Şimdi Ara

HTC ONE m7 Hoparlör patladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
4.660
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar telefonu alalı 1 ay oldu gayet sorunsuz kullanıyordum aldığımda kamerada pembeleşme ve kasa açıklığı vardı dedim biraz kullanayim öyle veririm gel gelelim telefonun üst hoparlör kısmında açıklık yüzünden çok toz giriyor ve hoparlör patlıyor çok az cızırtı vermekte bu hafta sonu garantiye vericem ve gerekli herşeyi yazdıracağım vatan bilgisayardan aldım benim merak ettiğim bu kasa açıklığından dolayı üst hoparlör gittiği için acaba ücretsiz yaparlar mı bu mümkünmüdür. Aranızda böyle sorun yaşayanlar var mı?



  • Cvp veren yok ahizeden de cızırtılı gelmeye başladı her yeri sorunlu oldu bu telefonun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moonquad -- 28 Mayıs 2014; 8:22:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence iyi bir şekilde tüm sorunlarını anlatırsan garanti kapsamında olabilir ben de 11 ay önce almıştım hiç bir sorun yoktu sense 6 güncellemesinden sonra kamera pembeleşme sorunu çıktı, garantiye yolluycam ama araştıramadım relocked yazısında yine garanti dahilinde oluyor mu önce onu öğrenmem lazım.
  • Root varsa garanti kapsamında olmaya bilir ama benimkisini yenisi ile degisirler mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moonquad -- 28 Mayıs 2014; 12:02:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moonquad

    Root varsa garanti kapsamında olmaya bilir ama benimkisini yenisi ile degisirler mi?

    Ben htc ile görüştüğümde garantiye ilk kez giden telefonlarda değişim olmadığınısöyledi. Tamir işlemi uygulandığını söyledi sorunlar tekrar devam ederse değişim yapılıyor sanırım.
  • Ama daha 2 haftalık telefon 1 ay dolmadan arıza yapan elektronik aletler için bubirçok firmanın kullanma kılavuzunda yazdığı gibi ayıplı malın öncelikle tamir için 2 defa servise girmesi, tamiri mümkün olmazsa malın değiştirilmesi v.s gibi bir seçenek tüketicinin tek ve öncelikli seçeneği değildir? Kullanım kılavuzlarında yer alan bu ibare doğru fakat eksiktir. Daha doğrusu tamiri veya değiştirmeyi veya bedel iadesini seçme hakkı firmalara değil tüketiciye tanınmış tercih haklarıdır. Bu konuda birçok mahkeme kararı vardır. (Bu mahkeme kararlarının bazıları aşağıda ve ektedir)
    Tüketici ayıplı mal ile karşılaştığında derhal malın ayıpsız yenisi ile değiştirme hakkını, ayıplı malı iade ile parasının iade hakkını ve yine isterse tamir hakkını kullanmakta tamamen serbesttir. Ayıplı mal satan firma veya ithalatçı veya imalatçı bu talebi derhal yerine getirmekle yükümlüdür. Aksi halde tüketici mahkemelerine müracaatla ayıplı maldan kurtulabilirisiniz.Mahkeme kararında peşin olarak davacı tarafından yapılan dava masrafları da satıcılara-ithalatçılara yüklenecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moonquad -- 28 Mayıs 2014; 14:00:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim htc. De alt hoparlörden cızırtılı geliyor garanti kapsamına girmez ise eğer çok büyük ayıp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ALINIK Htc One M9 ve Htc 10
    6 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Geçen yıl temmuz veya ağustosta vatandan aldım. Cihazın kutusunun üstünde mobiltel simgesi vardı. Kamera pembeleşmesi+üst hoparlörde cızırtı+şarjdan çekince %90 düşmesi gibi sorunlar var. Acaba ücretsiz tamir yapılır mı?
  • pil durumu gayet normal 4.4.2 sürümünden kaynaklı bir problem bu üst hoparlör patladıysa sadece tamir yapılabilir kamera konusu ise bilinen bir durum ücretsiz giderilir ama hoparlör konusunda durum her zaman %50 tamir durumu oluyor. garantiye vermende fayda var.
  • Bütün problemleri toz mevzusuna bağlamazlarsa iyidir.Toza dayanıklılık sertifikası yoksa maça 1-0 yenik başlarsın :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toz her yerde ve bu durumu ele alamazlar sıvı kacmadigi sürece sorun olacağını sanmam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Immortal King

    Geçen yıl temmuz veya ağustosta vatandan aldım. Cihazın kutusunun üstünde mobiltel simgesi vardı. Kamera pembeleşmesi+üst hoparlörde cızırtı+şarjdan çekince %90 düşmesi gibi sorunlar var. Acaba ücretsiz tamir yapılır mı?

    Tabi ki ücretsiz yapacaklar bunları kullanıcı hatası yok ki burada.
  • Telefonum 6 işgünü içinde gelmiş bulunmakta son seri üretim olan sıfır ürün gönderildi orjinal 4.4.2 kurulu halde üretim yapılan seri gönderildi. Hiç bir sorunu bulunmamakta teşekkürler kocaeli şubesi vatan bilgisayar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Brighstar garantili HTC M7 32GB telefonum bir defa pembe kameradan 6 defa da patlayan hoparlörden dolayı toplam 7 defa servise gitti. kendilerinden her seferinde değişim istedim ama garanti kapsamında ücretsiz onarıp geri verdiler. garantisi bitmek üzere olduğundan tüketici hakem heyetine başvurdum ben de. hoparlör patlamasında değişimi etkileyen bir durum mu var? neden değiştirmiyorlar telefonu? bilgisi olan var mı?
  • cyxzt C kullanıcısına yanıt
    Benim de bir kez hoparlörüm patladı gönderdim onardılar ve daha dikkatli kullandım şuana kadar bir sorun olmadı ama patlamasının sebebi metal tozu giriyor ve zamanla hoparlörü yırtıyor.Bu durum normal de kullanıcısı hatası olduğu için sıfır göndermiyorlarmış ama ücretsiz onarım yapılıyormuş.Yani kardeşim dikkatli kullan.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.