Şimdi Ara

HP Ürün Değişimi Yapmamak için Beni Salak Yerine Koymaya Çalışıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, öncelikle size başıma gelen olayı anlatayım. Ben 2012'nin Ağustos ayında HP DV6-6C04ET modelli laptop'u aldım(Hayatımda daha önce yaptığım bir şeyden hiç bu kadar pişmanlık duymadım). Bu laptop ilk tamirine Aralık 2012'de girdi ve Fanı ve DVD kutusu değişti. Daha sonra Eylül 2013'te tamire verdim ve anakartı değişti, Kasım 2013'te verdim fanı değişti. Daha sonra Ocak ve Şubat 2014'te yine verdim ve 2'sinde de anakartı değişti, yani toplamda 3 kere anakartı değişti. Daha sonra aradım ve ürünün değişimini istediğimi söyledim, geri dönüş yapılacak dediler. Yetkiliyim diyen bir bayan beni aradı ve cihaz garanti belgesi koşullarındaki değişim koşullarını sağlamıyor dedi. Nasıl sağlamıyor, Eylül 2013, Kasım 2013, Ocak 2014, Şubat 2014'te servise her girdiğinde 1 parçası değişmiş, 1 sene içinde 4 parçası değişti işte dedim. Bana garanti belgesini okumamı söyledi, ilk tamiri 2012 Aralık olduğundan, 2013 Aralık ayına kadar 3 parça değişmiş, o yüzden isteğinizi gerçekleştiremem dedi. Garanti belgesinin neresinde ilk tamirden itibaren 1 sene olduğu yazıyor dedim. Yazıyor, yazıyor dedi. Garanti belgesinde yazan değişim koşulu şu: "Belirlenen garanti suresi icerisinde kalmak kaydiyla, bir yil icerisinde en az dort defa veya imalatci-uretici ve/veya ithalatci tarafindan belirlenen garanti suresi icerisinde alti defa arizalanmasinin yani sira, bu arizalarin maldan yararlanamamayı surekli kilmasi". Sonra mahkemeye vereceğimi söyleyip kapattım. Objektif olmaya çalışıyorum ve sizden haklı olup olmadığım hakkında fikirlerinizi almak istiyorum. Eğer haklıysam da bu çalışanının insanları salak yerine koymaya çalıştığından bu şirketin haberi var mıdır? Bu şirketin haberi varsa da bu yapılan insanları dolandırmaya girmez mi? 20 senedir bilgisayar kullanıyorum, ilk defa bu kadar sorun yaşadığım bir firma oldu.

    Cevaplarınızı bekliyorum, teşekkürler.

    Edit: Arayan bayan tekrar arayarak demek istediğimi anladığını, sistemdeki arızadan dolayı eylül 2013'teki tamirin görünmediğini söyledi. Değişim işlemlerine başlandı şu anda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oğuz140 -- 10 Şubat 2014; 18:18:36 >







  • Zaten teknik olarak 5 kere vermişsiniz. 4 tanesi 1 yıl içerisinde 1 tanesi 1 yılı aşmış sadece.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.