Anladığım kadarıyla siz huawei ile ortak yada maaşlı çalışansınız sizede aynı soruları soruyorum izlediğiniz politikalarla müşteriye fazla maliyet çıkararak nereye varmak istiyorsunuz iki sensöre 900-1000 lira istemek sizi hiç mi rahatsız etmiyor. Uygulamaları farklı uygulamala marketlerinden indirebilirsiz derken lisansız uygulamalarda oluşabilecek zararlar garantiye dahil mi appgalery de yayınladığınız uygulamaları farklı hesaplara bağlayamıyor olmamız kasıtlı bir politika mı üzerine basa basa dile getirdiğiniz fixsmart neden kvk dan daha pahalı ayrıca kvk nin 15 20 dk yaptığı işi fixsamrt neden 6 saatte anca yapabiliyor sizin için müşteri yolunacak kaz mı < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
***Huawei P40 LİTE Ana Konu & Kullanıcılar Kulübü*** (148. sayfa)



-
-
Sistem güncelleyici bölümündeki derleme numaranızı ekran görüntüsü olarak gönderir misiniz?
-
Cihazın stabilitesini sağlamak amacıyla bazı parçalar ana parça ile birlikte değişilmesi zorunludur. Aynı zamanda bu tarz sensör hataları, hayalet ekran gibi üretim hatası kabul edilebilecek kusurlar zaten garanti dahilinde gerçekleştirilir. Genelde ekran kırığı dışında cihazınız kasıtlı olarak garanti dışı bırakılmaz. Lisanssız uygulamalardan kastınızı anlayamadık fakat yazılımsal sorunlar da belli bir yere kadar garanti dahilinde olarak değerlendirilir. Örnek vermek gerekirse cihazın ön yükleyici kilidini açarken başına gelebilecek herhangi bir hasarda müşteri sorumludur ancak yanlışlıkla yüklediğiniz bir uygulama sisteme zarar verirse garanti dahilinde işlem yapılır. Ayrıca parça fiyatları servisten servise değişmez, parça fiyatlarını Huawei genel merkez belirler ve servisler bu fiyatlara indirim günleri haricinde müdahale edemez. Servis yoğunluğuna ve arızanın türüne göre cihazın teslim süresi uzuyor/kısalabiliyor. Umarız anlayabilmişsinizdir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huaweiailesi -- 8 Aralık 2021; 20:50:58 >
-
Arkadaşlar betaya falan katılmayın saçmalık neden normal orijinal sürüm verilmiyor yok şunu İtalya yap yok bunu bilmem ne yap yok 1 hafta bekle ne bu ya.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Size katılıyorum, zaten zamanı gelince bize de gelir. Bende denedim ayrıca olmuyor versiyonum 377 ve operatörden değil Huawei den aldım cebi. Bekleyin zamanı gelince dağıtılacak zaten
-
Şimdi telefonda sensör arızalı ekran sağlam sağlam ekran neden değişiyor sizin mühendislerin sağlayamadığınız stabilize olayını müşteri neden ödüyor konu şimdi ile de sınırlı değil garanti sonunda da bu sorun olabilir ki oluyor bu müşteriyi nasıl yolarız politikasından başka bişey değil bence arızalı parçanın ücretini talep edersiniz ona bişey diyemem ama sen sağlam ekranı değiştireceğim diyorsan orada huawei yada servisde bir problem var demektir bunu yaparken garanti kapsamı veya garanti dışı 1000/1 lik bir hata bile olsa bu yüzbinlerce sağlam ekran yapar huawei bunu düşünmüyorsa sorumluluk duygusundan bahsedemez. Lisanslı içerik derken appgalery ye neden her uygulamayı bulamıyoruz huawei nin alamadığı lisanslardan kaynaklı olduğunu düşünüyorum belki google ile başka şeyler vardır ama işin temelinde huawei servis yada müşteri hizmetleri appgalery bulamadığınız uygulamaları şuradan buradan indirebilirsiniz diyor bunun güvenirliği ne kadar istismara ne kadar kapalı huawei nin yaptığı ben telefonu satayım da müşteri ne hali varsa görsün diyor sizinde bahsettiğiniz gibi yazılımsal garanti de bir yere kadar yine servisin insafına kaldı müşteri kiii buda müşteriye fatura çıkarılacağı kesin haaa huawei yaptığı işde iyi olsa müşteri yanlısı olsa yazılımsal tüm sorunlarda garanti işler der sonuçda eline akıllı telefon alan herkes teknisyen değil sorumluluk bizlincinde olan marka bunun farkında olur ve kapatamadığı açığı telafi etmeye çalışır. Servis parça fiyatlarına gelirsek oturduğunuz yerden kalkın da yetkili servislere bir bakın bana söylenen fiyatlar arasında 80 tl lik fark vardı iki sefer gittim biri konuyu anlamak için diğeri şikayetvar a açtığım talebe binayen sizden aradılar lütfenli ricalı konuştular yaşadığınız sorunu çözmek istiyoruz dediler ama onda da bir sonuç yok. Ayrı ayrı çalışan iki parçayı birbirine sen niye entegre edersin bunu yapan yada düşünen in sıfatı teknisyen mühendis olamaz hiç anlamayan biri bile derki bu arızalanırsa ne olacak bunu der yaptığı işi tam yapıyorsa bu soruyu sorar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Telefonum kötü fotoğraf çekiyor, servise versem acaba düzeltilebilir mi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adnan mersedes -- 9 Aralık 2021; 16:18:6 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne diyorsun bilader sen rahatsızmısın benle ne alaka
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kamerada odaklama sorunu yaşıyorum ilk aldığımda da vardı. YouTube dan izlediğim kadarıyla bu cihazın kamerası bir miktar geç odaklanıyor. Özellikle video çekerken illa ekrana dokunmam gerekiyor düzgün bir odaklama yapması için. Bu problemi başla bir uygulamayla ya da yöntemle çözebilen var mı acaba?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Katılmayın. Kimse kimseyi zorlamıyor. Beğenmeyen tek tuşla zaten EMUI 10.1'e dönebilir. Bu kadar basit. Atla deve bir durum değil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Beta'ya bu işlere meraklı olan ve sabırlı kullanıcı katılır. Son kullanıcıya zaten tavsiye etmiyoruz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Peki normal dağıtım ne zaman olur hocam?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sisteme dahil edilen APK yükleyici uygulamayı kapsamlı taramadan geçirir. Eğer virüs mevcutsa zaten uygulamayı yükletmez. Ola ki uygulama kaynaklı bir problem olur zaten GARANTİ DAHİLİnde değerlendiriliyor. Bunda bir problem yok. Ama çıkıp ön yükleyici gibi cihaza zarar verebilecek adımlar uygularken cihaza bir durum olursa haliyle garanti dışı olacak. Siz hiç yazılımı manipüle edilmiş bir cihazın garanti dahilinde değerlendirildiğini gördünüz mü?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2022 ilk çeyreği olarak Huawei tarafından bilgi sağlandı. Yani Beta süreciyle geçiş yapmayacaksanız biraz daha beklemeniz gerekiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ayrıca normal şartlarda zaten sensör hatası garanti dahilinde değerlendirilen sorunlardan. Serviste cihazınız hakkında başka hangi sorunları tespit edildi bilmiyoruz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
En sağlıklısı bu beklemek ve bekleyeceğim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Emui 12 beta, emui kararlı sürüm, harmony OS 2.0 derken bu telefonda beklenti ve keyif daha uzun süre devam eder.
Kendi adıma beta yi heyecanla bekliyorum...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sabır gösterip katılanlar için güzel haberlerimiz var :) EMUI 12 Beta dağıtımı an itibariyle Mate 20 Pro - P30 - P30 Pro - nova 5T ve P40 lite için başlamıştır. Sizlere ulaşması bugün veya yarına kadar sürebilir. Düzenli olarak kontrol etmenizde yarar var
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X