunduğu kaliteyi asla vermeyen bir oyundur CS.

    Ha gerçekçi olsun benim olsun mantığı yeni bir şeydi ve ilk deneyenlerden di CS bunu, oyun mekanikleri de iyi olunca bir furya oldu tüm dünyada. Aynı mantık ta devam eden güncellenmiş çılgınlık versiyonu için bakınız : Modern Warfare serisi. MW bayrağı devraldı CS den. Ama tarz kalite olarak ruhani takipçisi gibidir CS nin. MW multisi çok mu kaliteli, BF 3 çok daha sağlam.

    Ne MW multisi ne CS kalitenin ölçütü değildir online FPS ler de. Çok tutulmuş olmaları da bu gerçeği değiştirmez.

    vuruş hissiyatı konusunda dediklerine katılmıyorum. beğenmediğin cs source'daki geri tepmeler olsun tokluk olsun çok iyidir ve mw serisinden gömlek gömlek üstündür. cs über bir oyun değildir ve hala aktif quake oyuncusu olarak ve quake 3'ü tüm online shooterların kralı olarak gören biri olarak söylüyorum cs en çok ustalaşma ve yetenek isteyen oyunlardan biridir (quake3, tribes ascend, arma2 ve red orchestra'lar gibi değil tabi ama mw serisi ve bf serisinden çok daha fazla bireysel yetenek istediği, daha iyi nişan alma pratik yapma gerektirdiği açık, bf3 ve mw serisinin ise doğrult ve vur olayı üzerine kurulduğunu bireysel yetenek azlığını unlocklarla kapattığını hepimiz biliyoruz)
    ben hiçbir zaman iyi bir cs oyuncusu olmadım, hatta çok cs de oynamam ama quake, unreal (bu da favorilerimden biridir özellikle fps türüne headshot olayını getiren oyundur ve kişisel yetenek ihtiyacı bunda da quake3'e yakındır) gibi oyunlarla birlikte cs de bal gibi turnuva oyunudur.. rage oyununu oynadım hatta millet yererken ben vuruş hissiyatını ve gunplayi konusunda övmüştüm arayıp mesajlarımı da bulabilirsin.. ben cs yerine day of defeat ve day of defeat source tercih eden bir insanım son 12 yıldır ve hep daha üstün bir oyun olarak bulmuşumdur dod'u. yine source'da vuruş hissiyatı, geri tepmeler kötü derken day of defeat'i sana örnek gösteririm ve ona da kötü dersen seninle tartışmam bile..

    sonuç olarak istediğim beni fabrikasyon mw serisinin oyuncularından sanmaman. ben mw serisinden nefret ederim çünkü oyuncuların perklerle rastgele killstreaklerle respawn halinde seni öldürdüğü, el kadar haritalarında kimin nereden spawn olduğu belli olmayan %99 amaçsız bir oyun serisidir. bf3'e gelirsek olay farklı keza o devasa haritalar, araçlar, squad ve takım halinde hareket gerekliliği ile kalitesini ve farkını ortaya koyuyor (tüm bf serisi için geçerli bu) ama kişisel yetenek ihtiyacı olarak bir quake3, bir unreal tournament99-2004 veya beğenmediğin cs kadar olmadığını da inkar etmek yanlış olur.

    cod denilen, bayrağı devraldı denilen sözüm ona başarılı seri her sene kanser halinde sözde yeni oyunla karşımıza çıkıyor. değişen şeyler sadece haritalar, üç beş yeni perk, killstream ve %99'u team deathmatch oynadığı için gereksiz eklenen bir kaç mod oluyor. bu oyun bu kadar az yenilikle her yıl dayatılıyor ve bayrağı devralıyor ergenlerce yoğun ilgi görüyorsa, başarılı bulunuyorsa cs neden 10-12 yılda 3-4 oyun anca çıkarıp dandik kabul ediliyor onu anlamıyorum. source motoru tırıvırıymış, mw denen kanser hala quake motoru kullanıyor (dandik demiyorum oyun motoruna, tekrar hatırlatayım hala aktif quake 3 oyuncusuyum) ama nedense çok başarılı olarak lanse ediliyor. cs go da benim gördüğüm ne biliyormusun, yani cs source'dan cs go'ya yenilik olarak, cod4'den itibaren çıkan tüm cod oyunlarının toplamından daha fazla farklılık, bu bile hayranı olmadığım counter strike'ı mw serisinin önünde yüceltmeye yeter..

    edit: fps zevkin bu devirde nadir rastlanan türlerden o yüzden yazdıklarımda belki agresif tutum sergilemiş olabilirim o yüzden lütfen bunu saldırgan ve kavga isteyen bir tutum olarak algılama



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wildlove -- 20 Şubat 2012; 22:21:47 >




  • Yıl 2012...

    2000 yılında Half-Life'ın eklentisi olarak yapılan oyun resmen Fps-Action türüne damgasını vuruyor ve gelelim günümüze yıl 2012 işte bugün steam'in yayınladığı verilere göre en çok oynanan oyun Counter-Strike .http://store.steampowered.com/stats/

    Bu başarı tartışılamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _LegendmJ_

    Yıl 2012...

    2000 yılında Half-Life'ın eklentisi olarak yapılan oyun resmen Fps-Action türüne damgasını vuruyor ve gelelim günümüze yıl 2012 işte bugün steam'in yayınladığı verilere göre en çok oynanan oyun Counter-Strike .http://store.steampowered.com/stats/

    Bu başarı tartışılamaz.

    Daha ne söylenebilirki En çok oynanan 10 oyun listesinin 5 oyunu Valve ürünü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wildlove

    quote:

    Orijinalden alıntı: urazs

    quote:

    Orijinalden alıntı: wildlove

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.GordonFreemaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.GordonFreemaN


    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.GordonFreemaN

    Yeni motor uzerinde calistiklari konusunda supheliyim. Yeni cikacak cs:go source motorunun gelistirilmis hali gibi geldi

    Source motorunun gelişmiş hali yeni motor değildir gelişmiş hali,yeni versiyonudur

    Tamam da grafik olarak biraz iyilestirilmis ayni motorla isitarak onumuze sunacaklar yani tatmin edici degil. Adamlarin ölüş tarzi ayni

    Ölüm animasyonlarının aynı olacağını kim söyledi? Ayrıca animasyonlar bence son derece kusursuz ve birçok oyundan önde bunu Portal 2'de gördük zaten
    Şu HL3 yeni grafik motoruyla yapılacak diyenlerede şunu demek istiyorum; Gabe uzun bir süre için yeni grafik motoru düşünmüyoruz Source motoru son derece modern ve geliştirilmeye uygun bir motordur demişti.


    http://www.youtube.com/watch?v=tN93xXfews4&nomobile=1

    Ben seninle ayni fikirde degilim. Cok uzun bir aradan sonra cs cikiyor. Ben cok daha iyisini beklerdim. Efektler Tatmin edici degil cs:source e cok benziyor. Mesela bi bomba patlamasida insan parcalanir bunu yansitmasi lazim oyunlarda. Ben herseyden cok bir oyunca gercekcilik ararim ki o oyun benim istediklerimi verebilsin. En azindan kendim adima konusursam cs:go benim icin cs source nin grafik olarak biraz iyilestirilmis hali.


    isteseler sıkı bir modifiye ile source motorunu canavar hale getirirler ve piyasadaki son teknoloji oyun motorlarına kafa tuttururlar. portal 2 bunun bir örneği ve gayet klas görselliğe sahipti. ayrıca source motoru diğer son teknoloji oyun motorları gibi motion blur'un, depth of field'ın ve post processing'in köklendiği bulanık uyduruk motorlardan da değil, gayet verimli ve net görsellik ortaya koyabilen bir oyun motoru. ihtiyacı olan fizik motorunda modifikasyon ve daha yüksek çözünürlüklü kaplamalar. cs go'nun çok iyi görünmediğini ben de biliyorum keza ama oyun çapraz platform olacak ve turnuva oyunu olacak. cs öyle diğer doğrult vur level atla saçmalıklarıyla dolu fps'lere benzemez keza spor gibi bir şeydir ve oynayanları görselliği pek iplemez..

    edit: yine half-life olası ep3 veya cs go için konuşacak olursak vuruş hissiyatının önemi çok büyüktür ki hala vuruş hissiyatını en iyi veren oyun motorları unreal2 ve source'dur bunu tartışmam bile.

    Vuruş hissiyatı ve silah tokluğu istiyorsan RAGE oyna, en az vuruş hissi veren motorlardan biridir Source, en bariz eksikliklerinden biridir bu, çıktığında (Pistol hariç) DOOM 3 ün yanında çok sönüktü HF 2 deki silahların atış ve vuruş hissiyatları ve tokluğu.

    Ayrıca Counter Strike da en embesil shooter dır açık ara yuh artık Çok popüler olması turnuva oyunu olması onu kesinlikle iyi bir FPS yapmaz. Değildir de zaten. Zamanında Quake 2 Quake 3 ün (online FPS lerin en başarılı temsilcileri Turnuva kültürünü oluşturan oyunlar bunlar, ayrıca Death Match bir İD ürünü olup ilk online FPS maçları Doom la yapılmıştır taa 95 te.) sonra da Unreal Tournament serisinin bıraktığı etkiyi sunduğu kaliteyi asla vermeyen bir oyundur CS.

    Ha gerçekçi olsun benim olsun mantığı yeni bir şeydi ve ilk deneyenlerden di CS bunu, oyun mekanikleri de iyi olunca bir furya oldu tüm dünyada. Aynı mantık ta devam eden güncellenmiş çılgınlık versiyonu için bakınız : Modern Warfare serisi. MW bayrağı devraldı CS den. Ama tarz kalite olarak ruhani takipçisi gibidir CS nin. MW multisi çok mu kaliteli, BF 3 çok daha sağlam.

    Ne MW multisi ne CS kalitenin ölçütü değildir online FPS ler de. Çok tutulmuş olmaları da bu gerçeği değiştirmez.

    vuruş hissiyatı konusunda dediklerine katılmıyorum. beğenmediğin cs source'daki geri tepmeler olsun tokluk olsun çok iyidir ve mw serisinden gömlek gömlek üstündür. cs über bir oyun değildir ve hala aktif quake oyuncusu olarak ve quake 3'ü tüm online shooterların kralı olarak gören biri olarak söylüyorum cs en çok ustalaşma ve yetenek isteyen oyunlardan biridir (quake3, tribes ascend, arma2 ve red orchestra'lar gibi değil tabi ama mw serisi ve bf serisinden çok daha fazla bireysel yetenek istediği, daha iyi nişan alma pratik yapma gerektirdiği açık, bf3 ve mw serisinin ise doğrult ve vur olayı üzerine kurulduğunu bireysel yetenek azlığını unlocklarla kapattığını hepimiz biliyoruz)
    ben hiçbir zaman iyi bir cs oyuncusu olmadım, hatta çok cs de oynamam ama quake, unreal (bu da favorilerimden biridir özellikle fps türüne headshot olayını getiren oyundur ve kişisel yetenek ihtiyacı bunda da quake3'e yakındır) gibi oyunlarla birlikte cs de bal gibi turnuva oyunudur.. rage oyununu oynadım hatta millet yererken ben vuruş hissiyatını ve gunplayi konusunda övmüştüm arayıp mesajlarımı da bulabilirsin.. ben cs yerine day of defeat ve day of defeat source tercih eden bir insanım son 12 yıldır ve hep daha üstün bir oyun olarak bulmuşumdur dod'u. yine source'da vuruş hissiyatı, geri tepmeler kötü derken day of defeat'i sana örnek gösteririm ve ona da kötü dersen seninle tartışmam bile..

    sonuç olarak istediğim beni fabrikasyon mw serisinin oyuncularından sanmaman. ben mw serisinden nefret ederim çünkü oyuncuların perklerle rastgele killstreaklerle respawn halinde seni öldürdüğü, el kadar haritalarında kimin nereden spawn olduğu belli olmayan %99 amaçsız bir oyun serisidir. bf3'e gelirsek olay farklı keza o farkını devasa haritalar, araçlar, squad ve takım halinde hareket gerekliliği ile kalitesini ve farkını ortaya koyuyor (tüm bf serisi için geçerli bu) ama kişisel yetenek ihtiyacı olarak bir quake3, bir unreal tournament99-2004 veya beğenmediğin cs kadar olmadığını da inkar etmek yanlış olur.

    cod denilen, bayrağı devraldı denilen sözüm ona başarılı seri her sene kanser halinde sözde yeni oyunla karşımıza çıkıyor. değişen şeyler sadece haritalar, üç beş yeni perk, killstream ve %99'u team deathmatch oynadığı için gereksiz eklenen bir kaç mod oluyor. bu oyun bu kadar az yenilikle her yıl dayatılıyor ve bayrağı devralıyor ergenlerce yoğun ilgi görüyorsa, başarılı bulunuyorsa cs neden 10-12 yılda 3-4 oyun anca çıkarıp dandik kabul ediliyor onu anlamıyorum. source motoru tırıvırıymış, mw denen kanser hala quake motoru kullanıyor (dandik demiyorum oyun motoruna, tekrar hatırlatayım hala aktif quake 3 oyuncusuyum) ama nedense çok başarılı olarak lanse ediliyor. cs go da benim gördüğüm ne biliyormusun, yani cs source'dan cs go'ya yenilik olarak, cod4'den itibaren çıkan tüm cod oyunlarının toplamından daha fazla farklılık, bu bile hayranı olmadığım counter strike'ı mw serisinin önünde yüceltmeye yeter..

    edit: fps zevkin bu devirde nadir rastlanan türlerden o yüzden yazdıklarımda belki agresif tutum sergilemiş olabilirim o yüzden lütfen bunu saldırgan ve kavga isteyen bir tutum olarak algılama

    Source ve vuruş hissiyatı yorumumu özellikle HF 2 ve Episode oyunlarını baz alarak yaptım, Day of Defeat ı hep merak etmiş olmama rağmen hiç oynamadım, dediğiniz gibidir muhtemelen. Bu oynadığım oyunlarda benim için en çok rahatsızlık veren şey vuruş hissinin zayıflığı ve silahların arzu ettiğim hissi vermemesiydi. Ama ilk oyunda da ikinci oyunda da olan magnum tabanca yı hala unutamam. Çok sağlam bir etki bırakıyordu, şimdi hatırladım onu da. Bu arada Turnuva değeri açısından değil bir FPS oyunu olarak değerlendirerek CS ı eleştirirsek eğer, önemsiz bir oyundur CS. Fakat Quake 3 Arena (ve öncesinde Quake 2) ve Unreal Tournament serisi sadece Turnuva oyunu olmaları bazı standartları koymaları ile deği aynı zamanda çok sağlam görsellerle çıktıkları zaman çığır açmalarıyla, teknik üstünlükleri ile de efsane oyunlardır.

    CS ın böyle bir misyonu hiç bir zaman olmadı. Ayrıca bana sorarsanız herhangi bir Quake UT oyununda ustalaşmak (refleksler gibi, deli danalar gibi koşar zıplarken head shot atma mecburiyeti gibi) CS dan bile daha zordur. Bu arada MW in CS benzerliğini bahsettiğiniz alanlardan ziyade genel oyun mekanikleri, oyunun gerçekçilik kaygısı anlamlarında yaptım. Büyük bir kesim KANTIR atah mı gençliği MW e geçti çünkü, bu bilinen bir şey. Bu arada MW daha kalitelidir de demedim zaten CS den. Açıkçası ben de en popüler olduğu zamanlar da oynardım eskiden CS yi , bir süre sonra çok sıkıcı gelmeye başladı bıraktım, bana hitap etmedi. Ben o zamanlar daha çok HL Deathmatch i oynardım, daha eğlenceli gelirdi bana.

    Bu arada CS nin Turnuva değerini ve benim farkında olmadığım diğer değerlerini eleştirmiyorum sadece iyi bir FPS değildir diyorum online olsun olmasın. Bana göre Quake ler Unreal T lar daha kaliteli FPS oyunlardır.

    Yine kendi fikrime göre bilgisayar oyunları tarihinin en abartılmış oyunudur CS, aynı MW serisi gibi. Yani bence hakettiğinden çok daha büyük bir popülerliğe ulaşmıştır. Tabii MW bunu asıl single la temin etmiş online olarak ta perçinlemiş bir seridir ve mirası çok köklü dür.

    Asıl nokta şu; CS yi nasıl değerlendirmek gerekir online bir spor olarak mı yoksa, FPS oyunları açısından mı. Eğer ikinci şıktan bakarsanız hiç bir şey katmamıştır FPS lere, tintirik bir oyundur, QUAKE 3, UT serilerinin değerini taşımaz. Ama online bir spor açısından da çok başarılı bir oyundur tabii ki.

    Bu arada CS da da vuruş hissi berbattır. En nihayetin de bir Source oyunu olduğu için Day of Defeat te de RAGE den (mesela) iyi bir vuruş hissi olduğunu sanmıyorum ben. Mesela UT 3 te çok iyiydi bu his bence. Onu uzun süre oynadım Steam den.

    Ben bu vuruş hissi tokluğu olayının Source un bir sorunu olduğunu düşünüyorum daha çok oyunlardan ziyade, sanki o konuda biraz eksikler gibi geliyor bana. Pek çok şeyi çok iyi yapamasın diyelim İD, shooter olayını her (kendi yaptığı) oyununda muhteşem yapıyor mesela...

    Bu arada MW hakkında ki görüşlerine katılıyorum, multisi ni de çok az tadıp bıraktım zamanında yıllardır merak bile etmiyorum. CS is MW den kendi yaptığı işi daha iyi yapıyordur muhtemelen ona da sözüm yok.

    MW serisi benim için eğlencelik çıtır çerez niyetine arka arkaya izlenen 2,3 sağlam aksiyon filmi tadında ve ölçeğindedir o kadar.

    Yaratıcılık özgünlük sıfırdır MW de, milletin hikayesini beğenmediği CRYSİS lerde yaratıcılık akar her yerden, uzaylı tasarımları, nano suit, şahane görseller. MW serisinin yaptığı tek şey henüz denenmeöiş bir FPS mantığını ustalıkla işlemektir o kadar. Aşırı çizgisel ve sinematik anlatım, tetiğe basmaktan başka bir bok yapmazsınız ve film gibi başlar biter oyun. Özellik le de MÜTHİŞŞ hikaye dedikleri nane son derece bayat klasik RUSYA ABD 3. dünya savaşı konseptidir. Ulan dünya 1945 ten beri işliyor bu konsepti her şekilde, bu mu yaratıcı ?.

    İşte orada da İNFİNİTY WARD ın hikaye anlatımda ki, kurguda ki, sunuşta ki, karakter yaratma ve bizi onlara bağlamada ki ustalığı devreye giriyor ve MW serisi uçuşa geçiyor.

    Daracık sokaklarda, seçim şansınız sıfırdır, yahu CRYSİS FAR CRY HL 2 oynayan ve bu oyunlara aşık olan bir insan MW i en fazla AMA en fazla HOŞ bulur o kadar. Hatta bana sorarsan FPS bile denmez. Ama yaptığını çok iyi yaptığı için zamanında çok tutuldu. Oyunun yarısı önceden hazırlanmış belli sahnelerden ve daracık alanlara sıkıştırılmış halde kurşun alış verişlerinden geçilmez.

    Tüm dünya basını da buna gerçekçi, müthiş, inanılmaz heyecanlı, film gibi diye övgüler düzerek abartılı payeler verir. Tamam kendi işini iyi yapıyor da beni niye hiç bir MW oyunu COD oyunu o atmosferin cidden olduğuna tam anlamıyla ikna edemiyor, büyüleyemiyor...

    Nedenini söyleyeyim o atmosfer orada yok. Gerçeklik hissi yok. Varsa da ben çok daha iyilerini gördüm, o yüzden beni ilk MW bile hiç çarpmadı, afallatmadı. Allah aşkına CRYSİS oynadıktan sonra MW adamı çarpar mı ? Çok kısa süreli bir etkisi oluyor MW lerin, çok çabuk gidiyor üzerinden o etki insanın. Sürekli bir patlama çatlama hengame ile savaş atmosferi bir yere kadar inandırıcı oluyor.

    Bakınız BF 3 çıktı, MW 3 ün multisinin lafını eden yok. Neden ? Çünkü yukarıda eleştirdiğiniz şeylerle birlikte BF 3 te MW 3 ten kat kat üstün ve gerçekçi bir atmosfer var, sırf grafiklerden bahsetmiyorum, ses, fizik motoru, gerçekçilik kaygısı ve hissi çok daha sağlam BF 3 te.

    Aslında salt FPS olarak değil de kendi türünde mesela Aksiyon Film tadında FPS olarak değerlendirsek türünün açık ara en iyisidir bir yandan da. Yani böyle bir aşk nefret ilişkisi içinde gidiyor bu COD Modern Warfare durumu bende de anlayacağınız.

    Ama kesin bir şey söylemem gerekse hiç bir askeri FPS (Tüm COD ler, MOH lar, BF ler ) bende iz bırakmamış beni büyülememiştir sevsemde.(sanırım COD 2 etkilemişti) Hexen, Heretic, Doom, Quake, Unreal(ilk çıktığı an ne olay olmuştu) Half Life 1,2 , Far cry, Crysis, Rage, Fear, Blood 1,2, Duke Nukem 3D ve burada şimdi aklıma gelmeyen başka FPS ler beni hep çok daha fazla büyüsü altına almıştır. Belki de Askeri FPS ler de hayal gücü adına hiç bir haltın olmaması da etkendir bunda. Tabii FPS RPG leri saymıyorum bile ( Oblivion, Morrowind, Deus Ex ler, Fallout lar -alayı birden !!! eski yeni bayılıyorum bu seriye, beni fazla bozmadı Bethesda ve Obsidian Falloutları, eskilerinin yeri ayrı olsada-

    Gördüğün gibi kavga mevzusundan ziyade hoş bir sohbet fırsatı buldum ve kullandım yazdıklarından.




  • Yazımda ki iki şeyi düzeltmek istiyorum bok attığım.

    Birincisi CS nin eski zamanlarda ki oyunlara göre düşünürsek vuruş hissi berbat değildi sanırım, ikincisi de evet bayat klasik bir senaryodur RUSYA ABD 3. Dünya savaşı olayı da bunu bir FPS de ustalıkla yapan daha önce çıkmamıştı, o yüzden bayat senaryo diyemeyiz herhalde, sadece akıllı davranıp herkesten önce bir gün birinin mutlaka yapacağı şeyi yaptılar diyebiliriz. Hah şimdi oldu, rahatladım.
  • Valve PC oyunculuğu hala varsa bunun en büyük pay sahiplerindendir.Bir firma düşünün birçok oyun yapıyor ve tutmayan oyunu YOK! Gerçekten inanılmaz bir firma.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wildlove

    quote:

    Orijinalden alıntı: urazs

    quote:

    Orijinalden alıntı: wildlove

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.GordonFreemaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.GordonFreemaN


    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.GordonFreemaN

    Yeni motor uzerinde calistiklari konusunda supheliyim. Yeni cikacak cs:go source motorunun gelistirilmis hali gibi geldi

    Source motorunun gelişmiş hali yeni motor değildir gelişmiş hali,yeni versiyonudur

    Tamam da grafik olarak biraz iyilestirilmis ayni motorla isitarak onumuze sunacaklar yani tatmin edici degil. Adamlarin ölüş tarzi ayni

    Ölüm animasyonlarının aynı olacağını kim söyledi? Ayrıca animasyonlar bence son derece kusursuz ve birçok oyundan önde bunu Portal 2'de gördük zaten
    Şu HL3 yeni grafik motoruyla yapılacak diyenlerede şunu demek istiyorum; Gabe uzun bir süre için yeni grafik motoru düşünmüyoruz Source motoru son derece modern ve geliştirilmeye uygun bir motordur demişti.


    http://www.youtube.com/watch?v=tN93xXfews4&nomobile=1

    Ben seninle ayni fikirde degilim. Cok uzun bir aradan sonra cs cikiyor. Ben cok daha iyisini beklerdim. Efektler Tatmin edici degil cs:source e cok benziyor. Mesela bi bomba patlamasida insan parcalanir bunu yansitmasi lazim oyunlarda. Ben herseyden cok bir oyunca gercekcilik ararim ki o oyun benim istediklerimi verebilsin. En azindan kendim adima konusursam cs:go benim icin cs source nin grafik olarak biraz iyilestirilmis hali.


    isteseler sıkı bir modifiye ile source motorunu canavar hale getirirler ve piyasadaki son teknoloji oyun motorlarına kafa tuttururlar. portal 2 bunun bir örneği ve gayet klas görselliğe sahipti. ayrıca source motoru diğer son teknoloji oyun motorları gibi motion blur'un, depth of field'ın ve post processing'in köklendiği bulanık uyduruk motorlardan da değil, gayet verimli ve net görsellik ortaya koyabilen bir oyun motoru. ihtiyacı olan fizik motorunda modifikasyon ve daha yüksek çözünürlüklü kaplamalar. cs go'nun çok iyi görünmediğini ben de biliyorum keza ama oyun çapraz platform olacak ve turnuva oyunu olacak. cs öyle diğer doğrult vur level atla saçmalıklarıyla dolu fps'lere benzemez keza spor gibi bir şeydir ve oynayanları görselliği pek iplemez..

    edit: yine half-life olası ep3 veya cs go için konuşacak olursak vuruş hissiyatının önemi çok büyüktür ki hala vuruş hissiyatını en iyi veren oyun motorları unreal2 ve source'dur bunu tartışmam bile.

    Vuruş hissiyatı ve silah tokluğu istiyorsan RAGE oyna, en az vuruş hissi veren motorlardan biridir Source, en bariz eksikliklerinden biridir bu, çıktığında (Pistol hariç) DOOM 3 ün yanında çok sönüktü HF 2 deki silahların atış ve vuruş hissiyatları ve tokluğu.

    Ayrıca Counter Strike da en embesil shooter dır açık ara yuh artık Çok popüler olması turnuva oyunu olması onu kesinlikle iyi bir FPS yapmaz. Değildir de zaten. Zamanında Quake 2 Quake 3 ün (online FPS lerin en başarılı temsilcileri Turnuva kültürünü oluşturan oyunlar bunlar, ayrıca Death Match bir İD ürünü olup ilk online FPS maçları Doom la yapılmıştır taa 95 te.) sonra da Unreal Tournament serisinin bıraktığı etkiyi sunduğu kaliteyi asla vermeyen bir oyundur CS.

    Ha gerçekçi olsun benim olsun mantığı yeni bir şeydi ve ilk deneyenlerden di CS bunu, oyun mekanikleri de iyi olunca bir furya oldu tüm dünyada. Aynı mantık ta devam eden güncellenmiş çılgınlık versiyonu için bakınız : Modern Warfare serisi. MW bayrağı devraldı CS den. Ama tarz kalite olarak ruhani takipçisi gibidir CS nin. MW multisi çok mu kaliteli, BF 3 çok daha sağlam.

    Ne MW multisi ne CS kalitenin ölçütü değildir online FPS ler de. Çok tutulmuş olmaları da bu gerçeği değiştirmez.

    vuruş hissiyatı konusunda dediklerine katılmıyorum. beğenmediğin cs source'daki geri tepmeler olsun tokluk olsun çok iyidir ve mw serisinden gömlek gömlek üstündür. cs über bir oyun değildir ve hala aktif quake oyuncusu olarak ve quake 3'ü tüm online shooterların kralı olarak gören biri olarak söylüyorum cs en çok ustalaşma ve yetenek isteyen oyunlardan biridir (quake3, tribes ascend, arma2 ve red orchestra'lar gibi değil tabi ama mw serisi ve bf serisinden çok daha fazla bireysel yetenek istediği, daha iyi nişan alma pratik yapma gerektirdiği açık, bf3 ve mw serisinin ise doğrult ve vur olayı üzerine kurulduğunu bireysel yetenek azlığını unlocklarla kapattığını hepimiz biliyoruz)
    ben hiçbir zaman iyi bir cs oyuncusu olmadım, hatta çok cs de oynamam ama quake, unreal (bu da favorilerimden biridir özellikle fps türüne headshot olayını getiren oyundur ve kişisel yetenek ihtiyacı bunda da quake3'e yakındır) gibi oyunlarla birlikte cs de bal gibi turnuva oyunudur.. rage oyununu oynadım hatta millet yererken ben vuruş hissiyatını ve gunplayi konusunda övmüştüm arayıp mesajlarımı da bulabilirsin.. ben cs yerine day of defeat ve day of defeat source tercih eden bir insanım son 12 yıldır ve hep daha üstün bir oyun olarak bulmuşumdur dod'u. yine source'da vuruş hissiyatı, geri tepmeler kötü derken day of defeat'i sana örnek gösteririm ve ona da kötü dersen seninle tartışmam bile..

    sonuç olarak istediğim beni fabrikasyon mw serisinin oyuncularından sanmaman. ben mw serisinden nefret ederim çünkü oyuncuların perklerle rastgele killstreaklerle respawn halinde seni öldürdüğü, el kadar haritalarında kimin nereden spawn olduğu belli olmayan %99 amaçsız bir oyun serisidir. bf3'e gelirsek olay farklı keza o devasa haritalar, araçlar, squad ve takım halinde hareket gerekliliği ile kalitesini ve farkını ortaya koyuyor (tüm bf serisi için geçerli bu) ama kişisel yetenek ihtiyacı olarak bir quake3, bir unreal tournament99-2004 veya beğenmediğin cs kadar olmadığını da inkar etmek yanlış olur.

    cod denilen, bayrağı devraldı denilen sözüm ona başarılı seri her sene kanser halinde sözde yeni oyunla karşımıza çıkıyor. değişen şeyler sadece haritalar, üç beş yeni perk, killstream ve %99'u team deathmatch oynadığı için gereksiz eklenen bir kaç mod oluyor. bu oyun bu kadar az yenilikle her yıl dayatılıyor ve bayrağı devralıyor ergenlerce yoğun ilgi görüyorsa, başarılı bulunuyorsa cs neden 10-12 yılda 3-4 oyun anca çıkarıp dandik kabul ediliyor onu anlamıyorum. source motoru tırıvırıymış, mw denen kanser hala quake motoru kullanıyor (dandik demiyorum oyun motoruna, tekrar hatırlatayım hala aktif quake 3 oyuncusuyum) ama nedense çok başarılı olarak lanse ediliyor. cs go da benim gördüğüm ne biliyormusun, yani cs source'dan cs go'ya yenilik olarak, cod4'den itibaren çıkan tüm cod oyunlarının toplamından daha fazla farklılık, bu bile hayranı olmadığım counter strike'ı mw serisinin önünde yüceltmeye yeter..

    edit: fps zevkin bu devirde nadir rastlanan türlerden o yüzden yazdıklarımda belki agresif tutum sergilemiş olabilirim o yüzden lütfen bunu saldırgan ve kavga isteyen bir tutum olarak algılama

    Birde yanlış anlaşılmışım Source motoru tırıvırı demedim sadece işte vurş hissi, tokluk gunplay konusunda diğer alanlarda olduğu kadar başarılı bulmuyorum Source u o kadar. Kalitesi tartışılmaz yoksa ve zaten kalbinde İD TECH 2 yatar Source un da tıpkı MW, COD oyunlarının alayının kodlarında İD TECH 3 (Quake 3 Arena) olduğu gibi. Tabii ki Gold Source un çok gelişmiş bir versiyonu olduğu için pek bilinmez dile getirilmez bu ama özünde Quake 2 den alır gücünü PORTAL 2 bile.

    CS yı ise kesinlikle online bir FPS olarak değil FPS olarak tırt buluyorum. Sanırım burada hatalı davranmışım biraz. Sonuçta online oyun online başarısı ve kalitesi ile değerlendirilir bu bakımdan CS çok başarılıdır evet. Yine de işte benim için Quake ler (Quake 3 Arena mesela) Unreal Tournament ler kadar başarılı etkileyici değildir. Bunda bu serilerin FPS lere teknik olarak, görsellik olarak önderlik etmiş olması da etkili olabilir.

    Ayrıca Doom la başlayan bu süreci QUAKE 2, 3 ve Unreal Tournament lar belli bir standarda ulaştırmıştır, yaygınlaştırmıştır. Belki de CS yi pek sevmememin sebebi bana en ufak bir yaratıcılık hissi vermemesi de olabilir. Bu yüzden HALF LİFE Death Match bana çok daha eğlenceli gelirdi zamanında. Bu arada evet yukarıda saydığım oyunlar daha profesyonel oyunlardı ve ustalaşması CS den de zordu.

    Tüm bu yazdıklarım CS nin başarısını değiştirmez tabii ki. Ama benim için bir şey ifade etmedi ne yazık ki. Hatta yurdum gencinin KANTIR ATAH mantalitesi yüzünden, başka bir halt bilmemesi, başka bir oyundan çakmaması yüzünden iyice soğumuş ta olabilirim CS den bilemiyorum.

    Counter da dehşet oynayan adamları çıktığı zamanlarda QUAKE 4 Death Match inde İnternet kafeler de maymun etmişliğim de vardır hani, ki çok zevkliydi. Lan bi Counter bi Pes başka bir şeyden anladığı yoktu(hala yok, ha birde FİFA toplayınca kendini o eklendi yanına, ultra tırışka saçma sapan free to play online ları falan saymıyorum bile) insanların resmen 15 sene boyunca ona dertlenirdim ben.




  • Gaben'ın tamamen arkasındayım, ben de olsam aynı şeyi yapardım, bölüm bölüm video yayınlayıp oynarken "Aaa trailerda vardı burası" demektense bütün oyunu aynı heyecanla oynamak daha iyi. Hem Half Life gibi bir efsanenin sürpriz bir şekilde piyasaya sunulması daha büyük etki oluşturacaktır.

    Grafik Motoru olayına gelince, Half-Life 8 çıksın, Source Engine ile çıksın, yine oynarım. Bir oyunu asla grafiğine göre değerlendirmedim, ve değerlendirmem. Grafik isteyene oyun çok: Final Fantasy, Crysis, BF3, Rage vs...

    Ama Hikaye'si Güzel Oyun Her Zaman Gelmez. (Bkz: Half-Life, Bioshock, Singularity, vs...)
  • Comes... another...
    FREEEEEMAAAAAANNN!
    The last...I am the last...
    Done...what have you done...
    Win... you cannot win...
    Die now...you die now...die now...
    Alone... aren't you alone... aren't you alone...
    Their slaves...we are their slaves...we are...
    The truth...you can never know...the truth...
    Thieves...you all are thieves...you all are...
    You are man... he is not man... for you he waits... for you...
    Deceive you... will deceive you...

    Bu sözleri duymak bile tüylerimi ürpertiyor
  • 13 Aralık 2007' dan beri bekliyormuyuz? :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BeWBeWC!BeWBeW

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~pasak~

    quote:

    Orijinalden alıntı: BeWBeWC!BeWBeW

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~pasak~

    beyler half life 2 yi indirip kurdum ama oyunu açtığımda "engine error" penceresi açılıyor ve

    "available memory less than 128MB!!! -100605952" uyarısını veriyor.bu hata ile karşılaşan var mı ,ne yapmam gerekir?

    bu arada işletim sistemi win 7 home pre ,gpu n-vidia gt555 2gb

    exe adı hl2.exe ise hl2-steam-console.exe olarak degiştir gene hata verirse xp modunda calıstır

    yardım için teşekkürler.işe yaradı

    torrenten cektin sanırım banada olmustu yorumlardan bulmuştum :D

    torrent değil upload sitesinden. bir de 3-5 kelimeyi yarım yamalak çevirip sonra "full türkçe altyazı" diye piyasaya sürenlere sesleniyorum: ne olur bir dil kursuna yazılın ,insanları sevdikleri oyunlardan soğutmayın ,babanıza sövdürtmeyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    Comes... another...
    FREEEEEMAAAAAANNN!
    The last...I am the last...
    Done...what have you done...
    Win... you cannot win...
    Die now...you die now...die now...
    Alone... aren't you alone... aren't you alone...
    Their slaves...we are their slaves...we are...
    The truth...you can never know...the truth...
    Thieves...you all are thieves...you all are...
    You are man... he is not man... for you he waits... for you...
    Deceive you... will deceive you...

    Bu sözleri duymak bile tüylerimi ürpertiyor

    Translatte çevirdim şu yazıyor
    Sen adam. o adam değil. sizin için o bekler. sizin için.
    Dedim ya.O insan diye Episode 3'te öğrenicez
    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Half_Life_icin_Bitirmeden_Gostermek_istemiyoruz-24819.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-ED5D10718 -- 21 Şubat 2012; 15:05:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~pasak~

    quote:

    Orijinalden alıntı: BeWBeWC!BeWBeW

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~pasak~

    quote:

    Orijinalden alıntı: BeWBeWC!BeWBeW

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~pasak~

    beyler half life 2 yi indirip kurdum ama oyunu açtığımda "engine error" penceresi açılıyor ve

    "available memory less than 128MB!!! -100605952" uyarısını veriyor.bu hata ile karşılaşan var mı ,ne yapmam gerekir?

    bu arada işletim sistemi win 7 home pre ,gpu n-vidia gt555 2gb

    exe adı hl2.exe ise hl2-steam-console.exe olarak degiştir gene hata verirse xp modunda calıstır

    yardım için teşekkürler.işe yaradı

    torrenten cektin sanırım banada olmustu yorumlardan bulmuştum :D

    torrent değil upload sitesinden. bir de 3-5 kelimeyi yarım yamalak çevirip sonra "full türkçe altyazı" diye piyasaya sürenlere sesleniyorum: ne olur bir dil kursuna yazılın ,insanları sevdikleri oyunlardan soğutmayın ,babanıza sövdürtmeyin.

    Forumda gayet iyi çevrilmiş versiyonu var. Dikkatle ararsan küfür etmek zorunda kalmazsın.


    "Comes... another..." - Spoken when Gordon first enters Xen. This is a reference to the corpses that can be found around Xen, apparently of those who tried to stop Nihilanth before Gordon arrived.
    "You are man... he is not man... for you he waits... for you..." - Spoken when the player enters the second part of the chapter Interloper. Believed to be a reference to G-man and his apparent inhuman abilities.
    "The last...I am the last..." - Spoken when the player reaches the final part of Interloper. Possible meanings include Nihilanth referencing that he is the last of his kind, or that he is the last obstacle in the path of Gordon.
    "Win... you cannot win..." - Spoken when the player reaches Gonarch's Lair. A taunt toward Gordon.
    "Done...what have you done..." - Spoken when the player defeats the Gonarch and enters the chapter Interloper.
    "Die...you all die...you all die..."
    "Die now...you die now...die now..." - Spoken during the battle with Nihilanth.
    "Their slaves...we are their slaves...we are..." The meaning to this remains unknown. Some believe it to be a reference to the Combine, who are not seen until Half-Life 2.
    "The truth...you can never know...the truth..."
    "Thieves...you all are thieves...you all are..." Believed to be a reference to the crystals and specimens taken from the borderworld prior to the resonance cascade.
    "Deceive you... will deceive you..."
    "Alone... aren't you alone... aren't you alone..." This implies us that Gordon is not alone, but followed by G-Man.
    "FREEEEEMAAAAAANNN!" - Spoken at the beginning of the final battle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmi524

    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    Comes... another...
    FREEEEEMAAAAAANNN!
    The last...I am the last...
    Done...what have you done...
    Win... you cannot win...
    Die now...you die now...die now...
    Alone... aren't you alone... aren't you alone...
    Their slaves...we are their slaves...we are...
    The truth...you can never know...the truth...
    Thieves...you all are thieves...you all are...
    You are man... he is not man... for you he waits... for you...
    Deceive you... will deceive you...

    Bu sözleri duymak bile tüylerimi ürpertiyor

    Translatte çevirdim şu yazıyor
    Sen adam. o adam değil. sizin için o bekler. sizin için.
    Dedim ya.O insan diye Episode 3'te öğrenicez
    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Half_Life_icin_Bitirmeden_Gostermek_istemiyoruz-24819.htm

    Google translate ile çevirttim deme gülme kırizinden gitcem zaten , google translate kadar berbat bir çeviri var mı merak ediyorum
    İnglizcem Amerikan ingizlizcesi değil ingiltere ingilizcesi (elde olmayan sebeplerden) ama google translate yi gördükten sonra kendi ingilizcemi övmekten alamıyorum. amerikan ingilizcesinin kursuna gitmeye başladım zaten fazla fark yok bazı kelimelerde bir iki harf değişiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    BEYLER EPİSODE 3'ÜN GİDİŞATI İLE İLGİLİ HABER VAR!!!

    Episode 3'ten vazgeçilmemiş aksine yapım aşamasındaymış! İşte uzun detaylar;

    Valve, oyuncular tarafından en çok baskı yapılan firmaların başında geliyor çünkü çok büyük ve tutukulu bir kitle Half Life'ın devam oyununu bekliyor. Fakat firmanın başındaki Gabe Newell'ın Half-Life ve Half Life 2'den öğrendiği bazı şeyler olmuş.

    Penny Arcade ile konuşan Newell, geçmişe baktığımızda Half-Life ve Half Life 2'nin zamanında çıkmadığını ve bunlardan bazı dersler aldıklarını söyledi. Bir yandan da oyuncuları fazla heyecanlandırıp da sonradan hayal kırıklığına uğratmak istemiyorlar. Bu yüzden bir şeyler açıklamadan önce oyunun iyice pişmiş olmasını istiyorlar.

    "Hayranlarımızı ne kadar kızdırdığımızı biliyoruz ve onları bu duruma sokmak çok sinir bozucu bir şey. Elimizden geldiğince hızlı davranmaya çalışıyoruz, oyuncular için en değerli ne olacaksa onları seçmeye çalışıyoruz. Eğer bunu sihirle bir günde yapmanın bir yolu varsa duymak isteriz. Her gün tonlarca mail alıyorum. Neden Episode 3 hakkında bir şey söylemediğimizi soruyorlar. Episode 3 hakkında konuşmamamızın çok büyük nedenleri var ama bunları şu an size söyleyemem, ileride söyleyeceğim."

    Muhtemelen yine Half Life 1 ve 2'de olduğu gibi kaynak kodlarının çalınmasından korkuyorlar. 2 oyununda ertelenme sebebi buydu hatırlarsanız.

    daha ne kadar söylicek çıkmamasının nedenini. bundan 2 sene öncede aynısnı söylemişti ilerde açıklicam diye. hani nerde. öylesine konuşuyor şişko herif.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freedom667

    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    BEYLER EPİSODE 3'ÜN GİDİŞATI İLE İLGİLİ HABER VAR!!!

    Episode 3'ten vazgeçilmemiş aksine yapım aşamasındaymış! İşte uzun detaylar;

    Valve, oyuncular tarafından en çok baskı yapılan firmaların başında geliyor çünkü çok büyük ve tutukulu bir kitle Half Life'ın devam oyununu bekliyor. Fakat firmanın başındaki Gabe Newell'ın Half-Life ve Half Life 2'den öğrendiği bazı şeyler olmuş.

    Penny Arcade ile konuşan Newell, geçmişe baktığımızda Half-Life ve Half Life 2'nin zamanında çıkmadığını ve bunlardan bazı dersler aldıklarını söyledi. Bir yandan da oyuncuları fazla heyecanlandırıp da sonradan hayal kırıklığına uğratmak istemiyorlar. Bu yüzden bir şeyler açıklamadan önce oyunun iyice pişmiş olmasını istiyorlar.

    "Hayranlarımızı ne kadar kızdırdığımızı biliyoruz ve onları bu duruma sokmak çok sinir bozucu bir şey. Elimizden geldiğince hızlı davranmaya çalışıyoruz, oyuncular için en değerli ne olacaksa onları seçmeye çalışıyoruz. Eğer bunu sihirle bir günde yapmanın bir yolu varsa duymak isteriz. Her gün tonlarca mail alıyorum. Neden Episode 3 hakkında bir şey söylemediğimizi soruyorlar. Episode 3 hakkında konuşmamamızın çok büyük nedenleri var ama bunları şu an size söyleyemem, ileride söyleyeceğim."

    Muhtemelen yine Half Life 1 ve 2'de olduğu gibi kaynak kodlarının çalınmasından korkuyorlar. 2 oyununda ertelenme sebebi buydu hatırlarsanız.

    daha ne kadar söylicek çıkmamasının nedenini. bundan 2 sene öncede aynısnı söylemişti ilerde açıklicam diye. hani nerde. öylesine konuşuyor şişko herif.

    Sen Gabe Newell'a "şişko herif" demeye devam et. Adam Valve'ı kurarak, Half-Life'ı ve Steam'i çıkartarak devrim yapmıştır.




  • bi araştır bakalım benden başka kaç kişi şişko diyo. tmm devrim yaptı ama insanı bu kadar bekletip delirtmeleri gerekmiyo. biz tam HL duyrulcak derken onlar başka oyun duyuruyo ve biz iyice kafayı yiyoruz. Haksız mıyım ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 296297298299300
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.