Şimdi Ara

Hepsiburada Ne yapmaya Çalışıyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
93
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Bildiğiniz gibi dünya genelindeki salgından dolayı herkes maske arayışına girdi. Bende güvenilir, paramızın arkasında durur diyerekten hepsiburadadan maske siparişi verdim. 30 Martta verdim 1 gün sonra geldi.
    Tabi bende kargoyu almanın gururunu yaşıyorum çünkü millet siparişi verdik hala gelmedi veya iptal edildi gibisinden yazıyordu. Kargoyu açtım sitedekinden farklı marka maske gelmişti.

    Herneyse dedim geldi en azından, maskeye aldım elime burun kısmında demiride yok. Neyse neyse dedim taktım -pattt lastiğin teki koptu. Dedim ki Neysee bir tane daha takayım -patt o da gitti.

    Koydum kargo poşetini geri gönderdim. Maskeyi gönderinide aradım durumu anlattım. Tamam abi gönder bazen oluyor dedi. 1 gün sonra adamın eline ulaştı.

    Hepsiburadaya döndüm 2 gün içinde dönüş yapacağız dediler. Bir daha aradım kargo ulaştı neden hala cevap yok. *Tamam beyefendi deyip bir aksiyon oluşturdu.İptal işlemim 8 gün sürdü ve reddedildi.*

    Tekrar aradım:
    B: Para iademi neye istinaden reddeddiniz
    O: Sağlık bakanlığı sağlık ekipmanlarının satışını durdurduğu için para iadesi gerçekleştiremiyoruz.
    B: Daha dün çıktı bu ,1 Nisanda gönderdim size 8 gündür cevap vermediniz.
    O: 6 Nisan da ulaşmış beyefendi
    B: Kargo 1 Nisanda ulaştı yalan söylüyorsunuz
    O: Sistemlerimde öyle gözüküyor
    O: Hijyen ürünü olduğu ve açtığınız için iade alamıyoruz
    B: Adi ve farklı bir marka ürün gönderilmiş ama

    Biraz konuştuktan sonra haklarım olduğunu (yani nereye şikayet edersen et der gibi) söyleyince kapattım telefonu

    Bilmediğimiz firmalardan alışveriş yaparken paramızı emanet ettiğimiz hepsibura neyin peşinde?
    Bu konuyu açmamın amacı paramı alabilmek değildir. Konu altında fikirlerimizi yazarak farkındalık oluşturmaktır.

    Edit: İade talebimi tekrarlamıştım verilen cevaba bakın;
    xxx numaralı siparişinizde yer alan Lidopack Bez Ağız Maskesi 50'li ürünü açmadan sevkini yapıyoruz. Fahiş fiyatlar konusunda ürünün fiyatını görüp alınmıştır iade alınamadı.

    İade koşullarını web sitemizde yardım sayfalarından veya buradan (https://www.hepsiburada.com/yardim/iade-ve-iptal-kosullari-22) inceleyebilirsiniz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz. - Benim iade nedenim fahiş fiyatmış gibi verilen cevaba bak. Dalga geçiyorlar resmen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH Anonim -- 9 Nisan 2020; 15:9:20 >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Hala ders çalışan var mı ya ?
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.