Şimdi Ara

Honda CR V yi nasıl bilirsiniz (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
75
Cevap
1
Favori
167.689
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: savas1.6

    2007 sonrası yeni crvlerle 2002-2006 arası olanlar arasında parça fiyat farkı çok var. (tüm arabalarda son kasa ile bir önceki arasında parça fiyatı farklıdır)onu da düşünmek lazım.

    Alıntıları Göster
    bende de CR-V var 50binde aldim simdi 160binde. Sehirler arasi klimasiz en az 7,5lt yaptim ama cook dikkatli kullanarak. Sehiricinde ortalamam klimali 9,5lt. Benimki benzinli ve manuel. Gazda ne kadar yakar bilemem. Su kullandigim sürede en ufak bir sorun cikarmadi. Ama 120nin üzerinde müzik dinlenmiyor 140da artik yaninda oturanla bagirarak konusmak durumunda kullaniyorsun, o kadar lastik sesi aliyor iceri.

    Cekis dersen aliskanlik gerektiiryor. Istanbul Kemerburgazda oturuyorum kis lastigiyle en ufak bir sorun yaratmiyor. Ama 4 ceker sisteminin calismasi icin önlerin patinaja düsmesi gerekiyor bu yüzden karda yokus cikarken biraz fazla gazla cikmazsan sürekli FWD - AWD degisiyor bu da sarsintiya yol aciyor.
    Ama ic mekan dersen düsük plastik kalitesine ragmen arka diz mesafeleri sinifinin üzerinde hatta 2009 Jeep G. Cherokee ye fark atacak seviyede. Bagaj bölümü de oldukca genis.

    Yol tutusu yüksek yanakli lastikler yüzünden cok iyi degil ama asla arkadan savrulmuyor, yana fazla yatiyor kayma egilimini belli ediyor sinirlari belirgin o yüzden tehlikeli bir duruma girmen icin israrli olman gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sirdiesel

    bende de CR-V var 50binde aldim simdi 160binde. Sehirler arasi klimasiz en az 7,5lt yaptim ama cook dikkatli kullanarak. Sehiricinde ortalamam klimali 9,5lt. Benimki benzinli ve manuel. Gazda ne kadar yakar bilemem. Su kullandigim sürede en ufak bir sorun cikarmadi. Ama 120nin üzerinde müzik dinlenmiyor 140da artik yaninda oturanla bagirarak konusmak durumunda kullaniyorsun, o kadar lastik sesi aliyor iceri.

    Cekis dersen aliskanlik gerektiiryor. Istanbul Kemerburgazda oturuyorum kis lastigiyle en ufak bir sorun yaratmiyor. Ama 4 ceker sisteminin calismasi icin önlerin patinaja düsmesi gerekiyor bu yüzden karda yokus cikarken biraz fazla gazla cikmazsan sürekli FWD - AWD degisiyor bu da sarsintiya yol aciyor.
    Ama ic mekan dersen düsük plastik kalitesine ragmen arka diz mesafeleri sinifinin üzerinde hatta 2009 Jeep G. Cherokee ye fark atacak seviyede. Bagaj bölümü de oldukca genis.

    Yol tutusu yüksek yanakli lastikler yüzünden cok iyi degil ama asla arkadan savrulmuyor, yana fazla yatiyor kayma egilimini belli ediyor sinirlari belirgin o yüzden tehlikeli bir duruma girmen icin israrli olman gerekiyor.

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaslar benım ismim harun.çok yakın bi aile dostum aldı o araçtan 2,2 motor.hiç memnun deil 90 bn tl ye aldı aracı peşin para.araç dreksiyon kutusu dağattı motordan bitmez tükenmez sorunlar çıkarttı.arabayı satan yer arabaya 40 bin tl vermedi siz düşünün gerisini.taksileri iyidir ama bu tür aracında iş yok hondanın.gidin bmv x3 ün ikini elini falan alın illaa böle bi araç alcam diyorsanız.sayılar herkese




  • quote:

    Orijinalden alıntı: harunkrgl

    merhaba arkadaslar benım ismim harun.çok yakın bi aile dostum aldı o araçtan 2,2 motor.hiç memnun deil 90 bn tl ye aldı aracı peşin para.araç dreksiyon kutusu dağattı motordan bitmez tükenmez sorunlar çıkarttı.arabayı satan yer arabaya 40 bin tl vermedi siz düşünün gerisini.taksileri iyidir ama bu tür aracında iş yok hondanın.gidin bmv x3 ün ikini elini falan alın illaa böle bi araç alcam diyorsanız.sayılar herkese

    Alıntıları Göster
    ya benim anlamadığım bir şey var.eski aracım 1.6 tiptronic vites peugeot 307 idi. 100 km de 10 litre benzin yakardı. şehir fışı 7 litreye düşerdi.
    şimdiki aracım düz vites 1.6 passat onda da değerler şehir içi 10.5 şehir dışı 7 litre.

    siz koskoca 2000 motorlu otomatik crv ler için 9,5 litre yakıyor diyorsunuz,
    ya crv çok az yakan bir araba, ya da sizin verdiğiniz değerler kafadan sallama.
    otomatik crvnin şehir içinde en az 12-13 litre yakması lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi savas1.6 -- 19 Mart 2011; 23:04:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: savas1.6

    ya benim anlamadığım bir şey var.eski aracım 1.6 tiptronic vites peugeot 307 idi. 100 km de 10 litre benzin yakardı. şehir fışı 7 litreye düşerdi.
    şimdiki aracım düz vites 1.6 passat onda da değerler şehir içi 10.5 şehir dışı 7 litre.

    siz koskoca 2000 motorlu otomatik crv ler için 9,5 litre yakıyor diyorsunuz,
    ya crv çok az yakan bir araba, ya da sizin verdiğiniz değerler kafadan sallama.
    otomatik crvnin şehir içinde en az 12-13 litre yakması lazım.

    Alıntıları Göster
    Ne kadar basarsan o kadar yakar. Araçta bir arıza yoksa tamamen süren kişi ile alakalıdır.

    Benim 5 litre yaktırdığım 1.9 JTD doblo'ya babam 6.5 litre yaktırıyor.
    Benim 9 litre yaktırdığım 98 model CR-V ye babam 12 litre yaktırıyor.
    Benim 10 litre yaktırdığım Mercedes SLK 230 Kompressöre arkadaş 13-14 litre yaktırıyor.

    Önünde kırmızı ışık varken 200 metre kalana kadar gaza basıp son 200 metrede frene basıp durursan 1.6 motor bile 11 litre yakar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    Ne kadar basarsan o kadar yakar. Araçta bir arıza yoksa tamamen süren kişi ile alakalıdır.

    Benim 5 litre yaktırdığım 1.9 JTD doblo'ya babam 6.5 litre yaktırıyor.
    Benim 9 litre yaktırdığım 98 model CR-V ye babam 12 litre yaktırıyor.
    Benim 10 litre yaktırdığım Mercedes SLK 230 Kompressöre arkadaş 13-14 litre yaktırıyor.

    Önünde kırmızı ışık varken 200 metre kalana kadar gaza basıp son 200 metrede frene basıp durursan 1.6 motor bile 11 litre yakar.

    Alıntıları Göster
    Kullanmakta olduğum 98 model CR-V de LPG yi bırakıp benzinde binmeye başladığımdan beri 2.5 depo benzin tükettim. Hepsinde çeyrek depo kalana kadar binip tekrar fulledim. Aldığım benzin litresini yaptığım yola böldüm sonuç hep 8 - 9 litre arası çıkıyor bu da ortalama 40 kuruş ediyor. Araç en az 2 yolcu + bagaj ya da 4 yetişkin yolcu ile Ankara'da çayyolu - beytepe - incek - dikmen arasında kullanıldı. 1 depoyu ise Konya git gel yaparken yaktım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    Kullanmakta olduğum 98 model CR-V de LPG yi bırakıp benzinde binmeye başladığımdan beri 2.5 depo benzin tükettim. Hepsinde çeyrek depo kalana kadar binip tekrar fulledim. Aldığım benzin litresini yaptığım yola böldüm sonuç hep 8 - 9 litre arası çıkıyor bu da ortalama 40 kuruş ediyor. Araç en az 2 yolcu + bagaj ya da 4 yetişkin yolcu ile Ankara'da çayyolu - beytepe - incek - dikmen arasında kullanıldı. 1 depoyu ise Konya git gel yaparken yaktım

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar 98 model lpgli alınır mı 20 bine




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çaylanan Adam

    arkadaşlar 98 model lpgli alınır mı 20 bine

    Alıntıları Göster
    konuya tekrar devam etsek diyorum :) bizde 1999-2001 arası uygun bikaç tane bulduk 1 veya 2 aya umarım alırız. Kullananlar tavsiye ediyormusunuz.2yıl geçmiş çoğu yazıının üstünden gören duyan varsa geri dönelim ... :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ragnarokvakti

    konuya tekrar devam etsek diyorum :) bizde 1999-2001 arası uygun bikaç tane bulduk 1 veya 2 aya umarım alırız. Kullananlar tavsiye ediyormusunuz.2yıl geçmiş çoğu yazıının üstünden gören duyan varsa geri dönelim ... :)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Önünde kırmızı ışık varken 200 metre kalana kadar gaza basıp son 200 metrede frene basıp durursan 1.6 motor bile 11 litre yakar.


    ışığı gördüğüm anda atıyorum vitesi boşa, hatta uzaktan yeşili görünce de varıncaya kadar geçecek süreyi de hesaba katarak
    peygamber vitesine geçiyorum

    ş.içi 7 - 7.5 cvarı benzin tüketimim var




  • caucass kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle :) Benim araç otomatik olunca durma garantisi yoksa boşa atmıyorum, hareket halinde tekrardan D ye takmak çok sakıncalı olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    Aynen öyle :) Benim araç otomatik olunca durma garantisi yoksa boşa atmıyorum, hareket halinde tekrardan D ye takmak çok sakıncalı olabilir.
    Bunun tartışması bu forumda da diğer oto sitelerindede çok yapıldı
    Hatta be TV de program falan yapan "Onno Usta" ya sorup cevabını yayımlamıştım
    hareket halindeyken vitese takmanın hiç bir sakıncası yok, ve tabi boşa almanında zararı yok
    öyleki vitesi sustaya bile basmaya gerek duymadan D konumuna atabiliyorsun

    eski külüstür takala rda peygamber vitesi tehlikeli olabiliyordu, motor aniden durabiliyor du, frenler güvenilmezdi.... vs vs..
    şimdi öylemi ya... her şey zehir gibi, hepsi elektronik, bilgisayar yönetimli




  • caucass kullanıcısına yanıt
    Otomatik CR-V ile 50 ile giderken D den N ye kolu kendine çekmeden atıyorsun fakat normalde 4. viteste 1200 devir giden araba boşa atınca sanırım ızgaradan giren soğuk hava ile motorun bi anda soğuyup stop etme riskine karşın kendiliğinden jikle açıp 1500 devire çıkartıyor arabayı. Hız düştükçe devir de 1200e kadar düşüyor. Durduktan 1-2 sn sonra da 800 devire düşüyor. O yüzden artık duracaksam bile 20 nin altına düşmeden N ye atmyorum
  • ilteris_ kullanıcısına yanıt
    Anlattıkların kulağa tuhaf geliyor
    bence senin motorda veya soğutma sisteminde bi sorun olabilir,
    en iyisi servise danışman
  • caucass kullanıcısına yanıt
    Bence bi sorun yok, rölanti motoru (rölanti valfi) güvenlik sebebi ile deviri kasıtlı olarak yükseltiyordur. Bildiğim kadarıyla direksiyonu çevirmek, kuvvetli fren yapmak gibi hidrolik pompası kullanan hareketler hidrolik basıncı yaratabilmek için motor devrinden güç alan şeyler. Hareket halinde vites boşta iken bu tarz şeyler yapınca devir düşüp motorun stop etmemesi için rölanti motorunun devri yüklsetmesi normal diye düşünüyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    Bence bi sorun yok, rölanti motoru (rölanti valfi) güvenlik sebebi ile deviri kasıtlı olarak yükseltiyordur. Bildiğim kadarıyla direksiyonu çevirmek, kuvvetli fren yapmak gibi hidrolik pompası kullanan hareketler hidrolik basıncı yaratabilmek için motor devrinden güç alan şeyler. Hareket halinde vites boşta iken bu tarz şeyler yapınca devir düşüp motorun stop etmemesi için rölanti motorunun devri yüklsetmesi normal diye düşünüyorum...
    rolanti devri 800-900 devir tamam ama 1500 devir de ne...?
  • caucass kullanıcısına yanıt
    Bende 2003 model crv ile honda ailesine katıldım. Kemal abi biliyorsun az civic kovalamadim.Fakat bu crv denk geldi.Hanım ında hayali bir araba idi.

    Bu hafta brc ye geçtim.2 yıl sonra bitecek olan muayene yi yaktım

    Ruhsatı aldım. Araba anlatılmaz yaşanır diyorum sadece.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogukan21

    Bende 2003 model crv ile honda ailesine katıldım. Kemal abi biliyorsun az civic kovalamadim.Fakat bu crv denk geldi.Hanım ında hayali bir araba idi.

    Bu hafta brc ye geçtim.2 yıl sonra bitecek olan muayene yi yaktım

    Ruhsatı aldım. Araba anlatılmaz yaşanır diyorum sadece.
    Hayırlı olsun dogukan
    kazasız belasız cezasız...
  • Sağol abi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogukan21

    Sağol abi
    HONDA CR-V 2.0i Executive Ekstra Güvenlik Paketli 2009 modelini kullanıyorum. Araç 62 bin civarı. 2 yıldır aracı kullanıyorum sizlerle samimi bir paylaşım yapmak istedim

    - Leri:

    * Şehir için kesinlikle 13-14 civarı yakıyor. Kimse 8-9 / 9-10 demesin.
    * Otomotik vites olduğu için manuel viteslere göre 2 lt fazla yakar.
    * Yıllık vergisi nerdeyse 2.000 tl.
    * Bakım 10 binde bir ve her giriş çıkışınız 500 den aşağı değil. Hatta detaya girerse 700 çıkıyor.
    * Torku düşüktür hele de yokuşta kendini göstermez. Yani yokuşta çıkmıyor 4x4 ve 2.0 olmasına rağmen. Bu konuda captivaya yaklaşamaz bile.
    * Hızlanma süresi yetersiz. Kırmızıda durmuşsun ve kalkış ve hızı son derece yetersiz kullanıcılar bilir.
    * Kesinlikle şehir arazi aracıdır asla kırsal arazi aracı değildir.
    * Van ilinden Mersin'e Golf 1.6 dizel tiptronik vitesli bir araçla beraber yola çıktık. Mersine vardığımızda ben 504 tl benzin harcamıştım , arkadaşın golfü 214 Tl dizel yakıt harcadı. Tabi otobanda 170 aşağısına düşmedim nerdeyse. Varın yakıt farkını siz düşünün.

    + Ları:

    * Şehir dışı 100-110 arası 7 yakıyor. (Bu konuda nerdeyse 16.altılarla yarışır. En olumlu yakıt yönü bu) Hatta hızı 80'de tutarsanız 4 Lt kadar yakıyor. Bana güvenin bu yazdıklarım 2 yılın deneyimi.
    * İç dizaynı çok güzel hele de panel ve joyistik vites.
    * Daha önce RAW 4 Chevrolet Captiva kullandım. iç dizaynı ve rahatlığı CRV nin yanından geçmez. (2009 serileri için diyorum)
    * Güvenlik paketi mutlaka alınmalı. Kendini gösteriyor. Kendim otobanda denedim hele de güvenlik paketindeki çarpışmayı engelleme modunda aracı kendisi kontrol ediyor.
    * Son derece rahat bir sürüş sanırsınız spor bir araç sürüyorsunuz.
    * Virajlara güvenle giriyorsunuz dengeleme sistemi iyi. Daha önce Rav 4 ile takla attım. sebebi yokuşta dengeleme sistemi kötüydü.
    * Araç 4 yaşına girdi ve hanüz motorla ilgili tek sıkıntı yok.
    * Dış alaşım sağlam. Yarım kamyon arkadan aracıma bindirdi ve ben sesi duyup dedim aracın arkası gitti inip bakınca sadece park sensörlerinin indiğini gördüm. Bir diğer kazada sahoş bir sürücü sağdan bindirdi(sıyırma tarzında) sesi duyunca bu sefer de gitti dedi inip bakınca hafif bir çizilme olmuştu.
    * 2012 kışından Mardin ilinden Vana geldim. Bitlis'te son yılların inanılmaz kar yağışı vardı. Ve Bitlis Deresi dahil neredeyse 80 km yolu kar üstünde geldim zincirsiz hiçbir şekilde durmak bilmedi.
    * Fren mesafesi deniyor. Kesinlikle bu mesafede sorun yok. Pek tabi ki 120 üzeri hangi araç olursa olsun mucize yaratmayacaktır. Camdan fırlatan araçlar hariç.
    * Nihayetinde Honda... ve Honda asla ama asla Türkiyeye önme vermemektedir. Bu ülkeyi ciddi bir satış alanı görmemektedir.

    NİHAYETİNDE. Aracın yakıt tüketim sorun ciddi bir külfet. Bazı aylar hiç farkına varmadan 800 Tl harcıyorum. Bunun dışında hızlanma ve tork sorunu önemli. Diğer yönlerden keyif çıkaracağınız bir araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    iyi bilirdik..

    Yarmay Kurbay
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarhansmsk

    HONDA CR-V 2.0i Executive Ekstra Güvenlik Paketli 2009 modelini kullanıyorum. Araç 62 bin civarı. 2 yıldır aracı kullanıyorum sizlerle samimi bir paylaşım yapmak istedim

    - Leri:

    * Şehir için kesinlikle 13-14 civarı yakıyor. Kimse 8-9 / 9-10 demesin.
    * Otomotik vites olduğu için manuel viteslere göre 2 lt fazla yakar.
    * Yıllık vergisi nerdeyse 2.000 tl.
    * Bakım 10 binde bir ve her giriş çıkışınız 500 den aşağı değil. Hatta detaya girerse 700 çıkıyor.
    * Torku düşüktür hele de yokuşta kendini göstermez. Yani yokuşta çıkmıyor 4x4 ve 2.0 olmasına rağmen. Bu konuda captivaya yaklaşamaz bile.
    * Hızlanma süresi yetersiz. Kırmızıda durmuşsun ve kalkış ve hızı son derece yetersiz kullanıcılar bilir.
    * Kesinlikle şehir arazi aracıdır asla kırsal arazi aracı değildir.
    * Van ilinden Mersin'e Golf 1.6 dizel tiptronik vitesli bir araçla beraber yola çıktık. Mersine vardığımızda ben 504 tl benzin harcamıştım , arkadaşın golfü 214 Tl dizel yakıt harcadı. Tabi otobanda 170 aşağısına düşmedim nerdeyse. Varın yakıt farkını siz düşünün.

    + Ları:

    * Şehir dışı 100-110 arası 7 yakıyor. (Bu konuda nerdeyse 16.altılarla yarışır. En olumlu yakıt yönü bu) Hatta hızı 80'de tutarsanız 4 Lt kadar yakıyor. Bana güvenin bu yazdıklarım 2 yılın deneyimi.
    * İç dizaynı çok güzel hele de panel ve joyistik vites.
    * Daha önce RAW 4 Chevrolet Captiva kullandım. iç dizaynı ve rahatlığı CRV nin yanından geçmez. (2009 serileri için diyorum)
    * Güvenlik paketi mutlaka alınmalı. Kendini gösteriyor. Kendim otobanda denedim hele de güvenlik paketindeki çarpışmayı engelleme modunda aracı kendisi kontrol ediyor.
    * Son derece rahat bir sürüş sanırsınız spor bir araç sürüyorsunuz.
    * Virajlara güvenle giriyorsunuz dengeleme sistemi iyi. Daha önce Rav 4 ile takla attım. sebebi yokuşta dengeleme sistemi kötüydü.
    * Araç 4 yaşına girdi ve hanüz motorla ilgili tek sıkıntı yok.
    * Dış alaşım sağlam. Yarım kamyon arkadan aracıma bindirdi ve ben sesi duyup dedim aracın arkası gitti inip bakınca sadece park sensörlerinin indiğini gördüm. Bir diğer kazada sahoş bir sürücü sağdan bindirdi(sıyırma tarzında) sesi duyunca bu sefer de gitti dedi inip bakınca hafif bir çizilme olmuştu.
    * 2012 kışından Mardin ilinden Vana geldim. Bitlis'te son yılların inanılmaz kar yağışı vardı. Ve Bitlis Deresi dahil neredeyse 80 km yolu kar üstünde geldim zincirsiz hiçbir şekilde durmak bilmedi.
    * Fren mesafesi deniyor. Kesinlikle bu mesafede sorun yok. Pek tabi ki 120 üzeri hangi araç olursa olsun mucize yaratmayacaktır. Camdan fırlatan araçlar hariç.
    * Nihayetinde Honda... ve Honda asla ama asla Türkiyeye önme vermemektedir. Bu ülkeyi ciddi bir satış alanı görmemektedir.

    NİHAYETİNDE. Aracın yakıt tüketim sorun ciddi bir külfet. Bazı aylar hiç farkına varmadan 800 Tl harcıyorum. Bunun dışında hızlanma ve tork sorunu önemli. Diğer yönlerden keyif çıkaracağınız bir araç.



    Sevgili tarhansmsk paylasimin icin çok teşekkür ederim. Inan crv lerle ilgili inceleme vs. Bulmak o kadar zor ki.... tarafsiz yorumlarin çok hoşuma gitti. Ben de 2009-2011 arasi crv almayi düşünüyorum. Tekrar teşekkür ederim.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.