Şimdi Ara

Honda jazz 2015 Türkiye (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
1
Favori
1.409
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ya bu araç topu topu b sınıfı dğl mi? bu fiyatlar ne böyle resmen saçmalık ama bizim keriz millet verir buna da o parayı
  • sekizkozalak S kullanıcısına yanıt
    Jazz b sınıfı değil c-max, scenic gibi aile araçlarının ufak versiyonu. Küçük aile aracı diye geçiyor. Bir de çoğu C sınıfında bile bulunmayan standart donanımına bakarsan fiyatı ucuz bile. Motorunun 1.4 atmosferik olması dışında bir handikapı yok.
  • Honda Jazz/Fit B sınıfıdır.Tavanı yuksek olduğu için size oyle gelmiştir.B sınfı benzinli bir araca 70 bine ucuz demek görlüktür.
  • 41gokhan41 kullanıcısına yanıt
    Honda jazz'ı her ne kadar ibiza, fiesta gibi ufacık araçlar ile aynı sınıfa koysalarda aynı klasmanda değil. Keza benzeri Nissan Colt'da aynı şekilde C sınıfı araçlar kadar iç mekan genişliği sunuyor. Arabanın içine oturunca zaten üretim amacını anlıyorsunuz. akorkmaz11'in tanıtım konusundaki hesaplamasına bakarsanız neden pahalı olmadığını anlarsınız. Premium pakette standart olarak sunduğu aktif güvenlik özelliklerini başka bir b sınıfı araçta opsiyon diye bile alamıyorsunuz. Hal böyle olunca dolar bazında pahalanmamış bir araç için nasıl pahalı diyelim. Eskiden satıldığı paraya kat kat donanım eklenerek satılıyor. Pahalı olan araç değil dolar kuru nedeniyle bizim alım gücümüz son 1 yılda anormal düştü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 21 Ekim 2015; 12:37:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Jazz b sınıfı değil c-max, scenic gibi aile araçlarının ufak versiyonu. Küçük aile aracı diye geçiyor. Bir de çoğu C sınıfında bile bulunmayan standart donanımına bakarsan fiyatı ucuz bile. Motorunun 1.4 atmosferik olması dışında bir handikapı yok.

    Gayet de B segmenttir, segmentleri ne zamandan beri donanım belirler oldu?

    Megane II ilk çıktığında 6 hava yastığı standarttı, c segmentte hiçbir baz araçta 6 hava yastığı yok diye d segment mi oluyor?

    Bende 2011 model Punto var, dijital klima, otomatik kararan ayna, esp, hill holder, hız sabitleyici var mesela

    4 sene önce segmentlerle ilgili bir çalışma yapmıştım

    http://forum.donanimhaber.com/m_48221046/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 21 Ekim 2015; 14:29:00 >




  • Arif kullanıcısına yanıt
    Segment için donanımla alakalı birşey söylemedim. Tamamen aracın boyutları ve yapım amacı ile alakalı bir durum. İbiza, fiesta, corsa gibi araçlara bindikten sonra jazz ve colt'a binince aradaki fark gözüküyor.

    Donanımın d sınıfı araçlar seviyesinde olması ve 2012 yılından beri fiyatının dolar bazında hiç artmaması aracın pahalı bir araç olmadığını gösteriyor. Maalesef dolar kuru ikiye katlandığı için bizim alım gücümüz yarı yarıya düşmüş durumda. Birde yetmiyormuş gibi aracın ham fiyatının üstüne %18 kdv koyduktan sonra %45 ötv koyuyorlar. Bu durumda bütün araçlar anormal zamlanmış oluyor. Aracın fiyatının pahalı olmadığını o yüzden söylüyorum. Bütün firmaların araç fiyat listelerine ve donanımlarına bakarak karşılaştırın çıkacak sonuç budur. Ha ben gidip alır mıyım tabi ki hayır. Bir yıl daha bekler yeni civic alırım.
  • Pek saygıdeğer arkadaşlar geçen gün bir işim olduğu için bulundugum il olan Kocaelide Derince Limanına uğradım.Bilenler bilir Türkiyeye gelen araçlar genellikle gemiyle Derince Limanına gelir.Orada bulunduğun sürede yeni Jazz modelinin tırlara yüklenişine sahit oldum 2-3 tane kadar vardı.Yakınlaşip icine filan bakmak istedim fakat yoğun işten dolayı pek vaktim olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu an geçici olarak 3.nesil CVTli benzinli Yaris kullanıyorum, her ne kadar pek memnun olmasam da Yeni Jazzın Yaris'e karşı neredeyse hiç şansı yok gibi. Dizeli zaten yok. Yine hayalkırıklığı...

    2015,1.33 benzinliler için fiyatları ( bayiide 2 bin liraya yakın indirim yapılıyor, takas 3 binlira daha!)

    Fun 50,350
    Fun Multidrive S 55,300
    Fun Skypack Multidrive S 57,000
    Fun Special 51,400
    Fun Special Multidrive S 56,350
    Fun Special Skypack Multidrive S 58,050
    Cool 56,050
    Cool Multidrive S 61,000
    Cool Skypack Multidrive S 62,700
    Style Red 56,050
    Style Red Multidrive S 61,000
    Style Red Skypack Multidrive S 62,700
    Style 56,050
    Style Multidrive S 61,000




  • Yukarıdaki mesajımda Kasım'da satışa sunulacak dediğimde eksiyi veren arkadaşlara selam ve de kapak olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Jazz b sınıfı değil c-max, scenic gibi aile araçlarının ufak versiyonu. Küçük aile aracı diye geçiyor. Bir de çoğu C sınıfında bile bulunmayan standart donanımına bakarsan fiyatı ucuz bile. Motorunun 1.4 atmosferik olması dışında bir handikapı yok.

    Gayet de B segmenttir, segmentleri ne zamandan beri donanım belirler oldu?

    Megane II ilk çıktığında 6 hava yastığı standarttı, c segmentte hiçbir baz araçta 6 hava yastığı yok diye d segment mi oluyor?

    Bende 2011 model Punto var, dijital klima, otomatik kararan ayna, esp, hill holder, hız sabitleyici var mesela

    4 sene önce segmentlerle ilgili bir çalışma yapmıştım

    http://forum.donanimhaber.com/m_48221046/tm.htm

    2530 mm. Dingil mesafesi var hocam. Tipik bir B segmenti :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C E B R A I L


    Şu an geçici olarak 3.nesil CVTli benzinli Yaris kullanıyorum, her ne kadar pek memnun olmasam da Yeni Jazzın Yaris'e karşı neredeyse hiç şansı yok gibi. Dizeli zaten yok. Yine hayalkırıklığı...

    2015,1.33 benzinliler için fiyatları ( bayiide 2 bin liraya yakın indirim yapılıyor, takas 3 binlira daha!)

    Fun 50,350
    Fun Multidrive S 55,300
    Fun Skypack Multidrive S 57,000
    Fun Special 51,400
    Fun Special Multidrive S 56,350
    Fun Special Skypack Multidrive S 58,050
    Cool 56,050
    Cool Multidrive S 61,000
    Cool Skypack Multidrive S 62,700
    Style Red 56,050
    Style Red Multidrive S 61,000
    Style Red Skypack Multidrive S 62,700
    Style 56,050
    Style Multidrive S 61,000


    Yaris Cool Multidrive S 61,000
    1.3L Premium Otomatik 1318 cc Benzin 65,150 TL

    Arada 3.850 TL oynuyor.

    Fiyat olarak çok büyük bir fark yok ama Jazz'ın donanımı ve güvenlik önlemleri daha fazla. Bu nedenle Yaris'in karşısında hiç şansı yok demek bence doğru olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    quote:

    Orijinalden alıntı: C E B R A I L


    Şu an geçici olarak 3.nesil CVTli benzinli Yaris kullanıyorum, her ne kadar pek memnun olmasam da Yeni Jazzın Yaris'e karşı neredeyse hiç şansı yok gibi. Dizeli zaten yok. Yine hayalkırıklığı...

    2015,1.33 benzinliler için fiyatları ( bayiide 2 bin liraya yakın indirim yapılıyor, takas 3 binlira daha!)

    Fun 50,350
    Fun Multidrive S 55,300
    Fun Skypack Multidrive S 57,000
    Fun Special 51,400
    Fun Special Multidrive S 56,350
    Fun Special Skypack Multidrive S 58,050
    Cool 56,050
    Cool Multidrive S 61,000
    Cool Skypack Multidrive S 62,700
    Style Red 56,050
    Style Red Multidrive S 61,000
    Style Red Skypack Multidrive S 62,700
    Style 56,050
    Style Multidrive S 61,000


    Yaris Cool Multidrive S 61,000
    1.3L Premium Otomatik 1318 cc Benzin 65,150 TL

    Arada 3.850 TL oynuyor.

    Fiyat olarak çok büyük bir fark yok ama Jazz'ın donanımı ve güvenlik önlemleri daha fazla. Bu nedenle Yaris'in karşısında hiç şansı yok demek bence doğru olmaz.


    Multidrive S olan Cool ve Style ve S.RED arasında fiyat farkı yok, hepsi 61 bin lira. Bayiler 58-59 civarına bırakıyor.
    Style; Premium'a değil Elegance Otm.e eşit. (Jazz Premiumda: otomatik klima, ön sis farı, geri görüş kamerası, güv. alarmı falan yok.)
    Daha önce de dediğim gibi bir sürü kısaltmadan ibaret güvenlik önlemleri bunlar, çoğu gerçek dünyada özellikle bizim ülkemizde pek bir işe yaramayan oyuncaklar.
    Yaris Hybridi satabilmek için dizelini piyasadan çekmiş durumda. Yakında düzgün otomatik vitesle 1.4 D-4 geri gelecekmiş, o zaman tabi piyasanın ırzına yeniden geçecek.




  • C E B R A I L kullanıcısına yanıt
    Jazz Premiumun donanım seviyesi bile Yaris Cool'dan fazla diye onu koymuştum karşısına. Her iki aracın tam donanımlı hali dikkate alınırsa bariz şekilde Jazz daha donanımlı kalır. En sonra yaris cool modelini sorduğumda navigasyon için ek 4000 TL talep etmişlerdi. Şimdiki durumu bilmiyorum ama aynı ise Jazz'ın navigasyonu ücretsiz sunduğunu düşünürsek ve donanım fazlalığını dikkate alırsak benim seçimim Jazz'dan yana olur. Honda Sense daha yeni bir teknoloji ve Türkiye'de ilk defa CRV ile sunuldu. Ne kadar işe yarayıp yaramadığını bende merak ediyorum kullananlardan fikir almak lazım.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.