Şimdi Ara

HONDA CİVİC HB 1.4 (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
309
Cevap
5
Favori
128.583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kesinlikle Golf VI alırdım.
  • Sarsıntı yok sadece toyota auris veya c4 lerde ve diğer yeni nesil arabalarda olduğu gibi yarı otomatik şanzıman arabalarda vites geçişlerini çok rahat hissediyorsun bunun amacı benzin tasarrufu. Hepsini test ettim Özellikle ilk vitesten ikinci vitese geçerken daha bariz hissediliyor. Ben 3 gündür kullanıyorum beni hiç rahatsız etmiyor ve son derece memnunum.

    Önünü ve arkasını kestirebiliyorum bir sorunum yok. Yan aynaların büyük olması çok iyi olmuş. Arka camda silecek olmaması, daha önceki arabamda olmasından dolayı bana garip geldi.


    quote:

    Orjinalden alıntı: atsuma

    vites geçişleri sarsıntılı mı
    önünü ve arkasını kestirebiliyor musun
  • 0-100 konusu enterasan benim için önemli olmaması gibi demek bazı arkadaşlar için önemli bir konu saygı duyuyorum. Ama ne test ettiğim birşey ne de çok gerek duyduğum birşey. Zaten arabanın kitapçğında ilk 300 km ani fren ilk 1000 km de gazı kökleyerek ani kalkışlar yapmayın diyor. Gerçi ben kitapçığı okumadan önce meraktan yaptım :) İnanın gayet güzel gidiyor. Bende ailecek kullanıyorum zaten arkaya çocuk koltuğunu koydum hiç sorun yok. Bagajı daha önce dediğim gibi gerçekten tahminimden çok büyük. Jazz dan büyüktür ama sedan dan daha büyük olduğunu zannetmiyorum açıkçası görmedim sadece tahminimi söylüyorum.


    quote:

    Orjinalden alıntı: alenus

    Arkadaşlar Jazz i-shiftin 0-100 hızlanması 13.9, civic HB 1.4'ün ise 15 sn... Jazz'ı yere göre sığdıramayanlar sadece 1.1 saniye için bu aracı yerin dibine soktular. Bence iç ve dış tasarım olarak mükemmel, ayrıca aile kullanımı için de çok uygun, bagajı jazz ve civic sedan'dan daha büyük!!! Ayrıca jazz'daki işlevsel koltuklar bunda da var. Yani bence güzel bir çekirdek aile arabası olmuş ya da jazz'ın daha güzel tasarımlı ve daha pahalı bir alternatifi diyebiliriz. Bende yok ama ileride düşünebilirim açıkçası.




  • Teşekkürler

    Sırasıyla cevaplayayım,

    Tabiki değil Dünya devi Honda üretiyor sollama yapamayacak araba üretirmi adamlar yapmayın etmeyin. Devamlı uzun yol yapacaksanız ve performans bekliyorsanız o zaman size göre değil. Ama %70 şehir içi %30 şehir dışı ise gayet güzel kullanabilirsiniz.

    Benim arabanın resimleri ekte oradan jantın şeklini görebilirsiniz 5 kol jant var. 16 lık jant.

    Araba tek agzost ama tamponda sağda solda çift var. 1.8 ile aynı.

    Bu konuda azıcık göreceli. Benim daha önceki araba jip di. Onların süspansiyonları çok serttir. Ondan sonra bana bu çok güzel geldi. Bu konu hakkında yapacağım yorum çok sağlıklı olmayabilir çünkü sert süspansiyonları olan bir arabadan bu arabaya geçtim. Ama şu an için gayet güzel.

    Daha öncede yazdığım gibi özellikle ilk viteste araba normal vitesli araba kullanır gibi vites değişimini çok ent hissediyorsunuz. Bu model şanzımanlar sadece honda da değil auris c4 gibi arabalarda da aynı şekilde çalışıyor.

    Aksesuarlar konusunda bilgim yok sadece zenon farı sordum 700 tl dediler vazgeçtim. Orjinal hali çok güzel.
    quote:

    Orjinalden alıntı: anth

    Arkadaşlar öncelikle arabanız hayırlı olsun...
    Ben ÖTV indiriminden yararlanarak HB 1.4 almak istiyorum. Müsadenizle birkaç soru sormak istiyorum...

    1- 0-100 hızlanma benim içinde çok önemli deil ama özellikle sollamalarda problem yaşayacak kadar ağır bi araba mı?
    2-16' lık jantlar 1.8 lik motorlardakilerle aynı mı? Hondanın sitesindeki ile aynı mı? (tip olarak)
    3-Araba da tek egsoz olduğu yazıyor. Bu tamponda da böylemi? Yani tampon 1.8 ile aynı mı yoksa tamponda da tek egsoz çıkışı mı var?
    4-Süspansiyonlar rahatsız edecek seviyede set mi?
    5-i-shift vites geçişleri nasıl?

    Kocaeli'nde 1.4 olmadığı için bunları inceleyemedim, satış temsilcisi de daha arabada 16' jant olduğunu bile bilmediği için ona da soramadım:) kusuruma bakmayın... Arabalarınızın güzel resimlerinide görsek hiç fena olmaz:D

    arkadaşlar ayarıca hondanın sitesinde ön panjur var aksesuarlar da.. fiyatını filen varmı acaba?

    çok soru sordum kusura bakmayın:)

    Şimdiden teşekkür ederim...




  • resim 1

     HONDA CİVİC HB 1.4
  • Resim 2

     HONDA CİVİC HB 1.4
  • Resim 3

     HONDA CİVİC HB 1.4
  • Arkadasim bu arabaya da xenon takilmadan olmaz ki.
    Ben gecen hafta taktirdim. Xenon takinca garantiden filan cikmiyormus arac.
    Monza aldin hepsiburadadan 200 tl. Sonra gidip serviste taktirdim.
    Honda marmara da sordugumda 300 tl gibi bisey dedi xenona. Belki senin sordugun yerde mtec filan takiyorlardir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: onurdurust

    Resim 3

     HONDA CİVİC HB 1.4



    güle güle kullanın..bence makyajdan sonra daha da bi güzelleşti bu alet..

    birşey sormak istiyorum..sanırım auris ve c4 diğer seçeneklerinizdi..

    kabin gürültüsü olarak bu üçü arasında civic nasıl?? yol, lastik ve rüzgar sesini içeri alması bakımından??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi [kalkedon] -- 23 Mart 2009; 10:43:46 >




  • bence yol sesi dert ediliyorsa ziebart yapılabilir
    bu arada resimler çok
    kazasız belasız kullanırsınız inşallah
    bence dizaynı harika
    yakıt tüketimi
    1.4 olmasından ötürü düşük olsa gerek
    ilk çıkan kasalardan farklı olarak yokuşta kalkış desteği var
    kayma yapmıyor değil mi yokuşlarda
  • Honda da bu sesi 130 140 lardan sonra fazla hissettim açıkçası deneme sürüşü yaptığım c4 ve auris de bu hızlara ulaşmadım. O yüzden birşey söyleyemeyeceğim.


    quote:

    Orjinalden alıntı: guardiola

    quote:

    Orjinalden alıntı: onurdurust

    Resim 3

     HONDA CİVİC HB 1.4



    güle güle kullanın..bence makyajdan sonra daha da bi güzelleşti bu alet..

    birşey sormak istiyorum..sanırım auris ve c4 diğer seçeneklerinizdi..

    kabin gürültüsü olarak bu üçü arasında civic nasıl?? yol, lastik ve rüzgar sesini içeri alması bakımından??




  • Çok teşekkür ederim amin daha iyilerini sizlere nasip etsin.
    Hayır yokuşta kayma yapmıyor. 4-5 saniye duruyor zaten o sürede çok rahat gaza basmış oluyorsunuz.


    quote:

    Orjinalden alıntı: atsuma

    bence yol sesi dert ediliyorsa ziebart yapılabilir
    bu arada resimler çok
    kazasız belasız kullanırsınız inşallah
    bence dizaynı harika
    yakıt tüketimi
    1.4 olmasından ötürü düşük olsa gerek
    ilk çıkan kasalardan farklı olarak yokuşta kalkış desteği var
    kayma yapmıyor değil mi yokuşlarda
  • Bugün kara şimşeğimizi teslim aldık. Milas dalaman arası 170 km yol yaptım. Bir önceki arabam 1991 model serçe olduğu için çok güvenilir olmamakla beraber aşağıdaki tesbitleri yaptım.

    -Sert süspansiyonların avantajını virajlı ve engebeli yollarda çok iyi anlıyorsunuz. Yol tutuş 1200 kg. bi araba için harika. ( poloya,306ya göre)
    -vites geçişleri kullanıma göre değişiyor sert kullanımda sert yumuşak kullanımda yumuşak ama bir yığılma var sonuçta manuel modda da var kısmen. (yanlız otomatik modda vites küçültme ve yükseltme çok başarılı gaz ve fren tepkisi çok iyi.) -daha önce tam otomatik kullandım hiç triptronik kullanmadım..
    -Yeni kasa golf ile kıyaslamaya bile gerek yok. tip olarak ancak scirocco ile kıyaslanabilir.
    -Yol gürültüsü için benim çözümüm. (Tokyo drift fast and furious-malum mp3 çalar ve usb bağlantısı standart)
    -100-140 hızlanması bence 0-100 düşük hızlanmasını kapatıyor. (her honda da olduğu gibi 3500 devir sonrası sırtının koltuğa yapışması ve motor sesi çok muazzam)
    -arka görüş yolda sıkıntılı ancak park ederken aynalar ve park sensörü telafi ediyor. Zaten dışardan arabanın arkasına bakınca hiç bişey görmesem de olur diyorum şahsen.
    -Bi arkadaş da söylemiş arka silecekler yok. Bana da tuhaf geldi ama ihtiyaç olup olmadığını yağmur yağınca göreceğiz. Boşver ya standart yağmur sensörü var. Su birikintisinden geçerken de çalışması çok güzel.
    - Bu donanımda bu fiyat başka araba bulanlar kaçırmasın derim. Ama kırmızı ışıkta ya da park etmiş honda civic görünce üzülebilirler.
    -İç hacim için denilebilecek tek şey var rakipsiz. Hem geniş hem ferah. (Scirocconun arka koltukları fazla alçak geldi bana)
    -Ön cam buğu sorunu hondada kronik olmuş. Ama çözümsüz değil.
    -Yan aynalar katlanınca insan bi acayip oluyo.
    -Arabanın estetiği 50000tl lik araçlarla kıyaslanabilir. (aynı donanımdaki fiyatlardan bahsediyorum boş 307 veya leon değil).. Yok yok vazgeçtim kıyaslanamaz. Gerçi ben A3 ü de beğenmedim hondaya girdikten sonra.

    Kısacası çok mutluyum çok....
    Aklımı seveyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zipple -- 24 Mart 2009; 0:13:52 >




  • hayırlı uğurlu olsun
    evet arka sileceğinin olmaması
    yağmurlu günlerde sıkıntılı
    ama bence dizaynı mükemmel bir araç
  • Cevapların ve özellikle resimler için çok teşekkür ederim.Çok makbule geçti. İnşallah vergi indirimi bitmeden aranoza katılacağım:)



    quote:

    Orjinalden alıntı: onurdurust

    Teşekkürler

    Sırasıyla cevaplayayım,

    Tabiki değil Dünya devi Honda üretiyor sollama yapamayacak araba üretirmi adamlar yapmayın etmeyin. Devamlı uzun yol yapacaksanız ve performans bekliyorsanız o zaman size göre değil. Ama %70 şehir içi %30 şehir dışı ise gayet güzel kullanabilirsiniz.

    Benim arabanın resimleri ekte oradan jantın şeklini görebilirsiniz 5 kol jant var. 16 lık jant.

    Araba tek agzost ama tamponda sağda solda çift var. 1.8 ile aynı.

    Bu konuda azıcık göreceli. Benim daha önceki araba jip di. Onların süspansiyonları çok serttir. Ondan sonra bana bu çok güzel geldi. Bu konu hakkında yapacağım yorum çok sağlıklı olmayabilir çünkü sert süspansiyonları olan bir arabadan bu arabaya geçtim. Ama şu an için gayet güzel.

    Daha öncede yazdığım gibi özellikle ilk viteste araba normal vitesli araba kullanır gibi vites değişimini çok ent hissediyorsunuz. Bu model şanzımanlar sadece honda da değil auris c4 gibi arabalarda da aynı şekilde çalışıyor.

    Aksesuarlar konusunda bilgim yok sadece zenon farı sordum 700 tl dediler vazgeçtim. Orjinal hali çok güzel.
    quote:

    Orjinalden alıntı: anth

    Arkadaşlar öncelikle arabanız hayırlı olsun...
    Ben ÖTV indiriminden yararlanarak HB 1.4 almak istiyorum. Müsadenizle birkaç soru sormak istiyorum...

    1- 0-100 hızlanma benim içinde çok önemli deil ama özellikle sollamalarda problem yaşayacak kadar ağır bi araba mı?
    2-16' lık jantlar 1.8 lik motorlardakilerle aynı mı? Hondanın sitesindeki ile aynı mı? (tip olarak)
    3-Araba da tek egsoz olduğu yazıyor. Bu tamponda da böylemi? Yani tampon 1.8 ile aynı mı yoksa tamponda da tek egsoz çıkışı mı var?
    4-Süspansiyonlar rahatsız edecek seviyede set mi?
    5-i-shift vites geçişleri nasıl?

    Kocaeli'nde 1.4 olmadığı için bunları inceleyemedim, satış temsilcisi de daha arabada 16' jant olduğunu bile bilmediği için ona da soramadım:) kusuruma bakmayın... Arabalarınızın güzel resimlerinide görsek hiç fena olmaz:D

    arkadaşlar ayarıca hondanın sitesinde ön panjur var aksesuarlar da.. fiyatını filen varmı acaba?

    çok soru sordum kusura bakmayın:)

    Şimdiden teşekkür ederim...






  • Bu arada diğer arkadaşlara da çok teşekkür ederim:) 16 jantlar nasıl durur diye endişem vardı ama gazet güzel olmuş bence.Çift egsoz görünümlü olması da çok iyi. Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin... Araba görmeyinde dizel bi araba mı alsak diyorum ama böyle resimlerini veya gerçeğini görünce dizelin canı cehennneme:D

    Bu arada siyah düşünüyorduk ama gride akıl karıştırıyor doğrusu:D
  • Zipple karedeşim hayırlı olsun senin şimşek de :) Kazasız belasız kullanmak nasip etsin. Arka silecek konusunu ben yazmıştım. Yağmurda kullandım zorlanmadım açıkçası ama eski alışkanlık işte. Sonra sağıma soluma baktım bir sürü arabada olmadığını fark ettim.

    İç hacim gerçekten çok iyi. Ön cam buğu sorunu demişsin. Ben bu sorunu açıkçası yaşamıyorum. Ya direk buğ çözme tuşuna basıyorum yaklaşık 3-4 saniyede yok oluyor ya da klimayı en düşük seviyeye ayarlayıp ayak ve cama veriyorum.

    Şu anda bir arkadaşım senin de dediğin gibi a3 ile arasında kararsız bakalım ne alacak.

    Tekrar güle güle kullan.

    İlk 300 km ani fren ve ilk 1000 km gazı köklemeyiniz diye yazıyor kitapçıkta haberiniz olsun. 1000-2000 arasında da ilk ücretsiz bakıma getirin dediler servisten.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: anth


    Cevapların ve özellikle resimler için çok teşekkür ederim.Çok makbule geçti. İnşallah vergi indirimi bitmeden aranoza katılacağım:)



    quote:

    Orjinalden alıntı: onurdurust

    Teşekkürler

    Sırasıyla cevaplayayım,

    Tabiki değil Dünya devi Honda üretiyor sollama yapamayacak araba üretirmi adamlar yapmayın etmeyin. Devamlı uzun yol yapacaksanız ve performans bekliyorsanız o zaman size göre değil. Ama %70 şehir içi %30 şehir dışı ise gayet güzel kullanabilirsiniz.

    Benim arabanın resimleri ekte oradan jantın şeklini görebilirsiniz 5 kol jant var. 16 lık jant.

    Araba tek agzost ama tamponda sağda solda çift var. 1.8 ile aynı.

    Bu konuda azıcık göreceli. Benim daha önceki araba jip di. Onların süspansiyonları çok serttir. Ondan sonra bana bu çok güzel geldi. Bu konu hakkında yapacağım yorum çok sağlıklı olmayabilir çünkü sert süspansiyonları olan bir arabadan bu arabaya geçtim. Ama şu an için gayet güzel.

    Daha öncede yazdığım gibi özellikle ilk viteste araba normal vitesli araba kullanır gibi vites değişimini çok ent hissediyorsunuz. Bu model şanzımanlar sadece honda da değil auris c4 gibi arabalarda da aynı şekilde çalışıyor.

    Aksesuarlar konusunda bilgim yok sadece zenon farı sordum 700 tl dediler vazgeçtim. Orjinal hali çok güzel.
    quote:

    Orjinalden alıntı: anth

    Arkadaşlar öncelikle arabanız hayırlı olsun...
    Ben ÖTV indiriminden yararlanarak HB 1.4 almak istiyorum. Müsadenizle birkaç soru sormak istiyorum...

    1- 0-100 hızlanma benim içinde çok önemli deil ama özellikle sollamalarda problem yaşayacak kadar ağır bi araba mı?
    2-16' lık jantlar 1.8 lik motorlardakilerle aynı mı? Hondanın sitesindeki ile aynı mı? (tip olarak)
    3-Araba da tek egsoz olduğu yazıyor. Bu tamponda da böylemi? Yani tampon 1.8 ile aynı mı yoksa tamponda da tek egsoz çıkışı mı var?
    4-Süspansiyonlar rahatsız edecek seviyede set mi?
    5-i-shift vites geçişleri nasıl?

    Kocaeli'nde 1.4 olmadığı için bunları inceleyemedim, satış temsilcisi de daha arabada 16' jant olduğunu bile bilmediği için ona da soramadım:) kusuruma bakmayın... Arabalarınızın güzel resimlerinide görsek hiç fena olmaz:D

    arkadaşlar ayarıca hondanın sitesinde ön panjur var aksesuarlar da.. fiyatını filen varmı acaba?

    çok soru sordum kusura bakmayın:)

    Şimdiden teşekkür ederim...







    Anth kardeşim rica ederim bilgi paylaştıkça güzel oluyor. Seninde gönlüne göre olur inşallah.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: onurdurust

    Zipple karedeşim hayırlı olsun senin şimşek de :) Kazasız belasız kullanmak nasip etsin. Arka silecek konusunu ben yazmıştım. Yağmurda kullandım zorlanmadım açıkçası ama eski alışkanlık işte. Sonra sağıma soluma baktım bir sürü arabada olmadığını fark ettim.

    İç hacim gerçekten çok iyi. Ön cam buğu sorunu demişsin. Ben bu sorunu açıkçası yaşamıyorum. Ya direk buğ çözme tuşuna basıyorum yaklaşık 3-4 saniyede yok oluyor ya da klimayı en düşük seviyeye ayarlayıp ayak ve cama veriyorum.

    Şu anda bir arkadaşım senin de dediğin gibi a3 ile arasında kararsız bakalım ne alacak.

    Tekrar güle güle kullan.

    İlk 300 km ani fren ve ilk 1000 km gazı köklemeyiniz diye yazıyor kitapçıkta haberiniz olsun. 1000-2000 arasında da ilk ücretsiz bakıma getirin dediler servisten.




    Kitapçığı okumak için geç kaldım maalesef


    Neyse ani fren yapmadım hiç ama gazı köklemeden git demek kolay. 3500 deviri geçme demek kolay..

    Ben de almadan önce sadece 1.4 100 hp den çekindim şehiriçi arabası dedim. ama dediğim gibi milas dalaman arası 170 km zorlu bir yolda kullandım ilk kez çok şaşırdım beklediğimin fazlasını verdi. Hem çok virajlı hem de inişli çıkışlı resmen ralli parkuru gibi bir yolu 2 saatte aldım arabayı(şanzumanı) ve yolu hiç bilmememe rağmen.
    Bilenler sakar rampasını ve radarları bilir o yoldaki.

    Demek istediğim benim gibi tereddüttekalanlar uzun yolda performansından şüphe edenler içini ferah tutsun derim.
    Hepinize kazasız belasız hayırlı yolculuklar..




  • Euro NCAP’ten Honda Civic Hatchback'e 5 Yıldız








    20.03.2009| iszirvesi.com | Haber Servisi
    Honda Civic Hatchback, Euro NCAP’in Şubat 2009’da uygulamaya koyduğu yeni bağımsız çarpışma testi sonuçlarına göre, bir kez daha Avrupa’nın en güvenli otomobillerden biri olarak seçildi. Civic, çarpışma testlerinde toplamda %77 gibi mükemmel bir puanla sınıfının en yüksek derecesi olan 5 yıldızı alarak, Honda’nın hem yolcular hem de yayalar için güvenli araçlar ürettiğini bir kez daha gösterdi.
    Euro NCAP, tüketiciye anlaşılması kolay, dört farklı değerlendirme kategorisinden alınan puanları bir araya getirerek tek bir toplam not verilmesini sağlayan ve aracın genel güvenlik performansı üzerine odaklanan yeni bir puan sistemi geliştirdi. Yeni sistem; ön, yan ve arka darbelerde yolcu koruma, çocuk koruma, yaya koruma ve sürücü güvenlik desteklerinin bulunması özelliklerini göz önünde bulunduruyor.

    Şubat 2009’da uygulamaya sokulan yeni puanlama sistemi; bir otomobilin güvenlik performansının yetişkin (%50), çocuk (%20) ve yaya (%20) koruma değerlendirmesi ile güvenlik desteği donanımlarının mevcut olması (%10) gibi pek çok özelliğini bir araya toplayarak, ağırlıklı bir puandan faydalanılmasını sağlıyor. 5 yıldız sınıfına girebilmek için, genel puanlamada en az %70 oranına ulaşmak gerekiyor. Avrupa birliği ülkelerindeki 2009 model araçların %85’inde standart bir özellik olan elektronik araç denge kontrol sisteminin (Honda için VSA) bulunması, bu sınıfa girebilmenin ön koşulu olarak sunuluyor.

    Euro NCAP'in yeni değerlendirmesi, Honda’nın, Accord’un 5 yıldız kazanması ile devam eden genel araç güvenliğine olan bağlılığını yansıtıyor. Honda, Civic ile ettiği başarısıyla hem yolcular hem de yayalar için güvenli araçlar üretme konusundaki taahhüdünden ödün vermediğini bir kez daha kanıtlıyor.

    Yeni puanlama sistemi, adeta Honda’nın uzun süredir devam ettirdiği, gerçek güvenlik koşullarını artırmayı amaçlayan fabrika içi güvenlik testlerine yapılan bir övgü niteliğinde. Honda’nın Tochigi’deki dünyanın en büyük otomobil çarpışma test alanı, farklı boyut ve ağırlıklardaki modeller arasındaki darbe etkisini analiz ederek, her iki taraf için de alınacak hasarı azaltmak amacıyla çözümler geliştiriyor.

    Honda Civic’te güvenlik
    Tüm modeller optimum güvenlik performansı için ABS, maksimum fren performansı ve stabilite için Elektronik Fren Gücü Dağıtımı (EBD) özellikleriyle donaltıldı. Bunun yanı sıra, Honda Civic Hatchback’in tüm modellerinde, virajlarda, hızlanma ve ani manevralarda sol veya sağ tekerleklere fren uygulamak ve gaz ile fren sistemlerini yönetmek suretiyle, sürücüye aracın kontrolunde yardım sağlamak üzere tasarlanmış Araç Denge Kontrol Sistemi (VSA) bulunmaktadır.

    Pasif güvenlik sistemleri, Honda’da her zaman çok önemsenen bir özellik olmuştur. Honda Civic’te arka koltuk yolcuları için de yenilikçi bir emniyet kemeri uyarı sistemi bulunmaktadır.

    Sistem, arka kapıların açılışını ve kapanışını yorumlayarak çoklu bilgi ekranında arka emniyet kemeri işaretinin görüntülenmesini sağlamaktadır. Ardından SRS ünitesi her bir emniyet kemeri tokasının durumunu saptayarak, bilgiyi gösterge ekranına göndermektedir (hiçbir emniyet kemeri kullanımda değil veya bir, iki veya üç emniyet kemeri kullanımda gibi). Öndeki yolcuların güvenliğine de özel bir dikkat gösterilerek her iki ön koltukta da çift ön gergi sistemi yer almaktadır.

    Ön koltuklardaki aktif kafalıklar, bir kaza halinde boyun yaralanmalarına karşı koruma sağlayan en önemli unsurdur. Civic bağımsız araştırma enstitüsü Thatcham tarafından yürütülen boyun darbesi hafifletme çalışmasında, mümkün olan en yüksek puana layık görülmüştür.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.