Şimdi Ara

HTC Teleservice 20 iş günü sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
1
Favori
1.062
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, konu hakkında çeşitli başlıklar açılmış fakat benimki biraz daha farklı o yüzden tekrar açtım.

    HTC Sensation marka telefonum sürekli kapanma sorunu ile başladı toplam 5 sefer aynı problemden gitti geldi.
    İlkinde ve beşinci seferinde parça değişimi oldu.
    Dördüncü defa gittiği için de tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım.
    Ama 4-6 ay süreceği için telefonsuz kalmak istemediğim için beşinci defa tekrar gönderdim. Sonuncusunda pil değiştirmeye karar verdiler. Ama yedek parça bekledikleri için 20 iş günü doldu geçti. 20 şubat 20 mart. şuan servisten alınabilir durumdaymış.
    Ben HTC merkezi ve teleservice ile ürünü almak istemediğimi artık ücret iadesi istediğimi belirtiyorum fakat hiçbirisi bu konuda bana yardımcı olmuyorlar. HTC buna servis karar verir, Teleservice ise distribitör karar verir diyor ama ben arada kalmış durumdayım. Kimse sorunumu çözmüyor. Yardımcı olmuyor.
    Şimdi ben bu telefonu servisten alırsam hakkımı kaybetmiş olur muyum? Sonuçta telefon 20 iş gününü geçti onarımı. Bu konuda bilgisi veya tavsiyesi olan varsa paylaşmanızı rica edeceğim.
    Ancak mahkeme emri ile hareket ediyoruz diyor firmalar. Ama zaten kanun bu değil mi ? 20 iş günü içerisinde onarılmazsa para iadesi veya değişim hakkım yok mu?

    Teşekkürler.







  • Bilgilendirme amaçlı sizlerle paylaşıyorum.
    Uyanık arkadaşlar beni aradı bana bir üst model önerdiler sensation xe , kabul etmedim tekrar aradılar one x teklif ettiler kabul ettim ama şu konuda beni bilgilendirmediler( sonrasında teklifi geri çektim)
    Cihazın garantisi bir önceki cihazın fatura tarihinden yani 1.5 yıl önceden devam edecek kutusuz aksesuarsız salak bir telefon göndereceklermiş. bunu da ben sordum yani özellikle belirtmediler. Ben de istemiyorum o zaman beni bilgilendirmeliydiniz dedim peki efendim bir üst birime bildireceğim dedilre..
    Bilginize,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: domario

    Bilgilendirme amaçlı sizlerle paylaşıyorum.
    Uyanık arkadaşlar beni aradı bana bir üst model önerdiler sensation xe , kabul etmedim tekrar aradılar one x teklif ettiler kabul ettim ama şu konuda beni bilgilendirmediler( sonrasında teklifi geri çektim)
    Cihazın garantisi bir önceki cihazın fatura tarihinden yani 1.5 yıl önceden devam edecek kutusuz aksesuarsız salak bir telefon göndereceklermiş. bunu da ben sordum yani özellikle belirtmediler. Ben de istemiyorum o zaman beni bilgilendirmeliydiniz dedim peki efendim bir üst birime bildireceğim dedilre..
    Bilginize,

    Merhaba Benımde İphone 5 Aynı Servıste 20 Isgunu dolmak uzere sızde sonuc ne oldu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogussonmez

    quote:

    Orijinalden alıntı: domario

    Bilgilendirme amaçlı sizlerle paylaşıyorum.
    Uyanık arkadaşlar beni aradı bana bir üst model önerdiler sensation xe , kabul etmedim tekrar aradılar one x teklif ettiler kabul ettim ama şu konuda beni bilgilendirmediler( sonrasında teklifi geri çektim)
    Cihazın garantisi bir önceki cihazın fatura tarihinden yani 1.5 yıl önceden devam edecek kutusuz aksesuarsız salak bir telefon göndereceklermiş. bunu da ben sordum yani özellikle belirtmediler. Ben de istemiyorum o zaman beni bilgilendirmeliydiniz dedim peki efendim bir üst birime bildireceğim dedilre..
    Bilginize,

    Merhaba Benımde İphone 5 Aynı Servıste 20 Isgunu dolmak uzere sızde sonuc ne oldu ?

    Merhaba,
    Şuanki süreçten bahsedeyim.
    One X i kargoyla çalıştığım iş yerime firma adı ile göndermişler. Bilişim firmasındayım ve sürekli bu tarz kargolar gidip geliyor. Ben de o arada hakem heyeti kararını bekliyordum o geldi o sırada bana gönderilen kargoyu arkadaşım açmış ve bana bildirdi telefonu aldım götürdüm iade ettim hakem heyeti kararımı da verdim bugün kararı imzalayıp onlara teslim etmemin üzerinden 13 gün geçti 15 gün dolduğu zaman hakem heyeti kararına itiraz etme süreleri doluyor kabul etmiş sayılıyorlar ki öyle olacak giib gözüküyor çünkü bu kadar gecikme pek normal değil. Pazartesi günü artık 16.güne giriliyor olacak.
    Para iademi yapmaları gerekiyor.
    sizin 20 iş günü dolduysa sıfır cihaz, ücret iadesi veya ürün değişimi hakkınız bulunuyor. Ama siz siz olun asla teleservice ile iş yapmayın.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.