Şimdi Ara

Hepsiburada iade rezilliği, dikkat edin(Sonuç Seve Seve İade Aldılar) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
36
Cevap
1
Favori
4.164
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: islamzeki

    Size haksızlık edilmiş ama hocam. Paketi açılmadıysa ürünü cayma hakkıyla iade almaları gerekir. Almamaları aykırı bir durum.

    Evet hocam, bugün başvurumu yaptım. ilginç olan kargoyu kabul etmiyorum ama hala gönderiyorlar. bu işte bir pislik var ama çözemedim. Kargoyu kesinlikle kabuk etmemek gerekiyor. her türlü yalanı söyleyebilirler
  • lvcom07 L kullanıcısına yanıt
    Sizin lehinize sonuçlanır hocam merak etmeyin.
  • İnş.
  • satıcı kim olursa olsun, cayma hakkıyla iade edebilirsiniz. yönetmelikte iade alınmayacak ürünler arasında monitör yok. ve hatta sim kart takılmış cep telefonu bile yok. cayma hakkıyla iade edin.

    sim kart takılmış, wi-fi bağlanmış, 100 terabayt download yapmış telefon iade edilebilir. satıcı onu tekrar nasıl mı satacak, servise gönderip sıfırlatacak öyle satacak, üstüne sıfırlandığını da belirtecek (refurbished olayı)

    zaten avm'lerdeki mağazalarda herşey malı satana kadar, iade dedin mi güvenliği çağırıyorlar. bari internet alışverişlerinde iade olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jerryh -- 13 Ağustos 2016; 19:18:28 >
  • Bir AVM'de kaşe bir palto almıştım, markası imza idi. Satın alıp mağazadan çıktıktan sonra satın aldığıma pişman olup iade etmek için mağazaya döndüm, 1.5 saat mağazada iade almaları için kavga ettim, sistem bozuktan sistem izin vermiyora türlü türlü taklalar attılar. Satıcı takımından nefret ediyorum.
  • day_dreamer kullanıcısına yanıt
    aynen dostum, avm'lerde herşey malı satana kadar. kasada ödemeyi yap, paketi açmadan 10 saniye içinde iade etmek istiyorum de, fuck off çekiyorlar.

    bizi öyle aptal sanıyorlar ki, ürün iade / değişim istediğimizde sistem kapalı diyorlar. ulan ürün satarken kullandığın sistemle, iade alacağın sistem aynı zaten. ürün satarken nasıl hiç kapanmıyor bu sistem ? bunu görmüyor muyuz biz. işte böyle aptal yerine koyuyorlar bizi.

    aman mağazalardan birşey alırken çok dikkatli olun. iadesi yok birkere. bunu bilerek alın. size sırf satmak için "iade alırız tabi, ben burdayım abi merak etme ayıpsın" ayakları çekerler. koca bir yalan. iadeye gidersin, "abi valla genel müdürlükten yazı geldi, elimizde olan birşey değil" falan felan fişmekan... adamlar yalan makinesine dönmüş resmen. adını sorsan yalan söyler o derece alışmış yalana.

    ismi lazım değil ünlü bir mağazada çalışmış arkadaşım var, içerde dönen rezillikleri anlattı, buraya yazsam sayfa yetmez. hem de sadece müşteri açısından rezillik değil, elemanlar birbirlerinin eşleriyle yatıyorlar vs.. rezilliğin biri bin para.

    ben sırf bu yalancıların ağız kokusunu çekmemek için internetten alışveriş yapıyorum. cayma hakkı var. çoğu ürünü kayıtsız şartsız iade edebilirsiniz. gittigidiyor'u tavsiye ederim, alıcıdan yana bir site. tabiki orada da sorunlu satıcılar vardır, satış sayısına ve yorumlarına dikkat ederek alışveriş yapıyorum. telefon aldım, ekranı titriyordu, iade ettim hiç sorun çıkarmadılar, sim kart da takmıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jerryh -- 13 Ağustos 2016; 23:01:26 >




  • benimde 31 temmuzda aldıgım siparişimi. 12 gün oyalayıp 12 agustosta iptal ettiler 50 tl lik ürün oldugu için uğraşmaya değer görmüyorum ama, geçen ki monitör olayında tüketici hakem heyetine vermiştim. düşünüyorum acaba ellerine tebligat mı ulaştı bana kıllık yaptılar cunku ellerinde olmaması veya temin edememeleri mümkün değil 2 tane yumoş almıstım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkishCoder

    benimde 31 temmuzda aldıgım siparişimi. 12 gün oyalayıp 12 agustosta iptal ettiler 50 tl lik ürün oldugu için uğraşmaya değer görmüyorum ama, geçen ki monitör olayında tüketici hakem heyetine vermiştim. düşünüyorum acaba ellerine tebligat mı ulaştı bana kıllık yaptılar cunku ellerinde olmaması veya temin edememeleri mümkün değil 2 tane yumoş almıstım

    Hocam tüketici hakem heyetine verince, sonucu beklemeden direk iade ediyorlar :))))),
  • Güncel, herkes bunların ne mal olduğunu bilsin
  • gecen gun 10 tl ye sunu aldim

    http://www.hepsiburada.com/s-link-sl-w360-universal-turk-cevirici-cevirici-priz-adaptor-p-BSUCZLKPC-188



    bu bile kullanilmis kirli ustunde pislikle geldi hrpsiburada b zamana kadar alsvrs yaptgm en srnsz stydi ama suan hic iyi degl

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hakkaten öyle acaip bozulmuş bunlar ya ,tongaya düşüp telefon aldım hiç teslim alınmadan geri gitti kabul edilmesi 5 gün sürdü daha yeni iade yapıldı dedi ama kartta para falan yok daha ne zaman gelicek acaba......
  • Beyler biraz mantik.

    Simdi ben sifir urun diye aliyorum.Bakiyorum kullanilmis,belli.



    Ee bu nerden geliyor?Bi onceki.musteri kullanmis begenmemis iade etmis.

    Napsin simdi satici.Kullanilmis urun dese fiyati dusurmek zorunda.



    Bence sacma bi yonu var bu isin.Demek istedigim ornegin sen al telefonu.Tak sim karti.Kullan.Sonra ben begenmdedim iade etcem.Bu vb.durumlar gereksiz.



    Ha ilk urun gelir.Kusurlu,kronik sorunlu vb.cikar iade edersin eyvallah ama biraz bu isin de ciddiyeti olur.

    Eyyorlamam bu kadar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben geçen sene asus tablet aldım bırak paketi jelatini bile açtım ama öyle atmadım herşeyi duruyordu ambalajdan yana neyse performansından memnun kalmadığım için iade ettim. Güzelce paketlemiştim aslına uygun olarak. Hiç sıkıntı çıkarmadılar ama 2005 yılından beri alışveriş yaparım bazı arkadaşların dediğine kesinlikle katılıyorum hb eski hb değil kesinlikle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnventus iade ürünleri ithalatçıya geri gönderiyor

    Temiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya benim bildiğim 14 gün koşulsuz iade hakkı tv monitör gibi cihazların kullanılsa dahi geri alınmasıdır. Madem böyle bişey yok neden o zaman koşulsuz iade diyorsun tuhaf yani burada sorun ürün ya kutu içinde kırıksa yada çalışmıyorsa ne olacak? Bunu denemeden kutusunu açmadan bilemezsin ki, Monitör alacaktım hepsiburadan bunları duyunca vazgeçsem mi acaba? Acil almam lazım da



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Portraitclub -- 8 Ekim 2016; 22:47:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada aracılığıyla başka bir satıcıdan 400 liraya microsoft Sculpt Ergonomic klavye mouse seti aldım. Alırken de n11 de daha ucuza satan başka bir satıcıyı tercih etmedim. Yorumlarda açılmış ürün gönderdiğine dair şikayetler olduğu için.

    Aldığım ürün bu:


    http://www.hepsiburada.com/microsoft-sculpt-ergonomic-desktop-kablosuz-siyah-klavye-mouse-set-l5v-00016-p-BD800815

    Sparişten önce satıcıyı arayıp, daha önce gittigidiyor üzerinden bir ürün satın aldığımda (160 liraya usb çoklayıcı) ürünün çalışmadığı, üzerinde çizikler olduğu için geri gönderdiğimi böyle bir durumla karşılaşmak istemediğimi belirttim. Sıkıntı olmaz, olursa da gönderin çözeriz zaten dendi.

    Sparişi verdim, ürün geldi. Kutuyu açtığımda farenin kesici bir aletle darbe alıp plastik kısmının 3 mm. kadar soyulduğunu gördüm. Kutunun içinde bulunan karton parçalardan biri yerinden koparılmış o şekilde bırakılmıştı ayrıca. Kutudan çıkarmadım bile. Kargo çalışanına durum tespit raporu düzenletip satıcıyla görüştüm. Gönderin, Logosoft a (distribütör) gönderelim incelensin duruma göre bakarız dendi. 1 hafta sürer dendi. Ben, "Bir hafta neden bekleyeyim ki? Sıfır bir ürün aldım sorunlu. Yenisini göndermenizi istiyorum." dedim. "Olumsuz rapor gelirse tüketici mahkemesine gidebilirsin. Muhatabınız Logosoft olacaktır." dendi. Satıcı böyle deyince, satıcıya, "o halde ürünü iade edeceğim." diyerek Hepsiburada'da kolay iade kısmından iade talebi oluşturdum, durum tespit raporunu göndererek.

    Hepsiburadanın mesajı :

    Satıcı firma tarafından 2 iş günü içinde ürün kontrolü yapılıp işlemleriniz sonuçlandırılacaktır. Yapılan kontrol sonrasında ürün iade koşullarına uygun bulunursa ücret iadeniz yapılacaktır. İadenin kabul edilmemesi durumunda, ürün satıcı firma tarafından sizlere Aras Kargo ile geri gönderilecektir.

    Satıcının bu şekilde mi davranması gerekir? Yoksa yenisini mi göndermeliydi?

    Süreç nasıl işler?

    Olması gereken ne idi?

    Bir ürün aldığımızda noter huzurunda mı açacağız? Yok ilk defa açıyor olduğumuza dair yemin ederek videoya mı alacağız? Kargo çalışanını eve davet edip bi çay demleyip (nasıl alelacele koşturarak gelip hemen kaçmak istediklerini bilirsiniz) huzurunda ürünü açıp deneyecek miyiz?


     Hepsiburada iade rezilliği, dikkat edin(Sonuç Seve Seve İade Aldılar)

     Hepsiburada iade rezilliği, dikkat edin(Sonuç Seve Seve İade Aldılar)




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.