Arkadaşlar Merhaba, Öncelikle KasperskyLab, Lenovo, Casper, Vatan Bilgisayar, TeknoSA, Mediamarkt gibi markalarda uzun yıllar çalışmış birisi olarak sizi kesin bir dil ile uyarıyorum: HP almayın, illa alacağım diyorsanız iyice inceleyin ve çok detaylı test edin. Vatan Bilgisayar'dan 2 Adet HP stream 14-z000nt Notebook satın aldım Laptoplarda Touchpad kalkıyordu ve ertesi gün ürünleri yenileri ile değiştirdim. Yeni aldığım ürünlerin yine 1 tanesinde touchpad kalkıyordu, diğerinde ses paraziti vardı. Ürünleri yine değiştirdik fakat yeni aldığım cihazların tekinde 1 adet ölü piksel ve USB yuvalarının 1 tanesi çalışmıyordu. Cihazları komple iade ettim. Aradan yaklaşık 1.5 yıl geçti ve HP markasına tekrar şans vermek istedim ve Teknosa internet mağazasından 2 adet HP 15-bw024nt ürün satın aldım. Ürünler geldi, ürünün tekinin kasası sağ tarafta boydan boya açık. Teknosa CEO Yardımcısı ile görüşerek uzun uğraşlar ile ürünün yenisi ile değişimini onaylattım, yeni ürün bekliyorum. Teknosa mağazasına uğrayıp teşhirde ki aynı model ürünü incelediğimde onda da aynı sorunu fark ettim. Mağaza ve bana ait cihazların fotoğrafları ekliyorum. THH başvurusu yapacağım. Bütün bu yazdıklarımın belgeleri var, gerekirse dava açacağım. Refurbished ürünleri yıllardır insanlara bildirmeden satıyorlar.
Onu teknoloji mağazalarıda yapıyor. İade gelen ürünü satışa sunuyorlar.
N11 üzerinden IntegraKurumsal'dan HP 15-ce007nt model bir notebook aldım.Cihaz bugün geldi.Ancak garantisini sorgulattığımda şöyle bir ekran alıyorum:
Cihazın garantisi 10 Haziranda başlamış ve en önemlisi cihaz HP de tamir edilmiş görünüyor.Ancak ürün kapalı kutu ve etiketi hiç açılmamış görünüyordu.Penta bilgisayar ve integra teknoloji böyle bir şeyin olamayacağını söylüyor.HP nin 444 03 07 hattına da bütün gün ulaşamadım.
Galiba dedikleriniz doğru HP bize sıfırlanmış ve yenilenmiş doa ürünleri satıyor.
Edit:Çeşitli kaynaklardan teyit ettim.@mila12 arkadaşın dedikleri doğru.Cihaz sıfır,tamir görmemiş ve garantisi fatura tarihinde başlıyor.Ayrıca n11 de beni şaşırtarak bu konu ile çok ilgilendi ve yardımcı olmaya çalıştı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Blof -- 30 Eylül 2017; 22:28:15 >
Mr.Blof
kullanıcısına yanıt
Merhaba Mr.Blof,
Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
n11.com
quote:
Orijinalden alıntı: Mr.Blof
N11 üzerinden IntegraKurumsal'dan HP 15-ce007nt model bir notebook aldım.Cihaz bugün geldi.Ancak garantisini sorgulattığımda şöyle bir ekran alıyorum:
Cihazın garantisi 10 Haziranda başlamış ve en önemlisi cihaz HP de tamir edilmiş görünüyor.Ancak ürün kapalı kutu ve etiketi hiç açılmamış görünüyordu.Penta bilgisayar ve integra teknoloji böyle bir şeyin olamayacağını söylüyor.HP nin 444 03 07 hattına da bütün gün ulaşamadım.
Galiba dedikleriniz doğru HP bize sıfırlanmış ve yenilenmiş doa ürünleri satıyor.
HP garantisi sisteminde bilgiler ürün ülkemize giriş tarihinde başlamış gözükür. Sizin satın alma tarihiniz sistemde gözükmez. Bunu hp'ye bildirirseniz fatura tarihine göre düzeltilir.
mila12M
kullanıcısına yanıt
Cevabınız için teşekkür ederim.Garanti başlangıcını düzeltirim.O çok sorun değil. Ancak ben cihazın servis gördüğü gibi bir izlenim edindim.Acaba bu ekranda görünen servis işlemleri her bilgisayara uygulanan normal prosedürler midir? Bu konuda herhangi bir bilginiz var mı?
quote:
Orijinalden alıntı: Mr.Blof
Cevabınız için teşekkür ederim.Garanti başlangıcını düzeltirim.O çok sorun değil. Ancak ben cihazın servis gördüğü gibi bir izlenim edindim.Acaba bu ekranda görünen servis işlemleri her bilgisayara uygulanan normal prosedürler midir? Bu konuda herhangi bir bilginiz var mı?
O ekranda görünen servis işlemleri değil. Garantinin neleri kapsadığını belirtiyor.
mila12M
kullanıcısına yanıt
Tamam şimdi anlaşıldı.Aydınlattığınız için teşekkürler. Bu kadar parayı verince haliyle insan kılı kırk yarıyor.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme