Şimdi Ara

Hepsiburada.com'dan alınan notebook iadesi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.178
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ,

    Hepsiburada.com'un satıcılarından aldığım Lenovo ideapad 320 N4200 işlemcili bilgisayarı 31 Ekim 2017 tarihinde satın aldım. Ürün elime geçtikten sonra yazılımsal olarak hangi özelliğe sahip olduğu Cpu-Z programını yükleyerek ürünün özelliklerine baktım. Bir de ne göreyim. DDR4 2133 Mhz özelliğine sahip olduğunu düşünerek aldığım notebook DDR3 800 MHz çıktı. Ürün ile alakalı olarak durumu hepsiburada.com müşteri hizmetlerine anlattığım zaman ürünün Lenovo garanti ve onarım merkezinden servis iade ve değişim formu ile birlikte para iadesi yapılabileceklerini bunun dışında ürünü açtığım için ve Windows kurduğum için ürünün iade hakkının reddedilip, tekrar size geri yollanacak diye telefon görüşmesi yapıldı.


    Lenovo Türkiye servis ve garanti merkezinde servis raporunu almak için ürünü bana geldiği şekilde ve orijinal haliyle gönderdim. Lenovo bu durumlarla ilgili bir işlem yapamadıklarını sizin 14 günlük cayma hakkınızı kullanarak ürünü iade etmem gerektiğini ve yasal hakkım olduğunu bana söylediler. Ürünü kargoya vermişler . Yarın ürün elimde olacak. Şimdi arkadaşlar benim sorum şu:

    Ürünün linki =http://www.hepsiburada.com/lenovo-ideapad-320-intel-pentium-n4200-4gb-1tb-freedos-15-6-tasinabilir-bilgisayar-80xr00extx-p-HBV000008CY32


    Hepsiburada.com ve satıcısı : Techburada ürünün iadesini bana yapmaz ise benim hangi durumlarda ne gibi yasal işlemler başlatmam gerekir. Ben 14 günlük cayma hakkım var ve de bunu kullanmak istiyorum.
    Bir de bu DDR3 ve DDR4 RAM'lerle alakalı olarak bir tazminat davası açabilir miyim sizce ? Açarsam kime açacağım ?
    Satıcıya mı? Hepsiburada.com'a mı ?

    bu arada sonuç olarak ihtilaflı diye birşey yazıyor . bu da ürünü bana tekrar geri yollayacaklar anlamına geliyor. sizce benim şuan ne yapmam lazım ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gunerozcan -- 14 Kasım 2017; 21:29:32 >







  • Ürün elinize geçtikten sonra 14 gün geçmediyse ürünü aldığınız gibi kutusuna koyup gönderebilirsiniz. İade nedenine de cayma hakkı yazmanız yeterli olacaktır.
    Eğer iade almazlarsa diye hepsiburada da yazan ürün özelliklerinin ekran görüntüsünü alın ddr4 diye sattıklarına dair. Bilgisayarın Ddr3 olduğuna dair ekran görüntüsünü al. Dilekçenle beraber tüketici hakem heyetine başvurursan seni haklı bulurlar.
    Thh ye satıcıyı şikayet etmen gerekir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • EVET 14 GÜN içinde iade ettim ama ihtilaflı diye birşey yazıyor daha laptopun iadesini yapacakları adına birşey gelmedi. eğer laptop gelirse sizin dediğiniz gibi yaparsam ben haklı çıkar mıyım kısa sürede ?
  • Thh çok kısa sürmez 6 ay civarı. Yoğun değilse daha kısa sürer.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet arkadaşlar iadem 02.12.2017 tarihinde kredi kartıma yapılmıştır. eğer ki yapılmasaydı. bana sattıkları yanlış bilgilendirme ile birlikte tazminat dava açacaktım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.