Şimdi Ara

HYUNDAI ELANTRA ANA KONU (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.076
Cevap
68
Favori
816.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mde
    Bu stili otomotiv dünyasına yeniden kazandıran Mazda'dır. Tasarım çevrelerinde Dalga Tasarımı olarak bilinen bu stil aslında Ford'un New Edge tasarım anlayışının daha dinamik ve akıcı hale getirilmiş şeklidir.

    Mazda, dalga tasarımını modellerine uygularken bu tasarıma japonlara özgü bir stil kazandırmasını da bilmiştir. Yani diğer bir deyiş ile Mazda, endüstriyel tasarım derslerine "japon tarzı" başlığını ekletmeyi başarmıştır farklı tasarımları ile. Eh olsun o kadar. İskandinavlar (Volvo, Saab) sade tasarımları ile övünürken, Japonlar boş durmayacaktı haliyle.


    Mazda'nın ön tasarımı büyük oranla Peugeot'lara benziyor. Yani Hyundai Mazda'dan 1 kez esinlenmişse, Mazda Peugeot'dan 10 kez esinlenmiş...

     HYUNDAI ELANTRA ANA KONU


     HYUNDAI ELANTRA ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 4 Mayıs 2010; 11:23:00 >




  • dış tasarım güzel, ama iç mekanın tasarımı çok abartılı geldi, insan direksiyona geçtiğinde rahatsız olmamalı ön göğüsten..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX

    quote:

    Orijinalden alıntı: xiamen

    Bu da aracın içi.

     HYUNDAI ELANTRA ANA KONU




    Hyundai nin müdürü Elantra sınıfında yeni bir araç getirecekleri söylemişti. Türkiye ye gelir sanırım bu araç. Fiyatta 45-50.000 den aşağı olmaz.

    45-50 bin olmaz fiyat,32-40 bin aralığında olur. Daha yeni sonata gelecek piyasaya


    Gerçekten Hyundai'nin Türkiye'de C segmentinde sedan bir araç getirmesi lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismail hoca -- 26 Haziran 2013; 12:29:16 >




  • dışı idare eder ama iç mekan kesinlikle çok kötü.bu aracın tüketicileri cezbetmesi için güçlü bir dizel motor ve uygun fiyata satılması lazım.
  • içini ilk gördüğümde ford fiestayı andırdı bende ama güzel olmuş
  • İÇ MEKANIN " ÇOK MU KÖTÜ, AZ MI KÖTÜ " OLDUĞUNU ANCAK O ARACIN DİREKSİYONUNA GEÇİNCE ANLARSIN. UNUTMAYIN BÜTÜN ARAÇLARIN KONSOLU, DASHBOARDI, KUMANDA DÜĞMELERİ VS. VS. SÜRÜCÜ KOLTUĞUNDA OTURAN KİŞİNİN GÖRÜŞ AÇISINA GÖRE DİZAYN EDİLİR. YANİ DIŞARDAN BAKTIĞIN ZAMAN ÇOK İLKEL VE ÇİRKİN GÖRÜNEN BİR KONSOL SÜRÜCÜ KOLTUĞUNA OTURDUĞUNUZ ZAMAN KİŞİYE MÜKEMMEL BİR UYUM SAĞLAYABİLİR. HENÜZ ARACI BİREBİR GÖRMEDEN VE KULLANMADAN İÇ MEKAN HAKKINDA YAPILAN YORUMLARIN KURUSIKI OLACAĞI KANAATİNDEYİM.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bayrakol -- 5 Mayıs 2010; 15:08:30 >
  • on numara araba olmuş, daha ne olsun...
  • Hyundai bu elentra / avante ile çok kişinin gönlüne oturur iyi olur heryer megane,astra,focusla dolu biraz çeşitlilik olsun eminimki fiyat/performansıda rakiplerine göre ii olur
  • Bence şu an sedanlar arasında en süperi olmuş ne fluence ne astra ne focus ne jetta.Bence çok güzel olmuş.

    MAzda 3 sedan bile güzel olmuş uygun fiyatlı gelirse çok iyi iş yapar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0


    quote:

    Orijinalden alıntı: FERRARI

    Elantra Türkiye'ye daha fazla gelseydi Renault bu kadar Megane'ı satar mıydı acaba


    elantra tr de mi üretiliyor?

    Yerli montaj araba her zaman ithal arabadan iyidir ;)

    "TÜRK MALI KULLAN İŞSİZ KALMA"


    Elantra değil ama Accent üretiliyor.Üstelik Symbol'ün satışlarını nasıl baltaladığı da malum.Sadece merak ettim.

    O zaman şöyle sorayım:Elantra Türkiye'de üretilseydi Megane satışları nasıl etkilenirdi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FERRARI


    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0


    quote:

    Orijinalden alıntı: FERRARI

    Elantra Türkiye'ye daha fazla gelseydi Renault bu kadar Megane'ı satar mıydı acaba


    elantra tr de mi üretiliyor?

    Yerli montaj araba her zaman ithal arabadan iyidir ;)

    "TÜRK MALI KULLAN İŞSİZ KALMA"


    Elantra değil ama Accent üretiliyor.Üstelik Symbol'ün satışlarını nasıl baltaladığı da malum.Sadece merak ettim.

    O zaman şöyle sorayım:Elantra Türkiye'de üretilseydi Megane satışları nasıl etkilenirdi?


    Elantra türkiyede üretilseydi aynen efsane kasa corollalar gibi efsaneydi neden mi?Efsane kasa corolla türkiyede sabancının montajlaması sonucu efsaneleşti.Elantra da rakibi corolla karşısında türkiyede montajlansaydı efsaneleşekti.Çünkü Elantranın tükiyede iki modeli var ve bu iki modelde de üstten çift egzantrikli 16 valf 4 nokta enjeksiyonlu 114 beygir motor bulunmakta tükiyeye gelenler 93 model.Ve donanım olarak 4 cam elektirikli, elektirkli dikiz aynaları, hid. direksiyon merkezi kilit, klima mevcut.Diğer modeli gl de klima yok ve ve dikiz aynaları elektirkli değil.Halbuki corollada farklı donanımlara sahip birçok model var.Daha sonra 95 yılında yumurta kasa denen tasarımlarla elentra 1.8 124 beygir doch motorlu ABS li hava yastıklı ve malum diğer donanımlı modellerini getirdi.Eğer şuan Elantra türkişyede üretiliyor olsa ve üzerine 1.6 crdi motor konsa C sınıfı sedanda tek rakibi meganedı.Aynen accent ve symbol rekabeti gibi.




  • Otohaber dergisinin bu haftaki sayısında Yeni Elantra ile ilgili haber vardı. 2011 yılında tüm Avrupa veTürkiye'de satışa sunulacağı ve dizel motor seçeneğinin de olacağı yazıyordu.. Gelirse çok isabetli olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismail hoca -- 8 Mayıs 2010; 20:03:45 >
  • Gerçekten tasarım içiyle dışıyla baya göze hitap eder olmuş, bu araba cruze gibi tutar, bende 2004 elantra sahibiyim 0 km olarak almıştık şuan 153bin km'de takasa verip gelir gelmez alacağım bu aracı nasipse.
  • Hyundai'nin bu arabaya benzeyen başka modeli var mı?
    Bu hafta Chicago'daydım ve 3-4 tane Hyundai amblemli buna çok benzeyen araç gördüm. Arkasındaki yazıyı Elantra diye okudum ama burada 2011'den önce çıkmayacak denmiş.
  • otomobil bölümüne acilen yaş sınırlaması getirilmesi gerekiyor. Çoluk çocuk doldu yine.
  • Araba çok güzel,birde uygun fiyat ve motor seçenekleri bu modeli c segmentinde adını ilk 5 e yazdırır.
  • Bir citroen kullanıcısıyım. Dizel ve otomatik olduğu için satın almıştım.Satın alma kararı verirken hem az sarfiyatlı olmasına hem de estetik zevklerime hitap etmesine önem verdim.İtiraf etmek gerekir ki Hyundai showroomlarına uğramadım bile; çevrem de ki accent ile ilgili negatif bakışlar ve aşşağılamalar nedeniyle. Ancak bu araç yemin ediyorum önyargılarımın canına okudu.

    İnanılmaz şık görünüyor bu zamana kadar gördüğüm en güzel araçlardan biri. Dahası vengada kullanılan yüksek torklu motor bunda da yer alacakmış.Daha dahası tam otomatik 6 ileri şanzımanda gelecek dizel motora entegre. Aracın ilk resimleri piyasaya çıkar çıkmaz aşık oldum ve bir iki telefon açtım ülkeme ne zaman geleceğine dair.Bana Ankarada ki Neziroğlu ve Akbak'tan verilen bilgi yukarda belirtilen tarihlerle çelişiyor doğrusu.Ağustos sonu ya da en geç kasım başı ellerinde olacağı belirtildi.Fiyatla ilgili bilgileri yoktu.Dahası benim beklentim bir kere 42-43 bin seviyesinden baz modelin piyasaya çıkacağına dair.C segment bir araç ama fluence focus jetta ile ile kıyas kabul etmez doğrusu.(Yeni jettada güzel ancak coupe versiyonu muazzam görünüyor sedanı büyükçe bir golf,focus'a ısınamadım fluence balon balığına benziyor) Ama net bilgiye sahip olmadığım için umarım 33-34 bin seviyesinden başlar da belirttiğiniz gibi, bende full modeline 45 civarına sahip olabilirim.

    Bu araba ile ben de Hyundai grubuna teşrif edeceğim herhalde hadi hayırlısı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeepNote -- 7 Temmuz 2010; 0:28:47 >




  • Dünyadaki en iyi arabayı sahip oldukları araba olarak görüp , diğer markalara çamur atan etrafa at gözlüğü ile bakan insanlar olduğu sürece böyle bozuk sesler çıkacaktır..

    Symbol ü , Linea yı ilah yapan da böyle insanlar işte..
    Sybol ile Yeni accent i yani Vernayı , Linea ile de Avante yi elini vicdanına koyum bir kıyaslayınca sonuç ne olur sizce...

    Ayrıca türk malı kullan işşiz kalma felsefesindeki insanları detaylı inceleyin... bakalım hangi başka marka türk malı kullanıyorlar...
  • hyundai de kullanılacak yeni GDI motor.

    1.6 lt. 16 v 140 hp 167nm tork, 6 kademeli otomatik şanzıman.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: kritios

    hyundai de kullanılacak yeni GDI motor.

    1.6 lt. 16 v 140 hp 167nm tork, 6 kademeli otomatik şanzıman.




    İşte ben Hyundai'ye bu yüzden fanatiğim Mekanikte birincim HYUNDAİ
    Artık motorlar tekrar triger zincirine dönecek ve bu demek oluyor ki ağır bakım olan 60.000km ortadan kalkıyor.Diğer önemli bir unsur 1.6 lt 140 hp 167 nm torklu hem de turbosuz bir motor.Yani uzun ömürlü ve güçlü bir motor.Bu motorla hyundai Türkiye'yi sallaycaktır uzun vadede.Çünkü turbolu motor kullanımını bilmeyen ve bakımını aksatan kullanıcılarımız ortalama 150.000kmde motor yaptırıyor ve rektefiye olan turbolu motordan bekledikleri verimi de alamıyolar ve araç çok geçmeden tekrar motor istiyor.Ama turbosuz ve güçlü bir 1.6 ltlik motor bu ülkede piyasayı sallar hemde bakım periyotlarında triger kayışı denen baş belasını da ortadan kaldırmasıyla ilk başta taksicilerin ve diğer firmaların bir numaralı tercihi olacaktır diye düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ototube -- 17 Temmuz 2010; 13:05:45 >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.