Şimdi Ara

Honda Jazz sonrası araba tavsiyesi (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
2.337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Gone With The Wind kullanıcısına yanıt
    teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gone With The Wind

    Doğru başlık burası olmamakla birlikte kısaca izah edeyim.

    2004 ve öncesi : LS (baz) - ES (full)
    2005-2008 arası : Sport (baz) - Elite (full)
    2009 ve sonrası : Joy (baz) - Fun (full)

    Yukarıdaki bilgilerden de görüleceği üzere Honda Jazz her dönem iki ayrı donanım seviyesiyle satışa sunuldu ve elbette ki birçok insan biraz fazla para harcayıp tam donanımlı olanları tercih etti.

    Ayrıca Jazz'ların tutulmamasındaki en önemli etkenlerin başında CVT olarak adlandırılan otomatik şanzıman sistemi geliyor.

    Takdir sizin.

    quote:

    Ayrıca Jazz'ların tutulmamasındaki en önemli etkenlerin başında CVT olarak adlandırılan otomatik şanzıman sistemi geliyor.


    kat kat yanılıyorsun

    bi kere Jazz çok tutuldu, fanatikleri bile çığ gibi artıyor

    ikincisi CVT dünyanın en sorunsuz, en ekonomik , en ideal şanzumanıdır
    basit bir programlama ile 7 ileri vitesi isterseniz 10 veya daha çok vites bile yapabilirsiniz
    tam otm. kadar çok yakmaz, ama aynı prformansı verir, hatta çoğu zaman manuel vitesten bile ekonomik yakar
    i-shift denen yarı otm. şanzumanı desen anlarım (Zaten honda hatasını anladı artık üretmiyor) ama CVT ye laf etmek büyük bir günah işlemek olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caucass -- 24 Kasım 2013; 19:08:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gone With The Wind

    Doğru başlık burası olmamakla birlikte kısaca izah edeyim.

    2004 ve öncesi : LS (baz) - ES (full)
    2005-2008 arası : Sport (baz) - Elite (full)
    2009 ve sonrası : Joy (baz) - Fun (full)

    Yukarıdaki bilgilerden de görüleceği üzere Honda Jazz her dönem iki ayrı donanım seviyesiyle satışa sunuldu ve elbette ki birçok insan biraz fazla para harcayıp tam donanımlı olanları tercih etti.

    Ayrıca Jazz'ların tutulmasındaki en önemli etkenlerin başında CVT olarak adlandırılan otomatik şanzıman sistemi geliyor.

    Takdir sizin.

    quote:

    Ayrıca Jazz'ların tutulmasındaki en önemli etkenlerin başında CVT olarak adlandırılan otomatik şanzıman sistemi geliyor.


    kat kat yanılıyorsun

    bi kere Jazz çok tutuldu, fanatikleri bile çığ gibi artıyor

    ikincisi CVT dünyanın en sorunsuz, en ekonomik , en ideal şanzumanıdır
    basit bir programlama ile 7 ileri vitesi isterseniz 10 veya daha çok vites bile yapabilirsiniz
    tam otm. kadar çok yakmaz, ama aynı prformansı verir, hatta çoğu zaman manuel vitesten bile ekonomik yakar
    i-shift denen yarı otm. şanzumanı desen anlarım (Zaten honda hatasını anladı artık üretmiyor) ama CVT ye laf etmek büyük bir günah işlemek olur

    Yanılıyor muyum? Sanırım bir yanlış anlaşılma var, yazdığımı tekrar okursanız CVT şanzumanın başarısı sayesinde Jazz'ın çok tutulduğunu belirttiğimi göreceksiniz.

    Kaldı ki kendi aracım da 3,5 yıldır Jazz CVT




  • honda accord 2013 cvt şanzıman test 3.5 motor devir saatine bakınız


    http://www.youtube.com/watch?v=b0RCmY4uvd8
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gone With The Wind
    Yanılıyor muyum? Sanırım bir yanlış anlaşılma var, yazdığımı tekrar okursanız CVT şanzumanın başarısı sayesinde Jazz'ın çok tutulduğunu belirttiğimi göreceksiniz.

    Kaldı ki kendi aracım da 3,5 yıldır Jazz CVT

    Padon, ben ordaki "tutulması" kelimesini "tutunmaması" şeklinde anlamışım
    dediğin gibi bir yanlış anlaşılma olmuş
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.