Şimdi Ara

HONDA CIVIC ve OPEL INSIGNIA (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
1.370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Corsa'ya da bakaydın iyiydi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baba0392

    Atılan mesaj sayısı yaş uyumu. 10-10.

    Bu foruma donanım dan anlayan kişiler var olması hatrına birşeyler paylaşıyorum. Lütfen bu tarz üslupla konu dışı şeyler yazmayın. Tartıştığımız kul yapımı bir makina sonuçta..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sinanandirman S kullanıcısına yanıt
    Güzel güzel öğrenmişsin forum ağzını ama bana sökmez kardeşim sen dalgana bak çıkıyorum ben konudan 😁

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinanandirman


    quote:

    Orijinalden alıntı: KADANS

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinanandirman

    Bana göre konfor çok donanım değil, koltuğa oturduğun zaman rahat etmek diye degerlendiriyorum.

    Ayrıca Opel Insignia' nın rakibi Honda Accord' mu? O zaman size şunu söylüyeyim; Honda Accord tek seçenekli geliyormuş Türkiye' ye ve en paketsiz hali 135.000 TL den başlıyor. Ayrıca Honda Accord' u test sürüşü yaptırmadılar. Opel Insignia en paketsiz i 97.000 TL' den başlıyor ve test sürüşü için tabiri caizse elden ele dolaşıyor, biri inip diğeri biniyor.

    neyin kafasıdır bu, hakikaten aldığın oksijen zarar, bu bilinçli tüketici değil ergen bakış açısı olmuş resmen

    Alt tarafi araçtan söz ediyoruz, bir iddam yok. Sadece yorumları degerlendiriyorum. Ayrıca yapıcı bir yorum değil bu.

    hadi canım sen de, senin için yaptığım yorum senin araba yorumundan inan daha yapıcıdır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Corsa'ya da bakaydın iyiydi

    Opel Insignia' da rahat edemediğimi görünce Opel Mokka' yı önerdiler. Opel Corsa' ya sığamazdım zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KADANS

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinanandirman


    quote:

    Orijinalden alıntı: KADANS

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinanandirman

    Bana göre konfor çok donanım değil, koltuğa oturduğun zaman rahat etmek diye degerlendiriyorum.

    Ayrıca Opel Insignia' nın rakibi Honda Accord' mu? O zaman size şunu söylüyeyim; Honda Accord tek seçenekli geliyormuş Türkiye' ye ve en paketsiz hali 135.000 TL den başlıyor. Ayrıca Honda Accord' u test sürüşü yaptırmadılar. Opel Insignia en paketsiz i 97.000 TL' den başlıyor ve test sürüşü için tabiri caizse elden ele dolaşıyor, biri inip diğeri biniyor.

    neyin kafasıdır bu, hakikaten aldığın oksijen zarar, bu bilinçli tüketici değil ergen bakış açısı olmuş resmen

    Alt tarafi araçtan söz ediyoruz, bir iddam yok. Sadece yorumları degerlendiriyorum. Ayrıca yapıcı bir yorum değil bu.

    hadi canım sen de, senin için yaptığım yorum senin araba yorumundan inan daha yapıcıdır

    Benim için değil canım, lütfen teknik konularda yorum yap

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Biz Passat a tercih edilmesi gerekiyo,hakettiği değeri görmüyo diye sayfalarca tartışıyoruz sen gelmişsin Civic le kıyaslıyorsun.bu forum eskiden bilgili,bilinçli,kalite insan doluydu.neden bu seviyeye düştü anlamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinanandirman


    quote:

    Orijinalden alıntı: KADANS

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinanandirman


    quote:

    Orijinalden alıntı: KADANS

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinanandirman

    Bana göre konfor çok donanım değil, koltuğa oturduğun zaman rahat etmek diye degerlendiriyorum.

    Ayrıca Opel Insignia' nın rakibi Honda Accord' mu? O zaman size şunu söylüyeyim; Honda Accord tek seçenekli geliyormuş Türkiye' ye ve en paketsiz hali 135.000 TL den başlıyor. Ayrıca Honda Accord' u test sürüşü yaptırmadılar. Opel Insignia en paketsiz i 97.000 TL' den başlıyor ve test sürüşü için tabiri caizse elden ele dolaşıyor, biri inip diğeri biniyor.

    neyin kafasıdır bu, hakikaten aldığın oksijen zarar, bu bilinçli tüketici değil ergen bakış açısı olmuş resmen

    Alt tarafi araçtan söz ediyoruz, bir iddam yok. Sadece yorumları degerlendiriyorum. Ayrıca yapıcı bir yorum değil bu.

    hadi canım sen de, senin için yaptığım yorum senin araba yorumundan inan daha yapıcıdır

    Benim için değil canım, lütfen teknik konularda yorum yap

    peki teknik konuşalım, birisi c birisi d sınıfı araç yani senin anlayacağın elmayla armut kıyaslıyorsun yavrucuğum, hadi git biraz ötede oysa




  • Renault symbol , civicten daha yakışıklı yemin ediyorum.
  • Biri c diğeri d ama tercih sizin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki D segmentinde merak ettiğim konu Türkiye' de Honda Accord' lar neden tutulmuyor ve fiyatını hakediyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıca 2016 da Honda Civic ' ler kasa değiştiriyor. Bakalım diğer konularda da iyileştirmeler yaparlarsa türlü riske rağmen alınır diyorum:
     HONDA CIVIC ve OPEL INSIGNIA
     HONDA CIVIC ve OPEL INSIGNIA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinanandirman -- 11 Şubat 2016; 1:11:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Csb

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam kişisel görüşünüze saygım var ama görüşünüz ve yazdıklarınız sanki bizimle kafa bulmak amaçlı tartışma yaratmak niyetiyle yazılmış izlenimi yarattı bende. Sorunuza gelecek olursak bence her bir üst segment arabanın boşu bile bir alt segmentten araba olma konusunda her anlamda daha iyidir.Ama işin içine oyuncaklar girince terihleri etkiliyor nitekim.Mesela donanımlar sizi mutlu ediyor ve herbiri sizin ihtiyacınız olarak yer ediyorsa hayatınızda bir alt segment ama donanımlı araç alırsınız ama tam tersinde de bir üst segment donanımı az ama daha iyi bir makine alırsınız.Ha paranız çoktur en donanımlı en iyi aracı alırsınız kimse birşey diyemez.Honda accord evet araç bazında insignianın hondada ki rakibidir ama türkiyeye 2.0 motorlu geldiği için vergi dezavantajı nedeniyle tercih edilmemektedir. Başta da belirttiğim gibi umarım bu konuda ki fikirlerinizde ciddisinizdir yoksa size benim gibi ciddiyetle cevap yazıp emek ve zaman harcayan arkadaşlara karşı bir vebal borcunuz kalmasın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kişinin ihtiyacına göre daha alt segment bi araba ona hitap ediyor olabilir.

    Misal, B sınıfı bir Polo, Fiesta sürekli şehir içinde kullanıyorsanız, pratiklik, park etme kolaylığı gibi açılardan Passat, Mondeo, Insignia gibi bir arabadan daha cazip olabilir.

    Ama bu onları daha iyi yapmaz.

    Civic koltuk ve süspansiyon yumuşaklığıyla daha konforlu gelebilir. Ama genel değerlendirmede Insignia daha üstün.
  • Civic daha mantıklı ama zevk meselesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinanandirman

    Herkesin beklentileri farklıdır. Kullanım kolaylılığı ve dayanıklılık açısından Honda Civic ' i tercih ediyorum.

    Istanbul' da ikamet ediyorum. Honda' yı Cevizlibağ Topkapı Cem plazada, Opel'i de Cevizlibağ Topkapı Odak plazada test ettim. Boyum 194 cm, ne kadar koltuk ayarı da yapsam, Opel' de rahat edemedim.

    o değil de bir test sürüşüyle civic'in az yaktığına nasıl karar verdin anlamadım. vtec eskiden süper bir motordu ama artık turbo benzinliler karşısında vw'nin eski motoruna hitler motoru diyorlarsa buna da samuray motoru filan demeliler. yeni nesil turbo motorlara göre fazla yakan bir motor vtec. ön koltuk tamam da arkadaki baş mesafesi de kötü. ayrıca arkada klima üfleçleri olmadığı için yazın arkadakiler pişerken öndekiler donar. bagajında amortisör bile yok civic'in. nasıl oldu da d sınıfı bir araçla karşılaştırdın anlayamadım. hadi golf olsa neyse diycem. d sınıfı araçla karşılaştır (iç hacim hariç).




  • Yanındaki aracın kaç bin devirde gittiğini bile duyabildiğin yalıtım özürlüsü civic hızı hissettirmiyor, d sınıfı insignia hızı hissettiriyor. Cool Story Bro...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ScHeNKii_ScP

    Hocam kişisel görüşünüze saygım var ama görüşünüz ve yazdıklarınız sanki bizimle kafa bulmak amaçlı tartışma yaratmak niyetiyle yazılmış izlenimi yarattı bende. Sorunuza gelecek olursak bence her bir üst segment arabanın boşu bile bir alt segmentten araba olma konusunda her anlamda daha iyidir.Ama işin içine oyuncaklar girince terihleri etkiliyor nitekim.Mesela donanımlar sizi mutlu ediyor ve herbiri sizin ihtiyacınız olarak yer ediyorsa hayatınızda bir alt segment ama donanımlı araç alırsınız ama tam tersinde de bir üst segment donanımı az ama daha iyi bir makine alırsınız.Ha paranız çoktur en donanımlı en iyi aracı alırsınız kimse birşey diyemez.Honda accord evet araç bazında insignianın hondada ki rakibidir ama türkiyeye 2.0 motorlu geldiği için vergi dezavantajı nedeniyle tercih edilmemektedir. Başta da belirttiğim gibi umarım bu konuda ki fikirlerinizde ciddisinizdir yoksa size benim gibi ciddiyetle cevap yazıp emek ve zaman harcayan arkadaşlara karşı bir vebal borcunuz kalmasın...

    Ona bakarsaniz Opel Insignia' nın da 2000 cc lik araci var ve satiliyor diye biliyorum. Honda Accord niye yaygin degil bunu merak ediyorum. Ayrica malesef kullanma sansim olmadi, Honda Accord' larin efsane olduklarini duyuyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinanandirman

    Herkesin beklentileri farklıdır. Kullanım kolaylılığı ve dayanıklılık açısından Honda Civic ' i tercih ediyorum.

    Istanbul' da ikamet ediyorum. Honda' yı Cevizlibağ Topkapı Cem plazada, Opel'i de Cevizlibağ Topkapı Odak plazada test ettim. Boyum 194 cm, ne kadar koltuk ayarı da yapsam, Opel' de rahat edemedim.

    o değil de bir test sürüşüyle civic'in az yaktığına nasıl karar verdin anlamadım. vtec eskiden süper bir motordu ama artık turbo benzinliler karşısında vw'nin eski motoruna hitler motoru diyorlarsa buna da samuray motoru filan demeliler. yeni nesil turbo motorlara göre fazla yakan bir motor vtec. ön koltuk tamam da arkadaki baş mesafesi de kötü. ayrıca arkada klima üfleçleri olmadığı için yazın arkadakiler pişerken öndekiler donar. bagajında amortisör bile yok civic'in. nasıl oldu da d sınıfı bir araçla karşılaştırdın anlayamadım. hadi golf olsa neyse diycem. d sınıfı araçla karşılaştır (iç hacim hariç).



    Sinif olarak bilmem de Honda plazada ki arkadas test surusunden sonra yakit tuketimiyle alakalı bilgiler verdi. Ayrica motora 7 yil 150.000 km garanti verdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.