Şimdi Ara

Icewind Dale (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
0
Favori
4.074
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • warsa söylesene hangi büyü kaçıncı levelde açılıyor adı ne..

    hiç yardımcı olmuyosun sen.

    bende pot parası yok sen 100 gold diyosun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Schizophren

    warsa söylesene hangi büyü kaçıncı levelde açılıyor adı ne..

    hiç yardımcı olmuyosun sen.

    bende pot parası yok sen 100 gold diyosun


    muhahah moruk yapma böyle nasıl yardımcı olmuyorum magelerle aram yok benim x)
    ama lwl 1 büyüsü olması lazım öyle hatırladığım kadarıyla, çünkü itemleri güçlendirmekten başka bir özelliği yok.Kuldaharda'da scrolü satılması lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VII_outLaw -- 13 Temmuz 2009; 13:30:40 >
  • neyse scrollu araştırayım ben.Yoska itemler yok pahasına gidecek 1gold veriyolar.
  • İdentifyli itemler iyi para eder yoksa diğerleri beş para etmez.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Schizophren

    neyse scrollu araştırayım ben.Yoska itemler yok pahasına gidecek 1gold veriyolar.


    item identification olması lazım 1. level büyüydü yanlış hatırlamıyorsam sembolüde soru işaretidir
  • ondan vardı ya..

    write spell yapcağıma identify yaptım gitti herhalde

    mağaralara geldim yeşil dinazorların olduğu da ordan daha ileri gidebilceğimi sanmıyorum çok fazla yaratık var.
  • Senin Stun sorunun için bir çözüm buldum. Şimdi senin partinin Cleric'inin Wisdom'u dolayısıyla Will Saving Throw'u yüksek olması lazım. (Öyle yaptın değil mi, bana öyle olduğunu söyle ) Bol bol stun atan düşmanlarına sadece Cleric'i yaklaştır ve sürekli kaç, düşmanlar üzerine Charm, Stun saldıracak ve belli bir süre sonra büyüleri tükenecektir. Bu sırada diğer bütün karakterlerin büyüden etkilenmeyecek bir mesafede olsun. Sonra clerici geri çek ve tam kapasite dal düşmanlara. Düşmanların ön saflarını boşverip en kısa sürede stun yapan düşmanlarının işini bitir. Bunlar genellikle büyücü olduğundan iki kılıçlık canları oluyor. Bir ara BG'de monk karakterim vardı. Kendisinin bir süre sonra will savingleri ve korumaları o kadar yükselmişti ki gelen büyüleri geri yansıtıyordu. Büyüleri yüzünden Beholderların ne kadar psikopat yaratıklar olduğunu bilirsiniz. Onların ortasına bu karakterimle dalıp ortada bekliyordum öylece. Bu salaklarda attığı büyüler (stun, charm vs) kendilerine döndüğünden kendi kendilerini öldürüyorlardı.




  • will saving throwa nasıl bakacağım? Benim büyücünün bir büyüsü var.Kırmızı el işaretli.Onunla düşmana vurduğu zaman büyü atamıyormuş sanırım ama daha deniyemedim.Yok mu ice nova filan atayım buzları dondurayım?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Schizophren

    will saving throwa nasıl bakacağım? Benim büyücünün bir büyüsü var.Kırmızı el işaretli.Onunla düşmana vurduğu zaman büyü atamıyormuş sanırım ama daha deniyemedim.Yok mu ice nova filan atayım buzları dondurayım?


    sımdı dıyorum su oyunu tekrar kurayım xD 4 mage 1 cleric 1 warrior tekrar oynayayım ama yapmayacağım.
    Baldur's Gate'e başlayacağım dotadan fırsat kalırsa.Glacier ve Fİre mage bütün özellikleri var oyunda.
  • Mage olması iyi birşey fakat büyüleri tam öğrenebilmek önemli.Benim elemanlar üzerinde deneye deneye öğreniyorum.Daha çok yol var fakat 2. chapterın başında düşünüyorum o mağarayı nasıl temizleyeceğim diye.
  • Schiiz yazmıyorsun bişeyler küstün mü x), yoksa biraz aramı verdin oyuna *
  • İş yoğunluğundan yazamamıştır. Sen napıyonsun nasıl gidiyor dota
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gokyabgu

    İş yoğunluğundan yazamamıştır. Sen napıyonsun nasıl gidiyor dota


    Aynen öle iş yoğunluğu çok var.Dün bakayım dedim ama o mağara gözümü korkuttu.şimdiden zorlanmaya başladım.Büyüleri çok iyi kullanmak gerek ama öğrenmem çok zaman alacak.

    Bu arada dota nedir ?
  • Defend of the Ancient.
    Warcraft III'ün içinde çok tutulan 1 milyon oyuncusu olan bir map türü ama inanılmaz zevklidir. Online oynanır. 10 kişiye kadar oynayabilirsin.

    Şuan bürodayım akşam eve gittiğim zaman açarsam tabi çok arkadaşım war. Arkadaşların kankilerin olunca daha zevkli oluyor ama bulaşırsın başka oyun oynamana izin wermiyor bi nevi Wow'dan daha bağımlılık yapıyor.Akşam 9'da başlarım sabah 5'e kadar oynuyorz işte sen düşün x)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VII_outLaw -- 15 Temmuz 2009; 17:16:28 >
  • Orjinalden alıntı: ysselim


    Parry bildiğin kılıçla atak savuşturma. D&D 2.5'te yok ama 3 ve ötesinde var.
    Thac0 ve AC'den farklı bir olay.

    Thac0, "To hit AC 0" demek. Yani 0 AC'ye vurmak için atmanız gereken D20 zar.

    Misal 10 Thac0'nuz var. Karşıda da 0 AC var.
    Thac0 - AC = 10-0 = 10. D20 zar atılır, bu rakam 10'dan fazlaysa vurursunuz, düşükse ıskalarsınız.

    Ya da -5 Thac0'nuz var, karşıda da -10 AC var.
    -5 - (-10) = 5. D20 zar 5'ten büyükse vurursunuz... vs vs.

    Ama bu sistem kafa karıştırıcı bir sistemdi ve D&D 3.0'dan sonra değiştirildi, o da ayrı.
    Tabi biraz da mantıksızdı... AC sadece vurulup vurulmamayı değiştiriyordu. Vurduğunuzda da, Cloth veya Full Plate'e aynı damage vuruyordu... Bu da saçmaydı.

    Aslında Dodge-Parry olması gereken şeyi Thac0 ve AC yapıp, Damage Reduction'ı önemsememişlerdi.

    Thaco hakkında bilgiler.




  • IWD 2 de de bu durum aynı mı ?
  • farklı olması lazım D&D 3 kuralı geçerliydi aklımda kalan; sen 1'i bitir daha işin uzun sonra bakarsın onada
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Schizophren

    IWD 2 de de bu durum aynı mı ?




    IWD 1'in AD&D 2.edition kurallarına tabi, ancak IWD 2 D&D 3.edition kurallarına tabi. Belki 3,5'da olabilir ama sanırsam 3,5 sürümü 2003'te çıktı. IWD ise 2002 yılında piyasaya çıktı.
  • Abim bu oyunu oynarken bir karakterinin adını benim nickimi koymuştu çok karizma bir karakter yaptık. Bu oyunun her aşamasını oynarken yanındaydım.İzlerken bile insana enfes zevk bir oyundur.Şarkıları mukemmel diyecek birşey kimse bulamaz zaten.
  • Güzel bir başlığa ihtiyacı var bu oyunun. Çok kimsesiz kalmış ya bunlar bizim değerlerimiz.Yazarken tüylerim diken diken oluyor;arkadan yüzüklerin efendisi At The Sing of The Prancing Pony çalarken.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.