garanti bozulacağından kutu açılamaz. bu nedenle tüketici yüzde yüz haklıdır. kesinlikle itiraz edin. hakkınız var. |
Hepsiburada.com tarafından kırık TV ile ortada bırakıldık. Hakem heyeti süreci ve MUTLU SON! (6. sayfa)





-
-
Yıllar geçmiş aynı problemler devam ediyor. Getir alışveriş üzerinden MediaMarkt satıcısından Philips 43 inç TV satın aldım. Borusan lojistik firması kargocu. Dün yetkili servis geldi, kutuyu açtı aparatları takıp fişi prize taktı, bir baktım ekranda kırık var. Sonra bunlar kutuya bakıp sıkıntı var mı diye bakmaya başladılar. Kutuda patlak falan yok sadece yüzeysel ufak çizgiler var. İçindeki staforda hiçbir sıkıntı yok. Bunlar o kadar işbilmez ki sorunu philipsden atmak için stoklama, nakliye sırasında hasar oluşmuş gibi tutanak düzenledi kabul etmediğimi bildirdim. Medimarkt ile mailleştim, onlarda servisden iade değişim tutanağı gönderirsem iade veya değişimi kabul edeceğini söyledi. Yetkili servis o kadar sorumsuz ki Böyle bir tutanak düzenleyemeyeceklerini söylediler. Topu kargo firmasına atmaya çalışıyorlar. Kargodan gelen ürünün içini göremediğimiz için ve kendimiz açıp da Garantinin başlamasına engel olmak istemediğim için servisin gelip kapalı kutuyu açıp kurmasını istemiştim. Serviste utanmadan kendiniz de açabilirdiniz dedi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Belirli bir inç altındaki televizyonların kutusunu bizim açabileceğimizi beyan ediyorlar hocam bu bilgi doğru. Mesela ben Next marka bir televizyon almıştım seneler önce. Çağrı merkezini aradım kurulum için şu şu altı inç tv leri kendiniz açıp kurabilirsiniz sorunlu bir cihaz ise bizi arayın demişlerdi. Eğer garantilemek isterseniz kutuyu açarken video çekin demişti. Tabi sizin bahsettiğiniz markada prosedür nasıldır bilmiyorum ben deneyimimi aktarmak istedim sadece hocam.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X