26.02.2018 tarihinde malum siteden "Samsung UE55MU8000 Premium Ultra HD 55" 140 cm Dahili Uydu Alıcılı Smart LED TV" ürününü sipariş ettim. Ancak siparişimi iptal etmek istediğimde sitesinde buna ilişkin hiçbir seçenek olmadığını gördüm. Akabinde müşteri hizmetlerini aradım ve durumu dile getirdim, bana söylenen siparişimin iptal edilemeyeceğiydi. Sebebini sordum, "satıcı ürünü faturalandırmıştır, ürün size gelsin, tekrar kargoya verip gönderin" denildi. Ben de satıcıyı aradım aramızda akdedilen sözleşmeden numarasını bularak. Satıcı da eli mahkum "hepsiburada bizim elimizi bağlıyor, yapabileceğimiz bir şey yok, biz size gönderelim ürünü, siz tekrar bize gönderin" dedi.
Aslında benim canımı sıkan şey şuydu. Ürün neredeyse 5 bin liralık bir ürün ve çok da hassas. Biliyorum ki başkasına satılacak bu ürün ve ben vicdanen rahat edemediğim için uğraşıyorum. Ancak hepsiburadan'ın bu tavrını anlamak mümkün değil. Daha önce kendileriyle mahkemelik olmuştuk, bu 2 olacak sanırım. Mecbur alacaksın moduna sokmaları, hem satıcıyı hem alıcıyı mağdur etmeleri çok tuhaf.
Gerginliğimi yazarken bastırmaya çalıştım. Bakalım neticesi ne olacak. Bu arada ilk taksidi hemen yansıtmışlar kartıma. Şaka gibi.