Şimdi Ara

Hepsiburada.com Almayın Aldırtmayın (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
1
Favori
2.155
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Burdaki benim gibi birey kullanıcıların başına gelenler sorunlar yada memnuniyet benim için önemlidir o yüzden aklımda bulunsun hepsiburadadan güvenip bir şey almam alırkende çok düşünürüm
  • Bu başlık faydalı olmuş açanlara teşekkürler. Sizlerle aynı kanaatteyim. Son zamanlarda, daha doğrusu HB dükkan sistemine geçtikten sonra gözle görülür derecede kalite düşüşü oldu. Hesap ettim 2015 yılında 15.000 tl civarı alışverişim olmuş. Ağırlıklı elektronik olarak. Bu arada ticari değil hesabım, bireysel. Eş dost rica etti onlar içinde alışveriş yaptım. 2016 da ise birkaç küçük alışveriş sadece. Çünkü güven duygusu zedelendi. Bende sorunlar yaşadım, yaşayanları gördüm, duydum. Artık n11,gittigidiyor=hb fark yok. Hiç olmazsa satıcı güven endeksi yüksek olan dükkanlar varda sorunsuz alışverişe devam edebiliyoruz.
  • birkaç gün önce forumda bir konu açıldı 99 tl escort joye 16gb tablet diye. hepsiburada sitesindede 16gb yazıyordu. bende aldım birtane.
    benim gibi alan birsürü kişi daha olmuş. sonra ürünün sayfasında 8gb yapmışlar. siparişlerimde de 8gb a dönüşmüş ürünün linki.
    ama alırken 16gb idi. geldi ürün faturada da 16gb yazıyor ama 8gb çıktı. aradım müşteri hizmetlerini ürünü gönderirseniz paranızı iade yaparız dediler.
    kendi sitelerindede eğer yanlış ürün gönderilmişse doğrusunu göndeririz diyorlar. ne yapmak lazım acbaa
  • Başlık enteresan geldi hepsiburada.com nasıl alalım milyonluk firma alamayızki zaten
  • Hepsiburada bu diğer satıcı işlerine hiç girmeseydi keşke.
  • Hepsiburada satıcısıda aynı diğer satıcılarda değil problem. Hepsiburadan bir baza aldım kargoda kırılmış yurtiçi kargoda teslim edildi bilgisi girmiş bide öyle de rezil firmalar. Hepsiburada yurtiçi kargo arasında ara konuş öyle yap böyle et 1 aya paramı zorla geri alabildim. Ondan sonra hiç bulaşmadım benden uzak dursun.
  • Arkadaşlar internet üzerinden alınan ürünün kargo yu getirenin gözü önünde açıp hasarliysa tutanak tutturmak gerekiyor. Bu normal de olması gereken fakat kargocular actirmamakta direniyorlar imza vermeden teslim edemeyiz diye eşimin başına gelmiştiolmaz oöyle şey canım dedim geçenlerde bende bu sefer şubenin kendisinden alacağım ürünü önce açıp kontrol etmek istedim izin vermediler dışında bir zarar yoksa herhangi bir şey yoktur diye peki dedim ya gönderen kusurlu urun gönderdiyse sizin yanınızda açıp tutanak tutturmak lazım yok diye direniyorlar kirilacak dokulecek bir malzeme degildi de kavga etmeden alip ciktim lütfen bu şekilde başına gelen ler şikayet etsin haklı olduğumuz durumda haksız duruma dusmeyelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burada kargo ile ilgili olarak yasal bir düzenleme gerek bence.. adamlar önce imza alıp sonra ne halin varsa gör yapıyor topu atıyorlar.. devletin madem bu isi yapıyorsun müsterinin güvenligini de saglamalısın demesi lazım ve önce kontrol sonra imza demesi lazım.. otobüslerde nasıl yolcu tasıyorsan sigorta yapmalısın diyor kargolara da önce kontrol ve rapor zorunlu tutulmalı..

    Bir kampa yapılmalı ve bu maduriyet yetkili devlet kurumlarına iletilmeli.
  • Aklınızda bulunsun arkadaşlar elektronik ürünler 2. El durumuna düştüğü için iade almıyorlarmış.
    HB'nin artık değeri kalmadı. Bir ürünü alırken ilk HB'ye bakardım. Şimdi bakmayacağım tek yer HB.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaşanan bir problem sonrası hepsiburada için bu kadar iddialı bir konu açılması gerçekten inanılmaz bir özgüven göstergesi. Ben de defalarca problem yaşadım hepsiburada ile bazıları çözüldü bazıları çözülmedi ama hiç böyle bir konu açma hakkı görmedim kendimde. Sırf meraktan soruyorum, lütfen kusura bakmayın. Yaşınız kaç gerçekten? Yani bir problem yaşadınız ve "almayın aldırtmayın" gibi iddialı bir başlıkla konu açıyorsunuz. Hayır böyle bir konu dolandırıcı olduğunu farkettiğiniz bir internet sitesi için açılır ama sırf kendi egonuzu tatmin etmek için bu konuyu açmanız gerçekten çok ilginç. Sonuç olarak ben kendi adıma hepsiburada'dan, kendi satışları hariç bir alışveriş yapmıyorum. Bir iki kere büyük markaların harici satışlarından aldım ve sorun yaşamadım. Sizin yaptığınız gittigidiyordan bişey alıp, bir satıcıyla sorun yaşayıp, gittigidiyor'a, ebay'e atarlanmak gibi duruyor.




  • aroaro A kullanıcısına yanıt
    Yaşım 19 ama bu konunun yaşımla ne alakası var anlayamadım ? Hepsiburada ile 70-80 den fazla alışverişim oldu son düzenlememde hepsiburada.com un firmayla görüştüğünü problemimi halletiğini belirttim. Fakat gerçekten işin içine müşteri ile ilişki ve memnuniyet girdiğinde prosedür lerinden 1 adım olsun vazgeçmeyen aynı konuda 10 defa arasanız karşınızda 10 farklı insan çıkmasına rağmen kelimesi kelimesine aynı şeyleri söylemeleride buna bi örnek. Daha önce segate marka harddisk aldım harddisk kendinden katlarca büyük bi koliye etrafı boş bi biçimde konulmuş ve kargoya kırılabilir ifadesi felan yapıştırılmadan verilmişti. Ki o kargoların arabalara nasıl yüklendiğini nasıl boşaldığını defalarca izlemiş biriyim. Üründen sesler gelmeye başlayınca etrafına köpük yerleştirip kırılabilir ibaresi yapıştıttırıp geri yolladım. Ürünün paketinin açıldığı için iade alamayacaklarını bildirdiler.Ürün geri geldiğinde benim yolladığım köpükler felan yalan olmuş gene bomboş bi kutuyla geldi. Kabul ettim kullanıyorum harddiski.Sonuç olarak herkezinde dediği gibi gerçekten bir fiyat avantajı yoksa yada benim gibi herşeyin bulunamayacağı bir şehirde (Sivas) yaşıyorsanız tercih edilebilir aksi takdirde gerçekten bu tarz hareketler insanı e-ticaret ten soğutuyor.




  • ben alişveriş yaparken mümkünse satıcı kısmında hepsiburadayı seçiyorum. iade işlemi kolay, aracı yok...
  • Geçmiş olsun, hepsiburada dan yıllardır alışveriş yaparım. Çok rahatlıkla iddia edebilirim ki eğer internet üzerinden alışveriş yapacaksanız daha iyisi yok.
    Hiç unutmam kendilerinden bir cep telefonu almıştım. Garantisi 2 sene idi ve 1 sene 8 ay kullandıktan sonra kapandı ve bir daha açılmadı. Hepsiburadaya mail attım servisine gönderin diyeceklerini beklerken bize gönderin biz servise göndeririz dediler. Ve iki hafta içinde ücret iadesi yaptılar. O telefonu ben göndermiş olsaydım servise bana bin dereden su getirtirler ücret iadesi yapmamak için herşeyi yaparlardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schiffsführer

    Hepsiburada dan satın alırken satıcının hepsiburada olmasına özellikle dikkat ediyorum. Bu N11 tarzı yapılanmayı hiç beğenmedim bende. Ne idüğü belirsiz bir sürü mağaza açıldı.

    +1
  • Bende burdan monitor almıştım ölü pisel çıktı fakat değişmediler bende thh ye başvurarak paramı geri alabildim
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.