Şimdi Ara

Honda 962.000 Aracını Geri Çağırdı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
2.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Geri çağıran honda gocunan başkaları?? adam hatasını gideriyor kötümü? Çağırmasa görmezden geliyor ilgilenmiyor diye söylenirdi. Siz almayın honda ya da japon, elektrik düğmesi yanar, yolda kalır, şanzıman bozulur, üstüne meteor düşer mazallah..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    quote:

    Orijinalden alıntı: samet0647


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    quote:

    Orijinalden alıntı: samet0647

    Cam dügmesiymiş kim demişki şimdiye kadar şanzıman sorunları yüzünden cagrıldı diye büyük sorunları varki cagrılıyor cam düğmesi bahane.


    Kafadan sallamayın. En azından bozulan parça nasıl olsa servisten değişecek para gelecek mantığı yapmayan ve malının arkasında duran firmalar bunlar.

    Şu anda Türkiyedeki Servisler parça stoğu yapıyor yakında tüm müşteriler aranıp araçlar çağırılacak. Bunda kötü bir taraf göremiyorum ben. Sorunu bilip görüp boşver salla deseler daha mı iyi olacak? Böyle bir firma için hem bu maliyete katlanmak, hemde eleştiri alacağını bile bile karizmayı önemseyip hatayı kabul etmek kolay bir iş değildir.

    Şanzıman olsa şanzıman derler, sen aracını götürsen cam düğmesi diye şanzıman sökseler farkında olmazsın heralde böyle dediğine göre.


    Bunlar sadece gözle görülenler.Hiç bi firmanın cam düğmesi yüzünden karizma cizdirdigini görmedim ayrıca ben hiç bi cam düğmesininde erigine şahit olmadım


    Mesajından anlaşılan sürekli şanzıman arızası için çağrılan araçlara şahit olmuşsun.

    Çamur atmak ne kadar kolay, ben yetkili servisteki arkadaşımdan aldım bilgiyi, sen şanzıman arızası için çağırdıklarını ve düğmenin bahane olduğunu kanıtlayabilir misin? Yoksa hala bilip bilmeden mi konuşuyorsun?


    Sen bana düğmeden dolayı cagrıldını kanıtlayabilirmisin?




  • Helal olsun adamlara sattığı malın arkasında duruyorlar.
  • milletin vw le vw.cilerle alıp veremediği nedir anlamadım gitti
  • Ben aracımızda hata var, gelin ücretsiz olarak problemi giderelim diyen firmanın alnından öpüp değiştiği parçanın da parasını vermeye razıyım. En sevdiğim şeylerden biridir, hatanın görülüp düzeltilmeye çalışılması

    2003 yılında bir arkadaşımın Volvo S40 aracının torpido kapağı üzerinde bulunan ahşap kaplamasını hiç sorun yokken değiştirmişlerdi. Neden diye sorduğumuzda, yaklaşık 10 araçta bu tür bir sıkıntı yaşandığı için servise gelen tüm araçların bu kısmının ücretsiz değiştiğini söylemişlerdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet0647


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    quote:

    Orijinalden alıntı: samet0647


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    quote:

    Orijinalden alıntı: samet0647

    Cam dügmesiymiş kim demişki şimdiye kadar şanzıman sorunları yüzünden cagrıldı diye büyük sorunları varki cagrılıyor cam düğmesi bahane.


    Kafadan sallamayın. En azından bozulan parça nasıl olsa servisten değişecek para gelecek mantığı yapmayan ve malının arkasında duran firmalar bunlar.

    Şu anda Türkiyedeki Servisler parça stoğu yapıyor yakında tüm müşteriler aranıp araçlar çağırılacak. Bunda kötü bir taraf göremiyorum ben. Sorunu bilip görüp boşver salla deseler daha mı iyi olacak? Böyle bir firma için hem bu maliyete katlanmak, hemde eleştiri alacağını bile bile karizmayı önemseyip hatayı kabul etmek kolay bir iş değildir.

    Şanzıman olsa şanzıman derler, sen aracını götürsen cam düğmesi diye şanzıman sökseler farkında olmazsın heralde böyle dediğine göre.


    Bunlar sadece gözle görülenler.Hiç bi firmanın cam düğmesi yüzünden karizma cizdirdigini görmedim ayrıca ben hiç bi cam düğmesininde erigine şahit olmadım


    Mesajından anlaşılan sürekli şanzıman arızası için çağrılan araçlara şahit olmuşsun.

    Çamur atmak ne kadar kolay, ben yetkili servisteki arkadaşımdan aldım bilgiyi, sen şanzıman arızası için çağırdıklarını ve düğmenin bahane olduğunu kanıtlayabilir misin? Yoksa hala bilip bilmeden mi konuşuyorsun?


    Sen bana düğmeden dolayı cagrıldını kanıtlayabilirmisin?


    Yetkili servisler şanzıman parçası değil düğme stoğu yapıyor arkadaşım yeterlimi? yoksa işi yokuşa sürmek için belge falan mı isteyeceksin? Kimse keriz değil aracını götürüpte düğmeden başka bir şeyi değiştirilecek olsa herkes tepkisini ortaya koyar ve bu forumlarda konuşur tartışırız Honda neden böyle bir terbiyesizlik yaptı diye. Ama olmamış bir şeyi gerçekmiş gibi anlatmakta hiç etik değil.

    Honda hiçbirimizin babasının oğlu değil de, sanki civic aracın düğme diye çağrılıp şanzımanından parça değiştirildi de hemen çamur atıyorsun, biraz insaflı olmak gerekmez mi?

    Firmalara güveninin olmaması her durumda iftira atmayı gerektirmemeli. Bir üstteki mesaja bende katılıyorum. Çoğu firma belli üretim eksikliklerinden veya hatalarından dolayı araç çağırmıştır. Buda kötü bir şey değildir. Üretim hatası olabilir, hatta belkide o düğme Honda nın kendi üretimi olmayadabilir. Adamlar geri çağırıyor gel serviste bila bedel düzeltecez hatamızı diyorlar bu müşteri memnuniyeti getirmez mi? Adamların kendi ürettikleri ürünün arkasında durmaları güzel değil mi?

    Olaya ters açıdan bakmayıp birde bu açıdan değerlendirirsen anlaşabiliriz sanırım. Bu hangi marka olursa olsun bence müşteriye ve ürettikleri ürüne verdikleri önemin göstergesidir. Araç satıyorlar sonuçta insanlar canını taşıyor o makinalarda hadi bir şey olsa? bir kişinin bile üretim haatsından canı yansa bu firma için daha büyük bir sorun değil midir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    quote:

    Orijinalden alıntı: samet0647


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    quote:

    Orijinalden alıntı: samet0647


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    quote:

    Orijinalden alıntı: samet0647

    Cam dügmesiymiş kim demişki şimdiye kadar şanzıman sorunları yüzünden cagrıldı diye büyük sorunları varki cagrılıyor cam düğmesi bahane.


    Kafadan sallamayın. En azından bozulan parça nasıl olsa servisten değişecek para gelecek mantığı yapmayan ve malının arkasında duran firmalar bunlar.

    Şu anda Türkiyedeki Servisler parça stoğu yapıyor yakında tüm müşteriler aranıp araçlar çağırılacak. Bunda kötü bir taraf göremiyorum ben. Sorunu bilip görüp boşver salla deseler daha mı iyi olacak? Böyle bir firma için hem bu maliyete katlanmak, hemde eleştiri alacağını bile bile karizmayı önemseyip hatayı kabul etmek kolay bir iş değildir.

    Şanzıman olsa şanzıman derler, sen aracını götürsen cam düğmesi diye şanzıman sökseler farkında olmazsın heralde böyle dediğine göre.


    Bunlar sadece gözle görülenler.Hiç bi firmanın cam düğmesi yüzünden karizma cizdirdigini görmedim ayrıca ben hiç bi cam düğmesininde erigine şahit olmadım


    Mesajından anlaşılan sürekli şanzıman arızası için çağrılan araçlara şahit olmuşsun.

    Çamur atmak ne kadar kolay, ben yetkili servisteki arkadaşımdan aldım bilgiyi, sen şanzıman arızası için çağırdıklarını ve düğmenin bahane olduğunu kanıtlayabilir misin? Yoksa hala bilip bilmeden mi konuşuyorsun?


    Sen bana düğmeden dolayı cagrıldını kanıtlayabilirmisin?


    Yetkili servisler şanzıman parçası değil düğme stoğu yapıyor arkadaşım yeterlimi? yoksa işi yokuşa sürmek için belge falan mı isteyeceksin? Kimse keriz değil aracını götürüpte düğmeden başka bir şeyi değiştirilecek olsa herkes tepkisini ortaya koyar ve bu forumlarda konuşur tartışırız Honda neden böyle bir terbiyesizlik yaptı diye. Ama olmamış bir şeyi gerçekmiş gibi anlatmakta hiç etik değil.

    Honda hiçbirimizin babasının oğlu değil de, sanki civic aracın düğme diye çağrılıp şanzımanından parça değiştirildi de hemen çamur atıyorsun, biraz insaflı olmak gerekmez mi?

    Firmalara güveninin olmaması her durumda iftira atmayı gerektirmemeli. Bir üstteki mesaja bende katılıyorum. Çoğu firma belli üretim eksikliklerinden veya hatalarından dolayı araç çağırmıştır. Buda kötü bir şey değildir. Üretim hatası olabilir, hatta belkide o düğme Honda nın kendi üretimi olmayadabilir. Adamlar geri çağırıyor gel serviste bila bedel düzeltecez hatamızı diyorlar bu müşteri memnuniyeti getirmez mi? Adamların kendi ürettikleri ürünün arkasında durmaları güzel değil mi?

    Olaya ters açıdan bakmayıp birde bu açıdan değerlendirirsen anlaşabiliriz sanırım. Bu hangi marka olursa olsun bence müşteriye ve ürettikleri ürüne verdikleri önemin göstergesidir. Araç satıyorlar sonuçta insanlar canını taşıyor o makinalarda hadi bir şey olsa? bir kişinin bile üretim haatsından canı yansa bu firma için daha büyük bir sorun değil midir?


    Ben böyle birşeyin olabilecegibi söyledim kesin demedim Amacımda işi yokusa sürmek degil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet0647


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    quote:

    Orijinalden alıntı: samet0647


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    quote:

    Orijinalden alıntı: samet0647


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    quote:

    Orijinalden alıntı: samet0647

    Cam dügmesiymiş kim demişki şimdiye kadar şanzıman sorunları yüzünden cagrıldı diye büyük sorunları varki cagrılıyor cam düğmesi bahane.


    Kafadan sallamayın. En azından bozulan parça nasıl olsa servisten değişecek para gelecek mantığı yapmayan ve malının arkasında duran firmalar bunlar.

    Şu anda Türkiyedeki Servisler parça stoğu yapıyor yakında tüm müşteriler aranıp araçlar çağırılacak. Bunda kötü bir taraf göremiyorum ben. Sorunu bilip görüp boşver salla deseler daha mı iyi olacak? Böyle bir firma için hem bu maliyete katlanmak, hemde eleştiri alacağını bile bile karizmayı önemseyip hatayı kabul etmek kolay bir iş değildir.

    Şanzıman olsa şanzıman derler, sen aracını götürsen cam düğmesi diye şanzıman sökseler farkında olmazsın heralde böyle dediğine göre.


    Bunlar sadece gözle görülenler.Hiç bi firmanın cam düğmesi yüzünden karizma cizdirdigini görmedim ayrıca ben hiç bi cam düğmesininde erigine şahit olmadım


    Mesajından anlaşılan sürekli şanzıman arızası için çağrılan araçlara şahit olmuşsun.

    Çamur atmak ne kadar kolay, ben yetkili servisteki arkadaşımdan aldım bilgiyi, sen şanzıman arızası için çağırdıklarını ve düğmenin bahane olduğunu kanıtlayabilir misin? Yoksa hala bilip bilmeden mi konuşuyorsun?


    Sen bana düğmeden dolayı cagrıldını kanıtlayabilirmisin?


    Yetkili servisler şanzıman parçası değil düğme stoğu yapıyor arkadaşım yeterlimi? yoksa işi yokuşa sürmek için belge falan mı isteyeceksin? Kimse keriz değil aracını götürüpte düğmeden başka bir şeyi değiştirilecek olsa herkes tepkisini ortaya koyar ve bu forumlarda konuşur tartışırız Honda neden böyle bir terbiyesizlik yaptı diye. Ama olmamış bir şeyi gerçekmiş gibi anlatmakta hiç etik değil.

    Honda hiçbirimizin babasının oğlu değil de, sanki civic aracın düğme diye çağrılıp şanzımanından parça değiştirildi de hemen çamur atıyorsun, biraz insaflı olmak gerekmez mi?

    Firmalara güveninin olmaması her durumda iftira atmayı gerektirmemeli. Bir üstteki mesaja bende katılıyorum. Çoğu firma belli üretim eksikliklerinden veya hatalarından dolayı araç çağırmıştır. Buda kötü bir şey değildir. Üretim hatası olabilir, hatta belkide o düğme Honda nın kendi üretimi olmayadabilir. Adamlar geri çağırıyor gel serviste bila bedel düzeltecez hatamızı diyorlar bu müşteri memnuniyeti getirmez mi? Adamların kendi ürettikleri ürünün arkasında durmaları güzel değil mi?

    Olaya ters açıdan bakmayıp birde bu açıdan değerlendirirsen anlaşabiliriz sanırım. Bu hangi marka olursa olsun bence müşteriye ve ürettikleri ürüne verdikleri önemin göstergesidir. Araç satıyorlar sonuçta insanlar canını taşıyor o makinalarda hadi bir şey olsa? bir kişinin bile üretim haatsından canı yansa bu firma için daha büyük bir sorun değil midir?


    Ben böyle birşeyin olabilecegibi söyledim kesin demedim Amacımda işi yokusa sürmek degil


    Mesajından bu anlam çıkmıyor ama neyse, uzatmanın anlamı yok. Umarım tahminin doğru çıkmaz ve Civic kullanıcıları mağdur olmazlar.

    İyi forumlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*
    Mesajından bu anlam çıkmıyor ama neyse, uzatmanın anlamı yok. Umarım tahminin doğru çıkmaz ve Civic kullanıcıları mağdur olmazlar.

    İyi forumlar.


    Dostum Civiclerde sorun yokmuş ki habere göre. CR-Z, CR-V, Jazz ve Citylerden bahsediliyor geri çağırma için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*
    Mesajından bu anlam çıkmıyor ama neyse, uzatmanın anlamı yok. Umarım tahminin doğru çıkmaz ve Civic kullanıcıları mağdur olmazlar.

    İyi forumlar.


    Dostum Civiclerde sorun yokmuş ki habere göre. CR-Z, CR-V, Jazz ve Citylerden bahsediliyor geri çağırma için.


    Doğru söylüyorsun yanlış yazmışım, dikkatin ve düzeltme için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet0647


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    quote:

    Orijinalden alıntı: samet0647

    Cam dügmesiymiş kim demişki şimdiye kadar şanzıman sorunları yüzünden cagrıldı diye büyük sorunları varki cagrılıyor cam düğmesi bahane.


    Kafadan sallamayın. En azından bozulan parça nasıl olsa servisten değişecek para gelecek mantığı yapmayan ve malının arkasında duran firmalar bunlar.

    Şu anda Türkiyedeki Servisler parça stoğu yapıyor yakında tüm müşteriler aranıp araçlar çağırılacak. Bunda kötü bir taraf göremiyorum ben. Sorunu bilip görüp boşver salla deseler daha mı iyi olacak? Böyle bir firma için hem bu maliyete katlanmak, hemde eleştiri alacağını bile bile karizmayı önemseyip hatayı kabul etmek kolay bir iş değildir.

    Şanzıman olsa şanzıman derler, sen aracını götürsen cam düğmesi diye şanzıman sökseler farkında olmazsın heralde böyle dediğine göre.


    Bunlar sadece gözle görülenler.Hiç bi firmanın cam düğmesi yüzünden karizma cizdirdigini görmedim ayrıca ben hiç bi cam düğmesininde erigine şahit olmadım


    Ben gördüm. Bizimki erimişti mesela. Düğmeyi çıkardık arka sol cam şoför kapısından açılmıyordu. Araç mazda 323.




  • Bizim insanımızın başına bu olayın geldiğini düşünüyorum da,su bulamazlarsa tükürürler düğmeye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FB®h Pozitif -- 7 Eylül 2011; 15:35:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TRangulity


    quote:

    Orijinalden alıntı: m3hm3tozc4n


    quote:

    Orijinalden alıntı: TRangulity

    BMW'den gördü özendi


    Toyota demek istediniz galiba


    http://forum.donanimhaber.com/m_52288616/tm.htm
    http://www.ntvmsnbc.com/id/25246530/


    Bmw'nin çağırdığını biliyorum. Ancak böyle büyük çaplı çağırmalar Toyota'nın çağırmasından sonra başladı. Bmw'nin çağırması daha çok yeni




  • valla Türkiyede bildiğim kadarıyla opel honda toyota dışında geri çağırım yapan olmadı, bide daihatsu muydu suzuki miydi arabaları tümden değiştirip yenisini verdi ki Bunu pek kimsenin duyduğunu sanmıyorum, düşünsenize, adamlar sadece Türkiyede sattığı yüzlerce aracı geri çağırdı, ve değiştirdi, böyle birşeyi pğemium denen zibidiler yapsında görelim, hala insanımızı uğraştırıp duruyorlar, vites ve motor sistemlerinde yaşattıkları sorumsuzluklarından ötürü, insanları servis kapılarında süründürüyorlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeKSandDoRT

    valla Türkiyede bildiğim kadarıyla opel honda toyota dışında geri çağırım yapan olmadı, bide daihatsu muydu suzuki miydi arabaları tümden değiştirip yenisini verdi ki Bunu pek kimsenin duyduğunu sanmıyorum, düşünsenize, adamlar sadece Türkiyede sattığı yüzlerce aracı geri çağırdı, ve değiştirdi, böyle birşeyi pğemium denen zibidiler yapsında görelim, hala insanımızı uğraştırıp duruyorlar, vites ve motor sistemlerinde yaşattıkları sorumsuzluklarından ötürü, insanları servis kapılarında süründürüyorlar...


    Evet bu açıdan bakarsak sende haklısın, işin bir de bu yönü var. Yoğurdum ekşi demek her babayiğidin harcı değil tabi. Millete bir kap daha yoğurt satmak varken.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeKSandDoRT

    bahse konu araç hakkındaki haber

    http://www.cnnturk.com/2010/ekonomi/10/13/suzukiden.piyango.gibi.geri.cagirma/592814.0/


    Vitara sahipleri bahsi geçen tarihte bir buluşma gerçekleştirip horon tepmişlerdir tahminim




  • araç çağırma kötülük değilki firmayı neden zarara uğratsın ayrıca geri çağırma nedenleri küçücük bir düğmeden kaynaklı sorun adamlar bunları bile görüp önlem alıyor bu kadar basit.

    Honda dünya üzerinde insan sağlığını 1. planda tutan ender firmalardandır.
  • Evet haberin ortaya çıkış tarihi 2011 eylül şuan 2013 temmuzdayız bana dün Honda'dan mesaj geldi.Servise uğrayın cam açma düğmeleri değiştirilecek diye...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 06_EMRE

    Evet haberin ortaya çıkış tarihi 2011 eylül şuan 2013 temmuzdayız bana dün Honda'dan mesaj geldi.Servise uğrayın cam açma düğmeleri değiştirilecek diye...

    honda Türkiye bu konuda çok hızlıymış
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.