Şimdi Ara

Hepsiburada'dan kontratsız iPhone 3GS aldım ve başıma gelenler.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
8.064
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • oha ya gerçekten ayıp ben senin yerinde olsam hiç uğraşmazdım mesaj atmazdım direk hepsiburada.com u arardım bi güzel bağırır lafları sokardım sonra ürünü geri yollıcağımı söylerdim he karşımı çıktılar tüketici haklarıdır şudur budur başlarına kakardım onların.Hiç üşenmezdim onlarla uğraşırdım.
  • Şu müşteri hizmetleri olan tüm firmalardan nefret ediyorum.
    Saatlerce uğraşıp müşteri temsilcisine ulaşamdığım oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tylnugr

    oha ya gerçekten ayıp ben senin yerinde olsam hiç uğraşmazdım mesaj atmazdım direk hepsiburada.com u arardım bi güzel bağırır lafları sokardım sonra ürünü geri yollıcağımı söylerdim he karşımı çıktılar tüketici haklarıdır şudur budur başlarına kakardım onların.Hiç üşenmezdim onlarla uğraşırdım.


    hepsiburada.com'un telefon numarası olsa bir güzel basacaktım kalayı ama yok maalesef :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtasci


    quote:

    Orijinalden alıntı: tylnugr

    oha ya gerçekten ayıp ben senin yerinde olsam hiç uğraşmazdım mesaj atmazdım direk hepsiburada.com u arardım bi güzel bağırır lafları sokardım sonra ürünü geri yollıcağımı söylerdim he karşımı çıktılar tüketici haklarıdır şudur budur başlarına kakardım onların.Hiç üşenmezdim onlarla uğraşırdım.


    buradan ulaşabilrsin hb nin tel numarasına
    http://www.hepsiburada.com/musteri.aspx?id=118&type=1

    hepsiburada.com'un telefon numarası olsa bir güzel basacaktım kalayı ama yok maalesef :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C@r@nthir


    quote:

    Orijinalden alıntı: mrtasci


    quote:

    Orijinalden alıntı: tylnugr

    oha ya gerçekten ayıp ben senin yerinde olsam hiç uğraşmazdım mesaj atmazdım direk hepsiburada.com u arardım bi güzel bağırır lafları sokardım sonra ürünü geri yollıcağımı söylerdim he karşımı çıktılar tüketici haklarıdır şudur budur başlarına kakardım onların.Hiç üşenmezdim onlarla uğraşırdım.


    buradan ulaşabilrsin hb nin tel numarasına
    http://www.hepsiburada.com/musteri.aspx?id=118&type=1

    hepsiburada.com'un telefon numarası olsa bir güzel basacaktım kalayı ama yok maalesef :)




    en son hatırladığım kadarıyla hepsiburada'ya telefon ile ulaşmak imkansızdı o yüzden araştırmadım bile, çok teşekkürler link için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtasci

    Hepsiburada'dan kontratsız iPhone 3GS siparişi verdim, ertesi gün cihaz elime geçti. Avea hattımı taktım iTunes'a bağladım ve klasik sim kart geçersiz hatasını verdi: "the sim card inserted in this iphone does not appear to be supported".Hepsiburada'ya mesaj atım durum ile ilgili, internette biraz araştırdım herhangi bir Vodafone hattını takarsam cihazı aktive edebileceğimi gördüm. Ertesi gün oldu arkadaşımın hattını taktım ve telefonu aktive ettim. Sonra Avea hattımı takınca çalışacağını ümid ediyordum ama hattı taktığımda yine iTunes sim kartımın geçersiz olduğunu yazmaya başladı, görüşme yapamadım, şebeke bulmadı. Donanimhaber üzerinde araştırdım ve bir arkadaşın Vodafone müşteri hizmetlerini aramanın yeterli olduğunu, onların sim lock'u kaldırdığını yazdığını gördüm.Önce Vodafone merkezi aradım 32 dk beklememe rağmen telefon açılmadı, bunun üzerine Vodafone müşteri hizmetlerini aradım fakat bir türlü operatöre bağlanamadım, hangi menüye girsem telesekreter konuştu. Bir Vodafone cep merkezi aradığım operatöre bağlanamadığımı anlattım telesekreter konuşmaya başladığı anda # tuşuna 5-6 kez basın operatöre bağlar dedi, keza o şekilde bağlandım da. Karşıma çıkan bayana problemimi anlattım, sim lock'u kaldıramadığını iddia etti. Uzun konuşmamdan sonra IMEI numaramı istedi, verdim fakat nasıl olduysa telefonumun kaydına ulaşamadı. Bana Vodafone cep merkezlerden birine gitmemi söyledi ısrarla. Akmerkez Vodafone cep merkeze gittim, oradaki beyaz saçlı çok bilmiş orta yaşlı bayan bu işlemi yapamadıklarını, sim lock'u kaldıramadıklarını gayet güzel agresif bir tavırla belirtti. Vodafone müşteri hizmetlerinden beni yönlendirdiklerini anlattım, vodafone'u aramasını rica ettim durumum için fakat sadece kendi müşterisine ancak hizmet verebildiğini, benimle ilgilenemeyeceğini belirtti. Şikayet edeceğimi söyledim, istediğiniz yeri arayıp şikayet edebilirsiniz dedi. Sonra Cevahir Vodafone cep merkeze gittim, onlar da bu işlemi yapamadıklarını belirtti, ancak sim lock'u müşteri hizmetlerinin kaldırdığını söyledi. Akşam oldu, hepsiburada'dan cevap gelmişti sonunda. Turkcell müşteri hizmetlerini arayıp data hattına bağlanmamı onların sim lock'u kaldıracağı söylendi. Aradım fakat bunun Turkcell ile alakalı olmadığını, Turkcell tarafından satılan cihazlarda sim lock olmadığını, Vodafone'u aramam gerektiği söylendi. 3 defa daha aradım Vodafone müşteri hizmetlerini, birinde teknik servis telefonu verdiler, birinde cep merkezlerden birine gitmelisiniz dediler. Bu sefer gitmek üzere olduğum cep merkezleri aradım bu işlemi yapamadıklarını belirttiler tekrardan. Vodafone müşteri hizmetlerini aradığımda sonunda bir bey çıktı adı Levent'ti sanırım, beni teknik servislerine bağladı, teknik servisteki bayana IMEI numaramı verdim, sim lock'ı kaldırdı ve 10 dk içinde iTunes'a tekrardan bağladım telefonumu, problem çözüldü.

    Vodafone'un müşteri hizmetlerindeki operatörlerinin ne kadar bilgisiz olduğu, cep merkezlerin sim lock'u kaldıramadığı, hepsiburada'nın sattığı ürün için verdiği desteğin yanlışlığı açıkca ortada. En azından ürünün sayfasında "Sadece Vodafone ile çalışır" yazabilirlerdi, ya da en kötü bana attıkları mesajda Turcell yerine Vodafone'u aramamı söyleyebilirlerdi. Umarım kontratsız iPhone almak isteyecek arkadaşlara bir rehber olur bu yazım, aman diyim dikkat edin...




    mrtasci, bilgilendirmen için çok teşekkür ederim. Sayende toplam 6 dk.da işlemi tamamladım. Vodafone operatörleri, Eylül 2009'dan sonra gelen cihazların hiçbirinde simlock olmadığını söyledi. Yani aldığım makine bu tarihten önce getirilmiş depoda beklemiş muhtemelen.

    Bu yöntemi kullanacaklar için tekrar özetliyim. 0212 4440542 aradıktan sonra 5-6 kez # tuşuna basarlarsa önce operatörle kısa bir görüşme yapıyorlar sonra da teknik servis bölümündeki kişi imeinizi alarak aynı saniyede işlemi tamamlıyor.

    Bilgilerinize




  • Teşekkür ederim arkadaş sayende ben de halettim vodafondaki sekreter nerden öğrendiniz dior internetten haberi yok bide bu forumdan
  • selam arkadaşlar, sorunun çözümü için size küçük bir yardım...

    hepsiburada telefon numarası :

    0.216.633 10 00
  • Bende teknojix ten almayı dusunuyordum, Şimdi kendinizi benim yerime koyun; hepsiburada boyle yapiyorsa bu asagıdaki firmalar napar? Vatan bilgisayar bile bu fiyata ürünü elden vermiyor, illaki online alısveriş yapacaksın.

    Benim icin ciddi bi parayı gozumu kırpmadan verecegim, gördüğüm muameleye bak. gercekten insanları ya salak, ya cok para kazanıyor zannediyorlar. Heleki su hepsiburadanın yaptıgı gercekten cok ayıp, sadece vodafone hatta calisabilecegini solemeleri gerekiyor mutlaka. Kullanıcı yorumlarındada oyle bişey yok demekki, o sekilde yorum yazanların yazdıklarını siteye koymuyorlar. Bu arada dostum konu icin tesekkurler, cok güzel bi bilgilendirme oldu benim için.


    Teknolojix:1.379,00 TL
    http://www.teknolojix.com/?urun-detay_5034_APPLE_iPHONE_3GS_16GB_SiYAH_CEP_TELEFONU__2_Yil_Turkcell-Genpa_Garantilidir_.html

    Hiperucuz: 1.372,71 TL
    http://www.hiperucuz.com/?urun-detay_20151_APPLE_iPHONE_3GS_16GB_SiYAH_CEP_TELEFONU__Cep_telefonu__Ipod__Internet_aygiti-2_yil_Turkcell-Genpa_Garantili__.html

    Vatan Bilgisayar: 1.461,00 TL
    http://www.vatanbilgisayar.com/apple-iphone_3gs_16gbsiyah-iphone-3gs-16-gb-cep-telefonu-(siyah)/productdetails.aspx?I_ID=39944




  • hepsiburada dan şikayetçi olanlar epey arttı
  • ben de vodafonedan almıştım
    3gde bi sorun yok çünkü uzun zaman önce simlockı kaldırmışlar toptan ama 3gslerde olay varmış
    aradım vodafonu direk teknik servisi istedim,
    5dk falan sürdü

    hepsiburda iyidir ya
    ben ayakkabı ve kıyafet dışında herşeyimi ordan alıyorum
  • Bu gibi durumlarda tek yapılacak şey distributör ya da ithalatçı firmayla bağlantıya geçmektir. Ben internetten ipod notebook gibi şeyler aldım hiç sorun yaşamadım. Herhangi bir arıza olduğu zamanda internet sitesini (teknosa,estore) değil direk tnb bilgisayar veya bilkomla irtibata geçtim seve seve de yardımcı oldular. Çünkü yardımcı olmak zorundalar. O vodafone daki yurt dışından almışlardır sizi kazıklamışlardır diyen kendini bilmez bana denk gelseydi telefonu sokardım ağzına . Hiçbir bilgiye sahip olmayan tezgahtardan ibaret kişilerden başka bişey değil bu arkadaşlar.
  • @GuerillaUnit

    Haklısınız direkt distribütör firma ile irtibata geçmek işlemi hızlandırıyor fakat Brightstar'a ulaşamamıştım o sebeple tek arayabileceğim numara Vodafone idi. Satış elemanları gerçekten bilgisiz ve kimi zaman çok agresif. Sırf o kadın yüzünden Vodafone'dan soğudum diyebilirim. Ben bugün müşterin değilim ama yarın belki müşterin olacağım, beni terslemen bana yardımcı olmaz aksine adına çalıştığın firmanın kimliğine zarar verir.

    @tritone

    Hepsiburada iyi firmadır tabi ona bir şey diyemem, ben de sık sık alışveriş yapıyorum oradan fakat sattığı ürünün ne olduğunu bilmek zorunda her firma gibi. Eğer alıcı bir problem yaşıyorsa onu "doğru" şekilde yönlendirmek zorunda. Ben, bu telefon Vodafone tarafından kilitli dediğimde Turkcell'e yönlendirmemek zorunda hazır mesaj cevap template'leri ile :)

    Gördüğüm kadarıyla bir kaç arkadaş burada paylaştıklarım sayesinde benim yaşadıklarımı yaşamadan hızlıca çözüme ulaşmışlar, sevindim. Yaşadığımız problemleri paylaştıkça firmalar da bunları görüp umarım biraz daha bilinçli hareket ediyorlardır. Özellikle tüketicinin umursanmadığı şu devirde...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrtasci -- 24 Ağustos 2010; 20:42:33 >




  • Gecmis olsun hocam
    Konuyla alakası yok ama gaza gelmişken yazmak istedim.
    vodafone hükumeti kullanarak türk firması olan telsimi ele geçirdi .ayrica bir İngiliz firması olmasından dolayı şahsen kullanmam aileme de kullandirttirmam.özellikle Turkcell gibi bir firmamiz varken.onu da yabancılara satmaya çalışıyorlar ama inşallah öyle birsey olmaz.
  • uzun lafin kısası böyle durumlar yaşamamak için en sağlamı yakindaki bi cep telefonu yetkili bayinden telefon almak en azindan 1 kişiyi muhatap alıyorsunuz


    baya zahmet çekmişsin okurken sinirlendim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mc_karizma

    Bende teknojix ten almayı dusunuyordum, Şimdi kendinizi benim yerime koyun; hepsiburada boyle yapiyorsa bu asagıdaki firmalar napar? Vatan bilgisayar bile bu fiyata ürünü elden vermiyor, illaki online alısveriş yapacaksın.

    Benim icin ciddi bi parayı gozumu kırpmadan verecegim, gördüğüm muameleye bak. gercekten insanları ya salak, ya cok para kazanıyor zannediyorlar. Heleki su hepsiburadanın yaptıgı gercekten cok ayıp, sadece vodafone hatta calisabilecegini solemeleri gerekiyor mutlaka. Kullanıcı yorumlarındada oyle bişey yok demekki, o sekilde yorum yazanların yazdıklarını siteye koymuyorlar. Bu arada dostum konu icin tesekkurler, cok güzel bi bilgilendirme oldu benim için.


    Teknolojix:1.379,00 TL
    http://www.teknolojix.com/?urun-detay_5034_APPLE_iPHONE_3GS_16GB_SiYAH_CEP_TELEFONU__2_Yil_Turkcell-Genpa_Garantilidir_.html



    Şahsen ben Teknolojix'ten aldım yaklaşık 8 ay önce hiçbir sorun yaşamadım.Aksine ellerinde yoktu.Havale yapacaktım.Sağolsun ordaki yetkili bayan temin etti.Havale yaptım ve 1 günde bana gönderdi ürünü.Hatta ve hatta bir yanlışlık ötürü kargo ücreti ücretsiz iken karşı ödemeli göndermişler.1 saat geçmeden sorun halledilip param iade edildi Aras Kargo tarafından.Teknolojix ürünüleri Turkcell yani Genpa ürünüdür.Daha açığı unlock cihazlardır.Hiçbir sorun yaşamazsınız.Gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.

    Hepsiburada ile ilgili olarak 1 kere sorun yaşadım.O da onlardanmıdır bilmiyorum.Benim ürünümü başkasına teslim etmiş Yurt İçi Kargo.Paramı biraz meşakkatlide olsa iade ettiler.Ancak alanında yanına kar kaldı :)
    Saygılar.Sevgiler




  • arkadaşlar aynı sorun benimde başıma geldi şuan ancak müşteri hizmetlerini aradıpımda sistem çok yoğun ekrana ulaşamıyoruz diyorlar acaba itunes üzerindn ben bi işlem yapamazmıyım
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.