İki ay kadar önce HUAWEI U3100 BLACK model telefonumu garanti dahili servise gönderdim. ancak henüz cevap alamadım. Hala aşağıdaki mesajı görüyorum.Yapılan işlemler: CIHAZINIZ ANAKART DEGISIMI BEKLEMEKTEDIR.
İşlem geçmişi
25.04.2012 13:44:00: Atasehir bölgemizde kaydı alındı.
25.04.2012 00:00:00: Değişim cihazı bekliyor.
19.04.2012 17:19:00: Cihazınız transfer edilmiştir: ARVATO TELESERVICE LTD STI
19.04.2012 16:42:00: Antalya bölgemizde kaydı alındı. Bu konuda çözüme yardımcı fikri olan varmı?
daha bir sonuç için erken dostum cihazın için anakartı stoklarına bekliyorlar bu işlem rahat 20 gün sürer yani
paranızı geri isteyin
20 işgünü içinde sorun giderilemezse ya aynı modelden verirler ya da para iadesi
bende 3 gün önce HB dan aldım. ancak kulaklığı patlak çıktı. konuşmayı da kulaklıkla yapacağım içn nasıl bir yol izlemeliyim? sorularım (lütfen bilen cevaplasın)
- HB ye ürünü , kulaklık değişimi için geri göndermeyi düşünüyorum. CUMA akşam gelmiş Ct günü açtım pzt salı deneme imkanı buldum. ekran filmini kaldırmadım ve kullanmadım fazla sadece 3g denendi. kulaklık denendi. kulaklıkla konuşmak benim için elzem. direk kulakta baş ağrısı yapıyor. bu sebeple komple paketi yarınsabah (17 ekim) göndersem olurmu. -HB nin bu durumda nasıl bir prosedürü var. karşı ödemeli gönderim 1 hafta için de koşulsuz iyade ,30 gün içinde değişim gibi şeyler yazıyordu. sadece fatura üzerindeki ilgili alan doldurulup bir dilekçe ile gödnerilecekmiş.. bilgisi olan ve HBden ürün iade etmiş birileri varsa bilgi verebilrmi? sadece kulaklık değişip mi göndeirler yoksa ürün değişirmi? ürün değişimi gerçekleşmezse 15-30 gün içinde mağdur olurmuyum sonuçta başka telefon yok elimde? ve bana başka ürün gönderirlermi? 30 tl indirim kuponum yanarmı (250 tlye kazandığım), üzerine ekleme yapıp başka telefon alma imkanı verirlermi?