Şimdi Ara

HP Laptop Şikayet - HP

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.006
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Laptop almaya karar verdiğinizde hp laptop incelemeler sizi yanıltmasın, HP Laptop müşteri ilişkileri yönetiminde sınıfta kalıyor. Yazımı biraz uzun tutacağım bu sebeple sıkılmamanız adına ufak bir özet geçmeyi uygun buluyorum. Yazımız markalaşma süreci ile alakalı ama temelde bir noktayı anlatacak, paranız ile rezil olmak istemiyorsanız HP Laptop tercihleriniz içerisinde en sonra bile olmamalı. Tabi burada yazacaklarım benim kişisel deneyimlerimi ve görüşlerimi yansıtacak ama olay nedir olm diyenler ve okumaya vakti olanlar için HP laptop neden alınmaz detaylı anlatmak isterim. Ve konu ile ilgili bilgisi olanlardan yardım rica ederim.

    16 agustos 2016 tarihinde Vatan bilgisayara giderek iş amaçlı bir laptop almaya karar verdim. Standartlarım belli, i7 işlemci istiyorum ama 6. Nesil olsun. DDR4 ram olsun ama mümkünse 16gb, görüntü kartı için aklımda m960gtx var çünkü test sonuçları çok tatmin edici görünüyor. HDD konusunda 256gb veya 512gb SSD hariç bir laptop almama kararım var.

    Oyun bilgisayarından cok business duran bir cihaz olması sebebi ile Müşteri temsilcisinin yönlendirmesi ile HP Laptop Pavilion W7R26EA almaya karar veriyorum. SSD hariç tüm taleplerimi karşılayan cihazı sevinçle eve götürüp kullanmaya başlıyorum.

    Cihaz ilk gün elektirige bağlı olmasına ragmen pil sarj seviyesi %62'yi geçmediği için vatana geri dönüp durumu anlatıyorum. Cihazı inceleyip ertesi gün yenisini veriyorlar. Yeni ve paketinde sıfır olan cihazı eve götürdüğümde cihazın mayıs ayında açılarak garantisinin aktif edildiğini görüyorum. Durumu Vatana bildirdiğimde olur öyle siz faturanıza bakın deniyor. Peki demekten baska bir yol kalmadıgından cihaz kurulup çalışır hale getiriliyor. 3ds max ile performansını denemek için render alıyorum fakat bir anda fan deli gibi çalışıp durmama kararı alıyor. 5 saat gitmesi gereken pil 15 dk içerisinde %8 seviyelerine geliyor, pirizden çıkartma şansım yok.

    Online destek merkezine bağlanıp durumu bildirdiğim zaman, tüm driverleri güncel gözüken laptopun BIOS update edilmesi gerektiği anlaşılıyor ve sorun çözülüyor.

    2. ay içerisinde HP Laptop Pavilion Gaming W7R26EA, Monitör Işık Sızması sorunu oluşuyor. ekranın ortasında 2 adet kocaman ışık sızması çıkıyor. İş yoğunluğumdan hemen gitme şansım yok ama ürünü alırken tüketici hakları kapsamında ilk 6 ay cihaz değişimi yapıldığını biliyorum. Ekrandaki sorun herhangi biri için sorun sayılmayabilir ama benim gibi işi tasarım yapan biri için fazla dikkat çekici ve cihazdan da acıkcası soğumuş durumdayım. Bu arada cihazı alırken Vatan bilgisayarın sunduğu ilave sigortayı 560TL verdiğimi de belirtmek isterim.

    11 Aralık 2016da ürünü Vatan bilgisayar üstünden HP firmasına yolladım ve değişim talebinde bulundum. 19.12.2016 saat 17:38'de 444 0 307 HP müşteri hizmetlerinden arandım. Cihazın aslında ayıplı mal statüsüne girdiğini fakat benim laptopu alırken firma üstüne fatura etmemden dolayı böyle bir zorunlulukları olmadıklarını, değişim yerine onarım yapacaklarını söylediler.

    Normalde ayıplı olması gereken bir ürünün neden firma üstünde ayıpsız olduğunu sorduğumda kanunen bunu yapmak zorunda olmadıklarını söylediler. Peki cihazı ne zaman alabilirim dediğimde kişisel faturalarda bu sürecin 20 iş günü olduğunu ama firma faturası olduğundan böyle bir zorunlulukları da olmadığını söylediler.

    Firma üzerine fatura edilen laptopların değişimi için ürünün ilk yıl 4 ikinci yıl 6 defa teknik servise gitme zorunluluğu bulunduğunu ayrıca belirttiler.

    Ben bu kadar süre ürünü size gönderirsem zaten yılın yarısından fazlasını sizin teknik servisinizde geçirmez mi dediğimde kanun böyle şeklinde cevap verdiler.

    Cihazım şu anda hala teknik serviste ve ne zaman geleceği ile ilgili hiç bir fikrim yok. Bu konuda kişisel sayfamda HP laptop neden alınmaz diye bir yazı yazdım. daha fazla detay bulunmakta. Ayrıca HP firmasının uygulamasının keyfi bir uygulama ve firmaya bağlı olduğunu anlatan farklı bir örneğide mevcut yazımda. incelemek isteyenler için:http://www.umutavci.com/marka-olmayi-becerememek-hp-laptop-alinmaz-kilavuzu/

    Şimdi ben bu konuda nasıl bir yol izlemeliyim? Bu konuda bana fikir verecek herkesten onerilerini bekliyorum.







  • vatanbilgisayar ekgaranti şartları ticari amaçlı kullanımları kapsamıyor. Ordanda mağdur olucaksınız büyük ihtimal.Sizin için geçerli garanti şsartlarını öğrenip uygun bir madde varsa mümkünse iadeyi deneyin. Birde firmaların her dediği doğru değildir tüketici hhakem heyetleri boşuna dolmuyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak_yksl -- 25 Aralık 2016; 21:4:33 >
  • Tüketici Hakları yalnızca son kullanıclar için. Firma adına kayıtlı ise bu haktan yararlanamıyorsunuz. Ayrıca internet sitesinden sorgulama ile garanti başlangıcı cihazın Türkiye'ye ithalat tarhini gösteriyor.
  • firma olayını bilmiyorum ama şahsa fatura edilmiş olsa tedarikçi ürünü direk değiştiriyor bunu biliyorum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    hp pavilion dv6 3032-et için ssd
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.