Arkadaşlar selam, dün s20 ultra almaya karar verdim ve sipariş ettim, hızlı kargo ile bugün elimdeydi. Ancak bir sorun yaşadım. Telefonu Hepsiburada üzerinden satıcı da Hepsiburada olacak şekilde satın aldım. Samsung Türkiye ile iletişime geçip IMEI kodunu sorgulattım. Bana telefonun garantisinin nisan 2023'te bitiyor olduğu söylendi, yani telefonun garantisi 4 ay kadar önce başlamış. Samsung türkiye'ye daha fazla bilgi almak için mail attım, hepsiburada müşteri hizmetleriyle de iletişime geçtim. Hepsiburada müşteri hizmetleri benim adıma şikayet başlattı ve 3 gün içinde bana dönüleceğini söyledi. Ama ben size de sormak istedim, daha önce böyle bir sorun yaşayanınız oldu mu, veya böyle olaylar duydunuz mu ? Telefonun kutusunda hologramı ve bantı vardı ancak jelatin içinde değildi. Acaba bu cihaz daha önceden kullanılmış olabilir mi? Şimdiden teşekkürler. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GamerYigit17 -- 11 Ağustos 2021; 17:38:39 > |
Bildirim