Şimdi Ara

Hızlıal orjinal ürün yerine paralel ithalat olan telefonları satıyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
5.278
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba
    31/12/2012 tarihinde 22917429 sipariş numarasıyla Hızlıal.com adlı firmadan sony xperia p modeli olan bir telefon sipariş ettim.
    Sitede telefonun sony garantili olduğu ve tamamen orijinal olduğu yazıyordu.
    Kendimi garantiye almak için sipariş vermeden önce firmaya hem mail hemde çağrı merkezleri aracılığıyla ürünün resmi distribütör garantili olup olmadığını sordum.
    Hem bana maille hem de çağrı merkezinden ürünün sony garantili resmi distribütör ürünü olduğu paylaşıldı.
    Bu bilgilere dayanarak ürünü aldım.
    Ürün elime ulaştığında ürünün ess elektronik adlı bir firmanın ithalatı ve gold bilgisayar garantili olduğunu gördüm.
    Kutunun içinden çıkan şarz cihazı Türkiye standartlarına uygun olmayan İngiliz prizlerine uygun şarz cihazıydı.
    Bu durumu firmaya bildirdim.Firma önce ess elektronik adlı firmanın sony yetkili distribitörü olduğunu söyledi.
    Bunun üzerine sonyi aradım.Sony çağrı merkezi ürünün imei numarasından bularak ürünün irlandadan ithal edildiği ilgili firmayla alakalı olmadıklarını
    Ürünün paralel ithalat olduğu bilgisini verdi.
    Bu durumu tekrar hızlıal firmasına ilettim bu sefer bu yanlışlığı kabul ettiler,ellerinde ürün kalmadığı için böyle bir ürün gönderildiğini şarz cihazı için dönüştürücü göndereceklerini söylediler.
    Kendi resmi sitelerinde ürünün sony Türkiye garantili olduğunu beyan ederek şahsıma paralel ithalat olan bir telefon sattılar.
    Siz siz olun bu firmaya bulaşmayın.
    Ürünümün orjinal sony garantili ürünle değiştirilmesi için elimden geleni yapacağım.







  • Ürünü açmadan olduğu gibi iade etseydiniz. Garanti belgesi ayrıca verildiği için ürün açılmadan önce bu durumun kontrolü yapılabilir.
  • ama sorun değil ürün avrupa cihazı ise garanti normal garanti ile aynı şartlara yada haklara sahiptir.merak ettim kaça aldın cihazı ayrıca hızlı al hakkında o kadar şikayet olmasına rağmen nasıl araştırmadan aldınız.
  • ısrarla bunu sormanıza rağmen yine ısrarla orijinal demeleri ilginç. memnun değilseniz iade etmeye çalışın, elinizde mailiniz de duruyorsa her türlü hakkınız var.
  • kesinlikle iade edin. iade süresi geçti derlerse tüketici hakem heyetine dahi gidebilirsiniz. size, satış sayfasındaki cihaz dışında özellikelre sahip bir ürünü size danışmadan göndermişler. sonraki müşterilere bir daha yapmazlar.
    (bu arada firmayı severim, en çok alışveriş yaptığım firmalardan biridir ama babamın firması da değil hatasını görmezden gelemem!)
  • parelel ithalat ürün orjinal olmuyor mu? yani çakma falan mı oluyor? bende hizlial'dan xperia P almayı düşünüyorumda. bu arada geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scylla_40

    parelel ithalat ürün orjinal olmuyor mu? yani çakma falan mı oluyor? bende hizlial'dan xperia P almayı düşünüyorumda. bu arada geçmiş olsun

    cihaz orjinal garanti ithalatı yapan firma veya onun servisi tarafından veriliyor yoksa cihazlar orjinal
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Geçmiş olsun. Gold rekabetten dolayı malları ucuza kapatmak için paralel ithalat ürünler satıyor sattığı telefonların %90 bu şekilde piyasadan 100 , 150 lira düşük

    fakat garantisi beş para etmez gidin kayıtlı yurddışı cihaz alın daha iyi gerçekten. Umarım telefonu iade edersiniz. ahmet iletişim mehmet iletişim tarafından garanti olmaz.
  • valla hocam fiyatların ucuz olmasının bir sebebi de budur ama sonuçta garantisi var yok demiyor ki adamlar, firma seni mağdur etmedikten sonra bence problem yok.
  • hocam telefonda problem çıkarsa karşında muhattap bulabiliyor musun? önemli olan o
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Venduss

    valla hocam fiyatların ucuz olmasının bir sebebi de budur ama sonuçta garantisi var yok demiyor ki adamlar, firma seni mağdur etmedikten sonra bence problem yok.

    Katılıyorum hocam dediklerinize
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hizliposta

    hocam telefonda problem çıkarsa karşında muhattap bulabiliyor musun? önemli olan o

    aynen öyle ki bence muhattap bulmanda sıkıntı olmayacaktır.
  • Gold kötü bir firma değil bir çok şehirde bayısı olan köklü bir firma müşteri hizmetleriz biraz yetersiz hepsi o kadar bende gold.co.tr den bir tlf aldım içinden aparatları eksik cıktı aradım müşteri hizmetlerini durumu belirttim tek istedikleri şey tlf imel no verdim 2 gün içerisinde eksit aparatları geldi + birde ekran koruma filmide göndermişler bildiğim kadarı ile hizlial da goldun bu sebeple sorun olacagını düşünmüyorum
  • Hızlıaldan aldığım telefonun sony garantili telle değiştirilmesi için.Şikayet var ve bimerede şikayetimi iletim.
    Telefonu iade hakkım var ama iade süreciyle ilgilide bir çok şikayet var.
    En son hızlıal paralel ithalat telefonu gönderdiğini kabul etti.
    Ellerinde kalmadığı için bu telefonu göndermişler.
    Kesinlikle yenisiyle değiştirmiyorlar.
    Genel müdür yardımcılarına kadar mail attım.Banamısın demediler.
    her şeyden önce şikeyet varda yazdığım şikeyetlere hayali senaryolar ürettiler.Mesela teleefonu incelemek için istedik göndermediniz vs diye.
    Her dediklerini çürüttüm.
    birinin dediğini biri bilmiyor.
    Müşteri memnuniyeti 0.Bana tek teklif ettikleri ücret iadesi.E o zaten benim yasal hakkım sen bana bir çözüm bulmuyorsunki.
    Sony garantili diye satıyorsun vaat ettiğin ürün gelmiyor müşteri memnuniyeti adına vaat ettiğin ürünle değişim yapmıyorsun.
    Hızlıaldan ürün almadan önce her şeyi düşünün arkadaşlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arkin11

    Hızlıaldan aldığım telefonun sony garantili telle değiştirilmesi için.Şikayet var ve bimerede şikayetimi iletim.
    Telefonu iade hakkım var ama iade süreciyle ilgilide bir çok şikayet var.
    En son hızlıal paralel ithalat telefonu gönderdiğini kabul etti.
    Ellerinde kalmadığı için bu telefonu göndermişler.
    Kesinlikle yenisiyle değiştirmiyorlar.
    Genel müdür yardımcılarına kadar mail attım.Banamısın demediler.
    her şeyden önce şikeyet varda yazdığım şikeyetlere hayali senaryolar ürettiler.Mesela teleefonu incelemek için istedik göndermediniz vs diye.
    Her dediklerini çürüttüm.
    birinin dediğini biri bilmiyor.
    Müşteri memnuniyeti 0.Bana tek teklif ettikleri ücret iadesi.E o zaten benim yasal hakkım sen bana bir çözüm bulmuyorsunki.
    Sony garantili diye satıyorsun vaat ettiğin ürün gelmiyor müşteri memnuniyeti adına vaat ettiğin ürünle değişim yapmıyorsun.
    Hızlıaldan ürün almadan önce her şeyi düşünün arkadaşlar.

    Şikayetim var şikayet linkini atarsanız bizlerde şikayetinize destek olalım




  • http://www.hizlial.com/u02.044.4140.0005/sony-xperia-p-16-gb

    "
    *Mağazamızda Satılan Sony Cep Telefonları, Gold Bilgisayar Yetkili Servisleri Tarafından 2 Yıl Garantilidir. Gold Bilgisayar tarafından ithal edilmektedir.
    *KKTC ve Yurtdışına satılan ürünlerde ilgili marka ve ülkelerin uluslararası garanti koşulları geçerlidir, bu koşulları araştırmak müşterilerimizin sorumluluğundadır.
    *Ürün özellikleri, üretici-distribütör firmalar ve çeşitli internet kaynaklarından alınmıştır. Özellik bilgilerinin doğruluğu tarafımızdan %100 garanti edilmemektedir.
    *Paket içerikleri üretici-distribütör firmalar tarafından haber vermeksizin değiştirilebilir."


    okumadın mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: se(dd)at


    http://www.hizlial.com/u02.044.4140.0005/sony-xperia-p-16-gb

    "
    *Mağazamızda Satılan Sony Cep Telefonları, Gold Bilgisayar Yetkili Servisleri Tarafından 2 Yıl Garantilidir. Gold Bilgisayar tarafından ithal edilmektedir.
    *KKTC ve Yurtdışına satılan ürünlerde ilgili marka ve ülkelerin uluslararası garanti koşulları geçerlidir, bu koşulları araştırmak müşterilerimizin sorumluluğundadır.
    *Ürün özellikleri, üretici-distribütör firmalar ve çeşitli internet kaynaklarından alınmıştır. Özellik bilgilerinin doğruluğu tarafımızdan %100 garanti edilmemektedir.
    *Paket içerikleri üretici-distribütör firmalar tarafından haber vermeksizin değiştirilebilir."


    okumadın mı?

    onu yeni değiştirdiler.




  • http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1551052/#gorusmeler
    Şikayet var linki.
    Ektede Hızlıal firmasıyla yazışmalarım mevcuttur.

     Hızlıal orjinal ürün yerine paralel ithalat olan telefonları satıyor.
  • Bence ücret iade hakkınızı kaybetmeden paranızı alınız daha sonra hukuki işlemlerinize devam edin.Ürün bedeli iadesi teklifinde bulundukları için hukuki süreçte bunu kullanacaklardır.
  • Internetten satanların çoğu ayni hemen hemen hepsi turkiyenin iyice suyu çıktı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.