Şimdi Ara

İnsignia 1.6 CDTİ OPC LİNE (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
1
Favori
3.404
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Sonradan 20 jant pek akıl işi değil ama Opc line olarak fabrikadan bu şekilde gelmişse ve bu toplam bir paketse zaten ona göre bir ayar yapılıyor. İlla ki kısa darbeler kötü vuracak ama güzergahınız bozuk değilse çok sorun olacağını sanmıyorum. Yakıt olarak da replika jant falan olmadığı için nihayetinde uçurum olmaz arada, zaten torklu bir otomobil çevirir gider o jantı. Yine de 19 olaydı iyiydi. Fiyat da araba da çok güzel hayırlı olsun.

    Orijinalden böyle geliyormuş özellikle sordum bunu :) fiyat olarak banada güzel geldi iş artık kendi aracımı satıp gidip almaya kaldı :) teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 gün önce ben de 108 bin tl fiyat aldım aynı araca. Flexride 3.500 tl (bu çok iyi), deri koltuk farkı 2.800 tl (bunda ekstra indirim yapabiliriz dediler).
    Benim de kafamı kurcalayan devasa tekerleri oldu. Ama nedense araç içime sinmedi pek.
  • 1500 kilogramdan fazla ağırlık,
    Tork konvertörlü otomatik şanzuman,
    255/35/20 lastik ebadı,
    Ortalama hızın 20 km'den düşük olduğu Lüleburgaz'da bu araç hemen hemen 10 litre yakacaktır evet.
    Lastik fiyatları da Bulgaristan'da yarı yarıya falan değil hocam boşuna kendinizi kandırmayın.
    100 TL veriyorsun 57-58 Leva alıyorsun, nasıl yarı yarıya olsun ?
    Bulgaristan'ın olayı bundan 7-8 sene önce güzeldi.
    Bahsi geçen araç Opel İnan'da mı ? Yoksa sipariş üzerine mi gelecek ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 yıl sonra lastik için vereceğiniz 600 700 lirayı düşünmeyin bence şimdiden. Yıla vursak 130 lira falan yapar. Aya vursak ayda 11 lira kabaca. Bu lastiği sorun yapanların nasıl kıla tüye takıldıklarını anlamışlardır umarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aarmaganozturk A kullanıcısına yanıt
    Ne 10 lt' si ? Aynı araba 19 jantla 8,5 yakıyor İstanbul trafiğinde. Bir inch' le hiçbir şey değişmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    5 yıl sonra lastik için vereceğiniz 600 700 lirayı düşünmeyin bence şimdiden. Yıla vursak 130 lira falan yapar. Aya vursak ayda 11 lira kabaca. Bu lastiği sorun yapanların nasıl kıla tüye takıldıklarını anlamışlardır umarım.

    5 yıl sonra mı ?
    255/35/20 ebattaki bir lastiğin 195/65/15 gibi 5 sene Türkiye yollarında sıfır sorun ile kullanılacağını mı düşünüyorsunuz ?
    Bu araca kışlık lastik alınmayacak mı ?
    Kaliteli markaların kışlıklarının tanesi hemen hemen 1000 TL.
    Burada sohbet ediyoruz, fikirlerimizi söylüyoruz.
    Sizin benimle samimiyetiniz nedir ki benim fikirlerimi kıraathane ağızıyla 'kıl-tüy' olarak nitelendiriyorsunuz ???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Viper74

    Ne 10 lt' si ? Aynı araba 19 jantla 8,5 yakıyor İstanbul trafiğinde. Bir inch' le hiçbir şey değişmez.

    Hemen hemen 10 litre dedim.
    19" jant ile 20" jant arasındaki ağırlık farkını biliyor musunuz ?
    İki lastik ebatları arasındaki ağırlık farkı ?
    Ya da 20" jantın taban genişliğinin getirdiği sürtünme farkını ?
    Neye dayanarak hiçbirşey farketmez diyorsunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aarmaganozturk


    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    5 yıl sonra lastik için vereceğiniz 600 700 lirayı düşünmeyin bence şimdiden. Yıla vursak 130 lira falan yapar. Aya vursak ayda 11 lira kabaca. Bu lastiği sorun yapanların nasıl kıla tüye takıldıklarını anlamışlardır umarım.

    5 yıl sonra mı ?
    255/35/20 ebattaki bir lastiğin 195/65/15 gibi 5 sene Türkiye yollarında sıfır sorun ile kullanılacağını mı düşünüyorsunuz ?
    Bu araca kışlık lastik alınmayacak mı ?
    Kaliteli markaların kışlıklarının tanesi hemen hemen 1000 TL.
    Burada sohbet ediyoruz, fikirlerimizi söylüyoruz.
    Sizin benimle samimiyetiniz nedir ki benim fikirlerimi kıraathane ağızıyla 'kıl-tüy' olarak nitelendiriyorsunuz ???

    Kışlık lastiği bir zahmet 16" 17" jantla beraber alın. 255 taban 20"te kışlık lastik hem kar performansı iyi olmayacak hem de sök tak yapmaktan çizilecektir.



    Dikkat edilirse hiç bir sorun olmaz. Kuzenim dikkat etmediği halde tek bir sorun bile olmadı. Siz ne düşünüyordunuz? Sürekli balon yapıp patlayacak mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: aarmaganozturk


    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    5 yıl sonra lastik için vereceğiniz 600 700 lirayı düşünmeyin bence şimdiden. Yıla vursak 130 lira falan yapar. Aya vursak ayda 11 lira kabaca. Bu lastiği sorun yapanların nasıl kıla tüye takıldıklarını anlamışlardır umarım.

    5 yıl sonra mı ?
    255/35/20 ebattaki bir lastiğin 195/65/15 gibi 5 sene Türkiye yollarında sıfır sorun ile kullanılacağını mı düşünüyorsunuz ?
    Bu araca kışlık lastik alınmayacak mı ?
    Kaliteli markaların kışlıklarının tanesi hemen hemen 1000 TL.
    Burada sohbet ediyoruz, fikirlerimizi söylüyoruz.
    Sizin benimle samimiyetiniz nedir ki benim fikirlerimi kıraathane ağızıyla 'kıl-tüy' olarak nitelendiriyorsunuz ???

    Kışlık lastiği bir zahmet 16" 17" jantla beraber alın. 255 taban 20"te kışlık lastik hem kar performansı iyi olmayacak hem de sök tak yapmaktan çizilecektir.



    Dikkat edilirse hiç bir sorun olmaz. Kuzenim dikkat etmediği halde tek bir sorun bile olmadı. Siz ne düşünüyordunuz? Sürekli balon yapıp patlayacak mı?

    Ciddi bir darbe almadıkça kaliteli bir markaysa problem olmaz tabii ki ama 5 sene falan yine de hayal gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aarmaganozturk


    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: aarmaganozturk


    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    5 yıl sonra lastik için vereceğiniz 600 700 lirayı düşünmeyin bence şimdiden. Yıla vursak 130 lira falan yapar. Aya vursak ayda 11 lira kabaca. Bu lastiği sorun yapanların nasıl kıla tüye takıldıklarını anlamışlardır umarım.

    5 yıl sonra mı ?
    255/35/20 ebattaki bir lastiğin 195/65/15 gibi 5 sene Türkiye yollarında sıfır sorun ile kullanılacağını mı düşünüyorsunuz ?
    Bu araca kışlık lastik alınmayacak mı ?
    Kaliteli markaların kışlıklarının tanesi hemen hemen 1000 TL.
    Burada sohbet ediyoruz, fikirlerimizi söylüyoruz.
    Sizin benimle samimiyetiniz nedir ki benim fikirlerimi kıraathane ağızıyla 'kıl-tüy' olarak nitelendiriyorsunuz ???

    Kışlık lastiği bir zahmet 16" 17" jantla beraber alın. 255 taban 20"te kışlık lastik hem kar performansı iyi olmayacak hem de sök tak yapmaktan çizilecektir.



    Dikkat edilirse hiç bir sorun olmaz. Kuzenim dikkat etmediği halde tek bir sorun bile olmadı. Siz ne düşünüyordunuz? Sürekli balon yapıp patlayacak mı?

    Ciddi bir darbe almadıkça kaliteli bir markaysa problem olmaz tabii ki ama 5 sene falan yine de hayal gibi.

    Tamam 3 sene olsun 20" alıcaksanız konforsuz olacağına kendinizi alıştırın. Ve dikkatli kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben 19 luk janta sahip sport sahibiyim ve 1 senedir kullanıyorum eski aracımın 17 lik jantından sonra çok fark yok bana göre konfor açısından ki çok bozuk yollarda kullanıyorum çok şükür ne balon ne başka bir sorun yaşamadım 20 lik de o kadar sorun yaratmaz kanımca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otopark nokta com da (belki reklam diye algılayıp yayınlamayabilir diye böyle yazdım) oldukça yakın bir zamanda sizin araç incelendi ve oldukça beğenildi. 20lik jant fevkalade güzel gösterir, sadece konforunuzu biraz etkiler. Flexride şasi alsaydınız konforu da hiç etkilemezdi fakat sizin için sorun değilse 20" çok hoş duracaktır. Sağlıkla kazasız belasız kullanın inş. Mevvut indirimleri yüzünden ben de şu sıralar oldukça düşünüyorum insignia ları..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aarmaganozturk A kullanıcısına yanıt
    Bi bildiğimiz var da konuşuyoruz, acaba siz, ikisinin de 245 taban ölçüsünde ve yakıt sınıflandırma değerinin ( E ) aynı olduğunu biliyor musunuz ?

    Bu mesaja eklenen görseller:

     İnsignia 1.6 CDTİ OPC LİNE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Viper74 -- 27 Eylül 2016; 15:48:54 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Viper74

    Bi bildiğimiz var da konuşuyoruz, acaba siz, ikisinin de 245 taban ölçüsünde ve yakıt sınıflandırma değerinin ( E ) aynı olduğunu biliyor musunuz ?

    Bu mesaja eklenen görseller:

     İnsignia 1.6 CDTİ OPC LİNE

    Ağırlıktan bahsediyorum.
    205/55/16 ile 225/45/17 arasındaki performans ve yakıt farklılığının sebebi nedir ?
    Üstelik 16" olanlar kışlık lastikken yakıt verimliliği çok kötüyken 17" olanları takınca araç daha fazla yakıyor, performanstan düşüyor.
    Buyrun etiket okuma bilginiz ile bunu da açıklayın madem öyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • wasiyet kullanıcısına yanıt
    Hocam hayırlısı olsun 20 jantı kaldırımlardan, sürtmelerden korurum diyorsanız, gerisini düşünmeyin. Bir de hangi bayide buldunuz Stil paketi ve üzerine extra donanımı var mı ?

    Bu mesaja eklenen görseller:

     İnsignia 1.6 CDTİ OPC LİNE İnsignia 1.6 CDTİ OPC LİNE

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aarmaganozturk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Viper74

    Bi bildiğimiz var da konuşuyoruz, acaba siz, ikisinin de 245 taban ölçüsünde ve yakıt sınıflandırma değerinin ( E ) aynı olduğunu biliyor musunuz ?

    Bu mesaja eklenen görseller:

     İnsignia 1.6 CDTİ OPC LİNE

    Ağırlıktan bahsediyorum.
    205/55/16 ile 225/45/17 arasındaki performans ve yakıt farklılığının sebebi nedir ?
    Üstelik 16" olanlar kışlık lastikken yakıt verimliliği çok kötüyken 17" olanları takınca araç daha fazla yakıyor, performanstan düşüyor.
    Buyrun etiket okuma bilginiz ile bunu da açıklayın madem öyle.

    Taban genişliği ve kış lastiği farkı olmasın ? Yakıt tüketim artışı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Viper74 -- 27 Eylül 2016; 15:57:49 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Viper74


    quote:

    Orijinalden alıntı: aarmaganozturk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Viper74

    Bi bildiğimiz var da konuşuyoruz, acaba siz, ikisinin de 245 taban ölçüsünde ve yakıt sınıflandırma değerinin ( E ) aynı olduğunu biliyor musunuz ?

    Bu mesaja eklenen görseller:

     İnsignia 1.6 CDTİ OPC LİNE

    Ağırlıktan bahsediyorum.
    205/55/16 ile 225/45/17 arasındaki performans ve yakıt farklılığının sebebi nedir ?
    Üstelik 16" olanlar kışlık lastikken yakıt verimliliği çok kötüyken 17" olanları takınca araç daha fazla yakıyor, performanstan düşüyor.
    Buyrun etiket okuma bilginiz ile bunu da açıklayın madem öyle.

    Taban genişliği olmasın ?

    Ee hani hiçbirşey değişmiyordu 19" ile 20" arasında da taban genişliği farkı var ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 20' jant kötü görünürmüşmüşmüş.

    Alışmışsınız 14' jant kapaklı symbollere

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D segmentin F/p aracı şu an. lakin ben 18 jant üstünü Tr şartlarında almazdım..
  • aarmaganozturk A kullanıcısına yanıt
    Birader senin verdiğin örnekte taban farkı var ! 19 ile 20 jantta da ise aynı taban ölçüsüne sahip 245, bu da demek oluyor ki asfalta değdiği alan ve sürtünme katsayısı aynı !
    Yakıt taban ölçüsüne göre artar yada azalır. Haa jantın ağırlığı da etkiler ama bunlar standart alışım jantlar, ultra hafif 10 binlik jantlar alırsanız o da etkiler yakıtı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.