tt, vodafone ve turkcell denemiş biri olarak evet turkcellde problem. diğerleri 1 dk da faal olurken turkcellde 2 gündür doğrulanıyor kısımında |
iMessage - FaceTime Etkinleştirme Bekleniyor Hatası (3. sayfa)
-
-
Hat faturalı, arka planda 6 SMS göndermiş. Apple numara ile etkinleştirmek için SMS atılmalı diyor. Numarayla etkinleştirilecekse SMS ödeniyor hocam. Mail de zaten gerek yok.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
TT mobil de bende tek SMS le etkinleştirmişti. Turkcell hem kabul etmiyor, hem sizin gibi çoğu kişi bu konuda bizi arıyor diyor. Demekki bir sorun var bir yerlerde. Çözüm üretin. Turkcell eski kalitede değil maalesef. BTK da bir şey yapamıyor. Senin gönderdiğin şikayeti direkt operatöre iletiyor, aracılık yapıyor adeta.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gross -- 2 Aralık 2021; 16:21:27 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
doğru hocam
-
Bu sorunla 10 gündür uğraşıyorum bir türlü çözüm bulamadım. Op turkcell hattımda akıllı fatura özelliği var onu kapattım yurt dışına 30sms lik pakette tanımlatım ama olmuyor. Hiç bir şekilde Apple'ın sunucusuna mesaj yollamıyor ingilltereye bir arkadaşıma sms atıyorum gidiyor almanya ve italya’ya gidiyor sadece apple yollanmıyor.
turkcell apple’a apple Türkcell'e atıyor bir türlü çözüm yok. Aktifleştirme yaptığım anda bir hata oluştu uyarısı geliyor. Sanki operatör apple sunucularına mesaj yollamayı engellemiş gibi bir durum var. Ama turkcell bunu kabul etmiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hiç uğraşmayın hocam direkt maille aktifleştirip geçin. Turkcell’in burnu kaf dağında. Geçtiğim günden beri sorunlarla uğraşıyorum yemin ediyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Önceki mesajlarda da söylenildiği gibi bu sorun Türkcell daha çok meydana geliyor. TT ve Vodafone kullandım hep çok çok nadir en fazla 1-3 kez ve oda en fazla 1 saat sonra düzelmişti kapat aç vs yaparak.
Mesela en son bu hafta iphone değiştirdim kurulumu yapıp hattımı taktım Vodafone sorun olmadı. Sonra yine gün içinde bi yazılım güncellemesi yapayım dedim sıfırdan iTunes ile yine sorun olmadı.
Bu konuyu referans olarak gösterin link verin direkt mail gönderelim böyle bi şansımız varsa bende elimden geleni yapmaya hazırım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A94FA7CCA -- 3 Aralık 2021; 20:10:7 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Apple kıdemli mühendisin bana alenen söylediği Turkcell 48.0 olan operatör versiyonunu iOS 15 çıkınca hala güncellememiş. Büyük ihtimalle sorun bundan oluyor. Çünkü aynı hattı iOS 14.8.1’li telefona takınca anında etkinleşiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu çözüm değil:) şikayet var gibi sitelerde 100lerce bu konuda şikayet var turkcell bu konuya sessiz kalıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Bire bir Aynı sorunu yaşıyoruz. Çözüm bulursanız benide bilgilendirirseniz sevinirim
ayrıca sms paketinizden sms azalıyor mu ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İmkansız -- 4 Aralık 2021; 18:10:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hala ısrarla sorun Apple’dan kaynaklı diyorlar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Kesinlikle turkcell kaynaklı. Dün konuyu Twitter ‘da turkcell’i etiketleyerek yazdım sorunu bildiklerini ve ekiplerin bu konuda çalıştıklarını yazmışlar. Kısacası bu sorunu kabul ettiler. Aktif etmeye çalıştığımda aktif olması için İngiltere'ye apple sunucusuna sms yollaması gerekiyor fakat hiç bir şekilde yurt dışına apple sunucusuna sms gitmiyordu. Test için yurt dışında bir kaç arkadaşa sms yolladım gidiyordu sadece apple sunucusuna yollamıyordu. Sanki turkcell apple sunucusuna mesaj yollamayı engellemiş gibi bir durum vardı ortada. Ez cümle ;
Kim ne derse desin bu sorun turkcell kaynaklı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim de 1 haftadır onaylanmadı. Denemediğim şey kalmadı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sorun düzeldi mi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Düzeldi hocam. Facetime ve imessage kapattım telefonu kapatıp açtım sonra facetime ve imessage açtım 2 3 bakmadım düzelmiş. Bunu ilk denediğimde olmamıştı bu sefer olmuş
Bimcell de iken 1 sn de olmuştu
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ağ ayarlarını sıfırlamak çözüm oldu bana.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Turkcell operatör 48.0 dan 49.0’a güncellenmiş bu sorun giderilmiş olabilir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Nereden görüyoruz bu sürüm numarasını?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X