Şimdi Ara

Huawei CEO'su şirketi 'hayatta kalma' moduna geçirdi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Xiaomi için yazılacak olursa; tam bir engel yazılımı, sebebine gelince; hesap makinası uygulaması için istediği yetkileri bir okursanız nasıl bir casus işletim sistemi olduğunu anlarsınız, hesap makinası uygulaması için ise dört işlem uygulaması için bile ne yetkiler istediğine şaşarsınız, mi müzik uygulaması ha keza; silmeme ve güncelleme engellemesi koymama rağmen kendi kendiei kuruluyor ve güncelleniyor; dediği' de şu; varsayılan uygulamaları kaldıramazsınız kaldırmaya çalışırsanız bla bla bla;
    bu durumlar ışığında bile huawei'de olan gelişmeler xiaomi'de fazlası ile var tam bir casus makinası sanki huawei'den daha fazla yasaklanmayı hak eden bir marka diye düşünüyorum.

  • Bu gidişle Apple bile cihaz satışında zorlanabilir hale gelir zaten. Amerika hariç tabiki de.

    Tablet ve bilgisayar satışlarında da düşüş var tablet pazarını katlanabilir telefonlarla doldurup ürün pazarını azaltabilirler belki de. Azalma olunca pazar payında da daralma olması son derece normal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalnız bu tip büyük şirket veya gelişmiş devletler ile ilgili söylenen ''kriz'', ''enflasyon'' gibi tanımlamalarda insanların hiç düşünmediği ve akıl edemediği şöyle bir gerçek var;

    Bu tip kar oranı yüksek ve kaliteli sistemler maddi olanaklar ve iyi şartlara öyle bir ulaşmıştır ki onların ''kriz'' dediği zamanlar bile bizim gibi gelişmemiş ülkelerin rüyası bile olamaz derecede üst seviyede, yani kendi standartlarındaki ufak düşüş gibi neredeyse, olayı basitçe şöyle anlatayım;

    Mesela gelişmiş bir ülkede enflasyon dedikleri %3, %5 gibi rakamdır, 100 dolarlık ürünün 105 dolar olması gibi, onları ufak farkı bile kriz olarak anıyor.Mesela bu tip şirketlerin de diyelim ki eski kazancı 100 milyar dolarken bu sene 50 milyar dolar oluyor, yani onların rekor kaybı bile tam anlamıyla kayıp gibi değil, kendi bekledikleri standardın altı sadece.

    O zaman bu tip şirketler neden sürekli kriz, kayıp gibi kelimeleri kullanıyor derseniz bu tip firmalar kazancı ile batmaktan uzak bile olsa büyük şirket oldukları ve masrafları sürekli arttığı için sorumlulukları büyük oluyor ve ne olur olmaz her daim kar etmeye yönelik akıllıca kararlar almaya çalışıyor.





  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.