Şimdi Ara

hangi golf 7 almalı (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
54
Cevap
2
Favori
14.520
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • fabrika değeri tutmaz ise hiçbir seçenek yok kurtuluş için. bende artık sakin kullanma yakıtta ekonomi peşindeyim. ama söylediğiniz gibi 1-1,5 lt fark varsa pek sıcak bakmıyorum golf e. güvenlik tam ona laf yok. VW nin almanya üretimi ona da ses yok. ama şu yakıt değeri tutmazsa o kötü.
  • Dostum 1.6 comfort önerilir ben kullandım süper!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mereras

    fiyat/performansa göre hangi golf 7 alınmalı. 42 olan 1.2 midline mı 1.4 comfort mu. ya da dizel mi.

    3 silindirli motorların daha çok ses yaptıklarını duydum, test sürüşü yapmadan almayın derim kesinlikle.
  • http://binekarac.vw.com.tr/yeni-golf-donanim.aspx

    farklı motorların farklı donanım seviyeleri için donanım listesi, faydalı olabilir.
  • 140 hp comfort manuel fiyatı belli değil daha. bilen var mı.
  • beklemek lazım 2.0tdi 2.0btdi ler yolda. yaza doğru 3.0tdi yok canım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yerim piyat performansını, olacaksa 1.4 comfortline olsun. Hiç değilse keyif alırsın. Ülkeyi ne hale getirdiler 1.4 gibi düdük motorlara tav oluyoruz. Turbo ile, yüksek sıkıştırma ile güç arttırıp dengelemeye çalışıyorlar alt devirlede ölü araçlar, yüksek hacmin getirdiği rahatlık yok motorda. Elin amerikalısı da 3 litre altını motor olarak görmesin. O yüzden 1.4 comfortline al.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CRaFTY_35

    quote:

    Orijinalden alıntı: mereras

    fiyat/performansa göre hangi golf 7 alınmalı. 42 olan 1.2 midline mı 1.4 comfort mu. ya da dizel mi.

    3 silindirli motorların daha çok ses yaptıklarını duydum, test sürüşü yapmadan almayın derim kesinlikle.

    Hocam 3 silindirli derken 1.2 tsi'yi mi kastediyorsun anlamadım ama, 1.2tsi'lar da da 4 silindir var..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbenli87

    quote:

    Orijinalden alıntı: CRaFTY_35

    quote:

    Orijinalden alıntı: mereras

    fiyat/performansa göre hangi golf 7 alınmalı. 42 olan 1.2 midline mı 1.4 comfort mu. ya da dizel mi.

    3 silindirli motorların daha çok ses yaptıklarını duydum, test sürüşü yapmadan almayın derim kesinlikle.

    Hocam 3 silindirli derken 1.2 tsi'yi mi kastediyorsun anlamadım ama, 1.2tsi'lar da da 4 silindir var..

    evet inceledim şimdi, 4 silindirliymiş. Polo larda 1.2 ler 3 silindir olunca bunlardada öyle diye düşünmüştüm. Yanlış bilgi için özür diliyorum :)

    O zaman 1.6 tdi highline +sunroof :)




  • hayatında hiç bu motorları kullanmamış hatta yanından geçmemiş adamlar yorum yapıyor ya burda tav oluyorum. kardeşim niye gitmesin 1.2 yada 1.4 motor. canavar gibi turboları var. hızlanmalarına bakarsanız tüm eski atmosferik motorlardan hızlılar. ne olmasını bekliyorsunuz bilmiyorum yani. bu arabalar gti falan değil normal günlük kullanımlar için üretilmiş motorlar. bütçe doğrultusunda her biri de alınası motordur benim için. al dizel diyorsunuz da aynı donanımın dizeli ile 1.2 motoru arasında 100000 tl fark var farkındasınız herhalde. + yıllık vergi de de yıllık tasarruf yaklaşık 300 tl yani bir buçuk depo mazot parası. kardeşim bütçe kısıtlıysa alırsın 1.2 motoru babalar gibi kullanırsın, burda kimse yarışa katılmayacak. paran çoksa da alırsın 1.6 dizel olur biter. hesap kitap ortada, kahin olmaya gerek yok




  • 1.2 tsi 105bg comfortline dsg 55700tl yakıt ş.içi 5.6 ş.dışı 4.4 ortalama 4.8lt
    1.4 tsi 140bg comfortline dsg 63100tl yakıt ş.içi 5.8 ş.dışı 4.1 ortalama 4.7lt
    1.4 tsi 122bg comfortline dsg 58800tl yakıt ş.içi 6.2 ş.dışı 4.3 ortalama 5.0lt

    ben üçüncüyü eliyorum çünkü yakıtı fazla.
    1.4tsi 140bg'lerde bağımsız süspansiyon cezbediyor açıkças.
    ama galiba o kadar para çıkaramiycam, mecbur 1.2 olanı alcam.

    arkadaşlar metalik gri düşünüyorum, başka neler ekletmeliyim sizce opsiyon?

    Metalik Renk 950 TL
    Bi-Xenon Farlar ve LED Gündüz Farları 2.800 TL
    Sürüş Konfor Paketi (Hız Sabitleyici + Ön-Arka Park Mesafe Sensörü) 1.270 TL

    xenon far çok gerekli mi sizce?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hector256

    1.2 tsi 105bg comfortline dsg 55700tl yakıt ş.içi 5.6 ş.dışı 4.4 ortalama 4.8lt
    1.4 tsi 140bg comfortline dsg 63100tl yakıt ş.içi 5.8 ş.dışı 4.1 ortalama 4.7lt
    1.4 tsi 122bg comfortline dsg 58800tl yakıt ş.içi 6.2 ş.dışı 4.3 ortalama 5.0lt

    ben üçüncüyü eliyorum çünkü yakıtı fazla.
    1.4tsi 140bg'lerde bağımsız süspansiyon cezbediyor açıkças.
    ama galiba o kadar para çıkaramiycam, mecbur 1.2 olanı alcam.

    arkadaşlar metalik gri düşünüyorum, başka neler ekletmeliyim sizce opsiyon?

    Metalik Renk 950 TL
    Bi-Xenon Farlar ve LED Gündüz Farları 2.800 TL
    Sürüş Konfor Paketi (Hız Sabitleyici + Ön-Arka Park Mesafe Sensörü) 1.270 TL

    xenon far çok gerekli mi sizce?


    Fanatik Başlığı ve Ana Konu başlığı altında çok tartıştık hala da konuşuyoruz. Bence imkaniniz varsa elediginizi alın. Bağımsız süspansiyon için 122hp'lik versiyon değer. Tüketim olarak 0.5 ila 1lt arası oynama olur. Aşırı fark söz konusu değil. Gerektiğinde güç de ayaginizin altında hazır olur.
    Bi xenon uledli olmasa bile tercih edebilirseniz edin. Aracın ön yüz ifadesi xenon far ve ızgara farklı olması nedeniyle halojenlerden daha karakteristik bir ifadeye sahip oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    quote:

    Orijinalden alıntı: hector256

    1.2 tsi 105bg comfortline dsg 55700tl yakıt ş.içi 5.6 ş.dışı 4.4 ortalama 4.8lt
    1.4 tsi 140bg comfortline dsg 63100tl yakıt ş.içi 5.8 ş.dışı 4.1 ortalama 4.7lt
    1.4 tsi 122bg comfortline dsg 58800tl yakıt ş.içi 6.2 ş.dışı 4.3 ortalama 5.0lt

    ben üçüncüyü eliyorum çünkü yakıtı fazla.
    1.4tsi 140bg'lerde bağımsız süspansiyon cezbediyor açıkças.
    ama galiba o kadar para çıkaramiycam, mecbur 1.2 olanı alcam.

    arkadaşlar metalik gri düşünüyorum, başka neler ekletmeliyim sizce opsiyon?

    Metalik Renk 950 TL
    Bi-Xenon Farlar ve LED Gündüz Farları 2.800 TL
    Sürüş Konfor Paketi (Hız Sabitleyici + Ön-Arka Park Mesafe Sensörü) 1.270 TL

    xenon far çok gerekli mi sizce?


    Fanatik Başlığı ve Ana Konu başlığı altında çok tartıştık hala da konuşuyoruz. Bence imkaniniz varsa elediginizi alın. Bağımsız süspansiyon için 122hp'lik versiyon değer. Tüketim olarak 0.5 ila 1lt arası oynama olur. Aşırı fark söz konusu değil. Gerektiğinde güç de ayaginizin altında hazır olur.
    Bi xenon uledli olmasa bile tercih edebilirseniz edin. Aracın ön yüz ifadesi xenon far ve ızgara farklı olması nedeniyle halojenlerden daha karakteristik bir ifadeye sahip oluyor.

    hocam 122bg'liklerde bağımsız süspansiyon var mı arkada? ben bir tek 140'lıklarda var diye biliyorum...

    bi-xenon farlar için söylediklerinizi anlıyorum ama benim için görüntü çok önemli değil, performans da keza öyle. metalik griden bile vazgeçicem büyük ihtimalle. benim için, kaliteli, uzun yıllar binebileceğim, az yakan bir araba olması en önemlisi.




  • 122bg olanlarda arkadaki süspansiyon bağımsız hocam. Kesin bilgidir. Ben kullanıyorum aynısını ilk çıktığında galeride aracın altına yatarak bakıp karar verip almıştım ben de
    122hp ve üstü olan tüm motorlarda bağımsız süspansiyon standart.

    Sürüş Konfor Paketi Comfortline için bence de en gerekli opsiyon. Bixenon dediginiz gibi olmasa da olur. Beyaz da güzel duruyor araçta. Şartları fazla zorlamaya gerek olmadığını düşünüyorum o nedenle Comfortline + Sürüş Konfor Paketi sizi mutlu edecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.L.Crassus -- 24 Temmuz 2013; 16:38:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.