Şimdi Ara

honda CIVIC 2008-2007 gizli özellikler (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
325
Cevap
3
Favori
112.038
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bunu akılda tutmak biraz zor.kağıda yazarak arabada test etmek lazım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: huso2000


    quote:

    Orjinalden alıntı: hondaaaa


    quote:

    Orjinalden alıntı: huso2000

    Self Test Panel unutulmamalı...

    http://www.truveo.com/Honda-Civic-Self-Test-Panel/id/2906700853


    bu nasıl yapılıyor?


    7. nesil civic'lerin gösterge panelinde "Self Diagnostic" özelliği vardır. Bu özellik sayesinde aşağıdaki fonsiyonları kontrol edebilirsiniz;

    - Göstergedeki LCD panel,
    - Hız ve devir saati, hararet ve benzin göstergesi, hararet göstergesinin ECM ile arasındaki iletişim hattının kontrolü,
    - Gösterge paneli üzerindeki diğer sesli ve görüntülü ikazların kontrolü.

    Bu testi yapmak için aşağıdaki talimatları sırasıyla yapın:

    1- Km sıfırlama butonuna basın ve basılı tutun,
    2- Farlarınızı yakın (km butonu basılı iken),
    3- Kontak anahtarını II pozisyonuna getirin (arabayı çalıştırmayın, km butonu basılı),
    4- 5 saniye içersinde farlarınızı söndürün, yakın ve tekrar söndürün (km butonu basılı),
    5- Yine 5 saniye içinde km butonunu bırakın ve hemen art arda 4 kez daha basıp bırakın.

    Göztergelerinizin tüm özellikleri çalışmaya başlayacaktır. Devir saati 8500'e km saati 240'a, hararet ve benzin göstergeleri sonuna kadar çıkıp geri düşecektir. LCD ekran üzerindeki tüm imgeler aydınlatılacak ve tüm sesli-görüntülü uyarılar çalışacaktır.

    Göstergeler minimum pozisyona tekrar dönünce km sıfırlama butonuna tekrar basarsanız gösterge paneli testi tekrar başlar. LCD panelde "Error" ikazı alınırsa ECM ve hararet göstergesi arasında iletişim problemi var demektir.

    Ancak 9 numaralı 10 Amperlik ve 10 numaralı 7,5 Amperlik sigortalarınızı testten önce kontro etmeniz gerekiyor.


    M. KURT

    Not:ACT üyesi mkurt'tan alıntıdır...




  • ya bence yapmayın bozulur mozulur sonra boyle pişman olursunuz




  • quote:

    Orjinalden alıntı: radicalultras

    ya bence yapmayın bozulur mozulur sonra boyle pişman olursunuz

    tırstım laaa




  • quote:

    Orjinalden alıntı: huso2000


    quote:

    Orjinalden alıntı: hondaaaa


    quote:

    Orjinalden alıntı: huso2000

    Self Test Panel unutulmamalı...

    http://www.truveo.com/Honda-Civic-Self-Test-Panel/id/2906700853


    bu nasıl yapılıyor?


    7. nesil civic'lerin gösterge panelinde "Self Diagnostic" özelliği vardır. Bu özellik sayesinde aşağıdaki fonsiyonları kontrol edebilirsiniz;

    - Göstergedeki LCD panel,
    - Hız ve devir saati, hararet ve benzin göstergesi, hararet göstergesinin ECM ile arasındaki iletişim hattının kontrolü,
    - Gösterge paneli üzerindeki diğer sesli ve görüntülü ikazların kontrolü.

    Bu testi yapmak için aşağıdaki talimatları sırasıyla yapın:

    1- Km sıfırlama butonuna basın ve basılı tutun,
    2- Farlarınızı yakın (km butonu basılı iken),
    3- Kontak anahtarını II pozisyonuna getirin (arabayı çalıştırmayın, km butonu basılı),
    4- 5 saniye içersinde farlarınızı söndürün, yakın ve tekrar söndürün (km butonu basılı),
    5- Yine 5 saniye içinde km butonunu bırakın ve hemen art arda 4 kez daha basıp bırakın.

    Göztergelerinizin tüm özellikleri çalışmaya başlayacaktır. Devir saati 8500'e km saati 240'a, hararet ve benzin göstergeleri sonuna kadar çıkıp geri düşecektir. LCD ekran üzerindeki tüm imgeler aydınlatılacak ve tüm sesli-görüntülü uyarılar çalışacaktır.

    Göstergeler minimum pozisyona tekrar dönünce km sıfırlama butonuna tekrar basarsanız gösterge paneli testi tekrar başlar. LCD panelde "Error" ikazı alınırsa ECM ve hararet göstergesi arasında iletişim problemi var demektir.

    Ancak 9 numaralı 10 Amperlik ve 10 numaralı 7,5 Amperlik sigortalarınızı testten önce kontro etmeniz gerekiyor.


    M. KURT

    Not:ACT üyesi mkurt'tan alıntıdır...



    bu ne yaw. harbiden tirstim. hayatta deneyemem ben bunu. araba bi de geri sayima gecip patlar matlar. basima is almiyim.




  • saçmalamayın arkadaşlar ne bozulması.bu hata var mı diye sistemi check up yapıyor tırsmanıza gerek yok..
  • YA CANIM CİVİC İM GRİP OLURSA



    AŞISINI YAPTIRMADIK DEĞİLMİ DİĞER CİVİC CİLER GİBİ.

  • arkadaşlar ben denedim mükemmel bişey gece yaptım bide ışıl ışıl oldu araba her gidişimde yapıyorum :):) resim civic ana konuya gelecek..parmaktan sonra..
    edit: koydum isterseniz link:http://img225.imageshack.us/img225/7485/07022008497az0.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi virtue61 -- 8 Şubat 2008; 19:46:44 >
  • -Uzun süre bagajı kullanmadığınız taktirde şöför tarafındaki sol altdaki bagaz kolu kendi kendine anahtarla kitlenmiş gibi kitleniyor.Tekrar anahtarla açmanız gerekiyor anahtarla kitlememenize rağmen..!
  • biraz açıklık getirir misin konuya .

    pek anlaşılmadı yada a ben algılayamadım.


    quote:

    Orjinalden alıntı: murtilaf

    -Uzun süre bagajı kullanmadığınız taktirde şöför tarafındaki sol altdaki bagaz kolu kendi kendine anahtarla kitlenmiş gibi kitleniyor.Tekrar anahtarla açmanız gerekiyor anahtarla kitlememenize rağmen..!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emrehanci

    biraz açıklık getirir misin konuya .

    pek anlaşılmadı yada a ben algılayamadım.

    Ben arabayı aldığımda bagajına showroomda 1 kere baktım ondan sonra 1 ay'a yakın bi süre bagajı hiç kullanmadım. Ve bu süre içinde iç kısımdaki bagaj kolu kitlenmiş. Bagajı anahtarla açınca içerideki bagaj kolu tekrar devreye girdi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: murtilaf


    quote:

    Orjinalden alıntı: emrehanci

    biraz açıklık getirir misin konuya .

    pek anlaşılmadı yada a ben algılayamadım.

    Ben arabayı aldığımda bagajına showroomda 1 kere baktım ondan sonra 1 ay'a yakın bi süre bagajı hiç kullanmadım. Ve bu süre içinde iç kısımdaki bagaj kolu kitlenmiş. Bagajı anahtarla açınca içerideki bagaj kolu tekrar devreye girdi.

    bence kıtlıydı ama sen bu gecen 1 ay surecınde unuttun kıtlemıs oldugunu
    neyse ogrenmıs olduk .denenebılır




  • evet
    bence de kilitlemiş olduğunu unutmuş olabilirsin .

    neyse sorun olmamasına sevindim.





    quote:

    Orjinalden alıntı: radicalultras


    quote:

    Orjinalden alıntı: murtilaf


    quote:

    Orjinalden alıntı: emrehanci

    biraz açıklık getirir misin konuya .

    pek anlaşılmadı yada a ben algılayamadım.

    Ben arabayı aldığımda bagajına showroomda 1 kere baktım ondan sonra 1 ay'a yakın bi süre bagajı hiç kullanmadım. Ve bu süre içinde iç kısımdaki bagaj kolu kitlenmiş. Bagajı anahtarla açınca içerideki bagaj kolu tekrar devreye girdi.

    bence kıtlıydı ama sen bu gecen 1 ay surecınde unuttun kıtlemıs oldugunu
    neyse ogrenmıs olduk .denenebılır




  • anahtarın açma düğmesine bastıktan sonra 1dk. içinde kapılardan biri açılmazsa,aracın tüm kapıları otomatik kilitleniyormuş.
    bu arada gizli midir değil midir bilmem.


    bunu anlayamadım ben.başıma gelmedi çünkü.birde koltuğun oradaki açma yerinin orada kilit filan varmış sanırım?
    quote:

    Orjinalden alıntı: murtilaf

    -Uzun süre bagajı kullanmadığınız taktirde şöför tarafındaki sol altdaki bagaz kolu kendi kendine anahtarla kitlenmiş gibi kitleniyor.Tekrar anahtarla açmanız gerekiyor anahtarla kitlememenize rağmen..!
  • 1-2004-2006 arası civiclerde fabrikasyon alarm var, kornaya bağlı

    2-Bagaj kapağında bulunan stop grubunda, içine bir örümceğin girip oraya ağ örüp av beklemesini sağlayan gizli bir delik var İki yıldır duruyo o ağ ve ölmüş örümcek

    3-Şoför kapısındaki cam açma tuşuna kuvvetli basıp bırakınca, cam sonuna kadar açılıyor ama aynı şekilde kapanmıyor, illa ki cam kalkana kadar tuşu tutacaksın.
  • farlarını açık unutup 2 saatte aküsü bitenler 2007 civicciler bilir sadece...kutup başlarına aktarım kablosunu bağladığınız anda, alarm olarak korna sürekli çalmaya başlıyor yanında duramıyorsunuz, arabayı çalışır hale getirip kumandadan kapıları açıp kapatmadığınız sürece de susmuyor....
  • SON İKİ YAZI ÇOK GÜZELDİ YAA


  • Bir de gizli radyo anteni var, iki yıldır arıyorum hala bulamadım
  • arka camda olması lazım..
    quote:

    Orjinalden alıntı: ABABA2307

    Bir de gizli radyo anteni var, iki yıldır arıyorum hala bulamadım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: stilll

    arka camda olması lazım..
    quote:

    Orjinalden alıntı: ABABA2307

    Bir de gizli radyo anteni var, iki yıldır arıyorum hala bulamadım




    o anten arabanin bir tarafindan habire uzayip kisaliyo ama neresinden uzadigi belli degil
  • Vitesteyken motoru stop edince tekrar çalışmıyor, illa ki N veya P'ye almak lazım (otm. için).

    Başıma ilk geldiğinde "aha! akü bitti!! diye panik olmuştum
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.