Şimdi Ara

HUAWEI MATE 10 LITE KULLANICILARI KLÜBÜ (216. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.335
Cevap
89
Favori
534.494
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 213214215216217
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • rerea kullanıcısına yanıt
    Dokunmatik ekran zaten on cam degil mi hocam ana ekrana kadar 2 ekran mi var ustunde sadece ipad dokunmatigi degistirdigim icin soruyorum. Onlarda ana ekran ve ustunde dokunmatik ekran vardi. Arka cam dokunmatigi diye bi sey yoktu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anubisin_Ruhu -- 12 Eylül 2020; 16:28:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anubisin_Ruhu kullanıcısına yanıt
  • Merhabalar herkese. Yeni konu açtım ama yinede buradan da paylaşmak istedim. Yanlış olduysa şimdiden özür dilerim
    Arkadaşlar mate 10 lite ürünümün garantisi bir süre önce bitti.
    Yakın bir zamanda telefonumu batarya şişmesi şikayeti sebebi ile yetkili servise bıraktım. Ürünümün garantisi bitmiş olduğu için ücret karşılığında batarya değişimini yapabileceklerini söylediler. Bende kabul ettim. Fakat servis 20 iş günü içinde ürünün tamiratını yapamadı. Bende 20 iş günü geçtiği için, ürün bedeli iadesi için başvurdum. 3-4 gün sonra geri dönüş yaptılar. Yaptığım "ürün bedeli iade talebini" kabul ettiklerini belirttiler. Bana ürün bedeli iade edecekler. Fakat batarya ücretini düşüp o şekilde iade edeceklerini söylediler. Ayrıca kulaklık ve şarj aletini de istiyorlar. Bende zaten bataryanın bozuk olduğu için servise verdiğimi, 20 iş günü içinde yapılamadığı için doğan hakkımdan dolayı ücret iadesi istediğimi söyledim, batarya ücretini verdikten sonra benim mağduriyetimin karşılanmasının bir anlamı kalmadığını belirttim. Batarya ücretini ödedikten sonra, 20 iş günü içinde temin edemediğiniz bataryadan dolayı doğan hakkımın kullanmamın bi anlamı kalmadığını belirttim. yani hem yapamadınız, hemde ücretini istiyorsunuz dedim. Onlarda iade sistemlerinin bu şekilde olduğunu belirtti. Yani anlaşamadık telefonda.
    Şimdi bunların batarya ücretini kesme gibi bir hakları var mı arkadaşlar. Servise verme sebebim batarya şişmesi, e serviste zaten 20 iş günü içinde yapamadı. Zaten 20 iş günü içinde yapamadıkları için ben ücret iadesi istiyorum. Batarya ücretini ödedikten sonra ne anlamı kalıyor benim mağduriyetimin karşılanmasının.
    Garantisi bitmiş olduğu için mi bu ücreti istiyorlar, böyle bir hakları da var mı ?
    Şimdiden teşekkür ederim.




  • batarist B kullanıcısına yanıt
    Urun garantisi, servis/firma ile sizin resmi bir anlasmanizdir. Bu anlasma sona erdigi icin urun ucret iadesi isteyemessiniz. Servis ile aranizda x gun icinde telsim gibi bir anlasma olmadigi icin surenin bi anlami kalmiyor.

    Servisin sizden batarya parasini duserek iade almasida cok ilgin ve sacma. İlk defa duyuyorum boyle bi sey. Muhtemelen sizi darda birakip tamir parasini verdirmeye calisiyor olabilirler.

    Bu sartlarda yapilabilecek seyler:

    1-Pilin degisiminin yapilarak ucretin odenmesi
    2-Pil degisiminin iptali, fakat burada servis sizden servis ucreti talep edebilir 50-80 TL arasi bi meblag
    3- Son olarak servisin pil ucretini duserek urun iadesi. Hepsiburada 2. El fiyati 700-800 TL civadir. Pilin ucreti 250 TL desek elinize 500 civari bi para geciyor olmasi lazim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batarist

    Merhabalar herkese. Yeni konu açtım ama yinede buradan da paylaşmak istedim. Yanlış olduysa şimdiden özür dilerim
    Arkadaşlar mate 10 lite ürünümün garantisi bir süre önce bitti.
    Yakın bir zamanda telefonumu batarya şişmesi şikayeti sebebi ile yetkili servise bıraktım. Ürünümün garantisi bitmiş olduğu için ücret karşılığında batarya değişimini yapabileceklerini söylediler. Bende kabul ettim. Fakat servis 20 iş günü içinde ürünün tamiratını yapamadı. Bende 20 iş günü geçtiği için, ürün bedeli iadesi için başvurdum. 3-4 gün sonra geri dönüş yaptılar. Yaptığım "ürün bedeli iade talebini" kabul ettiklerini belirttiler. Bana ürün bedeli iade edecekler. Fakat batarya ücretini düşüp o şekilde iade edeceklerini söylediler. Ayrıca kulaklık ve şarj aletini de istiyorlar. Bende zaten bataryanın bozuk olduğu için servise verdiğimi, 20 iş günü içinde yapılamadığı için doğan hakkımdan dolayı ücret iadesi istediğimi söyledim, batarya ücretini verdikten sonra benim mağduriyetimin karşılanmasının bir anlamı kalmadığını belirttim. Batarya ücretini ödedikten sonra, 20 iş günü içinde temin edemediğiniz bataryadan dolayı doğan hakkımın kullanmamın bi anlamı kalmadığını belirttim. yani hem yapamadınız, hemde ücretini istiyorsunuz dedim. Onlarda iade sistemlerinin bu şekilde olduğunu belirtti. Yani anlaşamadık telefonda.
    Şimdi bunların batarya ücretini kesme gibi bir hakları var mı arkadaşlar. Servise verme sebebim batarya şişmesi, e serviste zaten 20 iş günü içinde yapamadı. Zaten 20 iş günü içinde yapamadıkları için ben ücret iadesi istiyorum. Batarya ücretini ödedikten sonra ne anlamı kalıyor benim mağduriyetimin karşılanmasının.
    Garantisi bitmiş olduğu için mi bu ücreti istiyorlar, böyle bir hakları da var mı ?
    Şimdiden teşekkür ederim.
    Hocam batarya için ne kadar ücret talep etti servis? Benim telefonun batarya ölürse diye soruyorum. Evde aynı cihazdan 2 tane var. Bu canlı dersten dolayı günün 4 saati telefon çalışıyor ve yakında dayanmaz diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Anubisin_Ruhu kullanıcısına yanıt

    Yanlışınız var. Ürünün serviste kaldığı süre 20 iş günü geçtiği için ürün bedeli iadesi hakkım doğuyor. Garantinin olup olmaması fark etmiyor bu durumda. Kesintisiz iade hakkım oluyor. Fakat Huawei kendi prosedüründe arızalı parçanın ücretini kestiğini söylüyor. Fakat tüketici kanununda böyle bir durum yok. Yani servis yapamadığı işin ücretini kesmek istiyor benden. Tüketici hakem heyeti ve il ticaret müdürlüğü de , ücretin kesintisiz olarak iade edilmesi gerektiğini söylediler. Eğer yapmazlarsa yasal yollardan başvuracağım mecburen

  • burbarian B kullanıcısına yanıt

    Hocam 150 tl gibi bir ücret istedi. Normalde 150 tl den pahalı. Fakat o sırada kampanya vardı. Ben de ona denk gelmiştim. Fakat 20 iş günü içinde bataryanın tedariğini sağlayamadıkları için, benim ücret iadesi hakkım doğdu. Bu modelin batarya temini bir süredir zor oluyormuş zaten

  • Ağustosta 2.yilini dolduran cihazımı gece 12 de şarjı 100 de iken yatıyorum sabah 7,30 da sarj 80 e düşüyor ve dolumuda geç olmaya başladı, bu durum normal mi?

    Normalde yani eskiden aynı surede 96-97 e ancak düşerdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samil422 -- 7 Ekim 2020; 10:47:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muhtemelen geri planda çalışan ve yoğun güç tüketen uygulamalarınız var. pil ayarlarınızdan kontrol edebilrmisiniz.

  • Oldu da hala bu telefonu 2.el olarak falan da almayı düşünen olursa diye yazıyorum. ALMAYIN! Ekranda kronik sararma problemi var. Neredeyse 4 kez değişti ekranım. Ses kalitesi vasatın altında. Müzik dinleme zevkini ortadan kaldırıyor. Kamerası idare eder ancak video kısmı leş. EIS bile yok zangır zangır titriyor videolar ve odaklama problemi var. Aşırı hantallaşmaya başladı. Portre modu da bi işe yaramaz. çift kameralı olduğuna falan bakmayın.

  • visheras kullanıcısına yanıt

    2 seneden fazla süredir kullanıyorum, sararma problemi yaşamadım. Diğer dedikleriniz de bütün giriş seviyesi Android telefonlarda yaşanan sıkıntılar. Lite, mini isimli modeller ilk seneden sonra yazılım desteğinden yoksun bırakılıyor, Xiaomi bunun istisnası sayılabilir. Ama aynı sene içerisinde çıkan modeller arasında ciddi bir fark yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agahefendi10

    2 seneden fazla süredir kullanıyorum, sararma problemi yaşamadım. Diğer dedikleriniz de bütün giriş seviyesi Android telefonlarda yaşanan sıkıntılar. Lite, mini isimli modeller ilk seneden sonra yazılım desteğinden yoksun bırakılıyor, Xiaomi bunun istisnası sayılabilir. Ama aynı sene içerisinde çıkan modeller arasında ciddi bir fark yok.

    şikayetvar da da bolca bahsedilmiş bu sararma probleminden. benimde başıma 4 kez geldi. tek sefer olsa tesadüf derim ancak 4 kez değişir mi? kronik bir arıza demekki bu..

  • visheras kullanıcısına yanıt

    O konuda haklısınız evet. Konuda, geçmişte de sararma sorunundan bahsedildi diye hatırlıyorum. Ben biraz şanslıyım o zaman.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlari mate 10 kullanıyorum. Telefonumda şebeke var, internete girebiliyorum, whatsappta mesajlaşma yapabiliyorum ama beni aradıklarında ''ulaşılamıyor'' mesajı geliyormuş. Sorun nedir? Çözüm konusunda yardımcı olabilecek varmı? Ayrıca ben ararken arama süresi çok uzun sürüyor ve arama kapanıyor. Tekrar aradığımda ya aynısı oluyor yada karşı taraf çalıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brl266 -- 18 Kasım 2020; 21:45:14 >
  • Selamlar,dün telefonun ekranına su döküldü. Önce görüntü biraz üst tarafta

    gider gibi oldu, şimdi tamamen ekran gitti.Telefon açık, ama ekran tamamen karanlık ,ne olmuş olabilir? Daha önce başına gelen var mı?

  • Kamera çekimi esnasında duraklatma yaparak cekim yapip videoyu bitirdigimizde sesler karman corman cikiyor. Sadece bende mi var bu problem bilmiyorum ama yeni farkina vardim. Bilginiz olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar merhaba. Sistem güncellemesini kontrol et dedigimde hic guncelleme cikmamasina ragmen yukarida ki 3 noktalı menude en iyi tam paketi indiri secince devasa bir guncelleme cikti. 3.05Gb lik bu surumu indiren oldumu. Wifi yok bekletiyorum. Deneyimlerinizi bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anubisin_Ruhu kullanıcısına yanıt

    Yüklediniz mi bende de çıktı aynı şey


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anubisin_Ruhu kullanıcısına yanıt
    Ben bu güncellemeyi yükledim. Yükledikten hemen sonra .359 kodla biten bir güncelleme daha geldi. Eylül 2020 güvenlik paketi yazıyordu onu da indirdim kurdum, herhangi bir sıkıntı yok şimdilik.
  • darkerdi kullanıcısına yanıt
    24Bit kullanıcısına yanıt

    Evet yükledim guvenlik yamasi oldugu icin bi degisiklik olmadi acikcasi. Arkadasin dedigi gibi bi guncelleme daha cikti.


    @24Bit Tesekkurler hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 213214215216217
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.