Şimdi Ara

HP Smart Tank 615 Yazıcının HP Teknik Servisinin Tamir Edememesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
579
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Vatan Bilgisayar’dan 6 Haziran 2020 tarihinde şirketim için satın aldığım HP Smart Tank 615 Yazıcınız aldığım günden beri bu “kartuş sorunu” hatasını veriyor. Turizm sezonunda olduğum için ve ilk zamanlarda nadiren verdiği bir hata olduğu için çok önemsemedim. Ağustos Eylül aylarına geldiğimde yazıcı arıza sayısı oldukça arttı. 21 Kasımda ürünü Vatan Bilgisayar aracılığı ile servisinize gönderdim, tamir edildiği iletilip geri göndermiş. Teslim aldığım ilk gün aynı arızaları tekrar verdi. Ertesi gün yani 2 Aralıkta 2. Kere tekrar servise gönderdik. Bugün yine yapıldı diye geri geldi, ancak yine yapılmamış, teslim aldığım gibi arızanın devam ettiğini görünce tekrar Vatan bilgisayara dün 3. kere teslim ettim.


    Uzun süredir şirketimin yazıcısı yok ve e-fatura mükellefiyiz, yazıcıya çok çok ihtiyacımız var. Yedek yazıcı da verilmediği için zaman ve çıktı nakit kaybımız fazla. Bir de bunun üstüne teknik servisinizin özensiz ve çaresizce yaptığı teknik servis işlemleri başarısızlıkla sonuçlanıyor ve bu arızanın devam ettiğinin farkına bile varmıyorlar. Size bu süreçte yazıcının tonerlerinin yarım dolu göndermiştim, siz servisten tam dolu göndermişsiniz bunun için de teşekkür ederim ancak bana bir faydası olmadı.


    Ben keyfe keder bir değişim istemedim, ilk gittiğinde sorun çözülür ve geri gönderilir diye düşündüm. Ancak sorun çözülemiyor. Bu kadar gidip gelen, kargolarda ister istemez yıpranan ve kesinlikle tamir edilemeyen bir yazıcıyı artık istemiyorum. Bu olay bizim için çok ciddi zaman kaybına yol açtı, aynı şekilde sizler için de zaman ve bir sürü kargo masrafı.


    HP gibi bir firmanın ürünün değişimini yapmak istememelerinden mi kaynaklanıyor; yoksa teknik servisin tamir bilgisi mi yetersiz bilinmez sorun kronik bir problem aldı.


    HP Yazıcı alırken 2 kere düşünün, alırken çok kararsız kaldım, keşke almasaymışım, bana ve şirkete yol açtığı en büyük kıymet olan zaman kaybı büyük.


    Durumu HP tuketici.hizmetleri@hpdestek.com adresine mail attım. Bakalım 3. sefer için bana nasıl bir dönüş yapıcaklar.



    HP Smart Tank 615 Yazıcının HP Teknik Servisinin Tamir Edememesi


    HP Smart Tank 615 Yazıcının HP Teknik Servisinin Tamir Edememesi







  • HP Yazıcı teknik servisi yine oyalama taktiği ile cihazın arızasını değil de 3. Kere de aynı şeyi değiştirip tekrar geri göndermiş. HP Müşteri hizmetlerini arayıp değişim talebinizi iletin dediler, son ikisinde de ilettik ama müşteri hizmetleri var mı var diye koymuşlar, kesinlikle çözüm bulamıyor, kurumsallığa boğulmuş bir şirket HP. Kesinlikle HP almayın, artık bu saatten sonra yenisini de kesinlikle istemem. 4. Kere geri gönderip, tüketici hakem heyetinden paramı alırım. 1700₺ ye almıştım, yenisi 2250₺, muhtemelen eski parayı iade etmek için de oyalıyor olabilirler, yenisinin parasını vermemek için, bu konuyu da tüketici hakem heyetinde gündeme getirmeyi planlıyorum, gerekirse hukuksal olarak, yakın arkadaşlarım avukat.


    Siz siz olun HP yazıcıya kesinlikle bulaşmayın.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.