Şimdi Ara

Honda civic 1.4 is otomatik (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
3.314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bana biraz yardımcı olamaz mısınız ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KombiElemanı

    10 yillik şoför hayatımda ne abs'ye ne de airbag a ihtiyaç duymadım. Bir kez olsun abs li fren yapmadım. Ayrıca aracı satın aldım :) Ustama götürdüm, gözün kapalı al dedi..

    beni iki kere abs büyük bir kaza yapmama engel oldu hemde hiç bir kusurum yokken. abs candır.
  • valla 80-120 arası giderken, makas atmazken, şerit değiştirirken sinyal verdiğimde, lastik basıncı ve lastik dişleri iyi olduğu sürece, takip mesafemi koruyup etrafı kolaçan ettiğimde gerek kalmıyor. ben abs'li olsun isterdim ama bütçe meselesi. şu an için alabildiğim araç bu. resimlerini paylaştım.
  • Keyif vermez hele verdiğiniz paraya hiç değmez.
  • Biraz açar mısınız ne demek istediğinizi ? Aynı paraya 1.8 Turbo Octavia da alabilirdim 200 beygirlik. O keyif verir miydi ? :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    Keyif vermez hele verdiğiniz paraya hiç değmez.

    Ha ayrıca, 250 km yol gittim, çok da keyif aldım doğrusu.. Otomatik şanzumanın keyfi ve 7.500 devire kadar basıp hondanın sinek motor teknolojisinin keyfini çoktan yaşadım:) Eleştirmekle saçmalamak arasındaki fark bu olsa gerek.. Hiç değmez diye bir tabir kullanmanız oldukça itici görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KombiElemanı

    Biraz açar mısınız ne demek istediğinizi ? Aynı paraya 1.8 Turbo Octavia da alabilirdim 200 beygirlik. O keyif verir miydi ? :)

    Bakın o araç yol tutuşu olarak sizi asla memnun etmeyecektir.Şöyle bir örnek vereyim Tempra-Marea-Vectra araçları bi virajı aynı lastiklerle aşağı yukarı 5-10 farkla aynı hızlarda dönebiliyolar. Ama Civic en az 30-40 KM eksiğiyle yolda zor duruyor. Performans olarak HP nin çok gözüktüğüne bakmayın.Tork her hondada olduğu gibi çok düşük zaten Tork düşük olduğu için HP yükseliyor mantık bu. Yani diğer markalardan 30 HP yüksekmiş falan Tork düşük olduğundan o Yüksek HP yi veremiyor yere.


    Octavia ile karşılaştırırsak kesinlikle Octavia derim Konfor olarakta Ortadadır Performans Olarak 200 HP yi size hissettirir zaten Alman teknolojiside bu alanda iyidir Tork-Hp her zaman birbirini sağlar size çok güzel keyif sunar.




    Para sizin keyif sizin Kararda sizin ben sadece kendi görüşümü söyledim dikkate alırsınız almazsınız size kalmış

    Edit:Şanzıman olarak iyidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mono Italiano -- 14 Temmuz 2013; 17:40:57 >




  • Ama canım kardeşim keyif vermez hiç değmez diyince ben de şöyle bir his uyanıyor. Parayı kaldırıp çöpe atmışım.
    Ben performans aracı alacak olsaydım nissan maxima 2.000 v6 140 hp alabilirdim cıncık gibi.. Laguna 2.000 cc ya da 3.000 v 6 alabilirdim yine. Ya da tek kapı bir calibra, bir vectra, 1.9 jtd chip tunning yapılabilir bir marea jtd alabilirdim. Biz de 1 adet doblo, 1 adet honda shuttle var. shuttla 2.200 cc abs asr klima açılır tavan vs herşey var. ben 1.92 boyundayım ve 105 kiloyum. civic'e bindiğimde konforu hissettim neden ? kafam tavana değmiyor.. 1.4 otomatik ve seri bir araç olarak hissettim. gebzeye kadar gittim geldim ve performansını çok beğendim. Araçtan memnun kalıp aldım. İnterneti gezdim herkese sordum servise götürdüm. 1 tane kötü yorum almadan satın aldım bu aracı. Siz böyle diyince ben 15.500 liramı çöpe mi attım şimdi ? deli çıkıcam. Kliması zehir gibi, gazı körükleyince de uçuyor. Ama ben ekonomik kullanıyorum. Ben viraja girerken frene basmıyorum çünkü neden ? Zaten hızımı ona göre teey geriden düşürüyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KombiElemanı

    Ama canım kardeşim keyif vermez hiç değmez diyince ben de şöyle bir his uyanıyor. Parayı kaldırıp çöpe atmışım.
    Ben performans aracı alacak olsaydım nissan maxima 2.000 v6 140 hp alabilirdim cıncık gibi.. Laguna 2.000 cc ya da 3.000 v 6 alabilirdim yine. Ya da tek kapı bir calibra, bir vectra, 1.9 jtd chip tunning yapılabilir bir marea jtd alabilirdim. Biz de 1 adet doblo, 1 adet honda shuttle var. shuttla 2.200 cc abs asr klima açılır tavan vs herşey var. ben 1.92 boyundayım ve 105 kiloyum. civic'e bindiğimde konforu hissettim neden ? kafam tavana değmiyor.. 1.4 otomatik ve seri bir araç olarak hissettim. gebzeye kadar gittim geldim ve performansını çok beğendim. Araçtan memnun kalıp aldım. İnterneti gezdim herkese sordum servise götürdüm. 1 tane kötü yorum almadan satın aldım bu aracı. Siz böyle diyince ben 15.500 liramı çöpe mi attım şimdi ? deli çıkıcam. Kliması zehir gibi, gazı körükleyince de uçuyor. Ama ben ekonomik kullanıyorum. Ben viraja girerken frene basmıyorum çünkü neden ? Zaten hızımı ona göre teey geriden düşürüyorum..

    Kaldırıp çöpe atmış olmazsınız orda kusura bakmayın abartmış olabilirim. Ama gerçekten motor teknolojisinin altında kalıyor.Sınıfındakilerle karşılaştırınca düşük kalıyor ama size yetiyorsa krallar gibi binin keyfini çıkarın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    quote:

    Orijinalden alıntı: KombiElemanı

    Biraz açar mısınız ne demek istediğinizi ? Aynı paraya 1.8 Turbo Octavia da alabilirdim 200 beygirlik. O keyif verir miydi ? :)

    Bakın o araç yol tutuşu olarak sizi asla memnun etmeyecektir.Şöyle bir örnek vereyim Tempra-Marea-Vectra araçları bi virajı aynı lastiklerle aşağı yukarı 5-10 farkla aynı hızlarda dönebiliyolar. Ama Civic en az 30-40 KM eksiğiyle yolda zor duruyor. Performans olarak HP nin çok gözüktüğüne bakmayın.Tork her hondada olduğu gibi çok düşük zaten Tork düşük olduğu için HP yükseliyor mantık bu. Yani diğer markalardan 30 HP yüksekmiş falan Tork düşük olduğundan o Yüksek HP yi veremiyor yere.


    Octavia ile karşılaştırırsak kesinlikle Octavia derim Konfor olarakta Ortadadır Performans Olarak 200 HP yi size hissettirir zaten Alman teknolojiside bu alanda iyidir Tork-Hp her zaman birbirini sağlar size çok güzel keyif sunar.




    Para sizin keyif sizin Kararda sizin ben sadece kendi görüşümü söyledim dikkate alırsınız almazsınız size kalmış

    Edit:Şanzıman olarak iyidir.

    Sırasıyla sayayım, 1.9 TDI caddy, 1.6 hlx otomatik marea, skoda octavita, 2.000 opel vectra, 2.500 cc starex, 1.6 otomatik yeni kasa jetta, 1.3 linea, 1.5 fluence, 1.5 dizel era, 91 model tek kapı civic vb. tüm araçlar elimin altından geçti.. hepsine de uzun süreler bindim. Aradığım performans değil ekonomi ve 5 kapılı otomatik bir araç.. İnan octavia yı alabilirdim ama istemedim. Çünkü teknik servise 1.8 200 beygirlik bir araçla gidemem.. Hem işim de, hemde sosyal yaşantım da kullanabileceğim bir araç olarak seçtim. Sen şimdi onu bunu bırakta :d Tatlı bir ses sistemi için yardımcı olacak mısın bana onu söyle ? 200-500 arası ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KombiElemanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    quote:

    Orijinalden alıntı: KombiElemanı

    Biraz açar mısınız ne demek istediğinizi ? Aynı paraya 1.8 Turbo Octavia da alabilirdim 200 beygirlik. O keyif verir miydi ? :)

    Bakın o araç yol tutuşu olarak sizi asla memnun etmeyecektir.Şöyle bir örnek vereyim Tempra-Marea-Vectra araçları bi virajı aynı lastiklerle aşağı yukarı 5-10 farkla aynı hızlarda dönebiliyolar. Ama Civic en az 30-40 KM eksiğiyle yolda zor duruyor. Performans olarak HP nin çok gözüktüğüne bakmayın.Tork her hondada olduğu gibi çok düşük zaten Tork düşük olduğu için HP yükseliyor mantık bu. Yani diğer markalardan 30 HP yüksekmiş falan Tork düşük olduğundan o Yüksek HP yi veremiyor yere.


    Octavia ile karşılaştırırsak kesinlikle Octavia derim Konfor olarakta Ortadadır Performans Olarak 200 HP yi size hissettirir zaten Alman teknolojiside bu alanda iyidir Tork-Hp her zaman birbirini sağlar size çok güzel keyif sunar.




    Para sizin keyif sizin Kararda sizin ben sadece kendi görüşümü söyledim dikkate alırsınız almazsınız size kalmış

    Edit:Şanzıman olarak iyidir.

    Sırasıyla sayayım, 1.9 TDI caddy, 1.6 hlx otomatik marea, skoda octavita, 2.000 opel vectra, 2.500 cc starex, 1.6 otomatik yeni kasa jetta, 1.3 linea, 1.5 fluence, 1.5 dizel era, 91 model tek kapı civic vb. tüm araçlar elimin altından geçti.. hepsine de uzun süreler bindim. Aradığım performans değil ekonomi ve 5 kapılı otomatik bir araç.. İnan octavia yı alabilirdim ama istemedim. Çünkü teknik servise 1.8 200 beygirlik bir araçla gidemem.. Hem işim de, hemde sosyal yaşantım da kullanabileceğim bir araç olarak seçtim. Sen şimdi onu bunu bırakta :d Tatlı bir ses sistemi için yardımcı olacak mısın bana onu söyle ? 200-500 arası ?

    Teyp 300 Liraya Pioneer Deh-8350SD ayarlarız. eğer aracın üstündeki kolonlar idare ediyosa Zaten Hondanın ses sistemi iyi olur genelde.Bide arka hop. Bagaj hacmi içindeyse çok keyifli bi sesteminiz olur.




  • Valla kolonlar idare etmiyor sanırım. Ben hem kolon, hem teyp istiyorum. Amfi koyacaksak çok gümbürdemesin hani kaputu yerinden oynatacak kadar. Böyle ortalama bir ses olsun işte.. Sesini açınca tatmin etsin. toplam 300 lira mı dediniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KombiElemanı

    Valla kolonlar idare etmiyor sanırım. Ben hem kolon, hem teyp istiyorum. Amfi koyacaksak çok gümbürdemesin hani kaputu yerinden oynatacak kadar. Böyle ortalama bir ses olsun işte.. Sesini açınca tatmin etsin. toplam 300 lira mı dediniz ?

    Benim açımdan bakarsan Sana 2000+ harcatırım.

    Ama 300 Liraya değilde Sırf Teybe 300 Verirsin Bi 200 de Kolona ayırırsın 500 E orta halli Amfisiz bişey halledilir ama Ses Sistemleri Bölümünde konu açsan çok daha iyi şeyler önerirler F/P Bakımından.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    quote:

    Orijinalden alıntı: KombiElemanı

    Valla kolonlar idare etmiyor sanırım. Ben hem kolon, hem teyp istiyorum. Amfi koyacaksak çok gümbürdemesin hani kaputu yerinden oynatacak kadar. Böyle ortalama bir ses olsun işte.. Sesini açınca tatmin etsin. toplam 300 lira mı dediniz ?

    Benim açımdan bakarsan Sana 2000+ harcatırım.

    Ama 300 Liraya değilde Sırf Teybe 300 Verirsin Bi 200 de Kolona ayırırsın 500 E orta halli Amfisiz bişey halledilir ama Ses Sistemleri Bölümünde konu açsan çok daha iyi şeyler önerirler F/P Bakımından.

    şimdi 2.000 değil 5000'e de ses sistemi var ama ben ortalığı yıkacak bişey istemiyorum :) Tatmin etsin yeter. Tekrar konu açmayayım diye burdan cevap veren olursa beklerim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KombiElemanı

    araç sedan 15.500'e aldım kaza boya yok ilk sahibinden. motor sıfır ayarında insideman.
    çapultura yaptığım iş için iyi kazanıyorum o zaman yakıt beni sarsmaz. lpg taktırıp arabayı bozmamak lazım bence. şehiriçi gideceğim 40 krş yaksın yeter

    Ne adamsınız vallahi,ne diyeyim ben şimdi.Bize senin gibi alıcılar denk gelmez ki,sibop kapağına kadar pazarlık yapan adamlar denk gelir.
  • Ya milletin her lafına ne bakıyorsun, kazasız belasiz bin, memnunmussun hem. Beklentileri karşılayan bir arac..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • :D hocam şimdi aracın belli bir değeri var ben nasıl diyim ki şu fiyattan ver. diyemem. ben memnun kaldım bin lira pazarlik ettim aldım çok da memnun kaldım kapıda duruyo şindi. arka amortisörleri tamir ettiricem bi de ön takıma girdi mi tmmdir. onun harici ses sistemi yaptırcam ama nerde yaptırsam bilmiorum kimse destek olmuyor..
  • Yukarıda memnunum yazmıştım taki geçen hafta Sinop a gittim, kanser etti beni.1.4 bir de otomatik olunca.%15-20 eğimli yolda bile devirli kullanmama rağmen vites yükseltmiyor.Kamyonlar bile solladı .Seneye biraz para biriktirip 1.5 crdi veya 1.3 multijetli bir dizel almayı düşünüyorum.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.