Şimdi Ara

i30 çok mu iyi? Auto Bild (Auto Show) panikte! (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
1
Favori
7.722
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    Dizel otomatıkte Golf DSG yi tek geçerim ben şahsen

    bulursan DSG yı tek geç sen :))
    Yukardaki arkadaşa da sadece gülüyorum..sevgılerımı iletiyorum....

    ya sen gelsene otobana aliyim hyundai i30'unun aklını.

    alırım anahtarını Mayk.....Ağlama bak sonra




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    Dizel otomatıkte Golf DSG yi tek geçerim ben şahsen

    bulursan DSG yı tek geç sen :))
    Yukardaki arkadaşa da sadece gülüyorum..sevgılerımı iletiyorum....

    ya sen gelsene otobana aliyim hyundai i30'unun aklını.

    alırım anahtarını Mayk.....Ağlama bak sonra

    ne zaman nerede ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    Dizel otomatıkte Golf DSG yi tek geçerim ben şahsen

    bulursan DSG yı tek geç sen :))
    Yukardaki arkadaşa da sadece gülüyorum..sevgılerımı iletiyorum....

    ya sen gelsene otobana aliyim hyundai i30'unun aklını.

    alırım anahtarını Mayk.....Ağlama bak sonra

    ne zaman nerede ?

    her zaman her yerde....:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    Dizel otomatıkte Golf DSG yi tek geçerim ben şahsen

    bulursan DSG yı tek geç sen :))
    Yukardaki arkadaşa da sadece gülüyorum..sevgılerımı iletiyorum....

    ya sen gelsene otobana aliyim hyundai i30'unun aklını.

    alırım anahtarını Mayk.....Ağlama bak sonra

    ne zaman nerede ?

    her zaman her yerde....:)

    bu akşam saat 10'da edirne-istanbul otobanı gişelerde buluşalım o zaman var mısın?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi favoriteteam -- 26 Nisan 2012; 16:16:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam

    quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    Dizel otomatıkte Golf DSG yi tek geçerim ben şahsen

    bulursan DSG yı tek geç sen :))
    Yukardaki arkadaşa da sadece gülüyorum..sevgılerımı iletiyorum....

    ya sen gelsene otobana aliyim hyundai i30'unun aklını.

    alırım anahtarını Mayk.....Ağlama bak sonra

    ne zaman nerede ?

    her zaman her yerde....:)

    bu akşam saat 10'da edirne-istanbul otobanı gişelerde buluşalım o zaman var mısın?

    oldu..tamam Mayk....alırım havanı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam

    quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    Dizel otomatıkte Golf DSG yi tek geçerim ben şahsen

    bulursan DSG yı tek geç sen :))
    Yukardaki arkadaşa da sadece gülüyorum..sevgılerımı iletiyorum....

    ya sen gelsene otobana aliyim hyundai i30'unun aklını.

    alırım anahtarını Mayk.....Ağlama bak sonra

    ne zaman nerede ?

    her zaman her yerde....:)

    bu akşam saat 10'da edirne-istanbul otobanı gişelerde buluşalım o zaman var mısın?

    oldu..tamam Mayk....alırım havanı...

    şaka maka biz diğer başlıkta yazışıyoruz buluşucaz sende gelde senle de kapışalım.
    bu akşam olacak buluşma kaçta ve nerde tam belli değil.
    passat 2.0 tdi vs renault latitude 1.5dci başlığının sonlarını oku.




  • malesef ben ankaradaydım yoksa almıştım arabanı :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    malesef ben ankaradaydım yoksa almıştım arabanı :))

    ah be gitti i30, alırdım arabanı direk satardım hiç binmeden :)
    senin araç 0'dan 100km/sa hıza 11.7 saniyede ulaşıyor.
    benim araç ise 11.2
    Senin araç maksimum hız 190
    Benim araç ise 192
    Kazanma şansın yoktu zaten teknik tedaylar üzerinde.
    Ki benim araçta 3,5 kv spor yay var.
    Şuan üzerinde takılı değil fakat 17" performans jantı + lastiği var.
    Yazık olacaktı sana :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam

    quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    malesef ben ankaradaydım yoksa almıştım arabanı :))

    ah be gitti i30, alırdım arabanı direk satardım hiç binmeden :)
    senin araç 0'dan 100km/sa hıza 11.7 saniyede ulaşıyor.
    benim araç ise 11.2
    Senin araç maksimum hız 190
    Benim araç ise 192
    Kazanma şansın yoktu zaten teknik tedaylar üzerinde.
    Ki benim araçta 3,5 kv spor yay var.
    Şuan üzerinde takılı değil fakat 17" performans jantı + lastiği var.
    Yazık olacaktı sana :)

    yok ben 520 d le gelecektım 163 bg :))
    malum İ30 u daha teslım almadık....Mayk...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam

    quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    malesef ben ankaradaydım yoksa almıştım arabanı :))

    ah be gitti i30, alırdım arabanı direk satardım hiç binmeden :)
    senin araç 0'dan 100km/sa hıza 11.7 saniyede ulaşıyor.
    benim araç ise 11.2
    Senin araç maksimum hız 190
    Benim araç ise 192
    Kazanma şansın yoktu zaten teknik tedaylar üzerinde.
    Ki benim araçta 3,5 kv spor yay var.
    Şuan üzerinde takılı değil fakat 17" performans jantı + lastiği var.
    Yazık olacaktı sana :)

    yok ben 520 d le gelecektım 163 bg :))
    malum İ30 u daha teslım almadık....Mayk...

    hmm anladım yani diyorsun ki i30, c4'ü geçemez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi favoriteteam -- 26 Nisan 2012; 18:30:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam

    quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam

    quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    malesef ben ankaradaydım yoksa almıştım arabanı :))

    ah be gitti i30, alırdım arabanı direk satardım hiç binmeden :)
    senin araç 0'dan 100km/sa hıza 11.7 saniyede ulaşıyor.
    benim araç ise 11.2
    Senin araç maksimum hız 190
    Benim araç ise 192
    Kazanma şansın yoktu zaten teknik tedaylar üzerinde.
    Ki benim araçta 3,5 kv spor yay var.
    Şuan üzerinde takılı değil fakat 17" performans jantı + lastiği var.
    Yazık olacaktı sana :)

    yok ben 520 d le gelecektım 163 bg :))
    malum İ30 u daha teslım almadık....Mayk...

    hmm anladım yani diyorsun ki i30, c4'ü geçemez.

    zaten yarışmam ki....Seni yolda görünce sağa çekilip yol veririm kesin....:)) Yaşımız gelmiş 42 ye biz sakin sakin cam tavanı açıp sağdan sağdan yavaş yavaş gıderız...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam

    quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    malesef ben ankaradaydım yoksa almıştım arabanı :))

    ah be gitti i30, alırdım arabanı direk satardım hiç binmeden :)
    senin araç 0'dan 100km/sa hıza 11.7 saniyede ulaşıyor.
    benim araç ise 11.2
    Senin araç maksimum hız 190
    Benim araç ise 192
    Kazanma şansın yoktu zaten teknik tedaylar üzerinde.
    Ki benim araçta 3,5 kv spor yay var.
    Şuan üzerinde takılı değil fakat 17" performans jantı + lastiği var.
    Yazık olacaktı sana :)

    Bitincisi surada su tar konusmalar yaparak sadece 15 yasinda iki cocugun sidik yarisini izliyorum cok kotu.

    İkincisi sen o yayla cok iyi bir yol tutus elde ettigini zannediyorsun sanirim? Ama yaniliyorsun. Aracin orjinal teknigini yaptigin her degisiklik ozellikle coilover kullanmadan yay takarak araca bi de jant takiyorsun ve araba hizli mi gitmis oluyor :). O arabayi git bi dyno cihazina sok -5 beygir kaybetmezse adam degilim. İkinci kisim makas atarken girigin asiri sert serit degisimlerinde zaten 3.5 cm kistigin amortisorlerini bi 3-5 cm kadar zorlayacaksin bu da patlama riskini boylrce dogacak buyuk kazayi fark edemiyeceksin!

    Tavsiyem akilli olun oyle her onune gelenle de yok ben gelirim gecerim ederimdiye havalanmayin. Ben 4 sen once 2007 1.6 tdci motor arabamla duz virajli yolda bmw 3.20 yi gectim. Sen kaldi ki 0.5 saniyelik 0-100 km/h kalkis ve 2km son hiz farkinla gecebilecegine saniyosun... İyi uykular size...

    Bu arada soyle bir yorum yapicam dunyada cift kavramali olarak adlandirilan tek sanzuman vardir o da porshe triptonic sanzumandir. Zaten piyasada agizdan agiza dolasan triptonik tiptironik ya da baska nasil telafuz varsa bu sanzumanin kopyasidir.

    Dsg, easytronic, edc bu sanzumanlarin hepsi sorunlu sanzumandir. En sorunsuzu dsgdir o bile turkiye yol sartlarina trafigine en fazla 100.000 km dayanir hatta o bile zordur. 100.000 deviren nadirdir. Bu da sanstir. Elektronik, mekatronik bunlar tamamen sans isidir.

    Hyundai i30 da kullandigi sanzuman tek kavramali tam otomatik vitestir bu vitesin tek artisi sorunsuz ve baski balatasi olmayan sanzumandir. Asla bi dsg ile kiyaslamam. Ama sorunsuzluk bakimindan i30 tam otomatik oldugu icin sorunsuzdur.

    Bu sanzumanlarin tek bir aciklamasi var 1.6 bir aractan yaris arabadi yapamazsin heleki dizelse. O yuzden dizel bir aracin vites gecisleri saniyenin 1000 de 3 u olsa ne olur 1000 de 100u olsa ne olur.

    Unutmadan renaultun edc sanzumaninin vites gecisleri daha hizli. Neyse konu i 30 ve golf kiyaslamasiyla doyle yapin. 1.6 tdi highline golf ile 1.6 crdi elite araci donanim performans ve fiyat olarak kiyaslayin ona gore yorum yapin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omeryuce61


    quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam

    quote:

    Orijinalden alıntı: efe01

    malesef ben ankaradaydım yoksa almıştım arabanı :))

    ah be gitti i30, alırdım arabanı direk satardım hiç binmeden :)
    senin araç 0'dan 100km/sa hıza 11.7 saniyede ulaşıyor.
    benim araç ise 11.2
    Senin araç maksimum hız 190
    Benim araç ise 192
    Kazanma şansın yoktu zaten teknik tedaylar üzerinde.
    Ki benim araçta 3,5 kv spor yay var.
    Şuan üzerinde takılı değil fakat 17" performans jantı + lastiği var.
    Yazık olacaktı sana :)

    Bitincisi surada su tar konusmalar yaparak sadece 15 yasinda iki cocugun sidik yarisini izliyorum cok kotu.

    İkincisi sen o yayla cok iyi bir yol tutus elde ettigini zannediyorsun sanirim? Ama yaniliyorsun. Aracin orjinal teknigini yaptigin her degisiklik ozellikle coilover kullanmadan yay takarak araca bi de jant takiyorsun ve araba hizli mi gitmis oluyor :). O arabayi git bi dyno cihazina sok -5 beygir kaybetmezse adam degilim. İkinci kisim makas atarken girigin asiri sert serit degisimlerinde zaten 3.5 cm kistigin amortisorlerini bi 3-5 cm kadar zorlayacaksin bu da patlama riskini boylrce dogacak buyuk kazayi fark edemiyeceksin!

    Tavsiyem akilli olun oyle her onune gelenle de yok ben gelirim gecerim ederimdiye havalanmayin. Ben 4 sen once 2007 1.6 tdci motor arabamla duz virajli yolda bmw 3.20 yi gectim. Sen kaldi ki 0.5 saniyelik 0-100 km/h kalkis ve 2km son hiz farkinla gecebilecegine saniyosun... İyi uykular size...

    Bu arada soyle bir yorum yapicam dunyada cift kavramali olarak adlandirilan tek sanzuman vardir o da porshe triptonic sanzumandir. Zaten piyasada agizdan agiza dolasan triptonik tiptironik ya da baska nasil telafuz varsa bu sanzumanin kopyasidir.

    Dsg, easytronic, edc bu sanzumanlarin hepsi sorunlu sanzumandir. En sorunsuzu dsgdir o bile turkiye yol sartlarina trafigine en fazla 100.000 km dayanir hatta o bile zordur. 100.000 deviren nadirdir. Bu da sanstir. Elektronik, mekatronik bunlar tamamen sans isidir.

    Hyundai i30 da kullandigi sanzuman tek kavramali tam otomatik vitestir bu vitesin tek artisi sorunsuz ve baski balatasi olmayan sanzumandir. Asla bi dsg ile kiyaslamam. Ama sorunsuzluk bakimindan i30 tam otomatik oldugu icin sorunsuzdur.

    Bu sanzumanlarin tek bir aciklamasi var 1.6 bir aractan yaris arabadi yapamazsin heleki dizelse. O yuzden dizel bir aracin vites gecisleri saniyenin 1000 de 3 u olsa ne olur 1000 de 100u olsa ne olur.

    Unutmadan renaultun edc sanzumaninin vites gecisleri daha hizli. Neyse konu i 30 ve golf kiyaslamasiyla doyle yapin. 1.6 tdi highline golf ile 1.6 crdi elite araci donanim performans ve fiyat olarak kiyaslayin ona gore yorum yapin.



    + + + + +

    Şiddet dolu duygularla katiliyorum




  • Yeni İ30 un çıkışına en çok VW ciler bozuldu :) Neden acaba nedir bu sancı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAMKİN0Z

     i30 çok mu iyi? Auto Bild (Auto Show) panikte!


    Buradaki amaç ne acaba ? yani anlamadığım adamlar 140 hp lık ford ile 128 lik hyundai i kıyaslamışlar.i30 un motoru güçsüz demişler ?! biri 2L diğeri 1.6L !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tembelherif

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAMKİN0Z

     i30 çok mu iyi? Auto Bild (Auto Show) panikte!


    Buradaki amaç ne acaba ? yani anlamadığım adamlar 140 hp lık ford ile 128 lik hyundai i kıyaslamışlar.i30 un motoru güçsüz demişler ?! biri 2L diğeri 1.6L !

    Amaç olsa olsa i30 u karalamaktır.




  • hyundaide biraz makul fiyattan satsin arkadas bizde alalim getzi 20binliraya satamiycaz 50bine nasil tamamlayalim :)

    saka biyana golf guzel arac ve 2..elde deger kaybi az ama i30 icin ayni durum yok henuz bence fiyati 7-8bin tlasagiya gelse daha alinasi oluur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AutoShow'un ve "Auto" ismiyle başlayan dünyadaki bir çok derginin lisansör dergisi olan AutoBild, Axel Springer AG isimli bir yayın grubu tarafından yayınlanır. Bu yayın grubu ile Volkswagen Grubu arasında özel bir ilişki bulunur.

    Derginin yaptığı tüm karşılaştırmalarda Volkswagen modelleri sınıf lideridir. B segmenti için Polo, C segmenti için Golf, D segmenti için Passat sınıf lideri olan ve referans kabul edilen araçlar olarak hemen her kaşılaştırmadan lider çıkar.

    (İngiliz AutoCar'a göre ise B'nin lideri Punto, C'nin lideri Focus, D'nin lideri BMW 3'tür örnek olarak)

    Burada alınan kararlarda milliyetçi etkiler bulunur.

    Hyundai konusuna gelince: Hyundai (ve aynı teknolojileri kullanan Kia) "ucuz Koreli" sıfatından kurtulmak için bir atılım yaptı. Hyundai örneğinden gidersek:
    - Araçlarda model sınıflaması değişti. kodlar "i" ile başlar oldu.
    - 2 Alman tasarımcı transfer edildi. Araçların tasarımlarında marka kimliği oluşturma çabası başladı. Yani Alman otomobilleri gibi, ilk bakışta onun hangi marka otomobil olduğunu anlatan ve tüm modellerde ortak bulunan bir ön yüz geliştirildi. Mercedes'in yıldızlı ızgarası, BMW böbrekleri, Audi trapezoid izgarası gibi.
    - Malzeme kalitesi ve işçilikde de çok ciddi iyileştirmeler yapıldı.
    - Marka bilinirliği için uluslararası organizasyonlarda sponsorluklar yapıldı ve paralar harcandı.

    Autobild'e dönüyorum: Autobild'in Hyundai tasarımlarından övgüyle bahsetmesinin nedeni tasarım ekibinin Alman olmasıdır.

    Frankfurt otomobil fuarında, Volkswagen Başkanı Martin Winterkorn bir Hyundai i30 kullanmış ve "hiç ses yok" demişti (VW Başkanı'nın başka bir Avrupalı marka aracı kullanması ve hakkında olumlu yorum yapması imkansızdır)

    VW 2011 yılı itibariyle dünyanın en büyük 3. üreticisidir ve GM'nin ekonomik krizle, Toyota'nın gaz pedalı skandalıyla kaybettiği dönemde, sahip olduğu markalar ile (Bugatti, Lamborghini, Audi, Porsche, Bentley, Seat, Skoda, Suzuki...) dünyanın en zengin model gamını yaratarak 2015'de satışda dünya lideri olmayı hedeflemektedir.

    VW'deki bir Hyundai hayranlığı değildi. Hyundai gerçekten çok yol katetmiş bir firma ancak Golf'ün gerçek rakibi olarak gösterilmesi, aslında VW'nin ve AutoBild'in Alman olmayan diğer avrupalı kompakt otomobillere yaptığı bir göndermedir.

    Bu stratejik bir oyun ya da karardır.

    Golf'e gelince:

    VW Golf sınıfının en iyisidir doğru. Bunun nedeni ise sanıldığından çok farklıdır. Golf sanıldığının tersine en iyi özelliklere sahip olduğu için lider değildir, "hiçbir önemli zayıfığı bulunmadığı için" liderdir. Klişeler göre Focus, Golf'den daha iyi yol tutar, Astra Golf'den daha konforlu ayarlara sahiptir, Auris'in uzun dönem kalitesi Golf'den daha yüksektir, BMW'nin direksiyonu Golf'e göre daha direkttir, A3'ün malzeme kalitesi ve işçiliği Golf'den daha öndedir... gibi...

    Ama eninde sonunda her zaman en az "en iyi 2." olabilen Golf bu testlerden lider çıkar. Çünkü kalite, işçilik, donanım, performans, tüketim, iç hacim, bagaj hacmi, değişkenlik, maliyetler, imaj, tasarım, akla gelen her konuda hiçbir zaman çok olumsuz yorum almaz.

    Golf ile ilgili bir şey daha. Boyutları büyümesine rağmen, Mk1 Golf ile Mk5.5 (güncel) Golf'ün tasarımı hala aynıdır. Bu önemli bir ayrıntıdır. Kalitesi ve teknolojisi bu kadar ileri giderken, kimliğini korumasıdır Golf'ün başarısı.

    Autobild'in ve Autoshow'un 2012 testlerinde yaptığı bir başka hileli (!) durumu da aktarayım:

    2012'nin 2. çeyreğinde yapılan testlerde Golf 2.liğe düşmeye başladı. Bu testlerde Golf, Focus'a ve Astra'ya kaybetmeye başladı. Bunun nedeni ise mevcut Golf platformunu "artık eskidi" diyerek yolcu etmek ve yeni A3 ve Golf'de kullanılacak olan 2013 model tamamen yeni MQB platformunu öne çıkarmaktır. MQB platormlu yeni kasalar gelince her şey tekrar eskiye dönecek, yine Golf'ün lider bitirdiği testler göreceğiz.




  • @kaipola
    Hocam ne guzel anlatmissiniz dilinize saglik uzerine denecek soz birakmamissiniz ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @mbsahan

    Sevgilerimi ve saygılarımı sunarım, sağol. Keşke otomobil dünyasında her şey sadece teknikden ibaret olsaydı. Bu sanayiyi de politika yönlendiriyo çoğu zaman ne yazık ki.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.