Şimdi Ara

Hyundai Starex. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
3.487
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iki sene önce bizim ordaki tekelci kullanıyordu km'de 65 kuruş yaktığını söylüyordu.Şu andada 80-85 yakıyodur heralde
  • ruhsatta hususi geçenler muayene 'ye 2 yılda 1 mi yoksa her yıl mı giriyor ? src-- K belgesi falan lazımmı hususilere ?
  • starex vip olmaz gibi geliyor bana duruşundan dolayı.

    Bana göre vip olmaya uygun 2 araç var.

    1.transporter.
    2.vito.

    Tansporter 1. Tercihim olur vitodan güzel duruyor.
  • tanıdığımda crdi cityvan var
    yakıt olarak 130luk transporterinden biraz çok yaktığını söylüyor

    ayrıca şahsi tecrübem olarak o araç sadece ticari amaçla kullanılabilir.

    konfor istiyorsan böbrek taşı düşürür cinsinden bir konforu var diyim sen anla, fazla bir şey de bekleme.


    saygılar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arjen553

    iki sene önce bizim ordaki tekelci kullanıyordu km'de 65 kuruş yaktığını söylüyordu.Şu andada 80-85 yakıyodur heralde

    O kadar yakiyor mu ya? Benim 200 hp jumbo transitle hergun istanbul trafiginde( is saatlerinde bogaz trafigi,besiktas yildiz dolmabahce) 600 kurustan ne eksik ne fazla yakiyor. 16 koltuktan 3 u bos ustelik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7yıllık starec tci 100 hp sahibi ve kullanıcısıyım.aldığım gunden bugune kadar sehir içi 10LT/100km yi geçmedi.uzun yolda araç bosken 8,5 LTye kadar dusuyor yakıt 110u geçmezsen .sehir içi max 10 lt.transporter vito transitte 10 ltnin altına kolay kolay düşemez.ayrıca konforundan ve sorunsuzluğundan oldukca memnunum.nazar değmesin 7 yıldaki masraflarım 2 ay once ilk aküsünü değiştirdim,1 yıl önce lastikleri sıfırladım.birde standart yag su antifreeze.bu arada belirteyim marka fanatiği değilim.2100 kiloluk bir araç ve eski sayılabilecek teknolojideki bir motor için 10lt normal geliyor bana.kimse gelipte 1 tonluk multijet arabalarıyla kıyaslamasın yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan Sarı


    quote:

    Orijinalden alıntı: arjen553

    iki sene önce bizim ordaki tekelci kullanıyordu km'de 65 kuruş yaktığını söylüyordu.Şu andada 80-85 yakıyodur heralde

    O kadar yakiyor mu ya? Benim 200 hp jumbo transitle hergun istanbul trafiginde( is saatlerinde bogaz trafigi,besiktas yildiz dolmabahce) 600 kurustan ne eksik ne fazla yakiyor. 16 koltuktan 3 u bos ustelik.

    o zaman öyle demişti bizzat benim test etmişliğim yok ama starexler çok yakmasıyla ünlüdür
  • quote:

    Orijinalden alıntı: postal58

    şöförün varsa alacaksın yoksa alıp napacan arkadaşım, keyfini şöfor koltufunda süremezsin

    starex vip arkadaşımda vardı.fiyatına göre gayet iyi bir araç.fakat çok yaktığından şikayet etti aldığı günden sattığı güne kadar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anka0658

    quote:

    Orijinalden alıntı: postal58

    şöförün varsa alacaksın yoksa alıp napacan arkadaşım, keyfini şöfor koltufunda süremezsin

    starex vip arkadaşımda vardı.fiyatına göre gayet iyi bir araç.fakat çok yaktığından şikayet etti aldığı günden sattığı güne kadar...

    Aslan besleyen Yemini düşünmez yeğen




  • 140 lık starexlerin yakıtı gayet normal.
  • İki tonluk aracın iki otomobilin yaktığı kadar yakmasını normal görüyorsanız Starex alınır. Bir adet dizel veya tüplü otomobille kıyaslarsanız öyle bir minibüs yok. TCI kullanırken gaza dikkatli basıp turboyu fazla çalıştırmayacaksınız. CRDI elektronik sistem olduğu için yanlış kullanımdaki fazla yakıt tüketimini bir şekilde yansıtmıyor. Parça fiyatı olarak TCI çok hesaplıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcalakol

    quote:

    Orijinalden alıntı: postal58

    şaka tabi anlayana kardeş yukardaki yurdum insanı anlamamış

    Bak ben sana yurdum insanı olarak biraz internet'i anlatayım.. İnternet üzerinde yazışırken birbirimizi tanımadığımız ve o anki surat ifademizi göremediğimiz için eğer "smiley" kullanmaz isen sen şaka mı yapıyorsun, ciddi misin kimse anlamaz.. Şaka yapıyorsan cümlenin sonuna şöyle gibi birşey koyarsın, herkes şaka yaptığını anlar, sorun kalmaz..

    Arkadaş çevir kazı yanmasin yapmis :)




  • arkadaşlar bugün baya bi araştırdım galeriye filan gidip baktım. 100 km de crdi leri bile sehir içi en az 10 litre yakıyo diyolar. bide arkası cok zıplıyomuş makaslı olduğu için bu yüzdende vaz geçtim . teşşekkür ederim yorum yapan arkadaslara.
  • Evet , Starex'lerin arkada makası olduğu için konforu sıkıntılı.2003 Transporter'lar en iyisi
  • arkadaş ben starex kullanıyorum klometrede 350 400 falan yakıyo bence gayet rahat araç ben memnunum
  • arkadaş gayet rahat araç ben kullanıyorum gayet memnunum klometrede 350 400 yakıyo bence iyi
  • arkadaş bende starex kullanıyorum 350 400 o civarda yakıyo sen baya abarttın olayı gayet rahat araç
  • Yaw bu starexle bu milletin alıp veremediği nedir bilmiyorum?Arkadaşlar ben iki aracada sahip oldum TCİ yani 100hp olan güzel bir araç yakıt olarak şehir içi sürekli dur kalklı trafikte 11lt civarı yakar bu cüssede bir araç için çok değil.Millet şahin doğan parasına gidip starex alıyor ondan sonra çok yakıyor deniyor arkadaş bu araç binek değil ticaridir,parçasıda piyasadaki çoğu araçtan ucuzdur.GELELİM CRDİ motorlu 140hp lik canavara bakın canavar diyorum çunku araç gerçekten mükemmel.Bir sürü gereksiz elektronik ıvır zıvır olmadığı için neredeyse hiç arıza yapmaz şuanda bu aracı kullanıyorum.Şehir dışı 7lt yakıyor 500kg yük olduğu halde.Şehir içi 9,5lt yakar.Son sürati ibrede ne yazıyorsa odur ve hiç zorlanmadan çıkar.1ton yükle gaza basmadan ayağını kaldır araç yokuş yukarı bile olsa hiç zorlanmadan kalkar.Bakımları 15000de birdir ve ortalama işçilik dahil 125tl ye halledersiniz.Bu araçlara binmeden karalayanları kınıyorum.Binenlerde bence araçlarının kıymetini bisinler.




  • herkese iyi günler. Benim ve babamın keyif ve gezme ve gün içinde ofise gidip gelme maksatlı geniş bir araç isteğimiz vardı. çalıştığım iş yerinde 2009 model 130 beygir otomatik caravelle var ve bu araç ile çok fazla şehirlerarası yol yaptım (2 yılda 210000 km) gerçekten bir iki rahatsız olduğum yönleri dışında çok iyi bir araç ve hep sahip olmayı arzulardım ancak ekonomik durumumuz dolayısı ile uzanamazdık. bir gün 12000 liraya 1997 model 2.4 motor t4 bakmaya gittim(bu arada öyle çok araba gezdimdi artık bıkma noktasına gelmiştim) arabanın direksiyon simidi erimiş demiri duruyor, oturacak koltuk kalmamış 200000 kilometrede ''ki bu yaş için az sayılır'' sahibi hala orjinal anahtar değmemiş diyerek sanki benimle alay ediyordu. (hakikatten haklı belkide, 2.4 bile bulamadım ailecek gezecek temizlikte)
    Sinirimden birşey demeden uzaklaştım yanından adamın ve bir sigara içmek için yol kenarına geldim, o esnada ışıklarda bir starex ve arka camında satılık kağıdı.. aldım tabii hemen numarasını ve aramadan önce bu harika siteden çok seri bir araştırma yaptım bir çay içerken bulduğum kahvede. birde baktım ki crdi motor ile ilgili yakıt yorumları güzel ve adamı aradım önce motorunu sordum ve crdi olduğunu söyleyince bindim taksiye doğru yanına.
    kaza,boya varmı yok
    model 2005
    km'si 85000
    şasesi uzun ve orjinal komple camlı 6+1
    abs
    klima
    airbag
    elektrikli cam ve aynalar
    ve en önemlisi o harika motor
    fiyat : 14500

    6 ay oldu şu anda ve devamlı geziyoruz, arka makasları'nın en alt kısa yaprağı çıkartılmış benden önce ve bu sayede benim için gayet ideal bir araç oluvermiş bir anda. sürat ile hiç işim olmuyor ancak dört kişi , arkada ıvır zıvır 80 litrelik yat buzdolabı ve 16 inç'e çıkarttığım lastikleri ile birlikte Ankara dönüşü cankurtaran rampasını 5. vites, pedalın ucuna dokunarak 120 ile çıkarken hayatım boyunca yaptığım en doğru ticaretlerden biri olduğunu anladım.
    buradan bu araç hakkında yerden yere vurarak olumsuz yorum yazan arkadaşları bir kez daha uyarıyorum ki benim gibi bu aracı almayı düşünenlerin zihinlerini haksız yere bulandırmayın, ne almaya gittim 2500 lira kredi çekerek ne aldım. bu araba gerçekten güzel bir araba, bu sitede bu arabayı övenler boş yere övmüyorlar, o ön tekeri çukura düştüğünde bir yerleri kırılmış gibi ses yapan t5'i bende çok sahip olmak istiyorum ama fiyat !!!




  • saat'te 100 km'de 2200 devir yapan bu araç litresi 4.36 liradan mazot aldığımda tam 0.29 lira yakmıştır. Aynı rakamdan alınan mazot ile istanbul trafiğinde net 0.40 lira yakıyor.(arabayı devirli ve agresif kullanmadan ve mümkün olduğu kadar seri)

    2006/2008 yılları arasında 120000 km vito 115 150bg kullandım ve daha sonra yukarıda da yazdığım gibi 2009 model caravelle 130 beygir arabada çalışdığımı ifade ettim sizlerin bir çoğun'dan daha fazla kilometre yapan biri olarak söylüyorum;
    lütfen biraz doğru şeyler yazalım ve mantıklı yazalım bir aracın önden çekiş'li yada arkadan çekişli olması'nın ticari araç'ta bir önemi olsaydı emin olun mazotun mucidi man firmasından tutun tüm ticari araç firmaları önden çekişli kamyonlar ve otobüsler yapardı ki hatta müsadenizle bir örnek daha vermek isterimki 1972 yılında fransa st etienne at kulübü peugeot firmasından bugün ki j9'u isterken defransiyel ve şaft faktörünü ortadan kaldırarak araç tabanını bu hayvan için elverişli bir hale getirirken, maliyetlerde %40'a varan düşüşe çok sevinmişler. madem bir araçta önden çekiş çok avantaj'ise t3'ün motoru arkada iken çekişi neden önde değil idi :) :) halbuki youtube'dan üretim videolarını ve ar-ge'lerini izlerken bize taaaa 2. dünya harbi zamanlarına götüren volkswagen, önden çekişin avantajını 1991'de mi fark etmiş(elektorik bişey olsa teknoloji diyecem ama)

    tüm bilgi birikimim doğru ve kaynakları'nın sağlam olduğunu düşünerek yazıyorum sizlere birileri cebinde 15000 lira ile bu grupta bir araç arıyor ise gitsin bir starex alsın ve mutlu olsun. eğer para ileilgili bir sıkıntınız yok ama yinede bir araştırayım demek için bu satırları okuyorsanız lütfen önce mercedes grubuna bir göz atın ondan sonra volkswagen gubu tercihiniz olsun.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.