Şimdi Ara

Hangisi daha dayanıklı: Falken ziex, bridgestone t005, conti premimum contact (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.348
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Benim kullandığım ebat ara bir ebat olduğu için lastik fiyatları yüksek.

    185/60/15 yerine
    185/65/15 veya 195/55/15 alsam daha uyguna geliyor. Ebat değiştirme fikrine ne dersiniz?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • daha sessiz ve daha ekonomik (yakit olarak, 205/55R16 da cpc7 ve cuc2 ayni fiyatti), bunlarin karsiliginda yol tutusta bir nebze daha geride. Biz yillik 10k km yaptigimizdan ekstra dayaniklilik ihtiyaci yok diye cpc7 aldik.

  • eger ucuzsa bridgestone kotu degil. benim bir lastikten beklentim her zaman icin once yol tutus, zorlamayi seviyorum. yillar once er300 cok hosuma gitmisti. corollada t001 (sanirim) kullandim, corolla gibi yol tutusu kotu bir arabada bile memnun etti. 205/55R16da fiyat farki az (~600tl) oyle olunca conti tercih ettim.

    dedem corollaya yine bridgestone t005 taktirmis sorma huyu olmadigindan.

  • Yani hamurlarda güncellemeler olabiliyor bana pek tezat bir durum gelmedi premium lastikler genelde daha uzun km yapar zaten. Özellikle yerli uretim olmayanlar 😄

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben orta antalyadayim bu sene 6 kere yağmur yağdı yağınca zaten kuruyup geçiyor geleli gece yağan sabaha kuruyor yollar kuru genelde araba bile yikatmadim aylardır suya girip çamur olmadı ama sizin finike Kumluca daha fazla yagiyordur bilemiyorum.

    Dunlop falkene göre kuruda daha kötü ancak daha sert ben uzun süre kullandım çivi fln toplamiyor misal Michelin gibi yumuşak değil. Çivi girsede havası inmiyor rot balansci da çivi olduğunu farkettim misal.

    Ama şu an hs51 kumho kullanıyorum onada çivi girmedi 1.5 senedir ayrıca eskimiyor lastik. Falken yerine kumho hs 51 tercih edin yılın çoğu Kuru zemin zaten kuruda hepsinden iyi ve uzun ömürlü. Her nek adar yağmur yagsada yılın 300 günü Kuru zemin var en az, oslakta da hızınızı bir tık dusurun zaten. Ben batıya giderken yoldan akarsu geçiyordu yollarımız berbat su birikintileri sıkıntı , o nedenle yağmur cokken bı tık yavaş gitmekte fayda var şehirlerarası giderken suda kızaklama olayı riskli lastik kurtarmaz araba yüzer ama benim aracım D sınıfı 1500kg olduğundan yola basıyor ve sıkıntı yaşatmadı hizlida olsam, ama yedek bı b sınıfı araç aldım o 1100 kg civarı onla şu birikintisine hızlı girsem sıkıntı yaratabilir. Uzun yol çok gidiyorsanız lastik dış derinliginiz hep kontrol edin lastikleri 60&70 bin km de bir değiştirin. Ama temkinli gidiyorsanız lastikler 100 bin km'yi bile geçebiliyor her sene rot balans ayarı yaptırdığımız takdirde


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bahsettiğiniz ebatlar uyar sadece 195 te tam tur çevirince belki davlumbaza sürtme yapabilir ama sorun olmaz oda ona göre kullanirsaniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün sağlam yağdı. Kumhoyu araştıracağım. Sizin aracınız nedir?

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.