Makinedeki sorunun tespiti için istiyorlar o parayı, teknik personel bu iş için mesai harcıyor, AAA lensi kırılmış değiştirelim le olmuyor, başka sorunlarıda olabilir ve lensi değiştirdiklerinde arıza devam ederse müşteri memnun olmayacak para ödemek istemeyecek adamlarda lensi değiştirdikleriyle kalacaklar. -- Siz tekrar başa dönmüşsünüz anlaşılan, daha tertemiz, yepyeni, çok az kullanmıştım atılırmı demeyin atın. Pert e çıkmış artık. ama sizin için manevi bir değeri varsa onu bilemem!
quote:
Orjinalden alıntı: NightFall
anlamadığın şey gözle görülür bir sorunu sözde çözmek için benden istenilen 20 gereksiz dolardan bahsediyorum. ve ben hayır yapmayın desem bile adamlar o parayı alacaklar benden. bu politika normal mi? milyon dolarları varsa eski müşterilerini memnun etsinler ki daha da alışveriş yapalım.
makinenin bedelini tamir için istiyorlarsa bu firmanın politikası yanlıştır. sanırım sen de hp'de çalışan müşteri hizmetlerindensin. aynı mantıkla yaklaştın çünkü. param olsa bu makineyle uraşmam gider sony alırım sağlam bişi.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme