Çanakkale'nin Bayramiç ilçesinde emekli orman mühendisi 56 yaşındaki Mehmet Uğur Tabakoğlu, televizyon reklamında vaat edilen hediye konuşma dakikaları görüp GSM operatörünü değiştirdi. Ancak hediye dakikalar hattına yüklenmeyince Tabakoğlu, GSM operatörünü şikayet etti. Çanakkaleli tüketicinin başvurusunu dikkate alan Reklam Kurulu, şirkete para cezası verip reklamını da yayından kaldırdı.
Emekli olduktan sonra Bayramiç'te bilgisayar mağazası açan Mehmet Uğur Tabakoğlu, geçen temmuz ayında televizyonda gördüğü 'Numarasını taşıyan herkese her yöne bedava 1500 dakika' reklamı üzerine cep telefonu hattının operatörünü değiştirme kararı aldı. Tabakoğlu, reklamı veren GSM operatörüne geçti, ancak reklamda söylendiği gibi 6 ay boyunca toplam 1500 dakika hediye dakika hattına yüklenmeyince bunun nedenini sordu.
ÖNCE OPERATÖRÜ UYARDI Olumlu bir cevap alamayan Tabakoğlu, bu kez elektronik postayla durumu GSM operatörünün merkezine bildirdi. Kendisine durumun incelemeye alındığı söylenince beklemeye başladı. Bu arada eline ulaşan iki faturada da dakika hediyelerin bildirisini göremeyen Tabakoğlu, yeniden müşteri hizmetlerini arayıp faturaların düzeltilmesini istedi. Faturaların doğru olduğu, değişiklik yapılamayacağı ve hat değişiminde 'Cep Özel' tarifesi seçildiğinden dolayı hediye dakika kampanyasından yararlanamadığı kendisine söylenince Tabakoğlu, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü'ne şikayette bulundu.
OPERATÖRE 134 BİN LİRA CEZA Bakanlığa bağlı Reklam Kurulu'nun 15 Aralık 2009 tarihinde gerçekleşen toplantısında görüşülen şikayetinde Mehmet Uğur Tabakoğlu haklı bulunurken, GSM operatörüne 134 bin 400 lira para cezası verildi ve reklam da durduruldu.
Haklı olduğunu kanıtladığı için yüzü gülen Tabakoğlu, "GSM operatörünün reklamını cazip görerek hattımı bu operatöre taşıdım. Ancak, beklediğim gibi hediye 1500 dakika hattıma yüklenmedi. Gelen faturalarda bu indirimi görmeyince, ilk önce müşteri hizmetlerini aradım. Faturaların düzeltilmesini istedim. Ancak beni 2 aydan fazla oyaladılar ve durumu düzeltmediler. Ne faturaları değiştirdiler, ne de dakika hediye verdiler. Ben de Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü'ne şikayette bulundum. Yapılan görüşme sonucunda hak yerini buldu. Kurum cezayı aldı. Tüketiciyi kandırmasınlar" diye konuştu
vodafone haklı ama iyi olmuş vatandaş kazansın her zaman
Helal olsun keşke herkes böyle bilinçli olsa
gerçekten taktir ettim helal olsun
Acaba bu vatandaşa vodafone tazminat falan ödeyecek mi?
1500dk'dan cekinirken 135bin TL ceza yemisler.. bu sirketlerde calisanlar nasil boyle plansiz olabiliyor hayret
tüketici kazanmış ve Vodafone haksız durumda karar emsal teşkil ederse Kamucelldeki gibi zarar görebilir Turkcelli izleyin ve onun düştüğü hatalara düşmeyin:)
tüketici kazanmış ve Vodafone haksız durumda karar emsal teşkil ederse Kamucelldeki gibi zarar görebilir Turkcelli izleyin ve onun düştüğü hatalara düşmeyin:)
burada vodafone haksız durumda değil vatandaş cep özel tarifesini tercih etmiş vodafone kampanyanın şartlarında belirtiyor cep konuş ve cep limitsiz tarifeleri seçildiğinde geçerli olacaktır diye.
Aveaya ceza geldi, bütün paketlere zam yaptı. Vodafone da yeni tarife zammı yaptı. Demek ki yedikleri cezanın acısını vatandaştan çıkarıyorlar.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme