ürün ayın 24 ünde ulaştı. Ürünün montajı için servisi aradım ve inox modelin dışındakilerde montajın ücretli olduğunu belirtti ve 30 lira montaj ücreti talep etti. Bende internet sitesinde böyle bir ibare olmadığını hatta ürünün garantisi için mutlaka servisin kurması gerektiğinin belirtildiğini söyledim fakat değişen bir durum olmadı. ICF nin fabrikasını aradım, Teknik servis sorumlusu ile görüştüm ve aynı durumu tekrar yaşadık; sadece inox model ücretsiz montaj ve montaj hatası olmadığı sürece cihazın garantili olduğunu belirtti. Bende Hizlial.com u önce telefonla aradım, hiç abartmıyorum yarım saat geçti fakat telefona cevap veren biri olmadı maalesef. Siteden mesaj attım, attığım mesajı aynen yayınlıyorum;
"İyi çalışmalar, ürünün açıklamalarında garanti kapsamında montajı yapılacağı aksi taktirde ürün garanti kapsamına girmeyeceğini belirtmişsiniz fakat sadece inox olan üründe bu durumun geçerli olduğunu belirtiyor yetkili servis ve fabrika da yetkili servis sorumlusu Kerem Bey. Ürünün ücretsiz kurulumunun sağlanmasını aksi takdirde ürünü iade edeceğimi belirtmek isterim. İlginize şimdiden teşekkürler." (24.11.2011)
Kendilerinden gelen ilk ve son cevap şu oldu;
" Değerli Müşterimiz, İcf Genel merkeze bilgi aktarılmıştır,en kısa sürede firma tarafından dönüş yapılacaktır. Saygılarımızla" (25.11.2011)
"İyi çalışmalar, konu ile ilgili kesin bir cevap bekliyorum. Şuan ürün olmadığı için mağdur durumdayım. Ürünü iade almanızı yada montajını yaptırmanızı bekliyorum." (29.11.2011)
Bugün ayın 30 u ve henüz ne arayan var ne soran. Ya tüketici heyetine gideceğim yada ürünü iade edeceğim ve onların hataları yüzünden kargo ücreti ödemek istemiyorum. Bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim. Durumu ayrıca sikayetvar.com da da paylaşacağım.
Ama bu bana ders oldu, bu siteden aldığım ilk üründü, sonuncusu da oldu
Malesef firmalar ürünü satarken iyi ama sonrasında müşteri memnuniyeti açısından yetersizler.
Benimde başıma geldi böyle bir durum servis para istedi bende kurulum ücretini ödedim ve hızlıal'ı aradım çokta uğraştırmadılar beklemediğim kadar hızlı bir şekilde kurulum ücreti kadar puanım hesabıma yüklendi.
Dün akşam 20:42 de gelen mesaj;
"Dilerseniz ürünü iade alabiliriz veya kurulumu yaptırmanız halinde ödediğiniz tutar kadar hesabınıza puan yükleyebiliriz. Dilediğiniz alışverişinizde kullanabilirsiniz."
Fırın ihtiyacımız da var ama aynı durumun başıma gelmesinden korkuyorum açıkçası.
Hocam bütün fırın modellerinde böle olduğundan emin misin peki ? Çünkü benim halamların dairesine alınmıştı, gelip kurdular ücrette istemediler.. Bence firmayla alakalı bir durum olabilir bu
quote:
Orijinalden alıntı: spawn1990
Hocam bütün fırın modellerinde böle olduğundan emin misin peki ? Çünkü benim halamların dairesine alınmıştı, gelip kurdular ücrette istemediler.. Bence firmayla alakalı bir durum olabilir bu
Fırın değil benim aldığım aspiratör. Benim aldığım ICF marka aspiratör ve sadece inox olan modelde kurulum ücretsiz diğerleri ücretli, bu kesin.
quote:
Orijinalden alıntı: hunter87
quote:
Orijinalden alıntı: spawn1990
Hocam bütün fırın modellerinde böle olduğundan emin misin peki ? Çünkü benim halamların dairesine alınmıştı, gelip kurdular ücrette istemediler.. Bence firmayla alakalı bir durum olabilir bu
Fırın değil benim aldığım aspiratör. Benim aldığım ICF marka aspiratör ve sadece inox olan modelde kurulum ücretsiz diğerleri ücretli, bu kesin.
Doğrudur hocam o zaman, halamlar almıştı, servisten gelen adam bir iki model dışında hepsine ücretsiz kurulum yapılıyor demişti. Neyse ki puan yüklendiyse bir nebze olsun zararınızı karşılamışsınızdır. Geçmiş olsun.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme