Hi-Fi Rush 2 | PS5 | ANA KONU KRAFTON, Japon geliştirme stüdyosu Tango Gameworks'ü ve Microsoft Gaming'den Hi-Fi RUSH fikri mülkiyetini satın aldığını duyurdu . Bu hamle, KRAFTON'un Japon video oyunu pazarına yaptığı ilk büyük yatırımı işaret ediyor. Tango Gameworks, 2010 yılında kuruldu ve ZeniMax Media'nın 2021 yılında Microsoft Gaming tarafından satın alınmasıyla Microsoft Gaming'in bir parçası oldu . Mayıs ayında Zenimax Media, Tango Gameworks'ün kapatılacağını duyurdu . Bu entegrasyonun bir parçası olarak KRAFTON, Tango Gameworks'te sorunsuz bir geçiş sağlamak ve sürekliliği sürdürmek için Microsoft Gaming ile iş birliği yapmayı ve geliştirme ekibinin Hi-Fi RUSH fikri mülkiyetini geliştirmeye devam etmesini ve gelecekteki projeleri keşfetmesini sağlamayı amaçlıyor. KRAFTON, Tango Gameworks ekibinin yeniliğe ve yeni ve heyecan verici deneyimler sunmaya olan bağlılığını sürdürmesini destekleyecek. Geliştirici : Tango Gameworks Yayıncı : Krafton Çıkış Tarihi : Açıklanmadı. |
Hi-Fi Rush 2 | PS5 | ANA KONU
-
-
Krafton'un Tango Gameworks'ü satın almasıyla Hi-Fi Rush 2 altı ay önce geliştirilmeye başlandı.
Tango Gameworks, Ağustos ayında Krafton tarafından satın alındığında Hi -Fi Rush'ın devam oyununun henüz altı aylık bir versiyonunun yapımına başlamıştı .
Stüdyo ayrıca oyunu daha fazla platforma taşımak istiyor ve devam oyununun daha açık ve dinamik bir ortama sahip olmasını planlıyor.
Krafton, stüdyonun bu yılın başlarında Microsoft tarafından kapatılmasının ardından Tango Gameworks'ü satın aldı . Tüm personel transfer edilmedi çünkü bazıları zaten yeni işler bulmuştu, ancak Krafton Tango'nun yıl sonuna kadar yaklaşık 90 ila 100 personele geri döneceğini tahmin ediyor.
Hi-Fi Rush'ın başarısı Krafton'un stüdyoyu satın alma kararında önemli bir etken oldu.
Krafton'un kurumsal geliştirme başkanı Maria Park GamesIndustry.Biz'e "Sanırım bu bize güven verdi çünkü stüdyo sadece Shinji Mikami'nin yaratıcılığına güvenmiyor," dedi . "Yeni yaratıcılar daha genç geliştiricilerden geliyor ve bu kadar benzersiz bir şey sunmada çok başarılı oldular.
"Bu stüdyonun farklı deneyimlerin tüm yelpazesini yaratabilecek kapasitede olduğunu söyleyebiliriz. Üretim aşamasında birkaç yeni projeleri var, bunlara baktık ve önceki oyunlardan çok farklıydılar."
Park, Hi-Fi Rush'ı Nintendo Switch gibi diğer platformlara getirme konusunda "ekibin gerçekten istediği şey" dedi. "Bence [onlar] Hi-Fi Rush DLC'si üzerinde de çalışmak istiyorlar çünkü Hi-Fi Rush 2'nin yüksek kalite standartlarını sürdürmesini sağlamaya adanmış durumdalar. Devam oyununu aceleye getirmek istemiyorlar, bunun yerine oyunu geliştirmek ve farklı bir deneyim ortaya çıkarmak için gereken zamanı ayırmak istiyorlar."
Krafton, Tango Gameworks ile ilk kez bir satın alma görüşmesi yaptığında, devam oyununun yapımı yaklaşık altı ay önce başlamıştı; ancak Microsoft'un Krafton'a fikri mülkiyet hakkını satın alma süreci hala devam ettiği için geliştirme süreci askıya alınmıştı.
"Evet, ekip ilk tanıştığımızda Hi-Fi Rush 2 üzerinde çalışıyordu," dedi Park. "Mevcut hayranların beklentilerini aştığından emin olmak istiyorlar. Örneğin, Hi-Fi Rush hakkındaki geri bildirimlerin bazıları, bazı insanların oyunun [sadece] fabrikalardan geçtiğini düşünmesiydi, bu yüzden şimdi daha açık dünya tipi bir deneyim sunmak istiyorlar. Tamamen açık dünya olacağını düşünmüyorum, ancak oynadığınız daha dinamik bir ortam olacak. Ayrıca, ritim aksiyonuna daha gelişmiş bir teknoloji uygulanarak daha senkronize hissettirilmesi."
Park ayrıca Tango'nun diğer IP'lerinin - Ghostwire: Tokyo ve The Evil Within - Microsoft'ta kalacağını ve Krafton'ın satın almasının bir parçası olmayacağını doğruladı.
Krafton patronu Changhan 'CH' Kim, daha önce verdiği bir röportajda, satın almanın amacının "miraslarını sürdürmek" olduğunu belirtmiş ve Hi-Fi Rush 2'nin "bize para kazandırmasını" beklemediğini itiraf etmişti.
"Büyük vuruş hedefiniz olmamalı," dedi Kim. "Bunu bu şekilde düşünürseniz, Hi-Fi Rush finansal açıdan biraz eksi getirmiş olabilir, ancak yeni bir şey yaratmaya ve yolculuklarına devam etmeye teşvik edilmesi gereken bir ekip. Şemsiyemiz altında böyle daha fazla ekip olmasını istiyoruz."
Kaynak : https://www.eurogamer.net/hi-fi-rush-2-already-in-development-six-months-when-krafton-acquired-tango-gameworks
-
Hi-Fi Rush 2'nin Açık Dünya Yapısına Sahip Olacağı Bildirildi
Microsoft tarafından oyunculara sunulan ritim tabanlı aksiyon macera oyunu Hi-Fi Rush, bildiğiniz üzere çıkışı ile beraber büyük bir ses getirmeyi başardı. Bu başarının ardından şimdi ise devam oyunu hakkında çeşitli detaylar ortaya çıktı. Bu detaylar arasında oyunun dünya yapısı ön plana geldi.
Microsoft bildiğiniz üzere yakın dönemde oyunun geliştiricisi Tango Gameworks stüdyosunu kapattı. Bu kapatmanın ardından bir devam oyununa dair tüm umutların bir anda ortadan kaldırıldığını gördük. Ancak Koreli yayıncı şirketi Krafton, geçtiğimiz Ağustos ayında hem Tango Gameworks'ü hem de Hi-Fi Rush IP'sinin haklarını satın aldı. Satın alım sonrasında Hi-Fi Rush 2 tekrar gündeme geldi.
İçinde bulunduğumuz süreçte devam oyununu görmemiz oldukça uzun sürecek. Oldukça erken aşamalarda yer aldığımız bu dönemde Krafton'un kurumsal geliştirme başkanı Maria Park, GamesIndustry ile yaptığı bir röportajda devam oyunu hakkında kritik bilgiler verdi. Burada ilk oyuna kıyasla daha açık dünya türü bir deneyimin bizlere sunulacağını aktardı.
Park tarafından açıklanan detaylara göre oyunun tamamı açık dünya olmasa da oyuncular daha dinamik ortamlarda dolaşabilecek ve etrafı keşfedebilecek. Son olarak Park "devam oyununun topluluğun beklentilerini aşan bir kalitede olduğundan emin olmak istiyoruz" açıklamasında bulundu.
Kaynak :
gamingboltHi-Fi Rush 2 Will be “a More Open World Type of Experience” – Kraftonhttps://gamingbolt.com/hi-fi-rush-2-will-be-a-more-open-world-type-of-experience-krafton
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X