Şimdi Ara

Hız Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
507
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 1 yıldır TTNET Yalın Net limitsiz (50 gb AKN hız ise 1-8mbit paketi)kullanıyorum. Temmuz-Ağustos aylarında internetimi kullanmadım nakil işlemiyle uğraşmamak için hattımı nakil de ettirmedim 2 ay için herhangi bir dondurma isteğinde de bulunmadım. Kısacası 2 aylık tatil döneminde interneti kullanmasam da parasını ödedim.

    Eylül başında tatilden döndükten sonra internet hızım 1mbitin altına düştü. Daha öncesinde 7-8 mbiti gören hattım şuan 1mbitin altında. 2-3 kere arıza kaydı aldılar, düzelteceğiz dediler fakat sonuç yok hattınızın desteklediği max. hız bu diyorlar.

    En son bugün aradım ve sorun düzeltilmezse aboneliğimi iptal ettirip Smile'a geçeceğimi söyledim. Sizce ne yapmalıyım?

    Bağlantı Durumu Bağlı
    Bağlantı Tipi DSL
    Hat Modu ADSL2+

    Gelen Giden
    ADSL Hızı(Kb/s) :1024 253
    Ulaşılabilir Hız(Kb/s):7112 530
    SNR Sınırı (dB): 20.1 14.3
    Hat Zayıflaması(dB): 27.5 34.1
    Güç (dB): 16.8 12.3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 44yunus44 -- 10 Eylül 2013; 14:37:37 >







  • Kabak gibi 1 mbit tanımlamışlar. Ulaşılabilir hız yaklaşık 7 mbit görünüyor. Pratikte 7 mbit'e çıkamasanız da 4-5 mbit alabiliyor olmanız lazım. Müşteri hizmetlerini arayın, hiç diyaloğa girmeden modem arayüzünde 1mbit tanımlamdığını, ulaşılabilir hızın 7 mbit göründüğünü söyleyin, hızınızı arttırmalarını talep edin. Hemen o an yapmaları gerekiyor.
  • igorparker İ kullanıcısına yanıt
    Sağ olun dediğiniz gibi yaptım. Müşteri temsilcisi ilgilendi o anda bazı iyileştirmeler yaptı(çok zor bir şey değilmiş isteyince)
    Hızım şu 6-7mbit arası.
  • 44yunus44 4 kullanıcısına yanıt
    Rica ederim geçmiş olsun
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.