Aşşağıdaki resimde bulunan sarı S2000 de Samet isminde bir arkadaşımızın , aracı 0 dan bu hale getirmek 9-10 milyar civarında
Eren 9-10 kısmında ciddimisin ?
BEnce az söledin
Mugen hartop zaten 6-7 milyar değilmi ?
Sende güncel fiyatlar wardır şimdi
Bana Mugen CF hard top ile mugen ön tampon birde mutluhan seibon ithal ediyorsa
Seibon CF hood,trunk,hardtop ne kadar ?
Araç artık iyice alınabilir oldu kısmet bakalım
eskı s2000lerde esp yoktu şimdi varmı bilen varmı?
s2000 anlatılmaz yaşanır..yagmurlu gunlerde uzak durulması gereken, tasarımına ve kobra yılanını anımsatan ön bakısı ve o koca kaputuna, kaputun altındakı muhendislik harikası 2.0 ltrelik motoruna, arka lastıklerın uzerınde gibi duran koltuklara ve fırlayacakmıs gıbı duran tasarımına hastayım
quote:
Orjinalden alıntı: trapezoid
tasarımına ve kobra yılanını anımsatan
Bana kartalın pike yapmış halini hatırlatıyor
Böle gagası önde gibi
quote:
Orjinalden alıntı: drahte 1905
quote:
Orjinalden alıntı: trapezoid
tasarımına ve kobra yılanını anımsatan
Bana kartalın pike yapmış halini hatırlatıyor
Böle gagası önde gibi
evet cidden onu da anımsatıyor ama ön tampondaki aşırı geniş hava girişini hep agzını açmıs kobra yılanı olarak anımsıyorum..walla neye benzerse benzesin safkan bir roadster...10 bin devir çeviren başka bir arac tanımıyorum bunun klasmanında
Şaka bi yana bu tür bi araç alacaksan kesinlikle sıfır alma. Temiz 2. el bulmaya çalış. Sıfırla arasında en azından 20.000 ytl oynar. 20.000 ytlye de yaklaşık 100 kere deponu fullersin. Bu da sana en azından 3 yıl yeter.
quote:
Orjinalden alıntı: jeandan Type-R
o kadar parası yokmuş bence type-r al 2.el temiz biraz zor olur ama hayal değil
ewt type-r a bi göz at gönülden s2000 geçiyor ama ...
bence s2000 alma evo9 al s2000 nin fiyatı honda nın bi sitesinde gördüm 72590$ yazıyodu evo9 ise 58000 euro kadar güç olarakta fark var s2000 237 hp ve 220 NM tork üretiyor evo9 ise Intercoolerlı Turbocharger 280 hp ve 355 NM tork üretiyor 0-100 hızlanmasıda daha iyi evo9 un görüntü olarakta daha güzel bence
Aslında s2000'ler yurtdışında makyaj yedi. Motor 2200 cc'ye çıktı, traction control ve esp eklendi. Ama sanırım bizde hala 2.0 motor versyonu satılıyor. Bu arada yabancı bir sitede hondanın üst düzey bir yöneticisinin açıklaması vardı, s2000'nin yeni kasasını çıkartmak istemedikleri üzerine. Bu arada buda bir ilüstrasyon, yeni s2000 ??
quote:
Orjinalden alıntı: trapezoid
eskı s2000lerde esp yoktu şimdi varmı bilen varmı?
s2000 anlatılmaz yaşanır..yagmurlu gunlerde uzak durulması gereken, tasarımına ve kobra yılanını anımsatan ön bakısı ve o koca kaputuna, kaputun altındakı muhendislik harikası 2.0 ltrelik motoruna, arka lastıklerın uzerınde gibi duran koltuklara ve fırlayacakmıs gıbı duran tasarımına hastayım
quote:
Orjinalden alıntı: drahte 1905
quote:
Orjinalden alıntı: jeandan Type-R
hala diyorum s2000 rx8i diri diri yer
Göreceli!
Tamamen objektif
Bekara karı boşamak kolay
Yok onu al yok bunu al
Evo 9 56000 euro yani 112 milyar Evo8 ler ise 400000 euro 2. elleriki buda 80 milyar En ucuz Evo7 miz ise 37500 euro buda ediyor 75 milyar Rx8 sıfırları 520000 euro buda yapıyor 104 milyar Rx8 2. elleri 40000 euro buda yapıyor 80 milyar 2.2 Usspec S2000 geliyormu bilmiyorum ama s2000 sıfır 76 idi 2. elinde 55-60 lık 55 in altına alabileceğin bir piyasası war
Beni tek korkutan ilerice Honda Crx yada Sİ lar gibi 2 kişilik oluşu ile para etmemesi
Bu arada YANLIŞ ! arabaları kıyaslamayın
Evo9 ile N/A 2.000ccc araba kıyaslanmaz bunlar FARKLI sınıf araçlar
Aynı şekilde RX-8 de farklı sınıf araç
S2000 in rakibi Mx-5t tir(80 milyar s2000 76 milyardı !) ! Mr-S(40.000 euro die hatılıyorum S modeli) tir aklıma bunlar geliyor
SPA sarı olduğu sürece yada berlinta siyahı S2000
1.3 wankelle 2.0 s2000 i aynı motormuş gibi değerlendiriyorsunuz. 1.3 de 240 hp,2.0 da 240 hp diye.1.3 olsa ne olacak 16.8 litrelik yakıt tüketimiyle s2000 le arasındaki vergi farkını kapatır merak etmeyin..
quote:
Orjinalden alıntı: jeandan Type-R
quote:
Orjinalden alıntı: drahte 1905
quote:
Orjinalden alıntı: jeandan Type-R
hala diyorum s2000 rx8i diri diri yer
Göreceli!
Tamamen objektif
Bab bu sadece bizim foruma özgü bişi
Biri S2000 N/A bir araba diğeri Turbo araç
Biri CC formatında tek kapı üstü açık hard top ı 6 milyar
Diğeri 2 kapı görünümlü 4 kapı 4 kişilik araba
Ortak özellikler doğu menşeli olmaları arkadan itiş olmaları
Kısacası elma ile armut kıyaslanmaz !
Tekrar ediyorum
S2000 in rakibi mazda cephesinde MX-5 tir S2000 in rakibi toyota cephesinde MR-S tir S2000 in rakibi Bmw cephesinde Z4 tür S2000 in rakibi Porsche cephesinde Boxser dır
quote:
Orjinalden alıntı: drahte 1905
quote:
Orjinalden alıntı: jeandan Type-R
quote:
Orjinalden alıntı: drahte 1905
quote:
Orjinalden alıntı: jeandan Type-R
hala diyorum s2000 rx8i diri diri yer
Göreceli!
Tamamen objektif
Bab bu sadece bizim foruma özgü bişi
Biri S2000 N/A bir araba diğeri Turbo araç
Biri CC formatında tek kapı üstü açık hard top ı 6 milyar
Diğeri 2 kapı görünümlü 4 kapı 4 kişilik araba
Ortak özellikler doğu menşeli olmaları arkadan itiş olmaları
Kısacası elma ile armut kıyaslanmaz !
Tekrar ediyorum
S2000 in rakibi mazda cephesinde MX-5 tir S2000 in rakibi toyota cephesinde MR-S tir S2000 in rakibi Bmw cephesinde Z4 tür S2000 in rakibi Porsche cephesinde Boxser dır
rx-8 turbolu bir araç değil
+1907 elma ile armut kıyaslanamz
quote:
Orjinalden alıntı: drahte 1905
quote:
Orjinalden alıntı: jeandan Type-R
quote:
Orjinalden alıntı: drahte 1905
quote:
Orjinalden alıntı: jeandan Type-R
hala diyorum s2000 rx8i diri diri yer
Göreceli!
Tamamen objektif
Bab bu sadece bizim foruma özgü bişi
Biri S2000 N/A bir araba diğeri Turbo araç
Biri CC formatında tek kapı üstü açık hard top ı 6 milyar
Diğeri 2 kapı görünümlü 4 kapı 4 kişilik araba
Ortak özellikler doğu menşeli olmaları arkadan itiş olmaları
Kısacası elma ile armut kıyaslanmaz !
Tekrar ediyorum
S2000 in rakibi mazda cephesinde MX-5 tir S2000 in rakibi toyota cephesinde MR-S tir S2000 in rakibi Bmw cephesinde Z4 tür S2000 in rakibi Porsche cephesinde Boxser dır