Şimdi Ara

HP PAVILION 14-al107nt Ana Konu (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
357
Cevap
7
Favori
25.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • betabahisci1 B kullanıcısına yanıt
    Intel sürücülerinde eskisinde hata vardı. PC ekranı kapanınca ve kasa çalışınca yani beklemede ekran geri gelmiyordu kapatıp açmadan. Eğer güncel değilse HP tüm sürücüleri güncelleyin tekrar deneyin. Devam ederse donanımsal arızadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Light Star

    Intel sürücülerinde eskisinde hata vardı. PC ekranı kapanınca ve kasa çalışınca yani beklemede ekran geri gelmiyordu kapatıp açmadan. Eğer güncel değilse HP tüm sürücüleri güncelleyin tekrar deneyin. Devam ederse donanımsal arızadır.

    Hocam hp support programından aldığım gün tüm güncellemeleri -intelle alakalı olanlar da dahil- yaptım fakat nvadia ile alakalı olan güncellemede hata vermişti ve güncellemelerden kalkmıştı, bahsettiğiniz gibi beklemedeyken ekran gerçekten gelmiyor, bu hp nin eski bazı modellerinde de görülen bir sorunmuş hatta batarya çıkarılarak yapılan bir dizi çözüm önerisi de mevcut fakat bu ürün için batarya çıkaralabilir olmayınca sıkıntı oluyor, birkaç kez daha bekleme moduna alıp deneyeceğim, olmazsa yarın gidip geri vereceğim, cumartesiye kadar yenisiyle değiştirirler mi bilmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: betabahisci1


    quote:

    Orijinalden alıntı: Light Star

    Intel sürücülerinde eskisinde hata vardı. PC ekranı kapanınca ve kasa çalışınca yani beklemede ekran geri gelmiyordu kapatıp açmadan. Eğer güncel değilse HP tüm sürücüleri güncelleyin tekrar deneyin. Devam ederse donanımsal arızadır.

    Hocam hp support programından aldığım gün tüm güncellemeleri -intelle alakalı olanlar da dahil- yaptım fakat nvadia ile alakalı olan güncellemede hata vermişti ve güncellemelerden kalkmıştı, bahsettiğiniz gibi beklemedeyken ekran gerçekten gelmiyor, bu hp nin eski bazı modellerinde de görülen bir sorunmuş hatta batarya çıkarılarak yapılan bir dizi çözüm önerisi de mevcut fakat bu ürün için batarya çıkaralabilir olmayınca sıkıntı oluyor, birkaç kez daha bekleme moduna alıp deneyeceğim, olmazsa yarın gidip geri vereceğim, cumartesiye kadar yenisiyle değiştirirler mi bilmiyorum.

    Nvidia ile alakalı güncellemeyi yaptım ama sıkıntı ondan değilmiş, intel ile alakalı güncelleştirme varsa yapmaya çalışacağım, sorun devam ederse teknosaya gidip servise gönderilmeksizin yenisiyle değişimi de talep edeceğim, öbür türlü 8 ay sonra Türkiye'ye döndükten sonra servise vermemin pek de bir anlamı kalmayacak ne yazık ki.




  • betabahisci1 B kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğiniz 15" model sanırım
  • betabahisci1 B kullanıcısına yanıt
    Sorun devam ediyorsa gidip direk verin hocam beklemeyin. Yazılımsal bir çözüm sundum ben başıma geldi. Ama sonra düzeldi. Donanımsal değildi benim. Sürücüler güncel ise donanım sorunludur tahminim. HP yazılımından da yazın desteğe durumu anlatın yardımcı olurlar.
  • Light Star kullanıcısına yanıt
    Donanımsal olduğunu ben de düşünmüyorum. Çünkü güncellemeleri yapmadığımda bana da oldu. Ayrıca 15.6" modele sahip arkadaş. Ürünler arasında farklılık olabilir. Buradaki kullanıcıların yönlendirmesi yanlış olabilir :) En iyisi destek hattı
  • betabahisci1 B kullanıcısına yanıt
    Hard disk'i ve ekranı kapatma ayarlarıyla ilgili olabileceğini düşünüyorum. Servise gitmeden bir aşağıdaki kısımları kontrol etmekte fayda var. Windows'u ingilizce kullanıyorum, kusura bakmayın.
    Bilgisayarda şuraya gidip:"Control Panel\Hardware and Sound\Power Options\Edit Plan Settings"
    "Change advanced power settings"e tıklayın.

    Buradaki ayarlardan "Turn off hard disk after" ayarı olağan şüpheli. Ayrıca diğer ayarları da kontrol etmekte fayda var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Seyisulnam

    Bahsettiğiniz 15" model sanırım

    Evet hocam fakat teknosada aynı sıkıntıyı gördüğüm model 14 inc olanıydı. Teshirdir diye çok takilmamistim ama hem o üründe hem de bende aynı sıkıntı olması düşündürücü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Light Star

    Sorun devam ediyorsa gidip direk verin hocam beklemeyin. Yazılımsal bir çözüm sundum ben başıma geldi. Ama sonra düzeldi. Donanımsal değildi benim. Sürücüler güncel ise donanım sorunludur tahminim. HP yazılımından da yazın desteğe durumu anlatın yardımcı olurlar.

    Hocam sizin başınıza gelen durum 14 inclikte mıydı yoksa 15.6 inclikte mi olmuştu? Söylediğiniz gibi hp nin sitesi uzerinden 30 aralikta yayınlanmış ve yeni olduğu için muhtemelen hp supportun farketmedigi ve daha önce yuklemedigi bir bios güncellemesi buldum, güncellemeden sonra birkaç kez bilgisayarı test ettim, bir sıkıntı yok.Umarım yazılımsal olduğu için düzelmiştir. Önerileri için de herkese çok teşekkür ederim. Eğer kendi bilgisayarınızda da böyle bir probleme maruz kalırsanız hp nin kendi güncelleme programından sonra bir de siteden güncellemelere bir göz atmanizda fayda var




  • betabahisci1 B kullanıcısına yanıt
    14 inç benim. Bugünde BIOS güncellemesi yayınlandı onuda kurun test edin. Umarım çözülmüştür hocam.


    Düzenleme: 30 aralıkta yayınlanmış. HP merkeze ya geç düştü yada siteye bugün çıkanı eklemediler. Büyük ihtimalle HP Yazılım Merkezine geç düşüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Light Star -- 4 Ocak 2017; 14:26:37 >
  • Light Star kullanıcısına yanıt
    Optimizasyon vs de yapılmıyor aslında :) çabuk gelmesi gerek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Light Star

    14 inç benim. Bugünde BIOS güncellemesi yayınlandı onuda kurun test edin. Umarım çözülmüştür hocam.


    Düzenleme: 30 aralıkta yayınlanmış. HP merkeze ya geç düştü yada siteye bugün çıkanı eklemediler. Büyük ihtimalle HP Yazılım Merkezine geç düşüyor.

    Birkaç kez daha test ettim, hiçbir problem çıkmadı. Önerileriniz için çok teşekkür ederim hocam
  • Ürün yeni olduğu için güncellemeler önemli :) Bir çok sorun zaman içerisinde giderilecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: betabahisci1


    quote:

    Orijinalden alıntı: Light Star

    14 inç benim. Bugünde BIOS güncellemesi yayınlandı onuda kurun test edin. Umarım çözülmüştür hocam.


    Düzenleme: 30 aralıkta yayınlanmış. HP merkeze ya geç düştü yada siteye bugün çıkanı eklemediler. Büyük ihtimalle HP Yazılım Merkezine geç düşüyor.

    Birkaç kez daha test ettim, hiçbir problem çıkmadı. Önerileriniz için çok teşekkür ederim hocam

    Sevindim adınıza. Sıkıntılar illa olur yazılımsal kaynaklı olur genellikle. Donanımsal olmadığı sürece çözülür.




  • Bir sorum olacak.

    Bugün 5-6 saat çalıştım bilgisayar ile, sunum hazırlıyordum. Bir power point dosyası ve bir de word açıktı.
    Onun yanında en az 15 tane chrome sekmesi vardı diyebilirim. Belli bir süre sonra fanın deviri arttı doğal olarak. Ama öyle aman aman bir gürültü gelmiyordu fandan.

    Neyse, çalışmam bitti, chrome dahil her şeyi kapattım. Masaüstünde durmama rağmen fanın o devri aynen öyle kaldı sabit bir şekilde, doğal olarak da ses de. Güç ayarlarından güç tasarrufuna almam dahi değiştirmedi. Görev yöneticisinden CPU'yu tüketen ne var diye bakayım dedim. Hiç bir şey yoktu. En son çare olarak uyku moduna alıp tekrar aktifleştirdim ki böylece gitti. Fanın devri normale döndü.

    Sebebi nedir acaba? Fan neden belli bir süre sonra dönmedi normal haline yani devrine? Bir şey yapmam gerekiyor mu?
  • Mai Martı kullanıcısına yanıt
    bıos ayarlarında fanın sürekli çalışmasına ilişkin bir ayar var . Onu disable yaparsanız düzelir ama ben kapatmadım. Çünkü performanslı işlerde bu ayarın açık olması epey etkili oluyor.
  • Teşekkürler.

    Arkadaşlar, bizim cihaz için spesifik olarak tavsiye edeceğiniz bir soğutucu var mı?
  • Mai Martı kullanıcısına yanıt
    Frisby kullanıyorum en ağır oyunlarda 10-12 derece soğutuyor.

    http://www.hepsiburada.com/frisby-fnc-35st-14cm-led-fanli-yukseklik-ayarli-2-port-usb-hub-li-9-17-notebook-stand-ve-sogutucu-p-BS40343
  • Light Star kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Gürültüsü peki nasıl?
  • Mai Martı kullanıcısına yanıt
    Gürültülü değil. Oyunda farkedilmiyor sesi fazla.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.