Şimdi Ara

Hepsiburada günlerdir kargoya verilmeyen ürün

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.624
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 10 nisan tarihinde hepsiburada sitesinden kulaklık siparişi verdim. Ürün aynı gün kargo olarak gözüküyordu, geç saatte sipariş oluşturduğum için(akşam 6 gibi) cumartesi kargoya verileceği yazdı sipariş esnasında. O gün sokağa çıkma yasağı ilan edildi, pazartesi gününe ertelendi. Sonra salı oldu. yani 14 nisan. O gün şikayet için arayacaktım ki baktım fatura kesildi diye mail geldi. İyi dedim bu gün kargoya çıkar. O günden sonra sürekli mesaj atıyorum artık mesajlara da cevap vermiyorlar. Arayınca da sürekli aynı şeyi söylüyorlar, "bugün kesin kargoya vereceğiz". Tam 3 gündür her gün kargoya vereceklerini söylüyorlar fakat kargoda bir hareketlenme yok.

    Şikayetvar üzerinden kayıt oluşturdum, öyle mesajıma bir dönüş yapma tenezzülünde bulundular. Fakat şikayetvar'ı bir inceleyeyim dedim son haftalarda kimsenin siparişini göndermemişler. 1400 liraya yakın siparişim için para iadesi yapmıyorlar fatura kesildiği için. Fatura kesildi ancak ürün size ulaşınca iade ederseniz iptal ederiz diyorlar.

    Bu gün e-devlet üzerinden hakem heyeti başvurusu yaptım. Bakalım yine umursamaz tavırda kalabilecekler mi. Sizler de dikkatli olun. Hepsiburada.com'dan alışveriş yapmayın. Ben senelerdir bu siteden alışveriş yaparım, arada sıkıntılar yaşardım ama en nihayetinde maksimum 2-3 güne çözülürdü ilk defa böylesi oldu. Resmen 12 gündür herhangi bir gelişme yok. Siteden mesaj atınca cevap dahi vermiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lj.23 -- 22 Nisan 2020; 22:40:37 >







  • Merhaba hocam,
    Bankanıza harcama itiraz dilekçenizi gönderdiniz mi ? Göndermediyseniz gönderin, onlar uğraşsın ;)
  • tmm
  • maystro_18 kullanıcısına yanıt
    Onu da yapayım hocam, aklıma gelmedi hiç
  • Hocam öncelikle geçmiş olsun. Ancak bilmenizi isterim ki bu şekilde bir başlık ve itham sizi çok zor duruma sokar.
    Önce size bu postunuzu kaldırmanız için kibar bir bidirimde bulunurlar, devamında ciddi şekilde bir dava ile karşı karşıya kalabilirsiniz.
    yasalara göre suçtur. Bilginiz olsun. Yıllar önce hızlıal sitesi için aynı şekilde dava edilmiş hem avukat masraflarını ödemiş hem de ciddi bir para cezası yemiştim.
  • taytaylan kullanıcısına yanıt
    Düzeltme: Uyarınıza uydum hocam, haklıyken haksız konuma düşmeyelim. Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lj.23 -- 22 Nisan 2020; 22:41:52 >
  • 2 hafta önce monitör sipariş vermiştim hb den 3 gün içinde kargolanacağını belirtiyolardı. 3 gün hiç bir işlem yapılmayınca hb yi aradım kayıt oluşturdular. Telefon konuşması biter bitmez internette biraz araştırma yaptım. baktım ki ürünleri kargolamıyolarmış hemen ürünü iptal ettim başka yerden aldım 2 günde elime ulaştı.
  • n0fx kullanıcısına yanıt
    Hocam ucuz kurtulmuşsunuz, ben iptal de edemiyorum, fatura kesildiği için işlem yapamıyorum. Olsa ben de iptal edeceğim. Kaldı ki fatura kestikleri günün ertesi gün kulaklıkta 4 4lük kampanya diye 60 lira daha indirim yaptılar. O zaman bile iptal edip yine onlardan alayım diye uğraştım yapamadım. Şu an iptal edebilsem amazondan alacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lj.23

    Hocam ucuz kurtulmuşsunuz, ben iptal de edemiyorum, fatura kesildiği için işlem yapamıyorum. Olsa ben de iptal edeceğim. Kaldı ki fatura kestikleri günün ertesi gün kulaklıkta 4 4lük kampanya diye 60 lira daha indirim yaptılar. O zaman bile iptal edip yine onlardan alayım diye uğraştım yapamadım. Şu an iptal edebilsem amazondan alacağım.
    Amazondan sipariş verip hepsiburadadan gelen kargoyu teslim almadan geri gönderebilirsiniz. Yalnız kargo gecikmesi tüm firmalarda var bu dönem. Başka yerden aldığım ürün 4-5 gündür gönderen şubede görünüyor.
  • Kredi kartına para yatması lazım hocam.
  • hepsiburada eskisi gibi değil malesef. bu kargo konusunda beni de çok mağdur etti. alışveriş yapmayın, yapanları uyarın.
  • brownness kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum hocam.

    Dün hakem heyetine yaptığım başvuruda güncelleme olmuş bugün, hepsiburada'nın savunması istenmiş. Bu sırada hepsiburada beni engellemiş telefonla sadece otomatik sesli yanıt sistemine ulaşabiliyorum ne dersem diyeyim müşteri temsilcisine ulaşamadım. Ben de başka bir telefondan aradım müşteri temsilcisine ulaştım, yeniden kayıt oluşturdular, yetkili kimseyle konuşamıyorum zaten müşteri temsilcileri home office çalışanlar, sadece kayıt oluşturabiliyorlar başka bir işlem yetkileri yok, onlar da yazışma geçmişlerini gördükçe mahçup oluyorlar konuştukça. Şu şirketin yaptığı rezillik resmen.
  • Lj.23 kullanıcısına yanıt
    Bende 16 nisanda ayni gun kargo diye masaustu pc ve monitor aldim 20 nisanda faturasi kesildi urunler hala yok. Whatsaptan butun gun yaziyorum hep ayni sey kayit olusturuyorlar. İptal edemiyorlar. Musteri temsilcisini arayinca sesli yanit 3 defa musteri temsilcisine baglanmak istiyorum deyince tuslu menuye yonlendiriyor ordan siparis numarasini girip 4 e basinca baglanabiliyorsunuz ama onlarinda yapacagi farkli birsey yok 10000 tl param oyle duruyor iptal etseler baska yerden alacagim.
  • taytaylan kullanıcısına yanıt
    Yasalara gore suc olan şeyi anlayamadim hocam ben tam olarak acarmisin. Yani nasil baslik ve konu acmak gerekiyor bilelim bende heryerde desifre ediyorum kargoya verilmedi diye. Sakata gelmeyelim. 🤣
  • Çok geçmiş olsun hocam, ben konuda bir arkadaşın hatırlatması üzere harcama itirazı da yaptım bankaya. Hakem heyeti başvurum firmaya iletilmiş savunma istenmiş firmadan. Şikayetvar'a da yazdım. Aynı cevapları verip duruyorlar. Kayıt oluşturduk kayıt oluşturduk başka bişey bildikleri yok.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.