Şimdi Ara

İlk oyunum yayında: BreakBoard - Platform Yerine Çizgilerin Kullanıldığı Tuğla Kırma Oyunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
623
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar herkese. Android için platform yerine çizim mekaniklerinin kullanıldığı bir tuğla kırma oyunu yaptım. Deneyip görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim.


    Oyun reklam içermiyor.



    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ArgentoGames.BreakBoard










  • Eline saglik, guzel bir fikir.


    • Cizgilerin collider'i cok buyuk heralde topa degmeden carpmis oluyor.
    • Blok carpmalarina particle eklenmesi hos bir goruntu katar.
    • Bloklar arkaplana uymamis gibi bir eksiklik var tam cozemedim.
  • xaxa789 X kullanıcısına yanıt

    Oncelıkle cok tesekkurler gerı donusler için

    • collider biraz daha kalin evet çunku oteki türlü top edge collideri algilamayip içinden geçebiliyordu. Sorunsuz çalışan kalınlık bu oldu ileriki guncellemelerde çizgiyi de daha kalın hale getirip goze carpmamasını saglarım.
    • partıcle mevzusunu da gundemıme alacagım.
    • bu konuda tam ne eksik geliyor adını koyabilirseniz bunu da iyileştirmeye calısırım.


    Tekrardan teşekkürler.

  • Ellerinize sağlık, çevremdekilere paylaştım özellikle yerli yapım diye.
  • Celaleddin Rooney kullanıcısına yanıt

    Cok tesekkur ederim umarim begenirler :)

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.